ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה יש כאן מלא נוכלות?

שולטת מעודנת​(שולטת)
לפני 6 שנים • 18 ביוני 2017
זו בחורה.
בחורה שלא סובלת נודניקים שמציפים אותה בעשרות הודעות חוזרות ונשנות,
ולא מרפים גם אם מבקשים מהם לחדול. לכן היא חסמה אותך.
מלכתחילה לא היית אמור לפנות אלי,
ומשזכית למעט יחס במקום לכבד הפצצת בהודעות כל כמה דקות.
כשאני מאבדת ענין במישהו אני פשוט חוסמת.
ובמקום ללכלך (אגב, דיברנו טלפונית,
אם לא היית בטוח שאני בחורה למה התחננת עשרות פעמים שאתקשר שוב?) ממליצה לך לעשות חושבים איך מתנהגים.
נשלט מנטאלי777​(נשלט)
לפני 6 שנים • 19 ביוני 2017
נשלט מנטאלי777​(נשלט) • 19 ביוני 2017
שולטת מעודנת - לדעתי היא גבר מתחזה (על פי הקול בשיחתנו בטלפון. ועפ"י האובססיה שהוא התקשר לידידה שלי והטריד אותה בעשרות שיחות מטלפון חסום, כאשר לבסוף הציג עצמו לפניה כגבר). ואני מציע לשמוע תגובות נוספות חוץ מבעל הדבר.
שולטת מעודנת​(שולטת)
לפני 6 שנים • 19 ביוני 2017
אתה פשוט טמבל מעורר רחמים.
עד אתמול התחננת שאתקשר אליך בערך עשרים פעם ביום, ולא רק שלא נעניתי לתחינותיו גם חסמתי אותך,
אז עברת לשקרים והשמצות כמו ילד בגן. כמה עלוב.
ומעולם לא מסרת לי מספר טלפון של שום ידידה. ובכלל, לא נראה לי שלעולם כמוך יש ידידות.
שפנפן לבן
לפני 6 שנים • 22 ביוני 2017
שפנפן לבן • 22 ביוני 2017
עוד אחת לאוסף - אני כותב לשולטת פה שאשמח לצ'וטט אז היא ישר נותנת את מספר הטלפון כדי שנשוחח בוואטסאפ. אני אומר לה שאני מאותם יחידי סגולה שאין להם סמארטפון (כן, אין לי. מוכן להשבע. לא סובל את זה). ואני מציע לה שפשוט נשוחח באפליקציה שעובדת גם בסמארטפון וגם על מחשב. אז מה היא עונה? שאקנה סמארטפון ואז נצ'וטט. אתם מבינים? בעולם שלה זה אתי לומר לנשלט שיקנה מכשיר שאין לו בו צורך מאשר שהיא תתקין אפליקציה אחרת בחינם. היא אמרה לי את זה...אתה נשלט אני מלכה מה נראה לך שעשה מה שאתה אומר או מה שאני? או משהו כזה... ממש גל של נחמדות יש פה לאחרונה.
James Bondage​(מתחלף)
לפני 6 שנים • 22 ביוני 2017
James Bondage​(מתחלף) • 22 ביוני 2017
שפנפן, צר לי להגיד לך את זה, אבל ..בהתבסס על מה שכתבת לדעתי בנושא האפליקציה/סמארטפון הצדק לא ממש איתך.

אתה, מבחירה, שייך ל- 1 מ- 10000 של האוכלוסיה הבוגרת שאין להם טלפון חכם (ווטסאפ עבד גם על טלפונים טיפשים עד לפני קצת פחות משנה, אבל לא עוד). יתכן מאוד שזו ששוחחת איתה היא טכנופובית כזאת או אחרת, או מבינה מספיק בטכנולוגיה כדי לדעת שאם זו לא אפליקציה שהיא מכירה, אז היא עכשיו צריכה להכין שיעורי בית כדי לדעת מה השלכות האבטחה/חיי סוללה/קצב תעבורת הנתונים של האפליקציה הזאת. אני חושב שבקבוצה הזאת נמצאת בערך חצי מהאוכלוסיה, ובניגוד אליך זו בדרך כלל הרבה פחות "בחירה" להיות שם.

כשמשקללים את זה, ביחד עם נתוני ביקוש והיצע, אני חושב ששהחלטה ההגיונית ביותר מצידה היא לחכות שאתה תיישר קו, ואם למישהו פה יש ציפיות מוגזמות בהקשר הזה כנראה שזה אתה.

אה, ורק לידיעתך - אתה יכול להתקין whatsapp על המחשב שלך - לדוגמא http://www.bluestacks.com/apps/communication/whatsapp-on-pc-mac-android-ios-web.html - (אני סומך עליך שאם אתה מריץ מערכץ הפעלה שאינה חלונות או מק, תדע למצוא לבד).
שפנפן לבן
לפני 6 שנים • 22 ביוני 2017
שפנפן לבן • 22 ביוני 2017
זה לא רץ על אמולטור
קיק רץ
וואטסאפ לא
יש מדריכים שברשת שטוענים שאפשר אבל זה לא רץ... ניסיתי מספר אמולטורים.

ומה הקשר ליישר קו? היא לא טכנופובית ולא נעליים. היא לא רוצה כי היא "מלכה". עוד לפני שהכרנו היא "מלכה" ואני "נשלט" (היא החליטה שאני עבד אגב ולא נשלט). זה התירוץ שלה... אם המצב היה הפוך הייתי מתקין וזהו. והוא כבר היה הפוך לא פעם... קרה שהיה לי בזמנו מסנג'ר של מיקרוסופט ולבחורה היה אייסיקיו. אז התקנתי אייסיקיו. אפשר לחשוב איזו התאמצות גדולה זו. או למשל שהיה לבחורה מסנג'ר של יאהו שבזה בכלל הרוב בישראל לא משתמשים. אם מישהו צריך "ליישר קו" במקרה הזה למשל זו היא. אבל התקנתי. כי אני בעד להכיר וזה בחינם גם ככה. אז מה זה משנה?
לירזי
לפני 6 שנים • 22 ביוני 2017
לירזי • 22 ביוני 2017
לא מעט שולטות כאן (ואולי גם שולטים) מרשות לעצמן להתנהג בנבזיות כי היי זה בדסמ אז אפשר להיות רעות ולשים פס ולהתנהג ב"מלכותיות". אתה מהרגע הראשון אפס והיא מהרגע הראשון פאר היצירה. לפי מה שאני יודע שליטה ניתנת ולא נלקחת. ובמקרה הזה זה מתנהל בדיוק ההפך.
אף אחד לא אמור לקנות שום דבר כדי להכיר ולא לממן אף אחד (או אחת). זה נראה כמו איזה גלגול כלשהו של המלכות בתשלום. אבל נכון - כנראה שזה עניין של היצע וביקוש. ואם יש קצת נשים והרבה גברים, אפשר לתת לאופי הדפוק שלך דרור ולדרוש דברים שלא היית דורש בדר"כ.
הוא​(שולט)
לפני 6 שנים • 22 ביוני 2017
הוא​(שולט) • 22 ביוני 2017
חושב שהגיע הזמן להפסיק עם שאלות כיפה אדומה כאלה בפורומים.