בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שכנים שכנים

מאת Tainted​(לא בעסק)     29 במרץ 2005
היא יושבת מול מסך המחשב וכותבת עוד סיפור אירוטי, מסיימת שיחה עם "ההוא" באיי סי קיו. כמהה למגעו שוב, כותבת. מתוסכלת בגללו. קצת כועסת.

היא עוצמת את עיניה, מקשיבה למוסיקה שמתנגנת באוזניות שחיברה לרמקולים. המוזיקה ותאוות הבשרים הפרטית שלה מוציאים ממנה עוד סיפור.
ועוד סיפור.
ועוד סיפור.

אמצע הלילה, כולם כבר ישנים, היא יושבת לבד. בג'ינס וגופיה היא יושבת, מקלידה את מחשבותיה לתוך המחשב. עוצמת את עינייה ו"רואה" את מה שהיא כותבת. המוסיקה וההתרחשויות שהיא רואה בעיניי רוחה משתלטים עליה. פרץ של אנרגיה מינית עצורה פורצת לה החוצה. התיקתוקים של ההקלדה נפסקים.

היד נשלחת לתוך הג'ינס. התחתונים מוסטים הצידה, והיד נכנסת עמוק יותר. אצבע מתמתחת, מתערבבת במיצים שלה. שתי אצבעות מפרידות ואצבע שלישית נשלחת פנימה, כל כך חם, רטוב ורך.

אנחה קלה משתחררת לחלל הבית, הראש מוטל לאחור, מונח על משענת הכיסא, הגוף מתפתל והרטיבות גוברת. היא מוציאה את האצבע הרטובה מהמכנסיים, מביטה באצבע הנוצצת לרקע הצג, ומכניסה אותה לפה, טועמת את עצמה. כל כך מתוק.

היד לא מתעכבת הרבה וחוזרת לתוך המכנסיים. האצבע חוזרת חזרה וחודרת לתוכה. משחקת בתוך עצמה, מטריפה את חושיה. היא מוסיפה עוד אצבע לאחת שכבר בפנים, מרגישה איך איברה מתרחב מעט למגע אצבעותיה.

חופרת בתוך עצמה, נשימותיה מתחילות להיות כבדות יותר, היד השניה נשלחת אל מתחת לגופיה ואוחזת בפיטמה הזקורה, משחקת איתה, צובטת אותה קלות.
גבה מתקמר בעודה רוטטת עם אצבעותיה בתוכה, הנקודה המתוקה הזו שמטריפה אותה תמיד.

לשתי האצבעות שכבר בפנים נוספת השלישית, מוסיפה מעט הנאה מהולה בכאב קל, שלוש אצבעות זה כבר יותר לוחץ, היא כל כך צרה שרק שתי האצבעות היוו כבר מעט מאמץ. אצבעותיה התעייפו, היא מחליטה לחפש תחליף.

יוצאת מביתה יחפה, מחליטה היא ללכת לשכן שלה, עולה במעלית ונכנסת לביתו.
מגיעה לחדרו היא רואה שהוא כבר ישן. מתפשטת היא הולכת למיטתו, נכנסת עירומה תחת השמיכה מלקקת את איברו ששמח לקראתה, למרות שבעל האיבר ישן. מחייכת לעצמה בעוד איברו מתקשה בתוך פיה, שמח לקראת מגע לשונה. ממלמל מתוך שינה הוא דוחף את השמיכה מעליו, חם לו.

האיבר הזקור מטריף אותה. היא עולה עליו, ירכיה מצידי האגן שלו, אוחזת באיבר התפוח שלו ומחדירה אותו פנימה, מתפלאת איך זה שהוא לא מתעורר ממעשיה. בדרך כלל הוא מתעורר כשהיא נכנסת לחדר.

רוכבת באיטיות על המוט האדיר שלו, עיניה לשמיים, גופה מאונך לשלו וראשה זרוק לאחור באקסטזה. שוטפת וממלאת את החדר בטירופה שלה, היא מגבירה את הקצב שלה, מתנשמת מעט, מרגישה אותו גדל וגדל בתוכה. היא ניטרפת, יורדת מהקצה ועד הסוף, לא מפספסת אפילו לא סנטימטר. נשימותיה הופכות כבדות. עוד קצת, עוד מעט היא גומרת.

מסתובבת בגבה אליו. רוכבת עליו כשהיא הפוכה. גבה מופנה אליו, היא מגבירה את הקצב. בעולם הורוד שלה היא רוכבת, שוכחת שיש מישהו שמחובר לאיבר המטריף הזה.

פתאום ידיים אוחזות במותנייה והופכות אותה בפתאומיות ל"דוגי סטייל". הוא נכנס לתוכה בטירוף, שובר אותה. היא נאנחת, נושמת במהירות. הוא מתכופף אליה, חזהו לגבה, נושם לתוך אוזניה, אוחז בכתפה ביד אחת ונשען על השניה על מנת שלא יכביד עליה. ניכנס לתוכה חזק, על גבה מתגלגלת טיפת זיעה. הוא מלקק אותה, מגביר את הקצב. האנחות שלה הופכות לאט לצעקות, לא מעניין אותה שכל השכונה תשמע.

היא נאנחת ונאנקת מתחתיו, הוא טורף אותה בשיניו, נועץ את שיניו בצווארה, ומשפד אותה עליו. היא צורחת, היא רוצה עוד ועוד! רועדת ורוטטת מתחתיו, הוא יודע מה גופה אומר, מתרומם חזרה, אוחז בישבנה וכתפה, נכנס אפילו יותר עמוק. הוא יודע שהיא גומרת, רוטטת מתחתיו, הוא יודע. הוא מחליק את ידו על גבה, אוסף את זיעתה. היא גומרת בצעקה רמה, הוא נאנח שניות אחריה בגמירתו שלו. הם מתמוטטים באפיסת כוחות על המיטה, והיא נרדמת.

יד אוחזת בכתפיה, היא פוקחת את עיניה. שומר המסך של המחשב מרצד מול עיניה, ואביה מנענע את כתפה: "קומי, לכי למיטה. נרדמת מול המחשב".

אליזבת​(נשלטת)
WOW
יאאאאאא למה כל השכנים שלי דוסים?????? למה???? אחותי מחרמן בטירוף, כתיבה מעלפת. מחכה לסיפור הבא
29 במרץ 2005, 14:31
ענתית
חבל
שזה היה רק חלום חבל שזה "רק סיפור" ;) בכל אופן, יפה ומחרמן }{
29 במרץ 2005, 17:39
זיקית
יאמי
רהוט ומדליק.
30 במרץ 2005, 6:15
דום-34​(שולט)
דומיייייי
יאאאאא איזה סיפוררררר מחרמן חבל אני במשרד ולא ליד הסאבית שלי כול הכבוד אחותי
30 במרץ 2005, 9:09
Olive
אהבתי
איזה כיף להתעורר לתוך מין... השכנות שלי לצערי הן בנות 407
30 במרץ 2005, 12:05
ניקול בעקבגבוה​(שולטת)
פתוחחחחח
(((: שכנים , שכנים...
30 במרץ 2005, 13:44
Queen Babe
גרררר....
עלה לי חצי חיוך מסטול על הפנים....... יאמי..........
30 במרץ 2005, 16:57
עבודת מאסטר{lori}
את חייבת לי מקלדת חדשה
כי ריירתי על שלי... דומי היקרה זה סיפור מעולה.
3 באפר׳ 2005, 21:11
שולט בסטייל​(שולט)
וואוו
סיפור מדהים, מרגש ומחרמן !!
18 בדצמ׳ 2009, 12:20
נמנמת
ממש מתאים
פשוט גיליתי את הכותרת שמופיע למעלה: "כל הפרסומים במגזין מציגים את דעתם של כותביהם בלבד, אין הם מתיימרים להציע אמת מוחלטת כלשהי." :-) קלטתם?
3 במאי 2010, 6:43