אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה עושים במקרה ש"שולט" נחשב ב קהילה

זאלופון​(שולט)
לפני 17 שנים • 16 במאי 2006

הפוגה קלה מסדרי הניהול של פורום הקינק

זאלופון​(שולט) • 16 במאי 2006
באופן כללי אני מסכים עם רפאל (אם הבנתי אותו נכון) שהפתרון הטוב ביותר במקרים ברורים בהם בוצעה תקיפה מסוג כלשהו הוא לטפל בעניין תוך שימוש במערכת החוק המקובלת, שכן אנחנו לא מדינה בתוך מדינה.

מה שכן, מקרים כמו המקרה הזה נראים לי גבוליים יותר ואני לא בטוח עד כמה הדין הפלילי כשיר או רוצה להתעסק בהם. האם הפתרון הוא לפתוח שרשור שכזה? ברור לי מצד אחד הצורך להזהיר וכן, גם הצורך לנקום. ברור לי מצד שני החשש שמא ייעשה כאן עוול לאדם שמפניו מזהירים (אם כי התרשמותי האישית במקרה דנן הוא שלא כך הדבר). ברור גם ששמועות יתגלגלו בכל מקרה, ושרשור שכזה ישיג שתי מטרות נוספות: הפצת השמועה בקנה מידה נרחב יותר ויידוע ה"נאשם" כי מספרים עליו כל מיני דברים.

לאור כל זאת, אין לי ממש דיעה מוצקה בשאלה האם ראוי לפתוח שרשורי אזהרה שכאלה (הגם שאני מסכים עם חלקים לא מעטים מהביקורת של רפאל על האופן בו הם מתנהלים). מה שכן יש לי דיעה לגביו הוא הפתרון שעלה כאן מספר פעמים, של העברת הנושא לפורומי סאביות סגורים. לי אישית לא ברור איזו בעיה זה פותר. ככל הידוע לי, ויתקנו אותי הסאביות במקרה הצורך, אין לסאביות ואפילו לא למנהלות פורומי הסאביות אמצעי חקירה ושיפוט שעולים על אלו של שאר חברי הקהילה. על כן העברת הנושא לפורום סגור אינו מתקן את העוול הפוטנציאלי שיכול להגרם לנאשם, אלא פשוט מבטיח שפחות אנשים ייחשפו להאשמות, ובעיקר מבטיח שדווקא מי שזקוקות יותר מכל למידע הזה, סאביות חדשות, לא יזכו לו. לי הרעיון הזה נראה כמשרת שתי מטרות: השתקה חלקית של הנושא והאדרת כוחם של פורומי הסאביות ומנהלותיהם. הוא בטח לא משרת את המטרות שלשמן יש או אין לפתוח שרשורים כאלה באופן כללי.
Dolfi
לפני 17 שנים • 16 במאי 2006
Dolfi • 16 במאי 2006
DOM 1 כתב/ה:
אותך דולפינה שאינה דולפינה כנראה, נשאיר לסוף.

דולפינה.
או שמא מאסטר XXX?

מאחר ורק איתך ניהלתי את השיחה וציינתי את המספר 8 , ובאותו הקשר שיחתי
שוחחנו על עובדות נכונות או לא נכונות, הרי שהחשיפה לשיחה הזו הקפיצה אותך, יקירי.
אבל לא נזהרת בלשונך. בפעם הבאה שאתה כותב תחת הניק של דולפינה
או מכתיב,
תביא בחשבון-
שלא כולם טיפשים, אבל כולם- כמעט תמיד, נופלים.
אף אחד אינו מוגן- לא לשכוח.

עוד מישהו משם לצד ההגנה?
והיכן הכוכב??????


icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif



אהבתי. icon_biggrin.gif




לגבי המסדר ופורום הסאביות, לא דיברתי על מה הועבר לאן, אמרתי שלדעתי הדבר הכי נכון בסיטואציה הזו היה מלכתחילה להעלות את הנושא בפורומי סאביות סגורים. למה?

- פתיחות של נשים נוספות להגיב לנושא בצורה חופשית יותר.

- לא שלמנהלות יש כלים מיוחדים, אלא שבשרשורים כאלו לרוב אף אחת לא מחפש לברר שום דבר.

- זה אולי פחות נכון במקרה הספציפי הזה, אבל כשמדובר ביצורים אנונימים פרסום הניק שלהם ברבים הוא יריה בברך, כי ברגע שהם יודעים שהניק שלהם פורסם כל שעליהם לעשות הוא להחליף ניק.

- כשדובר בדומים אכן מסוכנים, לא אחת הם שבו להתדפק על דלתה של זו שהעלתה את שמם.

בקיצור, אני יכולה למצוא לא מעט יתרונות. במקרה הספציפי הזה, העיקרי מבניהם בעיני - הוא שכל השרשורים שהיו והועברו, או נערכו, או צונזרו בחלקם, חשפו בצורה מאוד לא נעימה נשים נוספות שלא בחרו להחשף... אז נכון שכששתי זכויות מתנגשות העדיפות ניתנת לזכות לחיים וביטחון, אך כשניתן להשיג את אותה פונקציה מבלי לפגוע בזכויות אחרות של אנשים מסביב - זו השאיפה.
Dolfi
לפני 17 שנים • 16 במאי 2006

DOM1

Dolfi • 16 במאי 2006
רציתי לשלוח לך את זה בפרטי בשביל שלא תרגיש מצחיק בפרהסיה, אבל אין לי את הפריבילגיה הזו.

ציטוט של מה שכתבת לפני מספר תגובות:


1. דולפינה, אני ממש לא מכיר אותך אבל הלכתי להודעות שונות שלך בכלוב, ואף הצצתי בפורום
"השכן". ממש מעניין, בכל פעם שצריך סניגור את מקפצת לכאן ראשונה. שמעתי כבר על המילה
הנאה שלכם- צ ה ו ב - לדעתי השירשור הזה צהוב יותר מהדגל של מכבי ת"א.
מדוע בעצם הגעת בריצה להגן על אדם, הוא לא שולט, מצטער שאני מנפץ לכם את האשליה,
שטעה וטעה וטעה וטעה ...סה"כ 8 פעמים ידועות. מדוע אתם קוראים לזה סערת רגשות, אי הבנה,
שיקול גרוע, או כל משפט מפוצץ אחר?


אבל נחמד שאתה ככה חיי בקונספירציות, זה מוסיף פלפל לחיים, אה? icon_smile.gif
צ'יטה​(שולט)
לפני 17 שנים • 16 במאי 2006
צ'יטה​(שולט) • 16 במאי 2006
ישוב אני בכיסאי, מזה לא מעט ימים, ועוקב אחרי שירשור עגום זה. שערותי סומרות, ועיני פקוחות להן בתימהון גלוי. אני, בבושתי וכלימתי, לא יודע על האתר האחר ההוא, לא מכיר כלל את הדום המדובר, ואף לא מכיר את ניקו כלל. יתר על כן, לא מכיר אפילו כלל, חלק מהדמויות הצבעוניות, המתנסחות להפליא, המשתרבבות לשירשור זה השכם והערב.
מתוך אותם מעמקי בורותי, אין אני מצליח להתעלם, מהריח הבאוש, העולה פה, בשירשור הזה. ריח עז, שאיני יודע מקורותיו, עקב החוסר במידע. אבל חוש הריח המצויין שלי, מריח לי שחקנים, בדו קרב קטלני, שמניעיו נמצאים אי שם הרחק, במכמני העבר. אותו חוש ריח נודע שלי, מביא אותי גם למסקנה לא מבוססת נוספת, שנעשים פה דברים שלא ייעשו. ולכן בחרתי להכניס עצמי לכאן.
ולאחר הקדמה ארוכה זו, אגש לעניין.

הנחות יסוד
1. בהוראת כלובי, אסור לפרסם ניקים. וויכוח או דיון בנושא, לא מעניין שירשור זה. ייתכן אפילו שזה נושא ראוי לדון בו. בגישתי, לא יורקים לבאר ששותים ממנה.
2. ישנם מקרים קשים שקורים פה בקהילה.
3. מערכת החוק אינה מצויידת בכלים לטפל בניואנסים בדסמים. לדוגמא טובה, גם המקרה שקרה פה. מבלי קשר למקרה זה, אין דרך להסביר לחוקר במשטרה, לתובע, או לשופט. על שימוש במילת ביטחון ומשמעותה. על חוסר האונים בו נתונה סאבית, מרצונה, בזמן סשן. על המעבר הפתאומי, מהתמסרות עצומה לעצירה מוחלטת בחריקת בלמים, ברגע עשיית שימוש במילת הבטחון.

דרכי פעולה
1. לאור הנחת היסוד, המצויה בסעיף גדול 1, דרך הפעולה של חשיפת אדם שעשה דברים נוראיים, הינה בדיוק שירשור שכזה. אין בילתה לדעתי. העברת ניקים בפרטי לגיטימית.
2. פורומים סגורים לסאביות, הוא דבר מבורך. יש להזהר שם רבות שלא יהוו כר לחוסר צדק. היות ולנתבע שם, אין אפילו הזדמנות להגן על עצמו ולהשמיע את דבריו.
3. השלמה עם מיקרים, שבהם יהיו השמצות פומביות, שנובעות לא ממניעים טהורים. ואפילו שחלילה, עושים חטא למושמץ. למושמץ יש את האפשרות להתמודד עם הטענות.

מעט ניתוח לגבי הסצינה
1. תמוה בעיני, ומחריד אותי, הנסיון לגמד את מה שקרה.
2. תמוהה בעיני, הסבת הדיון מהמקרה, לדיון בשיטה. לאופן שבו מתנהל שירשור זה. למדיניות האתר. זה בגדר זילזול באינטלגנציה.
3. אין מי שיחלוק על העובדות הבאות: נעשה כאן משהו נורא. השירשור הזה תפס אותו, והעמיד אותו עם גבו לקיר. אין וויכוח על העובדות. ברור האופי הסידרתי של האיש. ברורה הדרך החמקנית שלו, לא להתייצב פה, קבל עם ועדה, בניק שלו, ולהודות. ברור שהוא עדיין מסתתר מאחרי ניקים ששולחים הודעות מפיו. ברור שהוא שולח אנשים מטעמו להלחם עבורו. ברור שחשוב לו להשאיר את הניק שלו בערפל מסויים, לבנות על יכולת השיכחה המופלאה של אנשים. הוא הרי היה יכול, לבוא ולהתנצל פה, בניק שלו, ולומר ששגה, ולהשמיע את דבריו ישירות. ומייד לאחר מכן, לפתוח ניק חדש. הוא בחר לא לעשות כך, כלומר חשוב לו להשאר בניק שלו.
4. אני מבין שאין טעם לקרוא לאותו אדם לפה, לשירשור הזה, ולהתייצב נוכח מעשיו.

דברי סיכום
הדיון הזה מיצה את עצמו, ואכן הצדק יצא לאור. לא ניתן להתווכח עם ההצלחה. אני מצטרף לקריאתו הרהוטה והמנוסחת היטב של דון קיחוטה, לסיים את הדיונים בשירשור הזה.
ולחברים של אותו, המתחבא, ושולח אתכם לפה. אני קורא לכם, לכו אליו במקום לבוא לפה. ותביאו אותו לכאן. לדעתי אתם רק מעטים קלון נוסף על חברכם, ועליכם, בדברי הסניגוריה, ונסיונות דמגוגיים, להטות את הדיון מנושאו, ולגמד את אשר אירע.
Dom_Quixote
לפני 17 שנים • 16 במאי 2006

אפילוג

Dom_Quixote • 16 במאי 2006
זאלופון כתב/ה:
באופן כללי אני מסכים עם רפאל (אם הבנתי אותו נכון) שהפתרון הטוב ביותר במקרים ברורים בהם בוצעה תקיפה מסוג כלשהו הוא לטפל בעניין תוך שימוש במערכת החוק המקובלת, שכן אנחנו לא מדינה בתוך מדינה.



או קיי זאלו, אז מה אתה מציע במקום? להגיש תלונה לבית משפט? באיזו האשמה? "שבירת גבול"? "התעלמות מסייפוורד"? "פעילות שאינה SSC"?

באמת שזו נראה לי תמימות שמערכת החוק יכולה לעזור בעניין הזה. כמו שאמרתי, כל שופט ממוצע (בהנחה שאינו נמנה על חבריה הנלהבים של קהילתנו, וזה דווקא היה נחמד) יחשוב אחת משתיים: או שאלימות היא אלימות היא אלימות, ואין דבר כזה "בדסמ" שמאפשר למישהו להרביץ למישהי, או שהסכמה היא הסכמה, ולא יכולה מישהי לומר "רציתי שהוא יקשור אותי ויצליף בי ויכאיב לי ויענה אותי ויתעלל בי, אבל שלא יעשה את מה שעשה". אני מופתע שאתה חושב שמקרה כזה ודומיו יכול לעמוד במבחן בית משפט.


אולי בעוד 20 שנה תכיר מערכת החוק בבדסמ כנורמה, כפי שהמצב כיום עם הומוסקסואלים, שלפני 20 שנה לא היה עולה על הדעת שיזכו לזכויות חוקיות של בעל ואשה. עד אז, נדמה לי שזו יותר משאלת לב מאשר פתרון ריאלי.


אני בעיקרון מיציתי. כשמתחילים לדון בהאם דולפינה היא דולפינה והאם אני הניק הכפול שלי, זה הקיו שלי לעזוב. אני עדיין סקרן לשמוע התייחסות של רפאל לעניין, אבל אני בטוח שמישהו יעדכן אותי.



אחרית דבר:



אנו דנים כאן באדם שסיכן חיים. לא כזה שהצליף חזק מדי ולקח לפצע זמן לעבור. אפילו לא כזה שהשאיר צלקת לצמיתות. אנחנו מדברים כאן על אדם שסיכן את בריאותן וחייהן של נשים במובן המוחשי ביותר, שיקר להן בקשר לכך, וחזר ועשה זאת שוב.

אמרתי כבר שהכפשות ומלחמות בוץ מגעילות אותי, וניתן לראות בבירור את מידת מעורבותי בשנה האחרונה באינטראקציות מסוג זה בקהילה. הסיבה שכן מצאתי לנכון לשוב לכאן ולהקדיש את מיטב זמני לשרשור הזה, הוא שטיוח, השתקה והעלמת עין ממקרה כל כך חמור - שאין, אין מחלוקת לגבי העובדות שבו - היא בלתי נסבלת בעיניי פי כמה. פשוט בלתי נתפס בעיניי שישנם אנשים בעולם הזה שיגנו על אדם שביצע מעשים כאלה, ינסו "לא לעשות בלאגן", ויסתפקו בחצי נפנוף אצבע לפני שישיבו דברים לקדמותם. זהות האדם הזה לא חשובה לי. הייתי כותב את אותם דברים בדיוק אם היה מדובר באחי, בחברי הטוב ביותר או באוסאמה בן-לאדן. האם אני שמח על 20 עמודים כמו שראינו כאן? לא, לא ממש. האם זהו הרע במיעוטו? בהחלט כן. מה עדיף, להניח לסאבית הבאה להיפגע בשם חשיבותה העליונה של הדיפלומטיה? מילא אם הדום היה מכחיש והיינו עומדים בפני דילמה לגבי מה שקרה, אבל זה לא המצב. לא ברור לי, זאלופון, שאני מכיר לא מהיום, כיצד אתה יכול לטעון שאין מקום לשרשור הזה. הוא לא יפה, הוא לא נעים, הוא אפילו מעלה ריח לא משגע מכמה תגובות בו שהייתי שמח לחיות בלעדיהן. אבל כל עוד האלטרנטיבה היא שסאבית חסרת ידע ונסיון תגיע לאתר השכן, תתיידד שם עם כולם שיספרו לה שלא קרה שום דבר, יקח לה מי יודע כמה זמן להיתקל בנושא הזה אם בכלל, ובזמן הזה היא תתמסר לאותו דום, שאולי, רק אולי, יחזור על המעשה פעם נוספת. ואולי, רק אולי, הפעם זה לא יסתיים בלא כלום, אלא לפחות בהריון בלתי רצוי, אם לא משהו חמור מכך, לא עלינו.

רפאל, אתה יכול לבטל כמה שאתה רוצה את מושג האחריות הקהילתית וללעוג כמה שתרצה לכך שיש אנשים בשרשור הזה עם כוונות טובות, שלא רוצים להכפיש, לא אוהבים את מגעו של בוץ, ורחוקים מתאוות דם ועניין צהבהב כרחוק הבכי מהצחוק. אני אומר לך שאלה בדיוק הסיבות לשמן אני פה, מעבר לאותה סאבית הבאה בתור לא עומד פה דבר לנגד עיניי (גם לא הצורך לנקום, שזאלו התייחס אליו, ואשר אני לא רואה לו מקום פה באתר). אני שוב אומר שמעבר לכמה פגישות עם אותו דום לפני זמן רב, בהן עשה עלי רושם של אדם נחמד וחיובי, אינני מכיר אותו ובוודאי שאין לי ריב ומדון עמן. תגיד מה שתגיד על זה שכולנו רכלנים שיפוטיים, אני דבק ללא סייג בעמדתי. אם הייתי רוצה להשמיץ וללכלך הדעת נותנת שלא הייתי בוחר דווקא את המקרה הזה מכולם לשוב ולהגיב באתר, ולא הייתי מקפיד להיצמד אך ורק לעובדות הידועות לי ולא לשלל הטענות הנוספות שהועלו פה, ולא הייתי משך כל תגובותיי נמנע ממילת גנאי אחת כלפי חברי האתר השני, שכולנו יודעים שלא חסרים נושאים בהם אנשים אוהבים לנגח אותם, עם ובלי ביסוס. אני מקווה רק שרוב קוראי השרשור הזה יתייחסו לעובדות, ולכך שלמרות שטענותיך, רפאל, לגיטימיות, הרי שישנם שוחרי טוב במקום הזה שלא נמצאים פה בגלל ריח הדם. ההיסטוריה מלמדת שעד כמה שמלחמה היא דבר מתועב, ישנם נושאים המחייבים אותה, כי האלטרנטיבה תביא בסופו של דבר גורל נורא בהרבה.

כבוד.
קיחוט.
זאלופון​(שולט)
לפני 17 שנים • 16 במאי 2006

תיקוני אי הבנה קטנה

זאלופון​(שולט) • 16 במאי 2006
ציטוט: או קיי זאלו, אז מה אתה מציע במקום? להגיש תלונה לבית משפט? באיזו האשמה? "שבירת גבול"? "התעלמות מסייפוורד"? "פעילות שאינה SSC"?

באמת שזו נראה לי תמימות שמערכת החוק יכולה לעזור בעניין הזה. כמו שאמרתי, כל שופט ממוצע (בהנחה שאינו נמנה על חבריה הנלהבים של קהילתנו, וזה דווקא היה נחמד) יחשוב אחת משתיים: או שאלימות היא אלימות היא אלימות, ואין דבר כזה "בדסמ" שמאפשר למישהו להרביץ למישהי, או שהסכמה היא הסכמה, ולא יכולה מישהי לומר "רציתי שהוא יקשור אותי ויצליף בי ויכאיב לי ויענה אותי ויתעלל בי, אבל שלא יעשה את מה שעשה". אני מופתע שאתה חושב שמקרה כזה ודומיו יכול לעמוד במבחן בית משפט.

למעשה בהמשך דבריי ציינתי שהמקרה הספציפי הזה נראה לי גבולי מבחינה משפטית.
במקרים ברורים יותר של תקיפה והתעללות, אני כן חושב שיש מקום לפנות לבתי המשפט. מודה ומתוודה שאין לי מושג מה המצב שם בכל הנוגע להבנת קהילתנו, וככל הידוע לי לא היו די מקרים בהם אמנם נעשתה פניה למערכת הצדק בכדי שנוכל לקבוע חד משמעית שקיימות אי הבנה וחוסר סובלנות גורפות לגבי בדסמ ואין טעם לנסות בכלל. אני מניח, כמוך, שקיימת בורות ויהיה צורך להסביר כל מיני דברים, אבל לא חושב שאפשר לקבוע אפריורית שהשופטים יהיו בהכרח מוטים בשל דיעותיהם הקדומות, ובלאו הכי ככל שיהיו יותר פניות כאלה תהיה יותר מודעות ויהיה יותר סיכוי שחלאות יובאו לדין.

ציטוט: לא ברור לי, זאלופון, שאני מכיר לא מהיום, כיצד אתה יכול לטעון שאין מקום לשרשור הזה

מתי טענתי דבר שכזה?
ציינתי שאני מבין ששרשורים כאלה יכולים להפוך למשפט שדה שיעשה עוול לנאשם (ואף טרחתי לציין שלמיטב שיפוטי, במקרה הנוכחי הנאשם אכן אשם והעוול נגרם על ידו), וכן שיש לי ביקורת על האופן בו שרשורים כאלה מתנהלים, באשר המאשימים הם ברובם חברים-של או ניקים פיקטיביים בעוד לדעתי מי שמאשים צריך לעמוד מאחורי האשמותיו (מה שקרה בשרשור הזה ומחזק בעיניי את תוקף ההאשמות), וכן משום שכמעט לעולם לא עולות מהם דרכי פעולה פרקטיות. כנגד זאת ציינתי שאני מבין את הצורך להזהיר, שהוא ראוי בעיניי, וגם את הצורך לנקום, שאף הוא ראוי בעיניי, ועל כן, כיוון ששני הצדדים צודקים בעיניי, אין לי דיעה חד משמעית באשר לשרשורים שכאלה.
devotion​(מתחלפת)
לפני 17 שנים • 16 במאי 2006

Re: בסוף ייגמרו לי החגים ובראש השנה אני מפסיק להגיב ולא משנה

devotion​(מתחלפת) • 16 במאי 2006
Dom_Quixote כתב/ה:
ורטיגו כתב/ה:

תיקון קטן....
הדיון לא עבר לפורום הסאביות אלא לפורום סגור אחר - "המסדר".
כאמור בכדי להרשם אליו קיים מינימום נדרש של 100 הודעות בפורום , וכמו כן נדרת פגישה פנים מול פנים עם אחד ממנהלי הפורום.
כך שאם במקרה את סאבית חדשה, אין סיכוי שתגיעי לפוסט הזה בכמה חודשים הראשונים שלך כאן (שם).



הממ.

טוב, זה בהחלט קצת משנה.

עם כל הערכתי לנשגבותם של חברי המסדר (טוטאליטרי משהו, השם הזה, לא? מה קרה לצורה הגיאומטרית הבלתי מזיקה?), אני מרגיש צורך לצטט את עצמי, בעדותי המהימנה למרבה הצער אודות שימוע לקצינים מטרידים מינית בצה"ל:

במשך שנים רבות משפטי הטרדה מינית שמתקיימים בצה"ל וכוללים קצינים בכירים מתנהלים בערך כך: באים קצינים בכירים אחרים, רובם ככולם חברים או מכרים של הקצין הנאשם, שואלים אותו "בחייאת אחי, הטרדת אותה מינית?", הוא אומר "מה פתאום", והם טופחים לו על השכם ואומרים "יאללה יאללה, רק תיזהר להבא, בסדר גבר?". לפעמים אפילו לא טורחים לזמן את המוטרדת, ולעתים מזמנים אותה כשהוא בחדר, והם כולם מסתכלים עליה במבט מאשים. כיף גדול.


תראי דולפינה, אני דווקא אוהב את הטון הבוקע מההודעות שלך, ורוצה להאמין שיש פה איזשהו פרט שמתפספס. אני גם לא יודע אחד לאחד מיהם חברי "המסדר" וגם לא רוצה לשפוט אותם בטרם עת. אני כן יודע, כפי שכבר ציינתי, על הנסיונות של אנשים שם להפחית מחומרת העניין, לנסות להשכין שלום כי "למה לעשות מזה סיפור" וכאלה, וזה לטעמי בעייתי דיו. אבל אפילו אם זה לא היה המצב, עדיין הסיטואציה בה סאבית צריכה קודם כל לצבור 100 הודעות (ואגב כך מן הסתם קשרים, חברים, אולי גם מפגשים, ואולי אפילו מפגשים מיניים ו\או סשנים) ולעבור ראיון אישי, כדי שתוכל בכלל להגיע לפורום בו נדון הנושא הזה, שעוסק באותם אנשים עמם צברה קשרים וחברויות ומפגשים ואולי סשנים, ושהיה להם מספיק זמן ומספיק אפשרויות להתחבב עליה עד מאוד בלי קשר להיותם או אי-היותם דומים המסכנים חיי סאביות, והם עצמם נתנו לה את האישור לגלוש בפורום הזה, הוא מאוד מאוד לא נעים מבחינת רווחתה האישית של אותה סאבית. אני גם מניח, רק מניח, שבפורום בו חברים אך ורק חברי המסדר, קולם של חבריו של אותו דום נשמע ביתר שאת, בעוד שפתחון הפה לאלה שרוצות לזרוק אותו לכלבים הוא מוגבל, ולו בשל האווירה אם לא מסיבות אחרות.

אשמח לשמוע שזה לא כך.


זה בדיוק כך, והרבה יותר גרוע...

אני תוהה אם תמשיכו עם ההתחסדות הזו {דולפינה-וחברים} עד שבאמת ישבר לי ואתן את העדות שלי שתגובה בציטוטים מקוריים של חברי ההנהלה המושחת שכרגע עסוקה בעיקר בלטפוח אחד לשני על השכם ולצחוק על כולם.
לא רק שלדום השני יש הרבה יותר תמיכה ופתחון פה בפורום הסגור, אלא שמי שנזרקו ממנו היו הסאבית שהתלוננה והמאסטר שלה, בטענה שאינם שומרים על תרבות הדיון בפורום שמלחתכילה היה אמור להיות פחות לאבי דאבי ויותר אמיתי, במציאות קוראים גם דברים לא נעימים.
ומי מכם שחושב שבגלל ש"הדך" שבה נעשתה חשיפת אותו השולט אינה מתורבתת ולכן הטענות של המתלוננת אינן קבילות כי המאסטר שלה בחר לפתוח את הנושא על גבי הפורום, שיערב לו.
כי זו עיקר הטענה של ההנהלה לגבי למה נמחקו הודעות וכולי.
שלא לדבר על כך שאם יש 2 מתלוננות ואחת שלא רוצה להחשף, כמובן שהמנהלים מתחשבים רק בזו שלא רוצה להחשף, ומוחקים את ההודעה ומבטלים את האאשמות כי אחת אינה רוצה לבוא לשמוע את הסברי השולט המהולל לגבי איך נפל בטעות והחליק על בננה ונפל עם הז' במקרה בדיוק פנימה-אהה כן וזה בדס"מ טהור כמובן ללא אקטים מיניים ..
אם לא הייתם מטייחים את המקרה הראשון מן הסתם הייתי אז פוקחת יותר עיניים ולא מקבלת בהשלמה כזו את זו שהמאסטר שלי {לשעבר} היה בסדר גמור בעוד הוא בפועל שוגה שוב ועוד משקר לי לגבי זה.
איך מבטלים את טענותיי?
אומרים לי שהדרך בה הסיפור יצא לא הייתה "תרבותית"
ושאם אני חושפת את סיפורי אני גורמת לחשיפה של סאבית נוספת..

אז הנה נקודה למחשבה דולפינה

באותו ערב במפגש שבו כל האמת התגלתה לי.
זה היה כמדומני למעלה מחודשיים אחרי מה שקרה לשיפחה 3 .
ולמרות זאת עושה רושם שזה כל כך "גירד" לה בבטן שהיא פנתה אילינו, אולי כי היא ידעה שאינה מסוגלת לחשוף את זה בעצמה, שאינה חזקה מספיק.
הרי שתינו מכירות אותה, היא לא טיפשה , היא ידעה שאם תפנה עם זה דווקא לויפ שכבר מתלונן על אותו שולט במשך חודשיים, ורק מחפש הוכחות שיצדיקו את דבריו, לא ישתוק.
היא ידעה שדרכינו הסיפור שלה יצא.
היא הבינה בשיחה איתי שלא ידעתי דבר על הסיפור איתה כיוון שאותו שולט מהולל שיקר לי מפורשות ששאלתי אם גם איתה שכב ללא קונדום. הוא טוען ששכח, שכח שחדר איליה מספר פעמים כי לדבריו אלו היו אקטים בדס"מים ולא מין.... 😕

כך גיליתי כמה דברים.
1. שהשתיים המדוברות לא היו היחידות
2. שהוא שבר גבול אדום שלה
3. שכששאלתי אותו אז אם היו חוץ מהשתיים וממני עוד בנות שאיתן שכב ללא קונדום
הוא "שכח" לספר לי עליה.
וכששאלתי עליה באופן ספציפי עוד ענה לי: את יודעת שאיתה אין לי שום מגע מיני, רק בדס"מ.. אההה..
4. אני הבנתי ממנה שגם את ועוד 3 מנהלים ידעתם על המקרה שלה.
מנהל אחד הסביר לה שהיא האחראית כי לא אמרה מילת בטחון וכשאני פניתי איליו אם התלונה שלי אמר לי שאני משקרת!!!
יום למחרת שני מנהלים פונים אלי אומרים לי שחקרו ושגילו שאני דוברת אמת.אחד מהם זה זה שיום קודם צעק עלי שאני שקרנית..

את הלינץ' שעשיתם בי ואת הטיוח , אין לי אפילו כוח להתחיל לספר.. אבל אם אצטרך אספר והדברים יגובו , בציטוטים מקוריים של "החברים" שהבטיחו לברר ובסה"כ קנו מטאטא יותר גדול מהפעם הקודמת.. הבעיה שכבר אין מקום מתחת לשטיח לכל הליכלוך הזה...

ובנימה אישית דולפינה, אני יודעת שאת אולי לא מי שצריך להפנות אליה אצבע מאשימה.
אבל כפי שהמנהל שמעלייך הסביר לי שטענותיי נטונות בספק כי הדרך של הבנזוג שלי לא תרבותית , ואני והוא נתפסים כגוש אחד ומה שהוא עושה משליך עלי,
כך אומר לך, כשאת בוחרת להמשיך להיות חלק מאותה הנהלה שבגדול מתנהלת כמתואר לעייל הרי שהרפש נדבק גם אלייך.
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 17 שנים • 17 במאי 2006

על פגיעה כפולה ומכופלת

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 17 במאי 2006
מדברים כאן הרבה על האיש כמסוכן בגלל האופן שבו סיכן את הבטיחות הפיזית של הסאביות, על השקרים לגבי כך שזה בטוח לקיים איתו יחסים ללא קונדום.

אבל בין השורות קיים כאן דפוס פעולה שני של אותו אדם, שפוגע בבטיחות הנפשית של הסאביות.

האיש באופן סדרתי "עוזר" לסאביות במצוקה.
ה"עזרה" כוללת סשנים בדסמיים וקיום יחסי מין איתו.

בעיני, ניצול של אדם שפנה אלייך לעזרה, שנתן בך אמון לאחר שכבר נפגע ממתן אמון באדם לא ראוי - זו פגיעה כפולה ומכופלת, שאינה פחות חמורה מהסיכון של העברת מחלות מין.

וכשזה דפוס פעולה ולא אדם אחד שמתלונן - האם החברה שבה אנחנו נמצאים אמורה להמתין עוד שנתיים-שלו לפסק דין חלוט כדי להחליט להיזהר ולהזהיר ממנו?
Dolfi
לפני 17 שנים • 17 במאי 2006
Dolfi • 17 במאי 2006
רפש?

את מתכוונת להערות של ויפ, או ההצעות של DOM1?

את מכירה אותי טוב מזה מוד, זה באמת לא עד כדיי כך מעניין.

אתם אמרתם לעצמכם שמלחמה זו מלחמה ולא תמיד הקפדתם על אמצעים כשרים, יש מקומות שמקבלים לוחמה מהסוג הזה בברכה ויש כאלו שלא, לגיטימי בעיני. אני לא מתיימרת להיות בנעליים שלך, או באלו של בן זוגך, אין לי ביטחון מלא בכך שהייתי נוהגת אחרת... ועדיין, חוסר הביטחון הזה שלי לא הופך דבר שאינו כשר בעיני לכשר. את נותנת פרשנויות מעניינות להתנהגות של אלו שלא רצו להחשף, אני חוששת שהפרשנויות האלו שלך לא כל כך חופפות את המציאות ומעבר לכל מה שנאמר שלא על גבי הפורום, לכל הבקשות שלהן בפרטי, הבקשה להפסיק לדון בחיי המין שלהן נכתבה לא אחת גם על גבי הפורום עצמו... אולי את לא רואה את ההבדל בין לפנות למישהו ולשתף אותו בכאב, לבין לרצות שהמישהו הזה יפרסם על גבי כל פורום אפשרי מי חדר אליה, לאיזה חור ובאיזו זווית, אולי את מבינה ופשוט במלחמה כמו במלחמה - הכל כשר. בכל אופן, תודה על העצות לחיים טובים, אני לא לוקחת חלק בדברים שאני לא מאמינה בהם ואם אני מאמינה במשהו אז קצת "רפש" מעולם לא היה חלק מהגבולות שלי... גם כשמשהו לא לרוחי מוד, אני נשארת, לשנות.
עינבר
לפני 17 שנים • 17 במאי 2006

MistressOfDeath

עינבר • 17 במאי 2006
רציתי לכתוב לך באופן אישי (כאן בפומבי) שאני שמחה שהסיפור נחשף,
כי זכיתי להכיר אותך ואת הסיפור שלך, לדבר איתך וזה עשה לי רק טוב. אני מקווה שזה הדדי.

אני גם יודעת שהאומץ שלך כן חשף את האדם ואת המעשים שלו
ואילץ אותו להודות, להתנצל ולתפוס מרחק - לפחות למראית עין.

ואני מבינה את הצורך שלך להזהיר גם נשים בתוך המקום שבו הייתם חברים.

אבל בסכומו של דבר דולפינה היא חלק ממערכת שנותנת גיבוי לאדונים פוגעים ולא לסאביות שנפגעו.
ועושה לי רושם שזה שיטה שם. (אבל אני לא באמת מבינה וגם לא מעוניינת להבין)

אני כן מבינה, שאת MOD כבר לא חלק מהמערכת הזאת,
ושיש לך בן זוג שאוהב אותך ונלחם למענך.
ושיש לך את המקום הזה לכתוב בו, בלי שימחקו אותך.
ומותר לכם להנות וולספור את ההשגים שלכם, בנתיים.

ועוד יגיע קרב נוסף, שכאשר לעוד סאבית שתפגע ממנו,
יהיה אומץ להחשף ולצאת החוצה.
ולצערי, מאחר שהוא יפגע בעוד נשים , זה יקרה.