Drizztpool​{קושקה שלי}
שולט

נמצא עכשיו בכלוב
איזור
השרון והסביבה
גיל
40
מצב משפחתי
נשוי
מי אני
קיבלתי הערה/הארה על כך שלא נראה בפרופיל שלי שאני נשוי, אז - אני נשוי. נשוי לנשלטת הראשית שלי, במערכת יחסים פוליאמורית. פתוחים לצרף עוד נשלטת, אם יתאים לכולנו.

טוב, כבר הבנתי שאני כן טרול, אבל לא עם כל אחד ואחת. מי שמעצבן אותי יקבל את הטרוליזם הרע, מי שראוי.ה לכך יקבל את הטרוליזם הטוב.

בחור, צעיר בנפשו, זקן במוחו. שולט בכל רמ"ח אברי ושס"ה גידי. דו מיני. חובב פנטזיה מושבע, חובב מדע בדיוני כשזה מתאים לי, חובב קומיקס כשיוצא לי :) חובב המין הנשי תמיד, חובב המין הגברי כשמתחשק לי. גרוש זו לא מילה גסה, נשוי פעם שניה.
מנסה להינות מהחיים עד כמה שאפשר, מנסה להיות הכי טוב שאני יכול בכל דבר שאני עושה, לא תמיד מצליח, בשניהם. מאמין שבלי רגש, בלי אהבה, בלי רצון, בלי כמיהה, בלי חיבור - לא יכול להיות שום דבר.
כמה דמויות שאני אוהב:
Drizzt Do'Urden, Alminster - מעולם הפנטזיה, דריזט הוא לוחם (סייר) ללא חת, מדהים עם יכולות פיזיות ומנטאליות עצומות. אלמינסטר הוא קוסם שהרג אל(!!!), הוא ראוי להערכה.
Deadpool, The Sentry, The Flash, Nightcrawler - קומיקס, בכל אחת מהדמויות האלה יש לפחות תכונה אחת שהייתי רוצה לנכס לעצמי, חוץ מדדפול - לו יש הכל (הייתי מתחתן איתו, בחיי) מקווה שזה עזר ללמוד קצת עלי - אם בא לך לדעת עוד, אפשר לשאול הכל בשיחה.
השקפות על עולם השליטה
כולנו כאן כדי להינות.
משאמרנו את זה, עבור חלקנו הנאה היא סבל, ולהיפך - וזה מקובל ולגיטימי. אבל היות והנאה וסבל מתחברים יפה - כולנו פה כדי להינות, וחזרנו לאותה נקודה.
על סקאלת השליטה - עושה מה שבא לי, מה שטוב לי, מתי שבא לי, ואיך שבא לי, ועל הזין שלי הגדרות. כן מגיע לעולם הזה מתוך חיבור על פידבק - הצלילים שאפשר להפיק מאשה (מצטער ידידי הגברים - כרגע מעדיף אשה) הם סימפוניה מדהימה בעיניי.
נהנה מהצד השולט, ללא ספק, אבל נהנה גם לספק את מי שאיתי. ורחמנא ליצלן - נהנה לענג. כמעט ולא מתחבר לשליטה מרחוק, רק בתוך קשר כשנפגשנו והרגשתי אותך כמה פעמים - אז יהיה נחמד לתת לך משימות קטנות לבצע ולהראות לי
גבולות
נזק בלתי הפיך, ביזאר כבד, קטינות (פיליות למיניהן למעשה)
הסכמה, ואולי הכי חשוב - הנאה
אנשים שטחיים, טיפשים (אני מגיב בציניות וסרקזם)
אנשים שחושבים שהם… (מצחיקים/חכמים/זמרים. אתם לא! באמת שלא! לא, לא, ברצינות, אתם לא! בחיי!)
בעיקרון - לא אעשה מה שלא תבקשי מספיק יפה. עוד יותר בעיקרון - לא אעשה שום דבר שאני לא יודע לעשות. (חדשות: איש מדהים הסכים ללמד אותי מחטים, ועכשיו אני יודע גם להשתמש בהם. אז אצטרך למצוא דוגמא אחרת למשהו שאני לא יודע ולא מכיר…).
חדשות
הפרופיל כבר לא כל כך חדש, וגם אני לא. פה מ-2008, הפרופיל פה מ-2010... סיפור ארוך.

יש לי חתלתולה מתוקה. ילדה טובה, יפיפיה מהממת, ושפחה מהטובות בעולם! "קושקה שלו" שלי ובבעלותי - ואני מתכוון לשמור עליה מכל משמר.

פתוח להיכרות נוספת, אולי גם למערכת יחסים משמעותית נוספת, אבל זה תלוי בכך שכולנו נחבב אחד את השניה את השלישית - את אותי, את את קושקה, קושקה אותך (אין מה לציין את "קושקה אותי" כי זה די נתון).
לינקים אהובים(1)
תאריך עדכון
25 בפבר׳ 2023
תאריך הצטרפות
29 באפר׳ 2010
בלוגים נעקבים
לפני 3 שעות
לפני 19 שעות
  שלחי הודעה