אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

איש לבד

מחשבות
לפני שלושה חודשים. יום רביעי, 4 במרץ 2026 בשעה 13:42

פילוסוף אמיתי הוא לא מי שכותב ספרים,

אלא מי שחי חיים שהם ניסוי.

BDSM כחיים של ניסויי?

לפני שלושה חודשים. יום שני, 2 במרץ 2026 בשעה 8:57

לפני ארבעה חודשים. יום חמישי, 12 בפברואר 2026 בשעה 23:32

אני רגיל לחיות על קצה, על תנועה, על מלחמות על הקמה, על מאבק.

 

ועכשיו השקט והרוגע מרגיש כמו כישלון.

לפני חמישה חודשים. יום שני, 5 בינואר 2026 בשעה 15:56

יש רגעים מרגשים שמגיעים משום מקום, אחרי שנים של חוסר שקט, הגיע תקופה של שקט, אולי החודש הכי משמעותי בחיי מיזה עשור, ואז מופיע השיר הנכון, At li layla. של בוגי בלגאן, זה נגע בי במקום ששנים לא נגעתי בו, שנים של חוסר יכולת לשחרר. מיד אמרתי לעצמי- 

הדבר הכי חשוב עכשיו

לא לעשות מזה תיאוריה על עצמך.

לא להחליט ש”זה אומר ש…”

ולא למהר להפוך את זה לסיפור.

יש רגעים בחיים שהם לא קריאה לפעולה,

אלא אישור להיות.

כשמוזיקה פוגשת מצב פנימי חופף - קורה הדבר החזק באמת.

הידיעה הפנימית - אני כבר לא מחפש “להיות מישהו” אני מחפש להיות בתוך משהו.

אני מחפש חיבור שקט, מדויק, לא מתפשר.

יש בי כרגע אנטנה מאוד פתוחה לאמת רגשית.

וצריך לשמור עליה עדינה, לא להעמיס עליה תפקידים.

אין כאן מה לתקן.

יש כאן משהו שפשוט נפתח.

לפני חמישה חודשים. יום ראשון, 4 בינואר 2026 בשעה 16:08

הסידרה המופתית טד לאסו פגשה אותי במקום הנכון בחיים. הטקסט הזה ראוי לשמש כקו מנחה כתשתית חיים- 

נאום אחרי סידרת הפסדים-

טד לאסו סידרת מופת הגיעה עבורי בדיוק בזמן הנכון וזה נאום של טד בעונה השלישית אחריי הפסד שכולם היו מיואשים לגזור ולשמור-

אמונה מגיעה מבפנים.

הבעיה היחידה היא

שיש בתוכנו כל כך הרבה שטויות,

שטויות כמו קינאה, פחד, בושה.

אני לא רוצה להתעסק בחרא הזה,

אתם יודעים במה אני רוצה להתעסק?

באמונה שיש לי משמעות

בלי קשר למה שאני עושה או לא משיג.

או באמונה שלכולנו מגיע להיאהב,

בין שנפגענו ובין שפגענו במשהו אחר.

מה עם האמונה בתקווה?

באמונה שהמצב יכול להשתפר.

שאני יכול להשתפר, שאנחנו נשתפר.

להאמין בעצמינו, זה להאמין בכולנו,

זה חלק מרכזי בחיים.

אם אתם באמת יכולים לעשות את זה

שום דבר חיצוני לא יזיז אתכם.

 

מה המשמעות?

1. 

אמונה לא נבנית מהישגים

המשפט “יש לי משמעות בלי קשר למה שאני עושה או לא משיג” הוא מהפכה שקטה.

זה ניתוק חד בין ערך עצמי לבין תוצאה.

בעולם שמודד אותנו בגרפים, צפיות, הכנסות וניצחונות - זה אקט חתרני.

לא “אני שווה כי הצלחתי”

אלא “אני פועל כי אני כבר שווה”

2.

השטויות שבפנים לא נעלמות - פשוט לא מנהלות.

קנאה, פחד, בושה - טד לא מבטיח להעלים אותן.

הוא מסרב להתעסק בהן.

זה הבדל עצום:

לא מלחמה פנימית
לא תיקון אובססיבי
אלא שינוי מוקד הקשב

הבגרות כאן היא בחירה: על מה אני נותן זמן חיים.

3

תקווה כהחלטה, לא כמצב רוח

התקווה אצל טד היא לא אופטימיות מתוקה.

היא עמדה פנימית יציבה:

המצב יכול להשתפר
אני יכול להשתפר
אנחנו יכולים להשתפר

לא הבטחה. לא נבואה. אחריות.

לפני כחצי שנה. יום שלישי, 23 בדצמבר 2025 בשעה 22:27

הנשיקה שנתתי בלילה בחלום 

לפסיכולוגית היפה שלי

היה הרגע היפה בחיי.

לפני כחצי שנה. יום שלישי, 2 בדצמבר 2025 בשעה 0:33

בבוא מותי, אני רוצה שישרפו את הגופה שלי, יערבבו את האפר בתוך ג׳וינט, ושאנשים יעשנו אותו - כדי שיוכלו ליהנות ממני גם אחרי המוות, כמו שנהנו ממני בחיים. 

לפני כחצי שנה. יום שבת, 18 באוקטובר 2025 בשעה 12:47

שקלתי להעלות תמונת פנים שלי, ארבעים שנה אני בבדסמ רוב בנות הזוג שלי היו מהבדסמ, מי שמכיר אותי יודע שאני אדם שפויי יציב עם מקצוע יציב.

שאלתי את הGPT, חד משמעית הוא התנגד, מבחינה מקצועית הסטיגמה עלולה לפגוע בעסק שלי. 

מעצבן ללהט״בים יש יותר לגיטימציה מלבדסמ, אנחנו צריכים לעשות מלחמה, אוליי בכל זאת חשיפה תמונת פנים היא צעד ראשון.

לפני כחצי שנה. יום שישי, 29 באוגוסט 2025 בשעה 11:42

ברחוב החבשים הציורי בירושלים, בחדר קטן וצנוע, חיה נזירה בשם אמהוי צגה־מרים גברו.

היא לא חיפשה תהילה, לא הופיעה באולמות ענקיים, לא רדפה אחר פרסים.

ובכל זאת - מתוך שתיקה, תפילה ופסנתר ישן - נולדו מעל 150 יצירות שנגעו בלבבות בכל העולם.

היא יצרה מתוך צורך פנימי, מתוך אמונה רוחנית עמוקה – רק עבור האמת. לא לפרסום. לא לתהילה.

כך הפכה לאחת הדמויות המיוחדות והמרגשות במוזיקה הישראלית והעולמית, עד שנקראה “מלכת הפסנתר”.

גם לאחר מותה בגיל 99, המוזיקה שלה ממשיכה להדהד - עדות לכך שחיים פשוטים יכולים להצמיח יצירה נצחית.

בעיני היא מודל לחיקוי ליצור מתוך אמת פנימית רוחנית מוחלטת.

לפני כחצי שנה. יום שבת, 16 באוגוסט 2025 בשעה 23:55

לא להאמין למה ששומעים,
ורק לחצי ממה שרואים.

זה נכון לגבי מה שכתוב בכלוב, ועוד יותר לתמונות.