הדוב ק

מודעה
מחפש שולטת בראש פתוח
אהלן! מחפש שולטת מאזור המרכז, אם אפשר קווירית, שתעזור לי לחקור ולהעמיק את ההכרות שלי עם העולם הזה. אומנם יש לי מעט ניסיון, אבל אני מאוד רוצה להיות נשלט. שאר השאלות והפרטים תקבלו בפרטי ?
מודעה
מחפש שולט בראש פתוח
מחפש שולט מאזור המרכז, אם אפשר קוויר, שיעזור לי לחקור ולהעמיק את ההכרות שלי עם העולם הזה. אומנם יש לי מעט ניסיון, אבל אני מאוד רוצה להיות נשלט. שאר השאלות והפרטים תקבלו בפרטי ?
מין / מגדר
גבר
מצב משפחתי
רווק
מי אני
אני בן 28 מהמרכז, ביסקסואל, במערכת יחסים פוליאמורית ומחפש להתנסות ולחקור עם או בלי בת הזוג שלי. אני מוסיקאי, טבח ועובד עם אנשים בשביל אנשים ביום-יום שלי. מאוד חשוב לי לתקשר את עצמי ולכן אני משתדל להיות בקשר רק עם אנשים שגם אוהבים לתקשר את עצמם. אני חושב שאני אוהב את החתול שלי יותר מרוב האנשים.
השקפות על עולם השליטה
הכותרת הזאת מבלבלת אותי מכיוון שאני לא חושב שכשמדברים על שליטה, זהו שיח שונה במהותו משיח על מיניות. שליטה היא דבר מיוחד במינו, אבל גם שליטה היא חלק מאלפי הדרכים לקבל ולהפגין סוגי שונים של אהבה. אבל אם אנחנו נכנסים להגדרות הרדודות שכופים עלינו, אז אני גבר שאוהב להיות נשלט. אני אוהב להרגיש אהוב ופגיע באותו הזמן, ואני אוהב שרואים אותי ומקשיבים לי. אני אוהב לתת מעצמי ולהיות קשוב לצד השני.
גבולות
סך הכל, אני בא בראש פתוח ואני מחפש להתנסות וללמוד איך לבטא את עצמי יותר, אבל בשום פנים ואופן אני לא אסבול השפלות בהתחלה. בנוסף, אין דבר שיותר מוריד לי מאנשים שמתחילים איתי שיחה בפקודות או בכל מיני דברים שהם רוצים לעשות לי. אני אדם ככולן, ואני מצפה שיתנהגו עליי בהתאם.
תאריך עדכון
17 במרץ 2024
תאריך הצטרפות
12 בנוב׳ 2019
  שלחי הודעה