קוביבי

מודעה
רק רוצה לשרת
מחפש עם נרות שלום! אני גבר בן 28 שנמשך כבר מגיל צעיר לעולם השליטה. אני נשלט במהותי, אני מרגיש חוסר סיפוק עד שאצליח לממש את היעד והמטרה שלי, שבשביל זה אני פה. אני לא מחפש מין ולא דומה לזה, אני מחפש רק דבר אחד, להיות נשלט ומשרת ועבד לאישה יפה, להיות הכלי צעצוע שלה, שתשתמש בי לכל מה שהיא צריכה, להרגיש את העליונות הנשית על עצמי ובשרי. לא משנה איזה שימוש, ניקיון או כל דבר אחר. אני מרגיש בלתי משומש בלי זה. אני פשוט צריך את זה כצורך נפשי להרגיש קצת שווה על ידי זה שהאישה משתמשת בי. אני פונה לכל אישה, אנא! אם אתן מחפשות מישהו שיעזור לכן בחיים שלכן, משרת או עבד, נא ונא לפנות אלי, ואשמח מאוד מאוד למלאות את רצונכם. כן, אני מאמין ב-FEMALE SUPREAMCY
מין / מגדר
גבר
מי אני
אני נשלט, זה לא פעולה מסויימת, זה התעודת זהות שלי, חלק ממני, זה מי שאני. שאיפת חיי והפנטזיה שלי זה שליטה נשית. אם יש לי את זה - יש לי הכל, אם אין לי את זה - אין לי כלום.
השקפות על עולם השליטה
שליטה - זה התמסרות טוטלית, להיות מוכן למלאות את הרצונות של המלכה, להיות אפס מאופס מולה. אם את אישה יפה, אז אני כבר מעצם טבעי ירגיש נחות-דרגא ממך, מול המין היפה אני מרגיש כמו ז'וק. הפנטזיה שלי זה להיות משרתך הנאמן, להיות הכלב שלך, ומוכן לעשות בשבילך הכל - באש ובמים. את הסמכות היחידה שלי, וכל שאיפתי זה לפנק אותך, וכל רצונותי הם רק למלאות רצונך.
תאריך עדכון
20 בפבר׳ 2021
תאריך הצטרפות
7 בנוב׳ 2017
  שלחי הודעה