בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגורה של FM

הצד שלי ממני אליך מלכתי FM היקרה
לפני 16 שנים. 8 ביולי 2007 בשעה 20:15

זה היה השבוע היותר משמעותי שלי עם עצמי בתקופה האחרונה... נפתחו לי העיניים שבוע לפני כן, בצורה הכי אכזית שיש..
יום שישי בצהריים, החלטתי לסוע לים לשבת עם עצמי..לנסות לעשות קצת סדר.. בשניה שירדתי מהאוטובוס ידיד שלי התקשר, ובאתם..
זכרתי אותך עוד שעבדתי בקיוסק לפני שנה.. תמיד סיקרנת אותי.. לא ידעתי עליך כלום.. אפילו את שמך..
באת. ישבנו על המזח בחוף התופים.. אני זוכרת מה לבשת.. מקסימה שכמוך..
דיברת איתם והקשבתי בשקט, עלה נושא המחטים ומשכת עוד יותר את סקרנותי.. הצעתי שתאמצי אותי אוליך.. וקיבלת אותי.. כל כך התרגשתי.. הסכמת.. החלפנו מספרים..
אני מאמינה שלכל דבר יש סיבה, על פי זה אני חייה.. ובאת אלי.. מיום ליום אני מבינה את הסיבה ומודה לך .. סוגדת לך..

יום ראשון.
שלחת לי הודעה, התרגשתי כל כך.. רציתי.. כל כך רציתי אותך..
הסברת לי איך זה עובד.. השארת אותי בציפייה... התפללתי ליום שיתאפשר לנו להפגש.. לסשן הראשון..

הסשן הראשון-
הוא הגיע! כמעט איחרתי לך.. רצתי כל הדרך מביתי, אוספת דברים אחרונים מהרשימה.. הגעתי לדירה שקבענו.. רציתי שזה יהיה מושלם בשבילך, מגיע לך.. בגלל זה לפעמים אני לא מצליחה להוציא מעצמי כל כך.. כי אני רוצה שזה יהיה מושלם בשבילך ואני מפחדת לאכזב אותך.. את מלכה כבר כמה שנים טובות .. ואני? גורה בורה. רוצה לתת לך את הכל.. שתהי מאושרת ממני.. את כל כך מרגשת אותי שאני שוכחת דברים.. וגם ככה יש לי זיכרון של דג אז בכללל זה לא מוסיף..
לא ידעתי מה להגיד, מה לעשות, תקבלי אותי? אני אצליח להתמודד איתך?
הסשן התחיל כבר.. באיזשהו שלב הושבת אותי לידך ואחרי הצלפות ספורות ליטפת את הראש שלי.. הרגשתי מוגנת, הרגשתי שייכת.. לך.. דאגת לי.. את כל כך דואגת לי שזה מדהים אותי כל פעם מחדש.. כיסית אותי באטבי כביסה.. ברגע שכאב לי, לא הייתי צריכה להגיד כלום, הקשבת לי בלי שאמרתי מילה והורדת את הכואבים ביותר.. זה היה יום חם.. השקת אותי במים מהכוס שלך.. לא האמנתי שתעשי את זה.. חשבתי שתשלחי אותי שוב אל הקערה שלי.. ואז ליטפת לי את הראש ואמרת "גורה טוב" הענקת לי שם, קילרת אותי, הפכת אותי לשלך! הפכתי לשלך =)))) בשבילי זה מסמל כל כך הרבה.. אני בחורה מאוד סנטמנטלית..
לא אמרתי הרבה.. מכמה סיבות.. כל כך התרגשתי!!!! לא ידעתי מה מותר ומה אסור, מה תרצי לשמוע? רציתי, ועדיין רוצה שכל מילה שלי אליך תהיה הכי עוצמתית שיש.. והכי מבפנים שיש.. בלי משחקים, בלי מילים כי "ככה זה עובד".. שתקבלי מילים כי אני רוצה להעניק לך אותן מכל כולי.. שתאמיני בי.
עיסיתי אותך.. כל כך נהנתי לגעת בך.. בצורה הכי טהורה שאפשר... ניסיתי לעשות לך טוב.. לשחרר מעליך את הלחץ שהצטבר
בגוף ה מ ד ה י ם שלך..
היה מה שהיה, אני לא רוצה לפרט יותר מידיי.. הפרטיות שלך קדושה לי..
הסשן נגמר.. לקחת את הדברים שלך, פתחתי לך את הדלת, נישקתי לך את היד כאות תודה והלכת.. הסתכלתי עליך הולכת.. אצילית שכמותך! כמה כוח! כמה חוכמה! עולם ומלואו בחזקת 7 (וכל יום שעובר, כל הודעה, כל שיחה, כל מפגש, כל סשן החזקה מכפילה את עצמה!)
אני מסתכלת על השעות והשעה 3:20.. יש לי שיננית עוד 10 דקות.. אני יוצאת מהדירה והולכת במרכז.. מחוייכת וקורנת עם עצמי. בחור אחד שאל אותי ממה את כל כך מרוצה.. עניתי לו שלכל דבר יש סיבה, איחלתי לו יום טוב והמשכתי ללכת.. בראש שלי חשבתי שאחת האנשים הכי מדהימים שקיימים, המלכה FM.. מלכתי FM!!!! הכניסה אותי תחת כנפייה.. איך אני יכולה לא להיות מחוייכת וקורנת?!?!

עד הסאשן השני שלחת לי הודעות.. שאלת לשלומי.. כל הזמן הזה חשבתי.. חשבתי עליך.. מה אני יכולה לעשות בשבילך כדי שתהיי מרוצה, כדי לשמוע אותך אומרת בקול המדהים שלך "גורה טובה".. אבל שוב, אני בורה. ולאט לאט את מחכימה אותי. מעשירה אותי בנגיעות מעצמך.. תודה!

סשן שני- שוב כמעט איחרתי.. אבל כי רציתי להביא את כל הדברים ברשימה.. ונתקעתי בארוחת ערב..!
הכרת אותי לאנשים.. הכרת בי! התחלנו לבנות מערכת יחסים.. הרשת לי לשבת לידך.. ישבתי בשקט רוב הזמן.. לפעמים אמרתי משהו וכעסת עלי כי דיברתי ולא ביקשתי רשות.. קורה לנו הרבה. מתנצלת על זה... אני מתרגשת ושוכחת..
דברים שאמרת לאנשים, איך שדיברת, מצבים שהיו בדירה ואיך שהתנהלת שם.. שבית אותי... האכפתיות שלך לצד הטלת המשמעת שלך..
שלב אחר שלב אני מעניקה לך את עצמי.. מתקרבת יותר ויותר אליך.. שולטת עלי.. בגוף.. בנפש.. כל כולי שלך ולאט לאט תראי מי אני.. וזה יהיה השיא שלנו.. ואני מחכה לרגע שאהיה מספיק מוכנה בשבילך.. בשביל כל עוצמתך.. על הגוף הראש והנפש שלי.. בכיליון עיניים..

את עוצרת אותי.. יש לי נטייה לרוץ.. להגיע לקצה בתקופת הזמן הקצרה ביותר.. אבל את.. שקולה ומחושבת.. צעד אחר צעד.. גורמת לזה להיות הכי אמיתי.. לא סתם משהו לעשות עליו וי.. לא עוד אחד מג'וקים שנכנסים לי לראש.. לא הכרתי אף אחד/ת שעשה דבר כזה בחיים שלי... ושוב, הסובלנות שלך מוערצת מבחינתי..
הסשן השני נגמר.. והיה מדהים..

לקחת אותי לנואו לימיטס.. הצגת אותי לקהילה.. ושוב אני מתמלאת ברגשות שייכות וגאווה... שהמלכה FM היא מלכתי.. אני עוד לא ממושמעת אז עשיתי לך קצת צרות.. וסליחה אם הכעסתי אותך או חשת באיזה שהו רגש שלילי..
היית כל כך מדהימה.. חשתי גאווה להסתובב שם עם השם שלך על הכתף שלי...
אסרת עלי לעשות כל מיני דברים.. ובהתחלה לא הבנתי למה, אני לא רגילה שמציבים לי מעצורים, ואם מציבים לי, אני תמיד פורצת אותם.. ולא בכוונה רעה.. אבל את.. מחנכת אותי.. 😄
עם כל רגע ורגע שעבר שמתי בצד את מה שאני חושבת.. כי מה שאת חושבת זה המשנה והחשוב ביותר! ושאני עוברת הסבה אליך, סדנת חינוך מחדש על ידייך המדהימות.. והבנתי שאת צודקת ושכל מה שאת עושה יש סיבה.. ונכונה שבאה כדי להגן עליי או לרצות אותך.. ואני שמחה לבצע.
חחח ניסיתי לנשוך דום כי הוא חסם אותי ולא נתן לי להשלים את מה שציווית עלי לעשות.. חטפתי על זה ממך, אבל אולי זה יראה לך שהכל נעשה באמונה ובנחישות מסימאלית בך ועבורך.. לא משנה מה ההשלכות..
שם.. בנואו לימיטס עברתי את הסשן השלישי שלי- את ואלונזו קשרתם אותי למתקן.. עמדת צמודה אלי.. ואמרת לו שיהיה עדין איתי.. אני ביקשתי אחרת.. ואני משלמת על זה עכשיו בחצי ישבן סגול שחור אדום ואי יכולת לשבת.. אפילו קצת מטריד איך שזה נראה חחח.. אבל מבחינתי זה היה שווה את זה.. ממש נהנתי! תודה לך אלונזו היית מדהים!!
בין כל שביעיית הצלפות עצרת אותו וליטפת אותי..שאלת אם אני בסדר..אם אני יכולה להמשיך... הרגעת את הישבן הכואב והגב האדום שלי.. הקשבת לקול שלי כשספרתי..וכשממש כאב לי את שמעת את זה, למרות שהמשכתי לספור ולספוג.. עצרת אותו.. הכרחת אותו להפסיק! הוא לא סיים ובכל זאת את גרמת לו לסיים.. פיףף עלייך מלכתי היקרה..
היו עוד הרבה דברים באותו ערב אבל אני אתייחס רק לזה.. מקווה שזה בסדר מבחינתך מלכתי היקרה..


התקשרתי אליך למחרת.. הזמנתי אותך אלי לארוחת בוקר.. כל כך נהנתי.. נתת לי עוד הצצה קטנה אליך.. אני כל כך מעריכה את זה.. אמרתי לך גם אז שאת מרשימה אותי.. שהאישיות שלך לא רואה אף אחד ממטר.. וסלחו לי אם מישהו נעלב מזה..
פתחת לפני עוד חלק מעצמך, וכמו שכתבתי לך בהתחלה, פה החזקה הכפילה את עצמה בעוד כמה פעמים..
כל שניה איתך הייתה כל כך מיוחדת.. לא רציתי למצמץ כדיי לא לפספס משהו בך... ושוב ושוב הסתכלתי לך בעיניים וסתרת לי על זה.. *אסור!!!* מלכתי זה לא בכוונת זילזול.. להפך.. זה מרוב שאני מעריצה אותך..
אני משתדלת.. באמת משתדלת ליישם את כל האיסורים והציוויים שלך..
באותן שעות הערב המוקדמות העברת אותי את הסשן הרביעי שלי.. מענג.. והשגנו עוד צעד בסדנת החינוך שלי..
לאחר מכן שוב הלכת..

אחרי כמה שעות ניכנסתי למחשב וקראת לי לצאט.. שם אמרת לכולם שאני אהיה "הגורה הכי טובה בעולם!" היו לי דמעות בעיניים.
או ששלחת לי במסנג'ר נשיקה גדולה כזאתי על המסך.. החיוך שהיה לי עבר את הגבות שלי..
באותה שיחה לחצת עלי למרוח כל 20 דקות אלוורה.. הפצרת בי לעשות את זה... אין מצב שהייתי מקפידה על זה לולא את.. והמשכת גם היום.. כל הצהריים שיגעתתת אותי על האלוורה 😄

דיברת איתי על לפתוח בלוג..ישר אמרתי "כן מלכתי".. אבל אני רוצה להיות הכי כנה איתך.. בהתחלה לא רציתי.. ממש ממש לא .. אבל אני כל כך שמחה שפתחתי אותו.. סוף סוף אני יכולה להביע את עצמי בכל הקשור אליך..ולהראות לך מה קורה בפנים.. לידיך אני כל כך מתרגשת.. הכל נעלם לי.. אני מתרכזת רק בלרצות אותך בציות.. אבל אל תדאגי זה יצא.. ועם החינוך שלך בקרוב מאוד..

אנחנו בונות.. מדרגה מדרגה את הארמון שלנו.. שלך ושלי..
אני נפתחת אליך, מה שאף פעם לא באמת עשיתי עם אף אחד..

יש עוד דבר שרציתי שתדעי מלכתי האהובה.. ה צ ל ת א ו ת י . . בשניה הראשונה של ההכרות שלנו..
לא אפרט על כך כרגע.. זה יהיה פנים מול פנים.. ברגע המתאים.. ברגע שיהיה לזה את הכי הרבה משמעות.. כבר מתכננת את זה.. זה יהיה מושלם.. אבוי לעצמי אם לא..


ולכל מי שקורא את זה:
מגיעות לה מחיאות כפיים וקידה! ואת מלוא ההערכה שלכם אליה!


מקווה שזה עשה לך טוב לקרוא את זה.. ושהבהרתי לך כל מיני דברים לגביינו ולגביי..
אני אמשיך לכתוב לך.. כבקשתך...
שלך, גורתך S&S

א ו ה ב ת א ו ת ך . .