Sunna סאנה
שולטת

איזור
מרכז
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
משום סיבה שהיא, גם סתם "להחמיא או להכיר בלי תכניות לקשר או להיפגש" אל תכתבו לי הודעה או בצ'אט אם אתם מעבר לטווח 22-27, או עם פרופיל ריק, או גברים שמגדירים את עצמכם סטרייטים וסיסג'נדרים (זכרים) לא מהקהילה הגאה. אל תנסו את מזלכם, התשובה היא **לא**. גם אם סתם להחמיא לי על הפרופיל או להכיר כי אני "נשמעת מעניינת".

שלום שלום, אני סאן. אני בגיל שהוא איפהשהו בין 23-25 (בטח שאני אספר בשיח אמיתי אבל אני מפחדת מסטוקרים אז טווח גילאים). פתחתי את הפרופיל מעט לאחר שהפכתי לבגירה. זו התבררה כטעות מיידית ולא נגעתי בו מאז עד לפני שנה.

על עצמי: אני קווירית (מעוניינת בנשים וא-נשים על הקשת הטרנסית שאינם מזדהים כמגדר ספציפי, וכן בגברים שאינם הטרו-סיסים), סיימתי תואר ראשון במקצוע בבריאות הנפש וטיפול ואני עובדת על להתקבל לשני, טבעונית, חנונית שכזה, צורכת פנפיקים, פנטזיה, מחזות זמר ועוד להנאתי, וכן מדעי המוח ועוד. אני דומית בלבד, לא סוויצ'ית, לא סאבית, אנא חסכו ממני ומכם-ן את השאלות בעניין (ואת הדיווח על הטרדה במידה ותניחו שאני סאבית)

אני מחפשת: קשר רומנטי וגם בדסמי ארוך טווח וIRL, בהתחלה בשביל הביטחון שלי אני לא עומדת להיות מעוניינת להיפגש בשביל שום דבר מיני, וכן לאחר שנסדיר ביטחון מסוים, לא אהיה מעוניינת להיפגש במקום שאינו ציבורי.

במה אני לא מעוניינת ואז במה אני כן מעוניינת:
אני לא מעוניינת ב- שלישיות, בלהיות צופה מהצד, בלהיות הצלע האחרת בקשר שאינו מונוגמי (אני אינני מונוגמית, אך אני מעוניינת להיות הראשית, שוב, על מנת לבנות ביטחון בתוך עצמי כדומית, ובקשר שלי ושל הסאב-ית), באנשים מתחת לגיל 22 או מעל גיל 27, בהצעות שונות לשליטה כלכלית או דברים בסגנון. כן בשמחה אקבל אם מישהו-י רוצים לקנות לי מנוי לאתר, אך אני לא מציעה קשר בדסמי בתמורה לכך כי כאמור, לא שליטה כלכלית.
אני כן מעוניינת ב- להכיר למטרת קשר שהוא גם רומנטי וחברי וגם בדסמי. אני לא מכוונת מיד לרומנטי כמובן, אבל אני רוצה לצאת עם האישה-אדם-קוויר ולא רק להיות בקשר מיני, ושיהיה מיני מההתחלה, אחרת אני מרגישה קצת חנוקה בתוך התפקיד הדומי בלבד, וחסרה לי ההרגשה שרואים אותי כמישהי ללא קשר. אני מעוניינת בפרטנר-ית שארגיש איתם בטוחה, ושהם ירגישו איתי גם כן, שנוכל להיות יחדיו ולהנות מהחברה שלנו יחדיו באמת גם ברמה שאינה מינית, כי זה חלק חשוב מהדינמיקה הבדסמית עבורי.

קינקים ופטישים שלי: אני אוהבת החפצה של הסאב-ית (יחס אל הפרטנר-ית כצעצוע, או כחפץ נוי או doll play), השפלה/הקטנה, degradation, pet play, אנאל (anal) על הסאב-ית, אני אוהבת להתייחס אליה-ו בתור דבר אהוב ושלי וגם sounding (אני לא מנוסה, וזה משהו שהוא לאט לאט ואך ורק עם הציוד המתאים), chastity (חגורת "צניעות" אם כי אני לא מתה על השם בעברית, ובתוך הסשן, לא מחוצה לו אלא אם הפרטנר-ית ירצו), ברמת הפנטזיה mind-control/hypnosis (ועם זה גם himbofication / bimbofication), וכן קישוט של הפרטנ-ית בצעצועים אבל גם בכללי nipple stretchers ותכשיטים שונים זה דבר יפיפה בעיני.
השקפות על עולם השליטה
אני חושבת שזה אחד העולמות המעניינים והיפים ביותר שהאנושות פיתחה, וההיסטוריה של העולם הזה מאוד מעניינת וקיימת כמעט משחר ההיסטוריה, ועם פוטנציאל מאוד מסוכן לניצול מכל הצדדים. מבחינה פסיכולוגית עצם העובדה שאנו לא יודעים מה מוביל אותנו להנות מקינקים שונים, והתיאוריות השונות שיש על כך, כל כך מעניינות אותי. מבחינת הקשר, יש מעט מאוד דברים שמרגשים בעיני כמו הביטחון שיש בקשר בדסמי בריא. אני חושבת שהסימוכין על הפרטנר-ית משני הצדדים כאדם שרואה את הצדדים שאנו גדלנו להרגיש רע עליהם, נבוכים ומלאי בושה עליהם, והאמונה שהפרטנר-ית יראו אותנו כאדם טוב ויסמכו עלינו לא למרות, אלא גם בעקבות המידע הזה, עם הצדדים הללו אתכן-ם, זה דבר יפיפה, ושהיכולת לגדול יחדיו ולתת לאדם השני לראות אותנו בנקודות שאנו אוהבים בעצמינו אך גם מתקשים איתן, או לפעמים שכבר השלמנו איתן אבל יש לנו קושי להאמין שמישהו-י אחרים בצד השני יאהבו בנו, זה פשוט מקסים וקסום. ואני מעוניינת לחוות זאת ולתת לקשר כזה להתפתח
גבולות
**אני לא מעוניינת בא-נשים מתחת לגיל 22 או מעל גיל 27**, בנוסף- אם אתם גברים מעל גיל 27 -> אל תשלחו לי הודעה בצ'אט או בפרופיל גם לשיחה סתם אפלטונית או מחמאות על הפרופיל שלי (זה כולל גברים שמזדהים כגברים באופן יומיומי אך מדברים כאן בלשון את).

לא לכתוב לי אם הפרופיל שלך ריק (כמה פרטים של גיל וזהות מינית זה לא מספיק)-
אם לא כתוב הגיל שלך בפרופיל, לא כתוב עליך באופן מפורט מה את-ה אוהב-ת בפרופיל/לא כתוב מה את-ה מחפש-ת בפרופיל (לא מבחינת משפט פילוסופי כלשהו) -> אל תפנה אלי

**אני לא מעוניינת בתמונות, לא לשלוח לי אלא אם אני מבקשת**
אלא אם ביקשתי אני לא שולחת תמונות, לא של שום חלק בגוף שלי, לא עם בגדים ולא אצבע אחת אפילו, אלא אם אני נמצאת בקשר ארוך טווח בו אני זו שמעלה את ההצעה לשלוח בעצמי. במידה והפרטנר-ית יבקשו ממני או יתחננו-> יחסמו.
אני לא מעוניינת באנשים שלא מכבדים את הגבולות שאני מציבה.

בנוסף: דם, כל דבר לא חוקי, excrements, אני לא אוהבת תיאורים של הסאב-ית איך שהם מעוניינים לגעת בי (מרגיש לי לא נעים ואני לא אוהבת את זה, גם אם חושבים שזה במטרה to worship me), לא אוהבת mommy kink או השפלה של זין קטן (אני כן אוהבת להשפיל, אבל לא הספציפי הזה ממש). *זה לא גבול שלי אבל אני וbrattiness זה פשוט לא ממש הולך יחדיו, אני מעדיפה פרטנר-ית שמשתפות פעולה וכנה איתי ברצון שלה לעקוב אחר החוקים שקבענו ומונחים על ידי הרצונות המשותפים שלנו.
חדשות
מקווה שלא ציפית למה שראית בקישור אבל כן אהבת
תאריך עדכון
27 באפר׳ 2024
תאריך הצטרפות
31 ביולי 2018
  שלחי הודעה