שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בשרות הוד מעלתה!

החיים מנקודת מבט של קוקהולד.
לכתוב בלוג זה מחייב...

כל הפרסומים בבלוג הינם אמיתיים וכהוויתם! למעט פרטים מזהים...
לפני 14 שנים. 25 באפריל 2010 בשעה 21:08

לעיתים יש חיבורים שלא תמיד מובנים כיצד הם נוצרים. מסוג החיבורים שבתחילה אין לך כלפיהם שום ציפיות, בוודאי לא ציפיות שיתפתח משהו עמוק ומשמעותי.

אבל כידוע, אנחנו יכולים לתכנן, לחשוב, אבל לאלוהים יש תוכניות אחרות ומפגש ראשון ללא ציפיות מיוחדות, הופך לאירוע משמעותי שסולל דרך לעולמות אחרים, מרגשים, מרטטים וקסומים. יש האומרים דרך המלך, או כפי שנהוג לומר במקומותינו, דרך המלכות.
לאחרונה פגשנו זוג מקסים, בחיים במערכת בדס"מית כאשר האישה מלכה שולטת והבעל נשלט טוטאלוס 😉 כלומר טוטאלי..... החיבור מהרגע הראשון היה חיבור מדהים עם כימיה חזקה בכל המובנים, בין כולנו (לא שדעתנו העבדים בקשר לכימיה חשובה לצורך העניין...), שהוביל לקשר עבותות.

המלכות כל אחת דיווה בפני עצמה התחברו בניהן חיבור עוצמתי, מלא אהבה ותשוקה, מתואמות בניהן היטב, וממפגש למפגש מעצבות ממלכה כראוי למעמדן, כאשר אנו העבדים כלי לשימושם בכל דבר שרק חפצות בו.

אין כאן אקסטרימיות של כאב פיזי ללא גבולות, יש כאן בעיקר שליטה מנטאלית חזקה מאוד הנמשכת לאורך שעות רבות של מפגש ולעיתים אף בין המפגשים בתיאום מלא של המלכות בניהן. עיקר השליטה מתקיימת באמצעות מניעת גמירה לאורך ימים, חלקנו לעיתים לאורך שבועות, הרבה התעללות ב"צעצועים" שלנו עד שנייה לפני נקודת ה"אל חזור"... עד כדי טירוף חושים, ערפול יכולת המחשבה, כאב ביצים תרתי משמע מלחץ הלבה הרותחת והמבעבעת הכלואה בתוך השק שהצטברה לאורך הימים... שבועות... עד כדי מצב שאנחנו העבדים מוכנים לעשות כל דבר, אבל כל דבר!!! ולו בשביל זיק התקווה שיאפשרו לנו לגמור. תקווה שברוב המקרים נגוזה.. מתפוגגת.. בחיוך מתוק "שטני" של הוד רוממותן המלכות הנכבדות.

סופ"ש האחרון, היה אחד היותר עוצמתיים שבהם. אבל האמת, כל פעם הוא יותר עוצמתי מקודמו. פמדום במיטבו לאורך כל הסופ"ש, השפלה, קוקהולדיות, תשוקה, "שרשרת מזון" ברורה וגם הרבה מזון...

חזרנו עייפים, אך מרוציםםםםם.....

לפני 14 שנים. 6 באפריל 2010 בשעה 17:26

כך זה התחיל באחד האתרים... (פרטים מזהים הוסרו)

הוא פונה: "הי אם מתאים לכם הגבר לבד צרו קשר אני מנוסה מ**** ומת על משחקים ועוד יותר גברים קוקהולד !!!!!!"

אנחנו: " על פניו נראה שיכול להיות מתאים.
אתה גם דו?
מכיר את סוגיית הקוקהולד? הדינאמיקה..? מנוסה?"

הוא: " מכיר טוב את סוגית הקוקהולד על בוריו את הדינמיקה השליטה ומנוסה די והותר
כמובן שזה משתנה מזוג לזוג וזה עניין אידיוידואלי
לא אני לא דו אבל יודע מה לעשות " (שגיאות כתיב/הקלדה במקור...).

אנחנו: " תראה, זיונים יש לנו בשפע. אנחנו מחפשים חוויות קוקהולדיות משמעותיות.
לכן חשוב לנו שזה לא יהיה סתם עוד זיון- ולא שיש לנו עם זה בעיה.
הגבר קוקהולד ברמה מאוד חזקה. כך שחשוב לנו לדעת מה ניסיונך ואיך אתה רואה קשר מסוג זה כדי שנוכל להתקדם. "

הוא: אז ככה !!!
אני מדבר על השפלת הבעל לתת לו להיות מושפל ונסיון יש לי די והותר כמו שאמרתי כולל השפלה של האישה הניסיון הוא אם זוגות קוקהולדים אני חזק בסקס ובשליטה שלי כמובן שאנחנו צריכים להכיר ולדעת מה אתם אוהבים ועד לאן אתם רוצים להגיע לי הכל טוב וככל שזה נועז יותר כך זה טוב יותר הכל כולל הכל אני יכול לספר לכם על זוג אחד ספציפי אבל די מוכר בקהילת הקוקהולד הזוג ****** !!!!!"

אנחנו: "הכיוון הוא בהחלט זה.
אצלנו האישה שולטת הגבר נשלט.
הבן זוג שיגיע לא אמור להיות נשלט ובוודאי לא שולט באישה."

אני: עוברים למסנג'ר... במהלך כשלושה ימים הבחור מנהל אתנו שיחות(לעיתים עם הוד מעלתה לבד), על ניסיונו, מצלמות נפתחות, מחליפים טלפונים, אוירה חיובית ובעיקר לא מעט ציפיות שנבנות.... עפ"י השיחות הבחור מפגין ידע לכאורה ( לפחות תיאורטי) לעת עתה בכל הקשור לזוגיות קוקהולדית, ישנו תיאום ציפיות לטווח הקצר, הארוך וכו'.

הוד מעלתה: אין זה סוד שאנו מחפשים שולט/ת לשליטה משותפת בתחת הכי יפה בעיר. בחיפושנו הרבים אנו נתקלים בהמון מתחזים למיניהם וגם בכאלו שמשוכנעים שהם השולטים האולטימטיבים והיו מעוניינים להצטרף לאיזה סשן משותף...

המקרה שהיה כך היה:
קיבלנו פניה מבחור מאוד אטרקטיבי ומבטיח מאחד האתרים שאנו רשומים בהם. התנהלו בינינו שיחות ארוכות ורציניות של היכרות ותיאום ציפיות. הציפיות שלנו מהמפגש היו ברקיע. הבחור שהפעיל מצלמה היה נראה מרשים ביותר, עם איבר מרשים לא פחות ובעיקר, יודע את עבודת השליטה על בוריה ומכיר את נושא הקוקהולד.
החלטנו להפגש. התרגשנו מאוד כי הרגשנו שזה יכול להיות זה.. הדבר שאנו מחפשים. בהתחלה תוכנן שנפגש לקפה במקום ציבורי אך הוא הציע דירת מפגשים בקרבת מקום דבר שיאפשר לנו נוחות ואם נחליט להתקדם אז גם מקום שיאפשר זאת. הסכמנו...

אני: קובעים, נפגשים בדירה אותה מחזיק באזור יפה בצפון הארץ, שעת צהריים, קבענו תחילה שנפגש בבית קפה, הציע שנבוא ישר אליו, הזמנה מנומסת וחיובית- החלטנו בעיקר בגלל מגבלות החמץ והפסח להיפגש ישירות אצלו- לא משהו חריג אצלנו.

מגיעים לדירה, בחור מאוד נחמד, המראה דומה למה שראינו במסנג'ר פחות או יותר, בסה"כ אוירה חיובית. מתיישבים מציע לשתות- רוצים נס? אבל בלי חלב... מקולקל.. לא תודה אנחנו עונים, נשתה משהו קר, אין לי.... מים זה בסדר לנו, יש לי מהברז... זה בסדר?! כן בסדר... הוד מעלתה מקבלת כוס מים טריים מהברז, אני וויתרתי מראש. הצעתי ללכת לקנות בקבוק שתייה בפיצוציה הסמוכה- וויתרנו.

יושבים, מדברים שיחות כלליות, הכרות ונימוסים.. כמקובל ברגעים ראשונים עד שהאווירה מתחממת לה ומובילה לכיוון המצופה. בשיחה מקדימה הסברתי לו שאנחנו מחפשים משהו משמעותי ולא עוד זיון חולף- את זה יש לנו בשפע אם רק נרצה... ולא שיש לנו בעיה שזה יקרה גם איתו בהנחה ויתאים, אבל צריך להיות ידוע מראש שזה הכיוון. – ברור עונה הגבר. אצלי אין משחקים... אני רציני ומביא אינספור דוגמאות... קרא הרבה סיפורים הבחור....

הזמן חולף, הוד מעלתה מחליטה להיענות להצעתו וזורמת איתו(בסה"כ נראה טוב ונתון מרשים למדי). בכל זאת רוצה לבדוק את ה"סחורה", טרם "קניה"... הוא כבר מהתחלה לא עמד בפני קסמה והסקסיות של הוד מעלתה!!!

הוד מעלתה: לאחר שיחה החלטנו להתקדם ועברנו לאחד החדרים. הוא פרש מזרון ועליו שמיכה על הרצפה והזמין אותי למקלחת. לצערי, המגבת שקיבלתי לשימוש הייתה כבר קודם לכן בשימוש ומפאת גועל נאלצתי להשתמש בגליל מגבת תעשייתי שהיה מונח שם. תחת השמש המשיך לשבת בסלון ואילו אני והוא היינו בחדר מתקדמים לאיטנו... דיי מהר הבנתי שהוא לא ממש יודע מה לעשות מלבד את הדבר הרגיל שהוא יודע לעשות, ומאחר ואני זקוקה לעוד גירויים מלבד זיון גרידה, הזמנתי את תחת השמש להצטרף והשפלתי אותו בכך שהוא צפה ועזר לי להתגרות עבור בחור אחר...

חשבתי לתומי שאחרי שאני התחלתי הוא ימשיך, אך שוב התאכזבתי כי הוא לא אמר מילה ולא ידע גם מה להגיד... המשחק עבר להיות בעיקר עם תחת השמש.. ד' (כך נקרא לו..) המשיך לענג את עצמו באמצעות ידו הימנית ואילו אני התפניתי לחלוטין לעבודתו המשובחת עד מאוד של תחת השמש. בשלב כלשהו ד' החליט להראות לי שהוא יודע שליטה מהי, וניסה למשוך בשערי ולגמור לי בפה... אלו דברים שגם בוניליות רגילה אני לא עושה או מסכימה להם. האחד כואב והשני מגעיל.. (אותי לפחות.. זה בסדר שאני אומר לאחרים לעשות זאת ואפילו משעשע עד מאוד...).

לאחר שאמרתי לא לשני אלו שבאו במרחק רב אחד מהשני, הוא עזר לעצמו לגמור ותחת השמש עזר לי לגמור... והיחיד שלא גמר הוא כמובן תחת השמש... (שגם זה משעשע עד מאוד...).

אני: הם מתמזמזים, אני יושב ברקע וצופה, מקלחת... ונכנסים לחדר, למזרון שהוכן מבעוד מועד... הבחור מחורמן קשות, והוד מעלתה, יודעת להעצים מצבים כאלו. אני מצטרף לחדר, צופה... מגורה- אין דבר יותר מגרה מאשר לראות את הוד מעלתה עם גבר אחר!!! מלאה תשוקה. חרף מראהו המכובד, והנתון המרשים, הפער בין הדיבורים למעשים בכל המובנים – זה בערך כמו הפער בין מזרח למערב... לא הראה מצידו שום סממנים דומינאנטיים, היה בעיקר מובל וחסר האסרטיביות הבסיסית הנדרשת. בדיעבד הסתבר שאיזה ניסיון שלו למשוך להוד מעלתה בשיער(משהו שמזכיר את משיכות השיער בגן), היווה מבחינתו את פסגת השליטה.. עוד מאסטר הוכתר בישראל...
הסצנה הסתיימה בגמירה שלו(ללא חדירה), תוך כדי שהוא מאונן את עצמו לדעת...

הוד מעלתה: שוב מקלחת ושוב מגבת נייר... דיבורים קצרים והופ יציאה לדרך.
בכניסה למכונית, אמרתי לשמש של חיי שאין סיכוי בעולם שהבחור שולט והכל פיקציה אחת גדולה שאין לי מושג לשם מה....
תחת הסכים איתי עם הסתייגות קלה, ואני אמרתי לו תמתין ותראה...
ואכן, לא חלף לו זמן רב וד' פנה אלינו במסנג'ר ואמר בדיוק את שאמרתי אני אך בעטיפה אחרת.

סוף דבר:
הוד מעלתה: הסברנו לו ללא כחל וסרק את שחווינו אנו ולמה בעצם זה לא יכול להמשיך או להתקדם. יש לציין שד' לא ציפה לתגובה כזו מאיתנו, אך אנו כבר מזמן הפסקנו להסתתר מאחורי מסיכות. ד' ניסה להמשיך ולהסביר, אך את מה שחווינו לא ניתן להסביר אלא במילה אחת. פער בין מציאות לפנטזיה במיוחד במקרה הזו הוא כמרחק בין השמיים לארץ...

אני: חרף ניסיוננו הרב בסיטואציות שונות לאורך השנים, ראינו וחווינו לא מעט פערים בין הפנטזיות של האנשים למציאות. הוד מעלתה חשה מיד שזה לא זה, תחילה קישרתי את זה לשיחה מקדימה שהייתה לי איתו והסברתי לו שהוד מעלתה אינה נשלטת וגם אם הוא דומיננטי ומאוד רוצה להוביל, שיעשה זאת בחוכמה, לאט, לאט, ובכבוד למלכה. "סמוך עליי... אני מכיר... יהיה בסדר..." אז זהו שלא! והיא באמת צדקה. עוד פנטזיה רגעית של מישהו, הצהרות ללא כיסוי וכרוניקה של פנטזיונרים ידועה מראש...

אנחנו מחויכים, חווים ונהנים מכל רגע בחיים!!!!

לפני 14 שנים. 28 במרץ 2010 בשעה 20:08

פוסט זה פורסם על-ידי בבלוג "קוקהולד- בעל ואישה פלוס גבר" בתאריך ה- August 1 2009 ,השייך לזוג קוקהולד והרשו לי לשתף בפוסטים משלי בבלוג שלהם. מצ"ב קישור:
http://tomc.hebrew-site.com/2009/08/
=========================================================

לפני מס’ חודשים במהלך פברואר 09, כתבתי פוסט שקשור למפגש של הוד מעלתה עם ירון. ציינתי שם שירון הוא הגבר שהיא בחרה, שאליו היא נמשכת, ואותו היא רוצה, וזה אותו הגבר שרק לפני כשלוש שנים הזוגיות שלנו כמעט והתפרקה לרסיסים! כן היא אוהבת אותו והסקס שלה איתו גורם לה לאבד נוזלים מהמקומות הנכונים בכמויות שיכולות ללא ספק להשפיע על מפלס הכנרת.

הרבה אמוציות יצר הירון הזה בזוגיות שלי עם הוד מעלתה, הוא מרבה להעסיק את מחשבותיה, הזיונים שלהם הם לא סתם עוד זיון מיני רבים שכבר חוותה עם אחרים, אלו מפגשים מלאי רגש ותשוקה, יש בניהם איזה קשר כמעט סימביוטי הייתי אומר.

את התודעה וההפנמה שאני קוקהולד, אני חייב כחוב מלא לירון. הבגידות בעבר של הוד מעלתה איתו, הביאו אותי לתודעה שאני קוקהולד.

יום שלישי האחרון, לאחר מספר חודשים שלא נפגשו, הוד מעלתה מידעת אותי שירון שלח לה ס.מ.ס והוא יגיע לסופ”ש אלינו. האמת שמאוד הופתעתי והייתי סקפטי לגבי זה שהוא יגיע. הוא די קיבל רגליים קרות מאז המפגש האחרון שלו עם הוד מעלתה. הוא חושש לפגוש אותי לאור העבר בתקופה טרם המפגשים האלו שעדיין לא היו מקובלים בזוגיות שלנו. אומנם נפגשנו מאז באיזה שני אירועים שונים שלא קשורים למיניות והיה די מביך לשנינו בעיקר לו.

התעניינתי מתי יגיע, שישי?שבת? לזמן קצר? יצטרף לארוחת שישי? הוד מעלתה מחוייכת מאוזן לאוזן(לעיתים אני חושב שטוב שהאוזניים עוצרות את החיוך…), הוא יגיע לכל הסופ”ש כולל לינה אצלנו… בלילה כאשר נשכבנו לשנת הלילה הוסיפה הוד מעלתה שהיא רוצה שישן איתה במיטה, כלומר אני יכול לבחור לי כל אפשרות שינה אחרת שלא כוללת את חדר השינה שלנו.מעולם היא לא רצתה שגבר אחר שצרפנו ישן איתה במיטה, העדיפה אותם לסקס והנאות ולא מעבר. לי היה ברור לחלוטין שהשבת כולה שבת ה”מלכה”, ותפקידי לדאוג שהנאותיה של הוד מעלתה יוגשמו במלואם.יום שישי היה עבורי יום הכנות לדאוג שהבית יהיה ערוך ומוכן, לבשל ולארגן מזון, אלכוהול וכל דבר לטובת אירוח.

זו הפעם הראשונה שאני באמת חש את הפרפרים שמתרוצצים אצל הוד מעלתה. היא הייתה נרגשת מאי פעם, התרגשות ממשית בכל תגובותיה ופעולותיה. זה החל מהרגע שירון הודיע לה והלך והתעצם ככל שהזמן התקרב. אני מודה שגם בשבילי ה”לקראת” מפגש, לווה בלא מעט סתירות פנימיות וחששות מתוצאות המפגש. מצד אחד, הוא אחד האנשים שכמעט גרמו לפירוק הזוגיות שלנו, היו לי המון כעסים עליו לאורך זמן שהתפוגגו בחודשים האחרונים. מאידך, זה התמצית של הקוקהולדיות, יש לה רגשות לא מועטים, הכרות של שנים ואף תקופה מסויימת עבדו ביחד בזמן לימודיה,עבר של “מים גנובים” … המפגשים איתו מלאי תשוקה, מגע ומתח מיני חזק באויר והכי משמעותי גבר שהאישה שלך אוהבת.

הוא הגיע ביום שישי בסביבות השעה 20:00 כמתוכנן ישר לארוחת הערב שהייתה חגיגית מתמיד. הפעם הראשונה שמגיע אלינו ולמעשה המפגש הפעם קיבל זווית שונה, חמה ומארחת מצידי. הקרח נשבר בשניות הראשונות, מיד הרווה את צמאונו מהדרך בבקבוק בירה . הוד מעלתה עורכת לו סיור קצר בבית, מתיישבת איתו לעוד כמה דקות בסלון עד שאגמור לערוך את השולחן ומשלימים פערי מידע מהחודשים האחרונים… קטעתי את השיחה הקולחת בהזמנה לשולחן.

בסיום הארוחת ערב, הוד מעלתה, התפנתה עם ירון לסלון בזמן שאני שטפתי כילים, ניקיתי והגשתי קינוח והדרך הייתה קצרה מאוד עד לתחילת התעלסות מטורפת לנגד עניי בזמן שאני מארגן מסביב…

מהר מאוד הם המשיכו לחדר השינה, תוך זמן קצר שניהם היו עירומים ומשתוללים על המיטה , מחליפים נוזלים בתשוקה של אוהבים אמיתיים. הפעם זה היה שונה מכל הפעמים האחרות בהם הוד מעלתה הייתה בסיטואציה עם גבר אחר. אני לא מדבר על התנוחות שבהחלט היו מרשימות, אלא בעיקר על מה “שעמד” באויר, הקשר האחר זה שהפך את כל הסיפור לשונה. אני תוך כדי, המשכתי לארגן גם את החמין ליום המחרת, חמין של אלופים!!! כשברקע קולות ווקליים כמו שרק הוד מעלתה יודעת להפיק כשהיא נהנת…

ישבתי בסמוך לחדר בפוזיציה שמאפשרת לצפות, להיות “נוכח נפקד”, ואז נקראתי לדאוג להם לאלכוהול למיטה, גביע יין +וודקה אשכוליות, זה נאמר תוך כדי ומבלי לעצור לרגע. לאחר שלגמו כטוב ליבם באלכוהול, הוד מעלתה החלה בפינוקיה האוראליים לירון ואני נצטוותי ללקק לה את הכוס לאחר שירון זיין אותה. לאורך כל הלילה והשבת בכלל, הייתי מכין את הוד מעלתה באמצעות הלשון לקראת ובסיום הזיון. לאחר כשעה וחצי, בצעו הפסקת סיגריה ואלכוהול, שוב חזרו לחדר השינה לעוד סקס, בקרדי עם קולה למיטה לבקשת ירון, הפסקה נוספת ובשלוש לפנות בוקר, הוד מעלתה הודיע לי שהם פורשים לישון. נשארתי לישון בסלון, כאשר את תהליך השינה החלו בעוד סיבוב פורקן, הקולות לא השאירו מקום לדמיון. קצת שיחה בניהם שהתנהלה בהתלחשות ונרדמו.

צפיתי בטלביזיה עוד קצת, אוננתי את עצמי לדעת ונרדמתי. בבוקר התעוררנו הכנתי שתיה והגשתי עוגה שהוד מעלתה דאגה להביא מבעוד מועד. במהלך השבת, רבצנו, מעט טיילנו באיזור, חזרנו ארוח”צ, מנוחת צהריים שלושה במיטה אחת, גמירה חזקה של הוד מעלתה, ארוחת “מנחה” ובסביבות 18:00 נפרד מאיתנו ירון לדרכו.

מה היה לנו כאן: המון יצרים ותשוקה, מגוון וכמות של אלכוהול שבשקט יכול לפרק חלבונים חיים, עשן סמיך של סיגריות, מלכה מאושרת, מאהב שזכה בסוף שבוע 5 כוכבים+אקסטרות, ופועל במה אחד שהשתדל לא לאכזב במהלך ההצגה.

אכן החששות התפוגגו, הסופ”ש האינטנסיבי הזה, הוכיח לי יותר מתמיד עד כמה אהבתי להוד מעלתה אינה מוטלת בספק, הזוגיות שלנו חזקה ואיתנה, ותעמוד בכל מבחן. אני בהחלט רואה את יעודי להיות עבד לתשוקותיה, עפר ואפר לרגליה!!!


לפני 14 שנים. 28 במרץ 2010 בשעה 20:05

פוסט זה פורסם על-ידי בבלוג "קוקהולד- בעל ואישה פלוס גבר" בתאריך ה- February 25, 2009, השייך לזוג קוקהולד והרשו לי לשתף בפוסטים משלי בבלוג שלהם. מצ"ב קישור:

http://tomc.hebrew-site.com/2009/02/אשת-קוקהולד/
=========================================================
הוד מעלתה זוגתי המלכה שתחיה, הודיע לי חגיגית לפני ימים מספר, שביום ג’ היא נפגשת עם ירון והיא מצפה שאכין את הדירה(אותה אני מחזיק בסמוך למקום עבודתי).
לא ביקשה, לא שאלה, לא בדקה- פשוט הודיע!

בשולי הדברים ובכדי לחוש קצת את האווירה- מדובר בדירה קטנה כ- 30 מ’ ברוטו, כחלק מבית פרטי בישוב קטן ופסטוראלי, 2 חדרים לא גדולים(“פינת ישיבה” וחדר שינה), מטבחון קטן, מקלחת/שירותים חדר ארונות קטן , מקום רגוע ושקט עם אוירה מדהימה. דמיינו צימר מבפנים- די דומה.
היות ואינני מרבה להיות שם הדירה לרוב מבולגנת ולא נקייה בדומה לדירת רווקים.

לי היה ברור מאוד מה משימתי. לדאוג שהדירה תהיה במיטבה, מבריקה, מסודרת ומזמינה, וליצור את האווירה הדרושה לשם כך.
ואצלי אין פשרות, או עד הסוף הכל או לא כלום. והיות “והלא כלום” אינו אפשרות מעשית בוודאי לא במעמד בו אני נמצא ביחס לזוגתי, שינסתי מותניים והסתערתי על המשימה כשברקע מלווה אותי הידיעה בדיוק לאיזו מטרה אני משתעבד- להכין לזוגתי הוד מעלתה המלכה את דירת האוהבים שלה, את התשתית לעונג והסיפוקים שלה, ואם להיות בוטה יותר לזיונים שלה, להתעלסויות והתשוקות שלה, לאיבוד חושים, עם הגבר שהיא בחרה, שאליו היא נמשכת, ואותו היא רוצה, וזה אותו הגבר שרק לפני כשלוש שנים הזוגיות שלנו כמעט והתפרקה לרסיסים! כן היא אוהבת אותו והסקס שלה איתו גורם לה לאבד נוזלים מהמקומות הנכונים בכמות שללא ספק הייתה יכולה להוסיף כמה ס”מ חסרים לכנרת המדלדלת שלנו.

ביום שני, היום הקודם לפגישה, בשעות הצהריים הקדמתי את יציאתי מהעבודה בדרכי לדירה להכין אותה כיאה לבואה של מלכה. ניקיתי אותה כמו שלא נוקתה מימיה קרוב לשעתיים וחצי(להזכירכם, כולה שני חדרים…), ריצפה, אבק, מקלחת, חיטוי שירותים, חרסינה, כיורים, כלים ומה לא.

סידרתי את המיטה עם סדין וציפיות נקיים, 2 מגבות מונחות יפה על המיטה, על השידה נר בינוני בתוך צלוחית (תחתית של ספל קפה), ומסביב לנר בתוך הצלוחית שלושה קונדומים XL . בשולחן העץ בפינת הישיבה, מגש מאורך, עליו בקבוק יין אדום, 2 גביעי יין, פותחן ליין, ושני שוקולדים לבבות עטופים בנייר בצבע אדום. כמו כן, בקבוק מים מינראליים(זה בלי החיידקים  ) וכוסות לשתיה. מאפרה נקייה, מצית(כשמנסים להדליק אותה במקום אש קופץ ז’ ). על השיש במטבח כל “האינסטרומנטים” הדרושים לקפה (ירון אוהב את הקפה שחור וחזק), ובמקרר מגוון בקבוקי שתייה קלה לרבות בירה.

הם היו אמורים להיפגש ביום שלישי בשעות אחה”צ המוקדמות כאשר ירון אוסף אותה מנקודה בדרך עליה סיכמו. כשעה לפני הגעתם, זוגתי הוד מעלתה המלכה, עדכנה אותי שהם בדרך. ניגשתי לדירה הדלקתי את דוד החימום, בישמתי את הדירה והשארתי את המפתח במקום שסוכם.

אם כניסתם לישוב הדרכתי אותם טלפונית איך להגיע לדירה. כל אותה עת מלווה אותי ריגוש עצום מאין כמוהו, זה קורה(ולא שזו מפגשם הראשון) פשוט זו הפעם הראשונה שהם נפגשים כאשר המעמד מוגדר באופן רשמי- ירון מקבל מעמד של צלע שלישית קבועה וחלק בלתי נפרד ממערכת יחסינו כזוג קוקהולד.

הם הגיעו לדירה, אני לא הייתי שם פיזית, הייתי שם במחשבות ובפנטזיות, הראש עסק כל הזמן במה קורה? באיזה שלב הם? איך הם מסתערים אחד על השנייה?! איך הם מזדיינים בלי לראות בעניים. אני מכיר את זוגתי, כשהיא חרמנית וזה לרוב המצב שלה ועוד במיוחד כשהיא לא הפסיקה לפנטז על המפגש שלהם, היא מזדיינת כמו מטורפת, היא אוהבת חזק והרבה. מכורה לאוראלי לתת ולקבל, אוהבת אותו חזק ועמוק בעוצמה. היא רטובה ומגיעה לאורגזמות מטורפות, אני יודע מה זה כשהיא נכנסת לשרשרת אורגזמות והשפרצות, הכל רטוב מסביב. ואני? לא יודע בכלל מה קרה איתי באותו זמן. הם שם ואני כאן, הזין עומד מאיים לקרוע את העור שעוטף אותו, רוצה להתפרץ ולהשתולל.

לאחר כחצי שעה לערך מאז כניסתם לדירה, התקשרה אלי זוגתי ושאלה איפה היין? לא הבנתי מה השאלה?! הרי השארתי אותו על השולחן בתוך המגש המוארך עניתי. זה הצחיק אותה, הבקבוק “ריק” נעניתי… הסברתי לה היכן יש עוד בקבוקים, הבנתי שהם כנראה מאוד “צמאים” וכבר היה לי ברור מעל לכל ספק שעם כמות האלכוהול שהם שותים, כמות שיכולה לפרק חלבונים חיים, שיאים רבים הולכים כנראה להישבר שם.

לאחר כשלוש שעות שלחתי ס.מ.ס “לדרוש בשלומם”, כך סיכמנו, שאולי יזדקקו לי… אשרי המאמין…
חזרה אלי מיד טלפונית ושאלה אותי תוך כמה זמן אני יכול להגיע? אמרתי שבערך כ- 10 דקות, אמרה שאגיע. שאלתי אם ירון עוד שם, ענתה לי שהרגע הלך ושאני אגיע.

הגעתי, השאירה את הדלת סגורה אך לא נעולה. פתחתי את הדלת, הדירה הייתה אפופת עשן, היה אפשר לחתוך בסכין את העשן(ירון המעשן), נכנסתי לחדר, הייתה ערומה כביום היוולדה מתחת לשמיכה. תתפשט! אמרה/פקדה, אני מחורמנת וחייבת עוד. התחלתי להתפשט ואני מסוקרן כבר לדעת איך היה? יותר מהר! ציוותה. התפשטתי וישר דחפה את הראש שלי לכוס, תוך שהיא אומרת, תטעם את הזין של ירון. אוף איזה זין היא אומרת, ותוך כדי מספרת איך שהוא מזיין חזק וטוב, ושגמרה כמה פעמים(לפי הרטיבות שהייתה על הסדין לא היה ספק “הסדום ועמורה” שהתחולל). אני מאוד אוהב “לרדת”, במיוחד שהכוס חלק כמו פורמייקה, זוגתי הוד מעלתה המלכה, יש לה מגע גוף מדהים, עור בהיר וחלק, נטולת שיער במקומות המיותרים, חיוך שווה לב ויחד עם זה מסתיר בתוכו הרבה מאוד, משהו הדומה לחיוך של “אישה סטן” ולא מעט “טיזינג” , משהו כמו אם רק הייתה יכול לשער איך הזדיינו…

ואכן, הטעם היה משכר, הכל רטוב ונוזל מהליקוקים והמציצות שלי בזמן שהיא בכלל מפנטזת על ירון.
אי אפשר אפילו לתאר את כמות הנוזלים שיכולים לצאת מקודש הקודשים.

ואני יורד ולאחר מיכן חודר אליה כמו שהיא מבקשת וצועקת חזק יותר, ונוקבת בשמו של ירון. אני בכלל מבחינתה כרגע אמצעי, חפץ, מכשיר. ואני מזיין ויורד לפרקים, ולאחר מכן, התיישבה על הפנים שלי כמו שהיא אוהבת(האמת גם אני), ומזיינת לי את הפה ושופכת הכל לתוך הפה ועל פני. העניים כבר לא יכלו להיפתח מרוב הרטיבות שהייתה. והיא מתגרה בזין שלי, והיא יודעת להתעלל בו כמו שרק היא יודעת, רגע לפני ההתפרצות הגעשית לעצור, ושוב להמשיך ושוב לעצור וחוזר חלילה. ותוך כדי “סוחטת” מימני אמירות לגבי מעמדי ביחס אלי, ומה אני בשבילה.. וכו’.

ואז… אחרי תחנונים!! אז הגיעה ההתפרצות הגעשית, למרחקים. מסוג ההשפרצות המטורפות שיכולים להיות רק ברמות גירוי מטורפות.

התקלחנו, התארגנו והלכנו לאכול- הרעב שלה היה רב(אני יכול להבין ), השבענו את תאבוננו, ומשם המשכנו לביתנו בצפון. היינו מוזמנים לערב ספא באחד המלונות, לחגיגה עם חברים, יין חופשי ופירות טרופיים כיד המלך.

אכן קשים הם חייו של הקוקהולד!!!


לפני 14 שנים. 28 במרץ 2010 בשעה 19:54

פוסט זה פורסם על-ידי בבלוג "קוקהולד- בעל ואישה פלוס גבר" בתאריך ה- July 18, 2009 ,השייך לזוג קוקהולד והרשו לי לשתף בפוסטים משלי בבלוג שלהם. מצ"ב קישור:
http://tomc.hebrew-site.com/2009/07/page/2/
==========================================================

יום שישי האחרון היה שונה ולא שגרתי, זה היה מפגש אחר, מסוג המפגשים הישנים והטובים כשעוד הוד מעלתה ואני היינו מעורבבים חזק בקהילת הבדס”מ. שנינו התוודעו לתחום ולמעשה אהבתנו צמחה משם.

תקופה ארוכה שאנחנו כבר לא משתתפים באירועים שונים של הקהילה, אנחנו מדור “הדינוזאורים” כפי שמקובל לכנות זאת בקהילה, הדור הישן, הוותיק. עכשיו ישנו דור חדש, צעיר יותר שמסתובב באירועים הגדולים ופער הגילים עושה את שלו…

לרב, האנשים מהתקופה שלנו, נפגשים היום באירועים פרטיים קטנים או בינם לבין עצמם.

בין לבין, לקחנו גם קצת כיוון לתחום הסווינגרס. משהו שונה עם טעמים אחרים, סוג של גיוון נוסף.

לא נטשנו את תחום הבדס”מ, אבל כן הורדנו הילוך בעיקר במימוש מכל מיני סיבות בעיקר של שיגרה שוחקת. תחום הבדס”מ, דורש הרבה מאוד אנרגיות והשקעה, זהו תהליך שהולך ונבנה כל הזמן, דרושה הרבה מאוד יצירתיות מצד השולט/ת ושמירה של מתח ואיזון נכון במיוחד שמדובר בזוג שחי חיים זוגיים מלאים ולא בסשן חולף.

אני למעשה מעולם לא הורדתי הילוך, אני בתוכי חי, חושב ומשתדל להתנהל כמצופה מנשלט. גם אם לא תמיד זה בא לידי ביטוי בהתנהלות היומיומית, באמת הפנימית שלי ובתחושה שלי ברור לי היטב מה מקומי ביחס להוד מעלתה, והחוסר שוויוניות הקיימת לטובתה של הוד מעלתה כפי שזה צריך להיות עפ”י תפיסת עולמינו המשותפת.

לפני מס’ ימים יצרה איתי קשר חברה משותפת של הוד מעלתה ושלי, חברה שאנחנו מכירים אותה כבר מס’ רב של שנים, קשר שהחל בתקופת הבילויים המשותפים באירועי הקהילה, הקשר נשמר איתה לאורך כל הדרך. מדובר באישה איכותית מאוד בכל פרמטר שנבחן וחברה אמיתית.

היא מוכרת היטב בקהילה, שולטת מנוסה מאוד, חיה את אורך החיים הזה כתפיסת עולם וכדרך חיים.

לצורך העניין נקרא לה הגבירה Q . הגבירה Q, מעבר להיותה חברה טובה של הוד מעלתה ושלי, סשנה אותי בהזדמנויות שונות באישור, בידיעה ובנוכחות של הוד מעלתה!

תמיד היה לי ועדיין נשאר לי אליה המון הערכה כאדם וכשולטת, מאוד התחברתי לשליטה שלה, לאופן שבו היא שלטה, ניסיונה ובעיקר בטחתי בה.

לפני כשלושה ימים שלחה לי הודעה בס.מ.ס שהיא בסופ”ש באזור שלנו, ושתשמח מאוד להיפגש ובקשה שאבדוק עם הוד מעלתה(היא כמובן נקבה בשמה), אם מתאים ואין לנו תוכניות אחרות.

אז האמת שכן היו תוכניות אחרות מעניינות, אבל לי היה ברור שמפגש עם הגבירהQ והסאבית( נשלטת) שלה, דוחקים לפינה כל אופציה אחרת, היא תמיד מצליחה לעורר בי את הפרפרים מחדש. אני מאוד מתחבר לשליטה של הגבירה Q, האופן השקט, הנינוח, המנוסה והשלמות שבו היא שולטת מהווה את סוד עוצמתה בעניי. וזוגתי הוד מעלתה מאוד אוהבת לשלוט בסאבית שלה וביחד הם משלימות אחת את השנייה. גם החיבור החברתי של ארבעתנו ביחד הוא חיבור מאוד איכותי ומוצלח.

קבענו ליום שישי בערב, בסביבות 23:00, ערכתי את השולחן בסלון עם כיבוד כפי שהיא אוהבת עפ”י בדיקה שלי איתה יום קודם. היה חשוב לי לארח אותה באופן שיסב לה הנאה… J, מאוד חשוב לי כשהיא מתארחת אצלנו שמעמדה הרם יבוא לידי ביטוי בשרות מלכותי כיאה למלכה אמיתית, הידיעה והתחושה בלשרת אותה מסבה לי עונג רב .

אכן הגבירה Q והסאבית שלה הגיעו בשעה היעודה, המון זמן שלא פגשנו אותה, כו”כ התגעגעתי לראות אותה ובעיקר לחוש אותה. אני מאוד אוהב את המראה שלה, יש לה פנים יפות עם עניים חתוליות כאלו.. משהו טורף כזה… גם הסאבית שלה מאוד מיוחדת, מתוקה כזו מסורה ומקסימה.

עכשיו נמצאים בבית שלוש נשים וגבר אחד שמשרת את כולן… אני תמיד אוהב לארח אבל כאן באירוח הזה יש משהו אחר שונה…

ישבנו, למעשה הן ישבו ואני “התרוצצתי” בין המטבח לסלון, ואחרי מס’ דקות הצטרפתי גם אני. שוחחנו, החלפנו חוויות ורשמים מתקופה ארוכה במשך כשעה(אולי מעט יותר). אנחנו לא צריכים שיחות ארוכות בכדי “לשבור” את הקרח, פשוט סתם נהנינו לגשר על תקופה ארוכה של העדר מפגש.

בסביבות 1:15, התחלנו להוביל לכיוון המטרה העיקרית שלשמה התכנסנו… סשן! הגבירה Q הראתה לנו את “הצעצועים” החדשים שיש לה, היא תמיד בכשירות ודואגת לחדש ציוד כל העת. אני הבאתי לה את תיק “הצעצועים” ששקל כמו ארגז שתייה, הסאבית שלה ואני הוצאנו את הצעצועים וכולנו התלהבנו. כל אחת/ד מהמקום שלו. אצלי זה גרם לתופעה שאינה משאירה מקום לדמיון, פשוט הזין שלי התחיל לעמוד רק מלראות את הצעצועים מסודרים כו”כ יפה בסלון והידיעה שהם יפגשו עוד מעט עם גופי החשוף.

הגבירה Q החלה במכות קלות עם היד על הזין שעמד זקוף(מן סטירות שכאלו), אח”כ עברה להצלפות שוט בעוצמה ובמינון שמתאים לאזור רגיש שכזה ומידי פעם מגע ארוטי.

מיד לאחר מכן, הוציאה את המצבטים המיוחדים שיש לה, הצמידה את שני המצבטים המחוברים בניהם בשרשרת ורצועת עור, לשק האשכים שלי(מצבטים חזקים עם גומיות בעלי זיזים כדי שלו יחליקו) ועליה תלתה משקולת שאיתה היא שיחקה, ולאחר כמה דקות הוסיפה עוד משקולת. יש באיפוק הזה, בהתמסרות, ביכולת לספוג כאב, בידיעה שאתה עושה זאת למען הגבירה/מלכה תחושה של ריגוש חזק שרק הולך ומתעצם ואיתו היכולת לספוג כאב נוסף.

בינתיים הוד מעלתה החלה לטפל בסאבית שלה. יומיים קודם לכן, הסאבית של הגבירה Q הכעיסה אותה מאוד בהתנהגות שלה. אומנם היא התנצלה והן ליבנו את העניין בניהן, אבל על מנת לסגור סופית את “האירוע” ולהשאירו מאחוריהם היא צריכה הייתה להענש.

הגבירה Q השאירה להוד מעלתה את הכבוד להעניש אותה.דבר זה מקובל בקהילה שמלכה “מוסרת” את הסאבית שלה לענישה אצל שולט/ת אחר/ת גם כחלק מאקט של השפלה וגם להימנע מלסשן ממקום של כעס.

עכשיו, עומדים בסלון בשקט ובמשמעת שני הסאבים ומטופלים ע”י שתי הגבירות הנעלות. אני בין לבין, חוטף הצלפות שוטים מסוגים שונים שהגבירה Q הביאה איתה. כל אחד יש לו אפקט אחר של כאב/סימנים/רעש וכו’, הריגוש רק הולך ומתעצם, אני נכנס “לסאב ספייס” זוהי תחושה שקשה להסביר אותה למי שלא חווה אותה. אבל כמטאפורה זה משהו שדומה לתחושת היפנוזה, אתה מרחף בתוך עולם של ריגוש, לא חש את הסביבה לגמרי, מתנתק מהכאב ומגיע ליכולת התמסרות וטוטאליות יוצאת דופן.

המצבטים בינתיים עברו לפטמות שלי וגם הפעם חוברה משקולת אחת שהייתה תלויה והגיעה לגובה הזין ויכלה לתת עליו מכות בזמן שאני זז….

גם “גלגל הכאב”, (מן ידית כזו שבקצה שלה ישנו גלגל משונן חד הדומה לגלגל שחותך פיצה- רק בגודל של פצירה), טייל על גופי, על הגב, הבטן, התחת, הבטן, הזין והביצים. חשתי תחושה ארוטית יוצאת דופן, ככל שהמקום רגיש יותר, העקצוצים מורגשים יותר, הגירוי עצום!

הוד מעלתה, החלה בטיפול עדין של הסאבית, ולאט לאט החלה לעלות בעוצמה, ספנקים, עינויי פטמות, שוטים וקשירות בדגש על קשירה אומנותית סביב כל הגוף(קשירה אומנותית= קשירה שכל הגוף מסביב עם חבלים הקשורים בצורת בגד).

בינתיים הגבירה Q הורתה לי ללכת אחריה לחדר השינה, ושם טיפלתי בה טיפול אוראלי ארוך ומענג עפ”י הוראתה, לאחר מכן התיישבה על הפנים שלי וזיינה לי אותם במשך דקות ארוכות תוך כדי משיכות בזין מעת לעת. המשכתי לענג אותה בדרכים שונות, עד לגמירה מוחלטת של הגבירה Q, אני לא הורשתי לגמור, זו זכות שאינה מוקנת לי. ליקקתי את כפות רגליה, נשקתי אותם בזמן שהיא עמדה ואני בתנוחת השתחוות, זו הייתה הדרך שלי להודות לה על שזכיתי להיות תחתיה. הזין שלי המשיך לעמוד דום כל הערב לכבוד הגבירה….

כל אותה עת, זוגתי הוד מעלתה “מטפלת” בסאבית, קושרת אותה בכל חלקי גופה ומצליפה בה. אבל קשירה לבד לא הספיקה בכדי להשלים את המראה האומנותי, והוסיפה למראה האומנותי, טפטופי שעווה בצבעים שונים על הפטמות ומסביב להם.

הוזמנו לראות את היצירה שאכן הייתה מרשימה. הסאבית עומדת באמצע הסלון, זקופה וללא יכולת תזוזה, קשורה בצורה אומנותית בכל גופה, ידיה קשורות מאחור, ורגליה קשורות ללא יכולת תזוזה, שעווה מכסה את פיטמותיה היפות. אכן יצירת אומנות.

הגבירה Q צילמה זאת למזכרת.

לאחר מכן, ניקיתי את השעווה מפיטמותיה של הסאבית, שוחררה מהקשירה ע”י הוד מעלתה, והמשכתיבנקיון השעווה מהרצפה, הגבירות ירום הודן ביצעו “אפטר קאר”, כמקובל בסיומו של סשיין במטרה “להחזיר” את הנשלט/ת לאיזון נפשי ולוודא שהוא בסדר מכל הבחינות, ישבנו בסלון להמשך ערב חברתי, חוויות ומלא סיפוק.

אני מודה כאן לשתי הגבירות היקרות שהסכימו שנשמש להן כשעשוע.

אם היה לי סמיילי של קידה, הייתי מוסיף כאן.

אוףףף כמה שהתגעגעתי לזה!

לפני 14 שנים. 28 במרץ 2010 בשעה 19:48

פוסט זה פורסם על-ידי בבלוג "קוקהולד- בעל ואישה פלוס גבר" בתאריך ה- July 4, 2009 ,השייך לזוג קוקהולד והרשו לי לשתף בפוסטים משלי בבלוג שלהם. מצ"ב קישור:
http://tomc.hebrew-site.com/2009/07/page/3/
==========================================================

זה היה לפני כחמש שנים, בימים שעוד היינו מבלים הרבה בת”א במסיבות גדולות וגם פרטיות. אלו היו בעיקר מסיבות של קהילת הבדס”מ שבאותה עת הייתה חיה נושכת ובועטת (תרתי משמע). קהילת הבדס”מ בכללותה הינה איכותית מאוד, אנשים מכלל הגוונים: מקצועות חופשיים (חלקם מוכרים מאוד), סטודנטים, בעלי מלאכה, הייטק ועוד. אנשים שכיף לפגוש בהם, לשוחח, ליצר חברויות ולהשתעשע.

אני זוכר את הנסיעות הללו לאחר ארוחת הערב של יום שישי, מרחק של כשעתיים וחצי נסיעה, תמיד זה היה עבור זוגתי הוד מעלתה ועבורי המרחק והזמן סיוט. הקושי היה בעיקר בשעות החזרה ביחד עם הזריחה. העייפות, האלכוהול בדם, השמש בעניים הכל ביחד נראה כמו נצח עד שהיינו מגיעים בחזרה הביתה.

היו פעמים בהם נשארנו ללון בת”א במלון בדרגה בנונית, רק בכדי לשים את הראש ולהתעורר שפוי משהו בשעות הצהריים של שבת. לא אחת הזמינו אותנו חברים טובים מהקהילה להישאר ללון אצלם, אבל לא תמיד זה מרגיש נח.

באחד מסופ”ש אמרה לי זוגתי הוד מעלתה כי אנו מוזמנים למסיבה בבית פרטי בת”א של חברים מהקהילה. אני לא כו”כ הבעתי נכונות לנסוע שוב בסופ”ש. העייפות והמחשבה של “האחרי” תמיד הוציאו לי את החשק.

“אל דאגה” אמרה לי, חשבתי גם על זה ואנחנו נישן אצל איזה מכר שלה מהעבר בת”א, הוא נוסע למשפחה ומשאיר לנו את הבית לשימושנו כך שהבעיה נפתרה. זו באמת הזדמנות שחבל שלא לנצלה חשבתי לעצמי ומיד הסכמתי. בסה”כ מאוד אהבתי את המסיבות, המפגשים החברתיים והסשנים שהיו מתפתחים שם….

אנחנו נצא ביום שישי ב- 12:00 מהבית עדכנה אותי הוד מעלתה. למה כו”כ מוקדם תהיתי? עדיף שנישן צהריים ונצא (דבר שהיא לרוב לא מוותרת עליו ולא מפספסת אותו).

לא אמרה, אנחנו צריכים לעבור לקחת את המפתח לפני שנוסע, נעלה נשים את הדברים, נשב כמה דקות ונסע לבקר איזה קרובים באזור.

הנסיעה הייתה רגועה ומחויכת מעצם הידיעה שאנחנו “סגורים להיום” , גם זוגתי הייתה מאוד מחויכת, מן חיוך “שטני” שכזה, שמסתיר בתוכו “חכה, חכה… אתה עוד לא יודע מה שאני יודעת…” הכל היה מתוכנן ומתוזמן. בשפה של “הבורר”, קוראים לזה “כיפה אדומה”. הגענו לת”א, איזור פלורנטין, השעה 15:00 לערך, החניתי את הרכב באחד הרחובות הסמוכים, יצאנו מהרכב לוקחים את התיק ועוד איזה שתי שקיות ביד וצועדים לכיוון הבית (מבנה באזור של מסחר ומרבית המבנים שם משמשים או לשכירויות/דירות רווקים ו/או מחסנים לבתי מסחר בסביבה), מגיעים לפתח המבנה, שער ברזל, הוד מעלתה “נזכרת ששכחה” ברכב משהו… וניגשתי להביא אותו. בדיעבד הסתבר שאת הזמן הקצר הזה נצלה בכדי להודיע שהגענו …

פתחנו את השער, עולים במדרגות קומה וחצי. על ידית הדלת הייתה תלויה מטפחת שחורה אטומה, הוד מעלתה הורתה לי לשים אותה על העניים… הבנתי שהתרקמה לה כאן “מזימה”, רק עוד לא הבנתי את גודלה. כמובן ששמתי את המטפחת על העניים, הוד מעלתה וידאה שאכן קשורה היטב ואיני רואה דבר.

זוגתי פתחה את הדלת, נכנסנו פנימה, אני צועד מגשש באפלה כאשר הוד מעלתה מובילה אותי. נפתחת דלת נוספת ואני מוכנס לחדר נוסף. שקט עופף את הבית, כזה שאפשר לחתוך אותו בסכין, כמו בסרטי מתח.

היא מורה לי להתפשט, לגמרי… ואז קושרת אותי לסולם המחובר לקיר, כזה כמו שבאולמות ספורט. תמתין ככה היא לוחשת לי ויוצאת את החדר כאשר אני שומע את הדלת נסגרת אחריה.

חיכיתי ככה בהערכת זמן גסה כ- 10 דקות (עניים קשורות וללא שעון שגם הוא הורד מימני). במהלך הזמן הזה, שמעתי קולות דיבור חלשים מחדר סמוך, לא היה ברור מה הייתה תוכן השיחה, אבל בתחושה לפי טון הדיבור והדינאמיקה שהייתה שזו הייתה שיחה של חברים שלא נפגשו הרבה זמן ומן הסתם קצת נשיקות…

לאחר הדקות שנראו ארוכות מתמיד, הדלת נפתחה בשקט,שמעתי כניסה לחדר, שקטה כזו, הסתובבות בחדר, צעדים שמתקרבים באיטיות, נשימות כבדות בסמוך לאוזן ואצלי המחשבות רצות לכל מיני כיוונים.

חשוב לומר שתחושת החוסר יכולת לשלוט במצב, אובדן הזמן והאי ידיעה מימה שהולך לקרות מעצימים מאוד את הסיטואציה.

צביטות חזקות בפטמות , ספנקים לתחת, סטירות ועינוי הזין, היו מנת הדקות הבאות. הרגשתי שמדובר בגבר למרות שלא הוציא מילה, אחרי דקות נוספות כבר לא היה ספק. הותרתי מהסולם, אך הושארתי קשור בידיי וברגליי עם אזיקים וחבלים. הורדתי על הברכיים והוא הכניס לי לפה את הזין בכח! זין אימתני, כזה שכל גבר רק מפנטז שיהיה לו והחל לאנוס לי את הפה. דוחף עמוק עד תחושת חנק שלא יהיה לי ספק מי השולט כאן.

אחרי זמן נוסף, הושכבתי בכח על הדום נמוך, רחב מצופה עור, אל תזוז פקדה עלי הוד מעלתה, רגלי פוסקו בעוצמה ואז מבלי לכל הודעה מוקדמת הוא חדר אלי בכח, הרגשתי כאב עצום בפי הטבעת, לא נשאלתי לרשותי, זו הייתה הפעם הראשונה שנחדרתי על אמת(לפני כן, חוויתי באט פלאג וסטראפ און), נתתי צעקה שלדעתי חצי ת”א שמעה, תסתום הוא צעק עלי, “אני אזיין אותך כמו שצריך, אקרע לך את הצורה! חתיכת עבד עלוב ומושפל” ועוד רפרטואר מילים שלא היה מבייש אף אנס מקצועי.

ואכן הוא אנס אותי לנגד עיניה של הוד מעלתה. מסכת עיניים הורדה, אני ראיתי את פניו, אנחנו שנינו מכירים אותו, הוא אכן נראה גבר מרשים, כלי ענק והוא היה אחד השולטים המוכרים והמפורסמים בקהילה באותה עת. זו הפעם הראשונה שראיתי את החדר, מאובזר באופן שלא היה מבייש אף חדר עינויים בסוריה, חדר שמשמש אותו לסשנים.

זה היה סשיין ארוך מאוד, כשלוש שעות של השפלה חזקה ואילוף פיזי ומנטאלי ש”האונס” היה שיאו.

לחוות אונס תמיד היה בפנטזיה שלי. הוד מעלתה ידעה על כך, אבל מעולם לא דיברנו על להביא אותה לידי מימוש. סתם שיתפתי אותה. האמת, שאם הייתי שותף לתכנון ו/או לחלקו לא הייתי מצליח לחוות את התחושה.

לגבי התחושה של “האונס” : אז ככה, אכן הייתה תחושה של אונס, לחץ ופחד, הגוף בסופו של “האונס” לווה ברעידות ומצוקה נפשית קלה בזמן שאחרי. כמובן שאין להשוות מקרה זה למקרה אונס אמיתי אותן חוות נשים. אבל אני כן חושב שהיתה כאן נגיעה הכי קרובה לחוויה של אונס. בזמן שאחרי נעשה “אפטר קר” ע”י זוגתי והבחור “שאנס” אותי.

מבחינת תובנות: אונס כפנטזיה זה נפלא כחוויה זה נורא. אינני מצטער שהוד מעלתה הגשימה לי פנטזיה והלכה איתה הכי רחוק שאפשר, על זה אני מלא הערכה אליה עד היום.

חשוב לדעת, שזו הייתה סצנת “אונס” בשליטה מלאה. כלומר זוגתי נכחה כל אותה עת במקום, יכלה לעצור בכל רגע את הסיטואציה והשגיחה שהכל מתנהל כנדרש ושאני לא במצוקה אמיתית.

זוגתי שולטת מנוסה ואני נשלט מנוסה. גם הבחור שבחרה היה לא מקרי. מנוסה מאוד, מכיר את שנינו ויודע את הגבולות של המותר והאסור.

נשארנו אצלו במהלך כל הסופ”ש. זה היה סופ”ש לא שיגרתי, ברובו הייתי במצב של נשלטות וסיטואציות מיניות לעיתים סגור בתוך כלוב, או בסיטואציה השפלתית אחרת. גם את מהלך הלילה אני ישנתי על מיטה נמוכה “בחדר העינויים” והוד מעלתה ישנה איתו במיטה בחדר הסמוך….


האירוח היה מושלם!!!

לפני 14 שנים. 28 במרץ 2010 בשעה 19:44

פוסט זה פורסם על-ידי בבלוג "קוקהולד- בעל ואישה פלוס גבר" בתאריך ה- April 6, 2009 השייך לזוג קוקהולד והרשו לי לשתף בפוסטים משלי בבלוג שלהם. מצ"ב קישור:
http://tomc.hebrew-site.com/2009/04/page/3/
=========================================================

די הרבה זמן אני מתלבט אם לעלות כאן חוויה קוקהולדית מביכה ומשפילה שחוויתי לפני זמן לא רב.
היות וכולנו או יותר נכון מרביתנו “נחשפים” כאם לפעמים ומשתפים בחוויות האישיות והאינטימיות שלנו, חככתי בדעתי והחלטתי לשתף. יש לציין שהפוסט שבו תומר מספר “שהתחיל מסיפורים של אחרים” תמך בנכונות שלי לשתף.
מידי פעם אני מתיישב מול המחשב ומשוטט בשני אתרים מאוד מוכרים בתחום חילופי הזוגות, ומחפש צלע שלישית גברית, עבור זוגתי הוד מעלתה המלכה. מישהו שיהיה בטווח גילאים מתאים, לא צעיר מידי, לא מבוגר מידי, שיראה גברי מאוד, רצוי שרירי, גבוה, לא שעיר במיוחד(רצוי חלק), ובעל נתון מרשים בין הרגליים. ועם הוא דו מיני אקטיבי, אז הרווח כאן כפול…
עצם ההתעסקות, החיפוש, הסינון ,הבחירה והידיעה שאני מחפש גבר שיבוא יענג, יפנק ויזיין את זוגתי הוד מעלתה המלכה, כבר מעוררים בי ריגוש רב. אם אותו גבר מתחבר גם למקום של השפלה ומשתף פעולה עם זוגתי הוד מעלתה המלכה, אזי המטרה הושגה בשלמותה.
התחלתי במהלך החיפושים שיש לציין שזו עבודה סיזיפית כשלעצמה, הרבה מתחזים, קרציות ושאר ירקות. הפעלתי את החיפוש המתקדם, הזנתי את מרבית הנתונים הדרושים, הפעלתי סינון לנתונים מיותרים(גיל, משקל, מראה וכד’) והתחלתי לסרוק את הכרטיסים שהופיעו.
נער הייתי וגם “זקנתי” בתחום החיפוש ובעיקר הסינון. אני יודע היטב ובדיוק רב יחסית את מי “לנפנף” ואת מי צריך לבדוק/לבחון התאמה- לעלות לשלב הבא…
לאחר זמן לא מבוטל באיתור וסינון, עליתי על כרטיס שרק מהתמונות של בעל הכרטיס התחלתי להזיע ולהריץ פנטזיות. בחור שחום, גבוה חטוב וחלק לגמרי, בסביבות גיל ה- 38, שרירי ובעל איבר אלוהי, פשוט ענקקקק. לא האמנתי שהכרטיס הזה אמיתי, שהתמונות אכן זה הוא. לשמחתי הוא היה On Line , והתחלנו לצ’וטט. סיפר על עצמו, סיפרתי לו על עצמנו ובעיקר מה אנחנו מחפשים(גם לנו יש כרטיס פעיל עם תמונות).
מיד הרגשתי שהבחור הזה מתחבר חזק למה שאנחנו מחפשים ומצפים. בדר”כ אני קודם כל משוחח אם הבחור, מנסה לבדוק מה “הראש שלו” ורק אח”כ אני מספר לו מה בעצם אנחנו מחפשים, כדי שלא ינסה לספר לנו דברים רק כדי שימצאו חן בעניינו.
נתתי לו את מס’ הטלפון שלנו, עברנו לשיחה טלפונית, שבה אפשר גם להתרשם מהאיכות והסגנון של הבן אדם(עוסק בתחום מקצוע חופשי נחשב). ואכן הייתה שיחה טובה מאוד ודי היה ברור שזה זה.
קבענו לאותו יום בערב, אם זיכרוני אינו מטעה אותי אז זה היה מוצ”ש, הבחור מתגורר במרחק של כשעתיים נסיעה, ולמרות המרחק הביע רצון חזק להגיע.
הדליקה אותו המחשבה שהוא יחגוג עם זוגתי, יזיין אותה, ואני הושפל ע”י שניהם ואשרת אותם.
קבענו למוצ”ש בסביבות השעה 21:00, כאשר במהלך כל הנסיעה אלינו הוא מתכתב איתי בס.מ.סים ומוביל את זה לכיוונים הרצויים. כנראה שרצה לבחון עד כמה זה רציני ואמיתי החלק שלי במשולש… כמובן ששיתפתי איתו פעולה ויתרה מכך, יצרתי “טיזינגים” כדי לגרות אותו יותר לבצע אקטים משפילים כלפיי עם זוגתי.
הבית הוכן, התאורה הותאמה, נרות דלקו בכל פינה, קטורת ריחנית, מיטה ערוכה ומוכנה, יין, כיבוד קל ולבוש חושפני תואם שזוגתי הוד מעלתה המלכה דאגה ללבוש. הדגש הוא על חולצה שחורה, שחסר בה יותר בד מימה שיש בה, ללא חזייה שחושף את שדיה כמעט הכל, רק לשלוף ולהוציא, בלי מאמץ…
הבחור הגיע, באיחור קל של כ- 15 דקות, פתחתי לו את דלת הבית, אכן במראה ראשון עמד בכל הציפיות ותאם היטב את התמונות שהציג בכרטיסו באתר. רגע מבוכה ראשוני מצידו, שמיד התפוגג, אנחנו יודעים להפיג מתח וליצור אוירה נינוחה ונעימה. זוגתי ניגשה אליו, נשקה על שפתיו הכרות קצרה והתיישבנו בסלון, שיחה קצרה על אה ודה בשביל לשבור מתח. מזגנו יין אדום, או יותר נכון מזגתי להם יין אדום ואח”כ גם לי, עשינו לחיים.. דיברנו עוד קצת כאשר ברקע מוזיקה נעימה, כמו כל הגברים לרב מוצאים איכשהו לדבר על הצבא. גילנו שאנו עוסקים במשהו דומה מאוד ולא שיגרתי בצבא רק ביחידות שונות. זוגתי בדרך כלל דואגת להחזיר את השיחות למקום הנכון לפני שתגלוש למקומות משעממים… אני כרגיל מתרוצץ ומגיש, מוודא שתמיד כוסות היין מלאות.
ואז זוגתי הציע לעבור לחדר, הבחור התחיל להתפשט, חושף גוף מדהים, זוגתי הורתה לי להתפשט ולשבת על הכסא לצד המיטה, כיסתה את עניי, קשרה את ידי מאחורי משענת הכיסא, ורגלי לרגלי הכיסא ואז החלה להתעלס איתו ולהפשיטו ולהתפשט בעצמה כל זאת בזמן שאני קשור ולא רואה. תוך כדי זוגתי משמיעה אמירות כמו ” חבל שאת לא רואה איזה זין יש לו… אולי ניתן לך עוד מעט להרגיש… ” וממשיכה להתעסק עימו, לפי הקולות זה היה התנשקות רטובה מאוד וירידה למציצה.
אחרי כמה דקות של התעסקות בניהם כאשר אני יושב חסר יכולת תזוזה ותגובה, זוגתי מורה לי לפתוח את הפה, אני פותח את הפה ומרגיש את הכיפה הגדולה של הזין שלו בפה שלי, ומוציא אות בחזרה לקול צחוקם. תוך כדי הם מקניטים אותי שניהם בכל מיני אמירות משפילות, על גודל הזין, על מה שהם הולכים לעשות, ואף נשאלתי כל מיני שאלות שתשובותיהם משפילות. איך שלא תענה תצא לא טוב… וכל פעם שעניתי קבלתי סטירה עם הזין בלחי ולעל השפתיים.
אחרי מס’ רגעים כאלו, הכניס לי את הזין לפה חזק תוך כדי זה שהוא מזיין אותי בפה ולמעשה מגיע לגרון וחונק אותי עם הזין… וזה היה זין כמו בסרטים הכחולים, כהכנה לקראת הזיון שלו עם זוגתי הוד מעלתה המלכה.
תוך כדי הכיסוי של העניים ירד, ואי אפשר היה לפספס את המימדים והמראה של הבחור.
הם עברו למיטה, כאשר אני ממשיך להישאר באותה פוזה של ישיבה קשור לכסא, הזין עומד לי בטירוף ובתחושה שעומד לקרוע את העור שמעליו, הוא וזוגתי החלו להשתולל כאילו אין מחר… סקס חזק, בתנוחות שונות ומשונות, הבחור יודע את העבודה, זה לא מהמקרים שאפשר לומר ש”אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים…” סקס שנמשך זמן רב, באיזה שהוא שלב(כבר לא זוכר מתי ואיך) הותרתי מהכסא, הצטרפתי לתנוחה והסיטואציה שזוגתי הוד מעלתה המלכה הכי אוהבת כשהיא על ארבע, אני מתחתיה(תנוחה 69) והוא נכנס מאחורה(לא אנאלי) ותוך כדי אני מלקק לה את הדגדגן ולו את הזין. במצב הזה היא מגיעה לרמות אורגזמה מטורפות, השפרצות שאח”כ אני לא יכול לפתוח את העניים מרוב רטיבות, תוך כדי היא משחקת לי בקצה של הזין עם הלשון והיד ולא מאפשרת לי לגמור בכוונה. אני מלקק לה את הרטיבות והוא גמר לי בפה ועל הפנים… זה תחושה של השפלה, גירוי וריגוש שחבל”ז. המפגש הסתיים בפורקן מלא של שניהם, והשארה שלי ללא פורקן זמן רב אחרי שהלך.
אכן הבחור לא אכזב!!!
לימים נפגשנו יחד בשירות מילואים בהשתלמות כאשר היינו חמישה ימים ביחד ישובים זה ליד זה, התחושה הראשונית הייתה מבוכה לשנינו, שנינו יודעים משהו שאף אחד מהחברים למילואים האחרים לא יכול לתאר לעצמו, הוא יודע בדיוק מה קורה אצלי בבית, זיין את הבת זוג שלי ועכשיו אנחנו עוסקים בענייני צבא ואכן מדובר כאן בלא מעט השפלה. לפני ימים אחדים נפגשנו שוב במהלך המילואים וחלקנו את זמנינו ביחד ואף לא מילה אחת בנושא. מאז המילואים הוא מרגיש לא נח, ודווקא אני משום מה הצלחתי להדחיק ואף ניסיתי ליזום שוב, אבל להערכתי זה כבר לא יכול לקרות שוב.
אכן לא קלה היא, לא קלה דרכנו…

[b]