ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 10 שנים. יום שישי, 21 באוקטובר 2016 בשעה 6:00

איך אפשר בכלל לחלוק ביגון?
תן לי לקחת רק חלק קטן על הגב
אין בי נחמה או שקט להציע לך
רק כף יד חמימה
כשהאפר תחתייך טורף עוד ונותר רעב
וסירנות בים השיש הקר הזה שרות לך לבוא
ואין בי הפוגה או מקלט
רק לשון שצמאה לפצעים שלך
עוד מעט יבוא הגשם שישטוף את הכל
רק עוד קצת, אני מבטיחה

לפני 10 שנים. יום ראשון, 16 באוקטובר 2016 בשעה 2:52

Maybe I just wanna be yours

לפני 10 שנים. יום שישי, 14 באוקטובר 2016 בשעה 6:10

מתחממת מול אש הגשר ששרפתי
בבטן חלל פעור ובתוכו הד הקורא בשמי האמיתי
הדרך ביננו מתארכת עד שאתה מאבד צורה ומנצנץ כמו כוכב במרחק

לפני 10 שנים. יום ראשון, 2 באוקטובר 2016 בשעה 2:58

אין לי מסע גדול לעבור
הדרך היא קצרה
היעד כל כך קרוב
אבל כדי לצאת לדרך הזו
צריך לעשות צעד ראשון

שש שנים של בלוג נמחקו
אבל זוהי לא פרידה
רק דף נקי ולבן
הבחנה
ובעיקר, מיקוד
בדברים החשובים באמת

 

לפני 10 שנים. יום שבת, 13 באוגוסט 2016 בשעה 5:07

הייתי בת שש, אולי שבע
במושב בדיוק סללו את דרכי הכורכר שהובילו לבתים
האספלט השחור היה רותח
עד אותו היום שיחקנו יחפים
אני זוכרת שהורדתי נעליים ובדקתי כמה צעדים אני יכולה ללכת קדימה במעלה הרחוב עד שזה כואב מידי

אני לא זוכרת כמה פעמים זה קרה אבל כל פעם התקדמתי עוד במעלה הרחוב לכיוון קצה המושב בו חיכה לי פרדס עם לימונים מתוקים ותפוזים, במרכז הפרדס עמד לו עץ תות גדול ורחב גזע

אני זוכרת את הצעקות של אמא שלי בזמן שהיא מורחת משחה על הכוויות ברגליי

אני זוכרת את הטעם המתוק של תותי העץ הלבנים ואת תולעי המשי מטיילות להן על העלים