אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המשכיות

אז חזרתי..
לפני שנה. 6 בפברואר 2023 בשעה 22:05

הגשם דופק ומפסיק. הוא עוד יחזור, אני יודעת. אולי מבעד לעננים של ברברה יהיה קשה לראות, אבל בעוד כמה שעות השמש תאיר את העולם. גם אם האור יהיה אפור, אני יודעת שזה תוצאה של נסיבות. לשמש יש גם אורות שבאים לידי ביטוי בצבעים אחרים. 

לא כואב לי ואני לא עצובה. להפך, אני חווה את התקופה הטובה ביותר בחיים שלי. 

אני בדרך כלל כותבת כאן כשאני מרגישה צורך. בשנים האחרונות אין לי את הצורך הזה. אני חייה את החלום כול יום בצניעות. אני הגרסה הכי טובה של עצמי. 

אבל יש רגעים שבהם, את חסרה לי. החברה הבדסמית שיכולה להבין אותי. את מה שאני מרגישה עמוק בלב, כמוני. כי את באותו מקום. גם אם הדומים שלנו שונים. אני כרגע נמצאת ברגע כזה. 

אני מפחדת להתאכזב, אבל אני לא רוצה לתת לפחד לנהל אותי. זו לא דרכי. 

 

אז,

מי רוצה להיות חברה שלי? 

אין לי רשימת מכולת. פשוט בואי.

 

 

לפני 3 שנים. 7 באוגוסט 2020 בשעה 0:53

אני ... ילדה טיפשונת אהובה.

אני אישה אוהבת.

אני נערה חולמת

שלא מפסיקה להגשים.

 

אנ י כואבת ובוכה,ומדברת מלא שטויות

מול אדם שאוהב אותי, וגורם לי לעיניים שלי לנצנץ

בחוסר אונים,באהבה, בפחד,בתקווה,בהקלה.

קשוח וקשה, אוהב כמו חמאה

שהיום שברתי לו מקל, בלי כוונה.

 

אני חושבת בלי הפסקה

על דברים פחות טובים וגם על טובים מאוד.

אני הולכת דרך, פורצת בכוח צעד

לומדת על החיים האלה בכול יום כול פעם .

 

עכשיו לילה ולצידי גבר שאני זוכה לתת לו מעצמי

לתדהמתי מקבלת כול יום בחזרה דברים

שההערכה העצמית שלי לא נתנה לי לראות.

 

אבל אני רואה, ומעריכה,  וזוכרת את כול הימים

שבהם זה לא היה.

כשאתה שואל אותי -" מה את רוצה?" ואני עונה

שאת כול מה שאני רוצה כבר יש לי

זה בגלל שאני למדתי ולומדת בכול יום, מה באמת חשוב בחיים האלה.

 

אני רוצה לאהוב- ואני אוהבת

אני רוצה ללמוד- ואני לומדת

אני רוצה להגשים את החלומות שלי - ואני עושה את זה

אני רוצה לא לישון לבד- ואולי אם אני לא אזרוק אותך מהמיטה באמצע הלילה זה יקרה

אני רוצה לאהוב אותך עד אחרון ימי - ואוהבת אותך בכוח יום עוד קצת

אני רוצה לאהוב את עצמי- ובכול יום עושה את זה מחדש

אני רוצה להיות מי שאני- והיום זה בדיוק מה שאני.

אני רוצה " להרוג " את כול  המזיקים בערוגה שלי- וכול יום מקלפת עוד תולעת, זורקת החוצה.

אני רוצה להיות אישה יותר טובה, זונה יותר טובה, אדם טוב יותר- ואני מקבלת את המבט שלך. ואני מקווה בכול ליבי שלעולם לא תפסיק להסתכל עלי ככה!!!!

 

אני אדם מאושר, מה צריך יותר מזה?

( עבודה וכסף,כדי לקנות מראה שתציג את כול זה)

לפני 3 שנים. 6 ביולי 2020 בשעה 8:44

בעוד אני מסיימת עוד יום של לימודים אינטנסיבים, כשהשותפה שלי כבר כיבתה מזמן את האור ( בנימוס, כמובן) אני מבינה שאין לי יותר מדי ברירות, אני לא יכולה להמשיך לפתור תרגילים לאור מנורת לילה כשאני לא לבד. אז אני מסדרת את השולחן, מכבה את המנורה ולוקחת איתי את הפלאפון, לזמן התייחדות במיטה. אחרי כול היום הנורא הזה, שבו התחושות שלי נעו בין הערכה עצמית גבוהה לשפל עמוק בנוגע ליכולות הלימודיות שלי, אני  מתפשטת, נכנסת למיטה ומעבירה יד על רגל ימין החלקה שלי.

לא מרגישים על פני השטח, אבל אני יודעת שיש לי שם משהו שהתפקיד שלו הוא לעודד אותי, עמוק בלב, סימן, אחד מרבים שהגוף שלי זוכה לארח בחודשים האחרונים. פרצוף סמיילי קטן בצבע כחול מזכיר לי לא רק לחייך כשקשה, אלא גם את מה שאני באמת רוצה לראות עכשיו ולא נמצא כאן לידי פיזית. אז כאמור, לקחתי את הפלאפון לזמן התייחדות במיטה, ואני פותחת לי אלבום תמונות שמרגיע אותי להסתכל עליו, כשאני נמצאת *פיזית* במקום שמאפשר לי להיות מי שאני באמת. 

באלבום הזה יש כמה וכמה תמונות. ברובן הן מציגות לראווה בחורה צעירה במצבים אירוטים, מעט פורנוגרפים,  שאפשר לראות באתרי פורנו וכאלה שאי אפשר למצוא בשום מקום, כי מנעד הרגש שעולה מהן הוא לא נחלת הכלל. אחת מהן מציגה תחת שמעוטר בסימני קיין מדויקיים, כאלה שצובעים את עור לבן באדום. למי שממש מתעקש, אז בסדר, יש גם פה ושם סימנים כחולים, אבל זה לא שהם מאפילים על הסימנים מהקיין, ממש לא. יש כמה תמונות שבהן ניתן לזהות סימנים עגולים, כמו של שעון, רק בלי מחוגים ובלי שעון, כי מה לעשות, אין באמת שעונים שאפשר לענוד על הירך, אבל יש עתיד לתשתית, ועד שזה יקרה, לא מזיק להכין את השטח ולסמן תזכורת לכך שהגיע הזמן לאכול משהו. ויש תמונות, שמעידות עד כמה זה יכול להיות מפחיד לפעמים, לרדת נמוך מאוד, ולזכור לעלות כדי להצליח לספר על זה.

אני מודה שלא על זה חשבתי שאכתוב כשאשתף לראשונה את המחשבות שלי על הבדסמ שהוא מנת חלקי בחודשים האחרונים. על הדינמיקה 24/7 שחייה בתוכי גם בלילות כמו אלה, שבהם קשה לי להירדם מרוב געגוע, כאלה שזולגת לי דמעה בהם מהעין ואני הופכת לרגשנית עד בחילה. אבל זה קורה כשאני מסתכלת על תמונה שהוא אוהב, תמונה אמיתית.וחדה של שליטה, ואני זוכרת כול רגע בסיטואציה הזו. את המגע הקר, הכואב, ואת ההבנה שחילחלה בתוכי כשהבנתי מה מצמיד אותי לרצפה, ועלתה התלבטות- מה כואב יותר, העובדה שזו הרגל שלו והוא לא יחף או המכות מהספאנקר הארור שעוד לא הצלחתי להחביא, שהכאב שהוא מעניק מהמם אותי. את השיחה הכ"כ נורמטיבית שהייתה יכולה להתאים לכול סיטואציה אחרת חוץ מזו, אבל השתלבה נפלא במציאות שלנו. על מה דיברנו?

הוא בדיוק היה צריך לצאת החוצה, ואני הזכרתי לו שלא ישכח להביא לחמניות.

לפני 3 שנים. 6 ביולי 2020 בשעה 0:15

אז בשעות האלה , אחרי שכולם הלכו, והיה לנו זמן משלנו ( למרות שכול הזמן הוא שלנו) הייתי ממש רעה לעצמי. ולשם שינוי הפעם כאב לי הרוע הזה כי אני מפרה הוראות. אני מתנהגת לא יפה הנשלטת שלך.

ובכול זאת, היום אמרת לי :" עם כמה שאת יודעת להיות רעה לעצמך, אני הרבה יותר טוב בזה" .

אני נמצאת איתך 24/7, ובשעות האלה המחשבות מציפות, הראש כואב נורא. אני לא  מצליחה לישון. אני יודעת למה התכוונת. אבל למטבע יש שני צדדים, וכול אחד מהם מציג ציור אחר.

אתה יודע להיות הרבה יותר רע אלי כשאני זקוקה לזה, וזה הכי טבעי בעולם שלנו. יותר חשוב מכך, זה מגיע מבפנים.

אכלתי פרי מכושף לפני קצת פחות משמונה שנים. כול מה משלוח הופך למתוק בפה שלי. 

רע זה טוב. הכי טוב בשבילי.  

 

 

#אני_אדם_מאושר.

 

לפני 3 שנים. 30 ביוני 2020 בשעה 0:02

כלוב יקר,  כול שנה מאז שהצטרפתי וחידשתי את הבלוג,דאגתי לעדכן שיש לי יום הולדת. מין מסורת כזו שלא שברתי. חשבתי לעצמי,  מהיום שנתתי לעצמי רשות לחיות את חיי תוך  כדי מימוש האני האמיתי שלי, הבדסמ הוא חלק בלתי נפרד ממנו. יש לי כאן חברים, יש פה אנשים שאני שמחה לתת להם את הזכות לברך אותי ביום המיוחד עבורי,יום הולדתי. החברים בכלוב,  גם אם הם לא קרובים מאוד, הם אנשים שיש לי מכנה משותף גבוה איתם , כי כולנו כאן כדי למצוא את עצמנו בעולם שבו הצרכים שאנחנו מסתירים לא עולים בקנה אחד עם הנורמות שאמורות לשמור עלינו, בנוסף לחוצפה הזאת שלנו, לנסות למצוא כאלה שהם אותו הדבר כמונו.

השנה לא כתבתי בזמן. אבל אני חושבת שמסורת אסור לשבור,כי יש בה משהו ששומר עלינו . אבל השנה,בניגוד לשנים קודמות, אני שמחה לכתוב שיש לי תירוץ טוב לאיחור הזה :-).

שנה שעברה,בערב יום הולדתי, ה21 ביוני, בשעה שמונה בערב, נכנסתי הבייתה וקרסתי נפשית. הרגשתי שאני נקרעת מבפנים ,שאני רוצה למות. בכיתי את נפשי החוצה וכול רבע שעה הלכתי לשירותים לשטוף פנים. בין לבין הופיעו הודעות בווטסאפ מאנשים שרצו לאחל לי מזל טוב,  וגם הזמנה לבילוי בדאנג'ן, בחינם. טכנית, לקבל מכות בערב יום ההולדת שלי זה היה יכול להיות נחמד, אם לא הייתי מקבלת חצי שעה קודם מכה חזקה בכנף, שריסקה אותי באותו היום.  מהרגע שנכנסתי הבייתה, ייחלתי רק לדבר אחד ; רציתי את חברתו של אדם שיבין אותי, שיחבר אותי חזק ויגיד לי שהכול יהיה בסדר, שאני נורמלית, שיהיה מסוגל לראות מעבר לדברים אופטימיים שאני כותבת,  שיהיה חבר. וזה לא לראשונה שלא היה כזה, אלא שידעתי שאני חייבת להיות האדם הזה בשביל עצמי, כי מי שנתתי לו את המקום הזה בחיי באותה תקופה, עזב אותי ברגעים אלה ממש. עזב לא לפני שלקח איתו את הכוחות האחרונים שנשארו לי, והשאיר אותי לדמם בעצב ביום שצריך להיות בו שמחים. לראשונה,הצטערתי שזה יום הולדתי.

אז במשך 4 שעות,משמונה בערב עד שתיים עשרה בלילה,בכיתי את נפשי לדעת. ניסיתי לקחת כדורים כדי להירגע,ואמרתי שאני נורמלית,  אז אחרי 2 האדוויל ו2 רגיעון עצרתי.  בכיתי ושאלתי פנים, ונרגעתי וחיכיתי לשעה שתיים עשרה בלילה , כי ידעתי שאני צריכה לכתוב פוסט בכלוב. כי החיים לא תמיד טובים, אבל כדאי לזכור בזמנים קשים מה חשוב באמת: להיות  מי שאתה,  לעשות את מה שאתה מאמין בו ולהקיף את עצמך באנשים שאתה שמח להיות בקרבתם  ולא פחות חשוב- שירצו גם הם בקרבתך.כאלה שמפנים את הזמן כדי לדבר איתך. ובמיוחד ברגעים הקשים שלך. את פוסט יום ההולדת האופטימי שכתבתי( אפשר לגלול אמורה ולראות) כתבתי בידיים רועדות,תוך בכי בלתי נשלט ובתקווה שיהיה מי שיהיה כאן שיידע לקרוא בין השורות את המצוקה הנפשית הגדולה שהייתי בה באותם רגעים. וזה הציל אותי מלקחת עוד כדורים כדי להירגע, כי שלחתם לי  מזל טוב והתקשרתם והיה לי עם מי לדבר, ומול מי לבכות ולהתפרק ולקראת אמצע הלילה גם לחייך מעט. ו- וואו,כמה שהייתי צריכה  את זה באותם רגעים. מזל שזה היה יום הולדתי. 

 

אז השנה התחילה מאוד רע , אבל , ספויילר; השתפרה משמעותית, וזו הסיבה שבגללה לא כתבתי פוסט ב22 ביוני. בערב יום הולדתי השנה, לקראת השעה שמונה בערב, ניגשתי לארון, לבשתי חולצה לבנה אהובה ומכנס בצבע שחור.  הסתכלתי במראה ארוכה ורחבה כדי לבחון את הופעתי ויצאתי החוצה מהחדר. בחוץ חיכה לי האדם הכי יפה שקיים בעולם שלי. הוא הסתכל עלי וחייך, ובמקום שבו לפני שנה בכיתי את עצמי לדעת, רציתי לבכות מאושר. ומתברר שכמאושרים, הבכי הוא אחר. הוא לא באמת יוצא בצורה של דמעות חמות ורטובות, הוא מכווץ ומשחרר את הלב. יצאנו החוצה והלכנו  לאכול קינוח יום הולדת יחד. ביקשתי ממנו רק דבר אחד; אל תיתן לי לבכות. השעות עברו,משמונה עד שתיים עשרה בלילה, ובמקום שבו לפני שנה כאב לי כול כך הדקות נקפו, אבל לא כאב לי הלב. לא בכיתי, לא הייתי צריכה להעמיד פנים שהכול בסדר, לא לקחתי כדורים כדי להירגע , לא הסתכלתי על השעון וחיכיתי ל12 בלילה כדי לכתוב פוסט בכלוב. לא חיכיתי לאף אחד. כול מה שרציתי היה בהישג ידי. בשעה 12 בלילה הוא נשכב לצדי, וגם חיבק, אבל הוא לא היה צריך להגיד שיהיה בסדר. כי הייתי הרבה יותר מבסדר. הייתי מאושרת. בדיוק כמו שאני מרגישה עכשיו,  כשאני כותבת את השורות האלה.

ושכחתי שאני צריכה להיכנס לכלוב לכתוב פוסט יום הולדת.

אז השנה התחילה רע מאוד. הפוסט האחרון שכתבתי מרמז על הדיכאון שהייתי בו באותה העת. חודש וחצי לאחר מכן המצב התחיל להשתפר. הכרתי את בן הזוג ,השולט,הקושר והאדון ששיחרר לי את הלב באומץ, בתבונה וברגישות שמאפשרים לי מדי יום לחיות את החיים שרציתי לחיות מהיום שגיליתי הבדסמ זה אני, ולא עוד קטגוריה הפורנו. הוא מאפשר לי להיות מי שאני באמת, בלי פחד וללא מסכות. הוא מאפשר לי לראות אותו כאדם, שפותח את הלב ומקריב את הסבלנות כדי לדלג ביחד על כול התהומות. זה שלא פותר לי את הבעיות ומלמד אותי בכול יום שיעור חדש על אהבה ונתינה ובדסמ ללא גבולות. על אדם ונפש, על רצונות ותשוקות, על מתן תשובות. על צניעות ואהבה. הוא מלמד אותי שהלב יכול להתכווץ מאושר ושזה הכאב הכי נעים בעולם . ובעיקר , הוא שומע אותי כול בוקר אומרת שאני אדם מאושר, ולא שואל את עצמו איך הוא נפל על דון קישוט מסוג נקבה עם עיניי ווינקי מנצנצות.

 

ויש גם בדסמ, לא קל, מאתגר, חסר אונים ונוגע ללב. מי שמסוגל לתת לי דבר כזה , כנראה מכיר אותי באמת.

 אז כמיטב המסורת- יום הולדת 28! לוקחת איתי מהשנה הזו את המחשבות שאומרות שזה בסדר לשאוף להצליח אבל להיות מוכנה גם לאפשרות להיכשל,  את התקווה שגם שהכול נראה רע הדברים תמיד יכולים להשתנות, ושצריך לתת הזדמנויות גם כשלא רוצים , או בטוחים במה שיכול לקרות. ותמיד מחר יהיה יום טוב יותר.

אה , ובתקווה לכתוב כאן יותר כשאני מאושרת.

יש לי מזל טוב :-).

לפני 4 שנים. 9 ביולי 2019 בשעה 14:52

 

עיר בצפון הארץ, מלא ערסים מסביב ואני עושה את דרכי לביתו של תימני ההולך לצידי שחולם לעשות תואר במדעי המחשב יום אחד. 

בינתיים, הוא מתפשר על תואר במתמטיקה. לא בטוחה שיכולתי למצוא בחור עם אהבה כול כך גדולה לתחום הזה בשכבת גילי, אם לא היה עולה בי הרעיון המטורף ההוא, ללכת למועד ב' שנה שעברה. 

שנינו למדנו וניגשנו, אני וויתרתי על המבחן, אבל הוא נשאר. 

ומאז התחילה החברות. 

שיחות לתוך הלילה על משוואות ונגזרות של פונקציות ln, פולינומים, המחשבות שמאחורי קוביה הונגרית, משולש פסקל, והמשפט האחרון של פרמה וההשלכות שלו, וחיזוקים הדדים בנבכי החיים העמיקו את החברות הזו. 

לאחרונה היא עלתה שלב נוסף. נפגשנו מחוץ לאוניברסיטה לאכול יחד ולהסתובב בעיר הגדולה ( הצפונית , בכול זאת ) ואתמול, הגעתי אליו הבייתה לראשונה. 

אז כשנפגשנו, ואמרתי לו ," איזה כיף לראות אותך" וחיבקתי אותו, והוא ענה כנ"ל,  שאלתי שוב כי לא האמנתי שזו התשובה . 

אבל המבטים על הפנים של ההורים שלו כשנכנסתי בדלת הפתיעו אותי יותר. היה קל לראות את ההפתעה שלהם כשהבן שלהם סוף סוף הביא בחורה הבייתה. 

אמא שלו לא התאפקה. היא הביאה לחדר שלו עוגיות וקולה בלי הזמנה מיוחדת, וגם את המתנות לנכדים. ניסתה לגשש. הוא אמנם לא היה מרוצה מכך, אני השתדלתי להיות מנומסת. 

אני הרי לא באמת מכירה את התחושה הזו, כשמציגים אותך להורים, כבת זוג,. אני מכירה את ההתבוננות בהם בסופר, או באמתלה של שיעורי מתמטיקה.  אנחנו לא בני זוג אמנם, אבל זה בטח לא מונע מאמא שלו לקוות שאולי נהיה. ואם זו לא תהיה אני, לפחות עכשיו היא יודעת שהבן שלה לא גיי, וגם זה בטח משהו מבחינתה. 

אבל המחשבות שלה לא רלוונטיות עבורי. 

מאוחר יותר,  היא גם הגישה אבטיח ללא הזמנה מיוחדת, תוך כדי שהיא מציינת שהבן שלה לא אוהב. כשהיא הלכה , שאלתי אותו למה וענה שפשוט מגעיל אותו. מבחינתי היה לי מוזר לשבת בחדר שלו, בבית שלו ולאכול מול הפנים משהו שהוא לא אוהב. הנימוס ניצח, או שזה היה פשוט האופי הזה שלי שמתאים את עצמו למי שעומד מולו. 

...

גוללת את הפיד בפייסבוק, ונתקלת בפוסט של אחד החברים המוערכים על ידי בקהילה. הוא מתאר שם איך התפתח הקשר בינו לבין החברה שלו, בשלהי סוף שנות העשרה שלה. היה מרגש לקרוא ובכול זאת, צובט בלב, כשאני נזכרת איך שהגעתי למצב שסוף סוף חשבתי שהקשר מבשיל, הוא טען שאין לו משאבים עבורי, לצערו. אני לא כועסת, אני שמחה באושרם של אנשים שחשבתי שיש לי מה להעניק להם. אבל אני עדיין אדם, וכשאני כואבת שוב מקרה שכזה, זה צובט לי עוד יותר, במיוחד כששמו של הנוכחי זועק לי מרשימת המלייקייקים. 

כי בסופו של יום, המציאות הכואבת היא , שגם אם הגברים בחיי עשוים להסתכל עלי כאישה, הם תמיד מוותרים עלי בסופו של דבר. 

כמו שוויתר העורך הדין הנכה רגשית, הפסיכולוג, ההייטיקסט, המנהל ( שהיה המנטור הגדול ביותר שלי), הקושר, הצלם( שהחליט אחרי שנתיים וחצי שלא מתאימה לו זוגיות)  והמהנדס,

( כולם גברים שונים שחלקם יותר מתפקיד אחד בחיים שלי) ככה יוותר גם החבר ללימודי מתמטיקה. 

זה לא מעציב אותי, אבל לעיתים אני מרגישה שהזמנים האלה , אין לי באמת סיבה ראויה לקום מהמיטה. גם לא האמונה שאולי עוד אפגוש יום אחד את האדם שיראה את כול מה שיש לי לתת וגם את מה שאין, ועדיין יישאר. 

דיכאון ללא עצב, זה דבר נהדר. 

 

לפני 4 שנים. 21 ביוני 2019 בשעה 21:00

 מתחילה עכשיו! 

 

לוקחת איתי מהשנה הזו את שינוי החשיבה, והאומץ ללכת ולהגשים את החלומות שלי. 

 

גיל 27,

 

יאללה בוא נראה מה אתה שווה :-). 

מוזמנים לברך, במסורת הכלובית. 

 

אוהבת!

לפני 4 שנים. 9 ביוני 2019 בשעה 2:00

חג שבועות . קניות שנגמרו ביומיים בלבד , בישולים מצאת החמה עד צאת הנשמה , עזרה להורים, תכנון לוגיסטי, נסיעה ,עבודה של היום האחרון עד הרגע האחרון , ארוחת חג, קיפולים וניקיוניות. 

 

ואף על פי שאני גונבת רגעים , אין לי דקה לעצמי. רק בשעות האלה, לשמחתי ולצערי. 

ואני מרגישה שלמרות שאני מוקפת באנשים שאוהבים אותי , אני עדיין בודדה. 

 

בודדה בתסכול על מחשבות על דבר יקר שאולי הולך להיאבד לי , ולמרות שיש לו תחליף , לא תמיד רוצים לאבד את המלך. 

בודדה בכך שלמרות החשק הגדול ליחסי מין ( ונילים / בדסמיים ), כול אדם פוטנציאלי לכך לא זמין / לא פנוי.  

לא יודעת למה, אבל גם זה שהאקס פתאום לא מתקשר לאחל חג שמח הציג לי לפתע. 

לא חשוב,  התגברתי. אני אדם בוגר. ומה עושה אדם בוגר וריאלי שמבין שיש לו 2 אפשרויות : להישאר במצב של בדידות או לנסות להפיג אותה איכשהו ?  אז החלטתי להיות אקטיבית  להפיג אותה. 

חשבתי לעצמי , מה יכול להיות טוב יותר מללכת לראות חברים ולשבת על כוס בירה ? אז חמקתי מהבית בתל אביב , ונסעתי למסיבת סדום בד'אנגן.  

ואז... וואלה היה כיף.  שילמתי כניסה ,קניתי בירה וראיתי את שאר  ילדי הכיתה הטיפולית, שאני מאוד אוהבת בלב.  היה כיף לשוחח עם מכרים , לפתוח הזדמנויות להכיר אנשים חדשים. אבל עדיין, בין כול הפרצופים המוכרים, בין שיחה אחת לשנייה, עדיין הייתי לבדי.  זה לא הפריע לי , אבל הגביר אצלי את ייצר ההישרדות.  הסתכלתי לכול כיוון , בחנתי את האפשרויות ובין לבין אמרתי שלום לחברים.  ומפה לשם , גם מצאתי סשן.

לשם שינוי עם בחורה מקסימה ושולטת כמו בסרט ( כן , עם העקבים והכול ) , שעשתה לי סשן הצלפות כמו שממזמן לא עשו לי , עם שוט שזו הייתה הפעם הראשונה שהתנסתי בו. הכאב היה מהמם , ולמעשה הוא מהמם עד עכשיו ( מציק לי להנאתי ). האופן שבו באה השליטה לידי ביטוי לא היה במילים. הבנתי אותה גם בגובה העיניים , המותניים והרצפה. הפסקות היו במקום והיא עדיין הצליחה להרים אותי למעלה בכמה רמות. נזהרתי , שמרתי על פוקוס לאורך הסשן, לא הרשתי לעצמי לברוח לסאב ספייס. זה סשן ראשון ולמרות התקשורת היפה ששררה בינינו , אנחנו עדיין לא מכירות טוב . תנועה לא במקום יכולה להרוס הכול. לא רציתי להסתכן בכך ולכן זה היה רק.. סשן הצלפות. חזק , אינטנסיבי , לא קל ומדהים לעשות את זה עם אדם שלא נותן לך לוותר לעצמך.  אנשים מסביב באו לפרגן אחרי הסשן מה שנתן לי את התחושה שהם מעריכים אותי על כוח הסיבולת שלי . נחמד לקבל מחמאות על משהו שאני ( כנראה ) טובה בו.   והיא הייתה באמת מדהימה, יחסית לסשן ראשון. היה לי ממש כיף ,

אבל זה לא עזר להפיג את הבדידות שהרגשתי. שוב פעם מוקפת , ועדיין לבד.  

חזרתי הבייתה , אני שוכבת במיטה לא שלי. והפעם , אני נהנית מהלבד שלי. 

 

חג שמח !

 

לפני 4 שנים. 1 במאי 2019 בשעה 22:52

מאז שירדתי 5 קילו , אני הרבה יותר נהנית להסתכל על עצמי בעירום.  

 

למה זה ככה ? 

 

 

לפני 4 שנים. 29 באפריל 2019 בשעה 23:01

אז אחרי שש שנים בקהילה , לצערי זה עדיין קיים. .

 

אני נשלטת, עם פטישים שמאפיינים גברים. לא מפתיע , ביחס למעשים שלי ולאורח חיי ואולי גם לצורת החשיבה שלי.  

לדוגמא - אני לא סומכת על אף גבר שיפרנס אותי.  כול רצוני הוא שאם הוא נמצא איתי  - שיהיה כי הוא רוצה להיות. זה הכי הכי חשוב. בלי כסף, בלי אינטרסים.  

( מבקשת מכול החוכמולוגים שדיבייטים בנושא מגדר דפקו אותם להימנע ממונולוגים ארוכים על זה שאני צבועה )

 

בגלל זה יש לי בעייה עמוקה עם גברים נשלטים שמעוניינים לעשות לי פוטפטיש ועוד לשלם על זה. 

 

ומה איתי ? למה שלא תשלח לי תמונה של הרגליים שלך לפני שאתה שולח תמונה של הזין ?