אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אתנחתא

"אין לך פריצות גרועה מן החשיבה"
לפני 18 שנים. 5 בדצמבר 2005 בשעה 7:41

בסוף הדייט הראשון שלנו הוא הסתכל לי בעיניים במבט עמוק, חייך חיוך נרגש, לקח נשימה עמוקה ונתן לי נשיקה על הלחי.

בסוף הדייט השני הזזתי במהירות את הלחי והנשיקה שהוא נתן לי נגעה בשפתי. הוא אמר, "סליחה", ואני חייכתי ואמרתי, "שטויות".

בסוף הדייט השלישי הזמנתי את עצמי אליו לדירה לשמוע תקליטים, והכרחתי אותו להראות לי את אתרי הפורנו החביבים עליו. כשנשכבתי עליו בלי חולצה ונתתי לו לשחק לי בציצים, הוא אמר לי בעצב, "אין לי קונדום". סלחתי לו; הרשיתי לו להמשיך לשחק לי בציצים, ואפילו לפתוח לי את הריצ'רץ' של המכנסיים. הוא ליטף את הכוס שלי דרך תחתוני התחרה ואמר, שהוא תמיד תהה איך זה מרגיש. שאלתי, "מה, כשמלטפים לך את הכוס?" והוא ענה, "לא, לגעת בתחתוני תחרה," ומייד במבט שלו ראיתי שהוא התחרט על מה שהוא אמר.

בדייט הרביעי משכתי אותו לתוך השמיכות של מיטתי הירושלמית, ועוד לפני שהסיר את תחתוניו לחש לי באושר, "יש לי קונדומים, הבאתי." *
* הערה על קונדומים: "דורקס" הם הכי יקרים, ואני מוצאת שהם טיפה יותר קטנים מקונדומים של חברות אחרות, ויש הרבה גברים שהם לוחצים להם, גם כאלה עם זין ממוצע בהחלט. מסקנה: גברים מוכנים לשלם בשביל שיוכלו להגיד, "נראה לי שהקונדום הזה קטן עלי".
"אני רוצה שאת תלבישי לי את הקונדום," הוא אמר באסרטיביות, ואני עשיתי את המוטל עלי, רק שנזדיין כבר, לעזאזל. ודווקא היה נחמד, ואפילו לא נגמר מהר מדי. והוא מהר מאוד ובשמחה גילה איפה הדגדגן ואיך משתמשים בו (הוא ידע שתיאורטית יש דבר כזה).
ובסוף הוא אמר לי תודה. תודה! איזה מתוק.
"את יודעת," הוא המתיק סוד על אזני, "עד עכשיו הייתי בתול." המהמתי.

כאילו, דה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י