עבדדובחמוד

מודעה
מחפש אדון קבוע למפגשים קבועים
שלום לכולם, אני בחור שמן ושעיר מרחובות, בן 28. מחפש אדון קבוע וסבלני שישמש עבורי דמות חשובה וחזקה, וילמד אותי את כל האלמנטים של איבוד השליטה וחוסר האונים. תחומי עניין עיקריים שלי: - דגדוגים בקשירה - עינויי פיטמות - מכות בישבן - השפלות - כליאה פתוח כמובן לעוד עם האדון הנכון.מתחייב במלוא הרצינות ולא אבזבז דקה מזמנך אם לא ארגיש רציני. זמן הוא ערך יקר מאוד אני בלי מיקום, אך נייד עם רכב. יש רק וצאפ ואינסטגרם, אך אהיה מוכן לפתוח במיוחד טלגרם אם השיח יתפתח מעבר לגבולות האתר.
מין / מגדר
גבר
מצב משפחתי
רווק
מי אני
שלום לכולם
אני בן 28 מרחובות. עובד במשרה מלאה, אקדמאי משכיל וחי חיים מלאים.
זו לא פעם ראשונה שלי באתר זה ואני חוזר לפה לאחר תקופה מאוד ארוכה.
אציין כי אני בן אדם שמן ושעיר עם איבר קטן, כך שאם לא מתאים אז לא מתאים.
אני בשליטה מלאה על החיים שלי, ותמיד יש בי רצון פשוט למסור את השליטה לאדון אחר, שיחליט עבורי וישלוט בתנועותיי ושלי לא תהיה כל יכולת לזוז או לנוע. אני בחור שמאוד מתמסר, אז אשמח מאוד להכיר כאן אדון שמבין באמת בתחום, ואני מבטיח בתמורה שתקבל עבד שמתמסר אליך ויבצע כל פקודה שתבקש. אמנם אני בלי ניסיון רב, אך יש בי מוטיבציה רבה לשרת. יחד עם זאת, יש אלמנטים בבדסמ שהייתי שמח להיחשף אליהם כחלק מאיבוד השליטה :

- קשירות ודגדוגים
- חוסר אונים
- משחרי פיטמות
- מכות בישבן
- השפלות

אני כמובן פתוח לעוד דברים ורעיונות בגבולות הטעם הטוב עם האדון הנכון. אציין שאני תמיד מנומס ותמיד אפנה בכבוד, ואני מצפה ליחס דומה מהאדם שמולי. אם לפי הפרופיל אראה שאין התאמה לא אפנה כלל מראש. זמן הוא ערך חשוב אצלי.
אין לי מיקום, אך אני נייד עם רכב לכל אזור המרכז. תרגישו חופשי לפנות. דבר אחרון: אין לי טלגרם מתחילת המלחמה. יש רק אינסטגרם ווצאפ, אם תהיה התאמה והמשך שיחה אשמח לפתוח טלגרם במיוחד עבור האדם הנכון.
השקפות על עולם השליטה
עולם מרתק ביותר הכולל בתוכו אלמנטים של איבוד שליטה וחוסר אונים, דברים שהייתי רוצה לחוות מדי פעם לאור עומס החיים הרב והבלתי נגמר
גבולות
דם, שתן, צואה, חדירות ללא קונדום, דיבור בחוסר כבוד
תאריך עדכון
6 במרץ 2024
תאריך הצטרפות
6 במרץ 2024
  שלחי הודעה