scorpionxxx
שולט

איזור
מרכז
גיל
44
מי אני
מעוניין בנשמה ענקית שבתוכה שוכנת שפחה אמיתית שמשתוקקת להתמסר. אני גבר נאה, נקי ומטופח חשוב שתהי כזו! מכור לשליטה, לכוחניות. אך גם רגיש, אכפתי ומתחשב - לוחש לך באוזן אהבה כשהכאב מציף את כולך... מחפש את הנסיכה שאבודה, כנועה וממושמעת שזקוקה שיובילו אותה למקומות הכי מטורפים בעולם.  לאחר הפסקה ארוכה מפה בגלל קשר עם סרבית מהממת שלא ידעה להעריך את מקומה חזרתי קצת לבקר ;) העוקץ של העקרב שבי טעון כרגע בארס קטלני :)
השקפות על עולם השליטה
אחרי 50 גוונים של אפור התפרצה מגפה חסרת מעצורים של ניסוי ותהייה. מאיפה צצו כל הפטריות האלה ?.... דום אמיתי לא יקח שפחה שפלה , חסרת בטחון ואמונה בעצמה, זולה ופחותה ממנו! רוצה קודם להכיר אותך, להרגיש אותך, לעטוף אותך להבין מי את ולמה את זקוקה. לכבד ולהעריך את מי שאת באמת, לדעת להוקיר אותך איפה שצריך כמו שרק אני יודע! לאט לאט לבנות יחד יחסים שכל מי שיראה רק יקנא ויתפעל.. אני רוצה להתקרב אליך לפתוח את הלב שלך לשבור את כל החומות שבנית סביבו להבין להרגיש.. להכיל אותך שנהפוך לאחד בטבעיות, שיהיה לנו את הביטחון אחד בשניה אוכל להוביל אותך כנועה וממושמעת אך במקביל בעלת עמוד שדרה... כדי שאוכל לחנך אותך, לשבור אותך ולאסוף לפרק ולהרכיב אותך מחדש... להביא אותך אל קצה גבול היכולת. שכל הפנטזיות המטורפות שלך יצאו לאוויר העולם. שתביני שנועדת לזה, שתהפכי להיות כנועה וצייתנית ותרגישי הכי שלמה עם עצמך במצבים הכי מטורפים. שהלב לך ירטט מכל נשימה.. חשוב שתהי אמינה כי על בגידה באמון אין סליחות ואת תיענשי קשות בצורה שתגרום לך לברוח מהעולם הזה. זה הדבר היחיד שאני מבטיח לך! אני חובב טבע מושבע ולכן עדיפות לדומה. אז אם נראה לך שאת בכיוון הגיע הזמן שתשכחי את כל מה שידעת עד היום! כי מה שהולך לקרות איתך לא היה קורה לך בשום מקום אחר בעולם! אני מטורף על פיסטינג אז תתכונני !!! סרטון שלי בלינק הראשון למטה את השאר כבר תרגישי נשאיר מקום לדמיון.....
גבולות
מה זה? :) גברים אתם מחוץ לתחום. אוקי כבר כתבתי שאני רוצה להכיר אותך.... להרגיש אותך.... את הנשמה שלך!!! לדעת מה הגבולות שלך ולהכתיב אותם יחד. ככה אוכל לדעת מתי הצלפה אחת יותר מדי תהרוס הכל, מתי אני יכול לדחוק עוד קצת לקצה... ככה אוכל לדעת מתי שאת מתחננת ואומרת לא אז זה באמת לא! צואה... לא!
חדשות
המקומות החדשים שאת הולכת לעבור בהם... הדרכים... והסיטואציות שאת הולכת להכיר!!!
תאריך עדכון
26 בדצמ׳ 2021
תאריך הצטרפות
8 בדצמ׳ 2014
  שלחי הודעה