סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

רעיונות ונסיון לא פשוט להיכרות

הבלוג מציג רעיונות ומחשבות, סיפורים ופנטזיות, ומהווה כרטיס ביקור שלי.
לפני שבוע. 30 באפריל 2024 בשעה 11:44

האשה שתהיה איתי בסיבוב השני שלי הזוגיות שלי, תשיב לשאלה : "ואיך הסקס שלכם":

"הוא נהדר, קל לספק אותו והוא ממש אבל ממש אוהב לרדת ולפנק. יש לו בקשות קצת מוזרות אבל התחלתי להיכנס לקטע הזה. הוא אומר שהוא רוצה שאני אשתין עליו. בהתחלה קצת נבהלתי אבל אח"כ אמרתי יאללה נעשה לו את זה, הוא כזה מלך ומה זה כיף לי איתו. התחלתי לראות סרטים שהוא שולח לי, אשתו לא אהבה אותם, הייתה נגעלת מזה. אני לא מבינה מה כל כך מגעיל בזה. מודה, קצת מוזר, אבל יאללה למי אכפת".

ואני מתערב שיש מצב שאשתי תתפוס עוד אחד כמוני: שפוט שיבקש ממנה לשלוט בו. אולי היא תתפוס מישהו ואנילי אבל היא תרצה לשלוט בו כי היא שתלטנית. לא במיטה, אבל שתלטנית.

ובטוח שבסיבוב שני היא תזרום הרבה יותר, כי הרי כבר פעם אחת הבינה מה קורה שלא זורמים.

לפני שבוע. 30 באפריל 2024 בשעה 10:35

קראתי אתמול כתבה על אבירמה גולן ובן הזוג שלה, שמואל בן טוב או בן שם. הם כבר יחד 20 שנה, היא בת 74 והוא בן 72. הם סיימו עכשיו שייט ארוך בן 5 שנים (!!) ביאכטה בחופי יוון וטורקיה (כנראה שבמיוחד יוון).

כלומר: מדובר בסיבוב שני שלהם בזוגיות.

הם מכרו את היאכטה, קנו דירה באתונה ומחלקים את חיי הפרישה שלהם בין אתונה לישראל.

סיפרתי על הכתבה לאשתי אתמול בצהריים, והיא אמרה: "אתה יודע, גם אנחנו נוכל לעשות את זה, הרי דירה באתונה לא מאד יקרה, והחיים שם יותר זולים מאשר פה".

הכל טוב ויפה וזה אכן אפשרי, למרות שלך תדע מה יהיה עוד 20 שנה בעולם הזה.

אבל בלילה, אחרי שאמרה לי ש"הערב לא נגמר לה והיא טרם אכלה ולכן לא נעשה סקס, אבל נעשה ביום אחר" (מה זה "יום אחר"??, מה נראה לך שאת זורקת אותי בלי תאריך ושעה?? 😄 , ואז נשכבה במיטה ופתרה סודוקו או תשבץ במשך שעה וחצי, פתאום החלו לי מחשבות שאולי לא כל כך בטוח שאבלה איתה את הפנסיה שלי.

המחשבה על גירושין היא קשה עבורי, כמו לכל אחד. 

הבעיה העיקרית היא הילדים, שעוד לא הגיעו לגיל 18 וצריכים אבא בבית ואני אבא בהחלט מאד מאד נוכח. הבעיה השניה היא כספית, אבל נניח שאיתה אסתדר.

הבעיה השלישית היא שמדובר באשה שאני אוהב ונמשך אליה. אז בגלל ש"הערב לא נעשה, אולי ביום אחר", או ביום אחר, כבר לא זוכר האמת, נפרדים?

לא. אבל זה מלמד על הלך רוח והתנהלות שאני לא רואה לה פתרון. אז התחלתי לחשוב באיזה גיל אעשה זאת.

כשאהיה בן 58, כי אז הקטנה שלי תהיה בצבא או תסיים והגדולים כבר יהיו בן 22+.

לפחות בן 58.

ועם מי אהיה אחרי אשתי? לא יודע. אין לי כרגע מישהי. יש בהחלט כמה שהייתי שמח, לא הרבה, אבל אין אחת אליה אני מכוון. קודם צריך להיפרד ורק אח"כ.

 ואיך יהיה הסקס איתה? האם היא תהיה שולטת/נשלטת? 

לא בטוח, קודם חשוב שאמשך אליה.

ובכל זאת? אולי כדאי שאבחר קודם מישהי שממש מתאימה לתשוקות המעט אפלות שלי, לא?

ואז לפני השינה, החלטתי לאונן. על מי אפנטז? פעמים רבות אני מפנטז על אשתי כי היא הכי זמינה לי, אבל אתמול עברתי לאחרות: שתי נשים שפגשתי בסופר לפני יומיים, ואז עברתי לאחת המורות ליוגה מהשכונה.

היא בת 38-40, פצצת מין, גרושה עם ילד. קצת שחומה, קצת.

פנטזתי איך אנחנו ביאכטה שלי, אני בן 58, היא בת 48 ונראית כמובן טיל. היא מדברת עם חברה והחברה שואלת:

"אז מה אתם עושים כל היום ביאכטה?"

והיא (המורה ליוגה) משיבה:" סתם  את יודעת, לא הרבה. עכשיו לדוגמה הוא מלקק לי את אצבעות הרגליים.." ומגניבה לי חיוך.

בשלב הזה גמרתי חזק.

הלכתי לישון עם חיוך, אבל זו  לא דרך.

 

לפני שבועיים. 24 באפריל 2024 בשעה 11:33

לפעמים כשאשתי שוכבת לידי בלילה, ישנה 200%, אני מנסה לחשוב את מי הייתי יכול "לשים" לידי במקומה. אני מתחיל לעבור על בחורות שאני מכיר, פחות או יותר בגיל שלה, ולא מוצא אף אחת. ואז אני מתחיל לרדת בשכבת הגיל, אבל ההיכרות שלי עם גילאי 40 דרומה היא לא רבה. ובכל זאת. מידי פעם מסתננת לה מישהי, לא בהכרח הכי יפה באזור שלי אבל אחת שהייתי מוכן להעביר איתה חיים. אצלי אין מיקצים קצרים, הכל זה מרתון, עד הסוף. 

אתמול היינו אצל חברים, ככה לקפה קר בשעה 12. היה נחמד מאד, הבחורה בת 40 בערך, לא יפה במיוחד אבל נעימה בהחלט, מצחיקה מאד וממש מבריקה. אני אוהב נשים חכמות מאד, זה עושה לי את זה מאז שהייתי קטן אגב. היא גם נראית צעירה לגילה.

בשתיים בערך, כשנכנסנו לשנ"צ, ניסיתי לתאר סקס איתה. היא לא סקסית במובן המוכר. הולכת עם מכנסי ברמודה אבל לא מאלה שעושים לך את זה (איזה מכנס ברמודה לנשים עושה לנו את זה בכלל??), וכל מיני חולצות טי שירט. היה מעניין לראות אותה בבגד סקסי פר אקסלנס כי היא לא כזאת. יש לי חשד שיש בה משהו לסבי אולי.

בכל אופן, התגברתי על החשד הזה והתחלתי להעמיק בדמיון, תוך שאשתי שוכבת לידי ופותרת תשבץ לפני השינה. ניסיתי לדמיין אותי יורד לה (הצלחתי - בקלות), אח"כ ניסיתי לדמיין אותה מחזיקה לי את  הזין כשהוא עם כלובון. פה כבר נתקלתי בבעיה. מצד אחד אני בטוח שהיא הייתה מבינה את כל השטיקים והטריקים של הז'אנר הזה מצד שני אין בה משהו סליזי בכלל.

מרוב שחשבתי עליה, נרדמתי וחלמתי חלום שאיכשהו היה קשור לבעלה החמוד, שאני לוקח ממנו אופנוע ומרכיב איזה הזוי אחד, לא משנה.

התעוררתי מחוייך מהחלום המטופש.

 

לפני שבועיים. 21 באפריל 2024 בשעה 8:42

התמכרתי לשיר הזה.

ראיתי את הקליפ עם אשתי ביום שישי, אחרי הסקס שתיכף נדון בו. היא ראתה את אודיה המוכשת והמקסימה ואמרה "איזו פרח'ה"!!

חייכתי ואמרתי " היא מוכשרת אש". אני צריך אודיה כזו, מוכשרת אש ומחוספסת. מאז שמעתי את השיר כמה פעמים וצפיתי בקליפ, בו היא שרה במסיבה של עופר ניסים. היא משהו הבחורה הזו. 

לגבי הסקס: 

היה בסדר, לא רע. ציון 6-7. אני צריך משהו יותר חזק והיא יודעת את זה. הווליום חלש לי מדי. הצלפות או שתן היו עוזרים, אין ספק, אבל היא לא שם.

למה היא לא שם? זה בראש שלך וזה רק נדמה לך. היא לא עושה את הסוויץ' עד הסוף ולא מוכנה להיכנס לזה, רק בחופשות.

מבאס. כלומר: היא כוסית ואני גומר טוב אבל אפשר עוד כל כך הרבה.

הבן שלי משחק כדורסל ואמרו לו מה האתיקה של שחקן: "תמיד תעשה הכי טוב שאתה יכול".

זו גם האתיקה שצריכה להיות בסקס. תבוא לתת עבודה. אין חצי קלאץ'. תעשה delivery. הצד השני מצפה שתעשה ככה וככה כדי לספק אותו?? אז תעשה!!

רוצה שאכניס את היד לביוב וזה יגרום לך לגמור? אין בעיה!! מה שתרצי!! רוצה לראות אותי מוצץ לגבר אחר?

או, פה יש בעיה. כי זה מערב מישהו נוסף בן אותו המין. אשה ? ברור שהייתי יורד לה:) באהבה.

אבל אני לא נמשך לגברים וזה מגעיל אותי.

ובכל זאת  - זה גורם לך לגמור בטירוף, אז תביאי אותי לזה, תגרמי לי לרדת למישהו!!

אבל זה לא הקטע שלה (אני מקווה) ותודה לאל שכך. וזה לא שאני מבקש ממה שמישהו יחדור אלי מאחור, אפילו לא אני.

מה אני מבקש? שחקי את המשחק חצי שעה? כל כך קשה?

זה רק משחק וזה עושה כל כך טוב לצד השני והוא כל כך אסיר תודה לך!!

זה נקרא "לתת".

לפני שבועיים. 21 באפריל 2024 בשעה 8:30

כשלמדתי בתיכון, הייתה בחורה מאד יפה שנה מעלי. היא הייתה קטנטונת, עיניים כחולות מהממות ופנים יפות מאד. היא הייתה אשכנזיה יפה עם גוון עור שזוף טבעי.

היא נחשבה לאחת היפות בבית הספר. אני מדבר על שנות ה 90 הראשונות, סביב 1993. 12 שנים אח"כ ראיתי אותה שוב, הפעם בננוצ'קה בימיה הטובים ביותר. זה היה חורף 2005, יום חמישי, המקום היה מפוצץ ומיוזע, והסקס היה באוויר. 

היא רקדה עם משקה ואני הייתי כבר אחרי כמה כוסיות וויסקי ועם פול ביטחון עצמי. היא הסתכלה עלי וחייכה כמזמינה ואני מיד זיהיתי. הזיכרון שלי לפרצופים הוא לא יאומן, באמת, אבל בשבילה לא היה צורך בשימוש בו: היא פשוט הייתה יפה, הפנים שלה היו צרובות בתודעה שלי כתיכוניסט שנה מתחתיה, וידעתי את שמה ושם משפחתה.

ניגשתי אליה והצגתי את עצמי, עם ביטחון מחד ומאידך לא מאמין שאני מדבר עם המלכה של השכבה שמעלי. זה היה בוסט מטורף לביטחון שלי, שגם ככה היה מתודלק באותן דקות עם אלכוהול כבד (ויסקי בדרגה הנמוכה ביותר שהברמן ידע להציע). 

אמרתי לה שלמדנו באותו תיכון, והיא שאלה :"היית שכבה מעלי?" והשבתי :"מתחתייך" בחיוך. מפה לשם לקחתי את המספר שלה ויצרתי קשר אחרי יומיים כי אני מטומטם וחשבתי שאני כזה גאון ולא מתקשר למחרת.

היא הזמינה אותי לבית של חברה שלה. הסתבר שהיא עבדה אז בארה"ב ובאה לחופשה קצרה. היא חכמה מאד ושאפתנית מאד, הגברת הזו.

הבאתי יין, שתינו ונשנשנו משהו ודי מהר התחלנו להתגפף. נכנסנו למיטה ואני ירדתי לה במשך 6 שעות באותו לילה, בלי הפסקה. לא ידעתי שובע. היא גרה איזה 20 פעם, היה כל כך קל להגמיר אותה, חלום. 

יחד עם זאת, היא לא השתגעה על חדירות וממש לא על גמירה בפנים. הייתה לה רגישות לשפיך או משהו כזה, לא זוכר בדיוק. זה הפתיע אותי, אבל לא היה אכפת לי כי היא אהבה מאד שיורדים וסחבק מאד אוהב לרדת, אבל מאד.

והיה לה כוס נהדר. נקי ויפה ומלא כזה, והיא הייתה חלקה מאד טבעי.

למחרת נפגשנו שוב, ושוב ירדתי לה כמו חיה לילה שלם ממש עד אור הבוקר, כולל ישבן והכל.

אז לא ידעתי עדיין שאני כזה נשלט, עוד לא גיליתי את זה עד הסוף וגם התביישתי קצת, בטח שלספר את זה בפגישה שניה.

בבוקר השלישי היא כבר חזרה לארה"ב. המשכנו להתכתב אבל זה גווע. לי לא הייתה כוונה לטוס לניו יורק והיא רצתה להמשיך לעבוד שם.

כשהיא חזרה שוב אחרי כמה חודשים, כבר הכרתי את אשתי לעתיד, ולא היה לי נוח להיפגש איתה. לא שללתי את זה לגמרי אבל הבנתי שהיא רוצה משהו רציני ושוקלת לחזור לארץ באופן קבוע ויש לה כושר שכנוע. ידעתי גם שיש בה משהו אולי קצת רעיל. היה לי חוש כזה.

אני חושב על זה שהיא הייתה יכולה להיות שולטת טבעית מעולה. היא חכמה וביצ'ית למדי, ויודעת לנצל ומבינה את כל המניירות הדרושות כדי לשלוט על גבר, והיי, אני מאד קל להפעלה: בואי אלי ותאמרי "רד עבד" ואני אעשה את זה בכל שעה ודקה ביום, לא משנה מה אני עושה באותו רגע. ואם את יפה וסקסית - אז בוודאי !!

אני ממש יכול לראות אותה עומדת מולי עם תחתון וחזיה, חופנת בידה השמאלי (היא שמאלית לדעתי..) את הביצים שלי והזין הכלוא בכלובון. זאת ממש היא. ואז נהנית מירידה ארוכה ושולחת אותי לקניות או נקיונות. היא הייתה מפרפרת אותי כמו שצריך. כמו אשתי, רק עם סקס..

אבל עזבו רגע את הפנטזיות שלי.

חמש שנים אחרי האירוע היפה הזה, פגשתי אותה בחתונה של חברה של אשתי, והיא הייתה עם איזה בחור נחמד, אפילו נאה למדי. היא לא החליפה איתי מילה, התעלמה ממני לחלוטין (!!) וזה היה מוזר ברמות, לא ראיתי דבר כזה.

הבחור הוא מולטימיליונר רציני וגם נראה בחור נחמד. היא תפסה אותו. מה היא צריכה אחד כמוני, עצמאי בינוני שכנראה לעולם לא יהיה מולטימיליונר שיכול לספק לה רמת חיים חלומית שברור שהיא חשבה שהיא ראויה לה.

לא קינאתי, הבנתי. מה עוד שיכולתי בזמנו לתפוס אותה אבל רציתי את אשתי (שהייתה אז חברה שלי).

היה לי ברור שהוא לא מספק אותה כמוני, כי אני ממש מכור לירידות והייתה לנו כימיה פסיכית.

אחרי כמה שנים הבנתי שהם התגרשו ושהיא "קילפה" אותו יפה. היא יצאה עם ילד והוא התחתן שוב.

יכול להיות שהיא קצת סוציופתית, אבל קצת. מחושבת וקרה, קשה לעמוד בפניה.

איך כל זה חזר אלי פתאום אחרי פאקן 20 שנה?

חבר שלי פגש במקרה מישהו שמכיר אותה, ואז כתב בקבוצה שלנו שהוא פגש אותה. מיד התקשרתי אליו וסיפרתי לו שהייתי איתה שני לילות מטורפים והוא היה בהלם.

הייתי שמח לפגוש אותה שוב לשני לילות, ככה פעם בכמה שנים.

וכמאמר המשורר "אני רוצה לפגוש אותה, פתאום במקרה, אחרי שכבר אשכח אותה כליל".

אבל אני לא באמת שוכח ..

 

 

לפני 3 שבועות. 17 באפריל 2024 בשעה 13:24

נסענו היא ואני. יומיים היינו בתערוכה ואז המשכנו לאגם קומו המהמם. 

כבר כשהגענו היא נכנסה אמבטיה והשתינה עלי. אח"כ ירדנו למרפסת של המלון, היא לבשה בגד ים ורוד  - ביקיני, שכבה על מיטת השיזוף ואני הבאת מהבר קוקטיילים. קראנו ספר והשתזפנו, ואחרי שעה עלינו לחדר. הלכנו לנוח וכשקמנו אחרי שעה, התאגנו לארוחת ערב במסעדה סמוכה למלון. אני הצעתי שאני אתקין את הכלובון והיא זרמה. היא לבשה חוטיני שחור ושמלת ערב צמודה.

כל הערב שתינו יין והיה מקסים. זו המילה: מקסים. אני הקסמתי אותה והצחקתי אותה ועניינתי אותה כאילו שאנחנו מכירים חודש, והכלובון היה עלי.

אחרי הארוחה היא ביקשה שנלך כמה דקות ברגל כדי להוריד את האוכל. הלכנו ומדי פעם התנשקנו. אין לתאר את התשוקה שלי אליה באותם רגעים.

עלינו לחדר, היא התפשטה ונותרה עם החוטיני והחזיה. היא חיברה את הרצועה לכלובון וככה הלכה איתי בחדר שתיים שלוש דקות. אח"כ היא התיישבה על כסא, ביקשה ממני להביא לה את הויברטור, ואחרי שירדתי לה, היא אוננה איתו, תוך שהיא מושכת את הביצים שלי עם השרשרת.

אח"כ התיישבתי על הכיסא והיא התיישבה עלי. אחרי שהורדתי את הכלובון. במצב הזה אני מאד רגיש ויכול לגמר תוך שניה. היא התיישבה עלי ואמרה :"לא לגמור!! אני לא מרשה!! אם תגמור מהר אני אביא לפה מישהו שיזיין אותי חזק במקומך!!" זה רק גירה אותי יותר וגמרתי.

למחרת עשינו שוב סשן ולמחרת חזרנו הבייתה.

אז למה אי אפשר לשחזר את זה כל חודש או רבעון? אפשר גם בבית או מקסימום בחדר במלון, אבל למה צריך נסיבות כאלה נדירות? אם אני זוכר את זה כל כך טוב אחרי שנתיים, נו באמת, צאי מעורך לאיזה שעה פעם בחודש!!

לפני 3 שבועות. 17 באפריל 2024 בשעה 13:15

אני רואה לעיתים בחורות שאני מכיר 30 שנה, לפעמים יותר. אני רואה את הבעל שלהן וחות מזה שהוא נחמד, הכל לא משהו שם. הן נראות בינוני (מה לעשות, מתקרבים לחמישים) והבעלים בכלל - נראים חצי מתים.

ואני שואל את עצמי: האם בבחורה הזו היית מאוהב פעם< האם היא מצערת שלא בחרה בך? איך היא בחרה בעגל הזה?

לפני יומיים עיינתי בפרופיל של מישהי שעבדה איתי לפני 21 שנה במשרד עורכי דין ברמת גן. היא הייתה חמודה ומקסימה ושווה. ישבן קצת גדול, חזה גדול ויפה ופנים יפות.

והיא כל הזמן סיפרה על בעלה שהוא כזה חכם ומוצלח וכו'.

בפרופיל שלה בפייס נראה בחור בינוני במקרה הטוב, קירח ולא מטופח עם חיוך של עגל.

אני מביט בבחורות בנות 20 וקצת ומנסה לתאר אותן בעוד 20 שנה. זה משחק יפה.

לפני 3 שבועות. 17 באפריל 2024 בשעה 13:09

טוב, אז בשניה הראשונה לא הערכתי את היופי שלה, כי אני לא מכיר אותה. אנחנו לא רואים טלוויזיה "רגילה" בבית, רק סדרות ביס וכו'.

בסדרה מגי אזרזר מגלמת את אשתו של פבלו רוזנברג.

ואחרי שלושה פרקים יפים, אלה מסקנותיי:

1. מגי אזרזר יפה ומאד שווה.

2. מגי אזרזר שחקנית לא רעה בכלל, הייתי אומר אפילו שהיא  טובה אבל אין לי באמת כלים להעריך משחק טוב, אלא אם כן אני רואה שחקן ממש ממש טוב ואז לא צריך כלים..

3. הסדרה די אותנטית.

4 אני חושב שהייתי רוצה לפחות לתקופה בת זוג עם האופי של מגי בסדרה (וכמובן עם המראה), כי זה יכול להיות משהו מאד מרגש, אם כי זה אופי שכונה, ממש ככה. האם הייתי יכול לצאת יותר מפעמיים עם מישהי שכונה? ככה שחרחורת כזו קצת ערסית, שיש לה פה ג'ורה והיא חמת מזג? אחת כזו שתעשה לך שחור אם תחשוב שאתה בוגד בה?

נראה לי שהייתי יכול לצאת איתה כמה דייטים אבל מתישהו זה לא אני. אני צריך אשה רגועה וחכמה שמדברת יפה עם טוויסטים למטה.

נראה לי האמת שהייתי יכול גם להתחתן איתה, במיוחד אם הייתה שולטת בי קצת במיטה, או אז הייתי מכור לה.

לפני 3 שבועות. 17 באפריל 2024 בשעה 13:02

היא טוענת שהילדים לא מעריכים כלום, שהם לא אומרים תודה על זה שאנחנו נותנים להם הכל, מסיעים אותם, תומכים בהם, לקוחים אותם לחופשות וכו'. היא סוג של שרה נתניהו שרוצה שיאמרו לה תודה על כל נאד שהיא תוקעת.

והם ילדים, ותפקידם הוא לא להוקיר תודה. זו לא הברקה שלי, נדמה לי שאיזה סופר רציני כתב את זה. אם הילדים היו אומרים תודה ומעריכים כל דבר, הם לא היו יכולים לתפקד, כי הם הרי כל הזמן רק בקבלה, הנתינה אצלם לא עומדת בשום יחסיות לקבלה.

ולא שאלתי אותה, האם היא מעריכה?

כי היא מיד תשיב שברור והיא מאד מעריכה את מה שהעולם נתן לה.

אבל זו לא התשובה הנכונה.

כי היא לא הבינה את השאלה.

השאלה היא:

האם את מעריכה אותי על מה שאני נותן לך?

והיא תשיב: מאד, מותק שלי, אני מאד מעריכה אותך (למרות שאתה מבזבז זמן על כתיבה באתר "הכלוב"), אתה בעל נהדר, כל כך אכפתי, ומכין לי קפה כל בוקר ומכין לילדים אוכל, ועושה לפחות חצי מהכביסות בבית, ומוריד את הכלב ונמצא המון זמן עם הילדים, ועושה לי מדי פעם מסאג'ים לפני השינה וגם ובמיוחד מפרנס די טוב.

ואני לא אשאל אותה: אז למה את לא עושה לי יותר סשנים של שליטה, חתיכת צפונבונית מפונקת, מה כל כך קשה לאמא שלך? מה הקושי להקדיש לי שעה בשבוע?? 

אז בן אדם שלא יודע לתת משהו כזה כמו סשן שמהווה קצת יציאה מאזור הנוחות שלו, עבור אדם אחר שיוצא כל הזמן מאזור הנוחות שלו (ברור שלא נולדתי כובסת ואני עובד  לא קל בכלל!!), הוא אדם שלא יודע להעריך.

ואת זה הוא מעביר לילדיו שבתורם אינם לומדים להעריך אבל מבקשים שיודו להם על כל דבר קטן.

אלה החיים, חביבי, והם כבר באמצע.

 

לפני 3 שבועות. 14 באפריל 2024 בשעה 14:37

אז מאד מעניין אותי לדעת אם נשים שמתלבשות קצת חושפני, נניח שמלה עם מחשוף, או חולצת בטן, או בגד שחושף את הגב כולו, או מיני קצרצר וחוטיני מתחת שאפשר "להבין" אותו, הן נגישות יותר בסקס או פתוחות יותר.

או זנותיות יותר בקטע טוב כמובן. כי המסקנה שלי לגבי נשים שמתלבשות שמרני, היא שרובן שמרניות. הן אוהבות סקס והכל, אבל יש להם פחות טוויסט למקומות אפלים וצריך לעבוד איתן על זה.

ולא, לא רק באשתי מדובר.

חשבתי שאם הייתה לי אשה שאוהבת להתלבש חושפני, הייא גם הייתה רוצה יותר סקס. כי הרי איך אפשר ללכת ככה ולמשוך אש ולא להיענות לעיתים תכופות.