שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

עכשיו על ארבע

דברים שקרו, דברים שהייתי רוצה שיקרו
לפני 9 שנים. 30 באוגוסט 2014 בשעה 10:14

התווכחת איתי, והסברת לי שזה לא עובד ככה, שאו שאתה למעלה, או שאתה למטה. 

ואני התעקשתי.

ובסוף, כשישבת לי על הפנים, מתפתלת מעונג, הלשון שלי עמוק בתוכך, יד אחת מועכת את השד שלך, ואצבע מהיד השנייה עמוק בתחת שלך, הבנת שגם עכשיו אני שולט בך.

לפני 9 שנים. 16 באוגוסט 2014 בשעה 8:57

היא נעמדת, ואני קושר את הידיים שלה מאחורי הגב. ואז נצמד אליה, ואנחנו מתנשקים. הידיים שלי מטיילות, חופנות את התחת שאני כל כך אוהב, מלטפות מתניים, מועכות שדיים. אני מסמן לה להתכופף, וכורע מאחוריה, בודק עם אצבע עד כמה היא רטובה בשבילי, מלקק אותה. היא טעימה, והיא לגמרי לרשותי. 

אני מוביל אותה למיטה. מחבר לרגליים שלה את המפסק, ואז מלביש את כיסוי העיניים. "אוי מתוקה, את צעצוע מצוין". היא לא אומרת כלום. רק מתנשמת. 

ואני משחק בה. אני מלטף, נהנה ממגע העור שלה. מלקק אותה, מנשק, חופן. צובט את הפטמות שלה, מצליף עם הקרופ על הירכיים הפנימיות. מדי פעם הופך אותה על הצד לספנקינג. ואז מרים את הראש שלה, ומגיש לה את הזין שלי למציצה. היא עומדת בהכל בגבורה, ורק כשאני חודר אליה מדי פעם ומזיין אותה קצת היא מאבדת שליטה. מתחננת שאתן לה לגמור, שאתן שאשחרר אותה. היא יודעת שזה לא יקרה כל כך מהר, היא יודעת שתחטוף על התחנונים האלה. אני נשלף ממנה ואחרי שהיא מסיימת למחות היא סופרת עשרים הצלפות בכל פעם, כמו ילדה טובה.

אני נותן לה שוב למצוץ לי. ואז מסתובב, מושך בשיער שלה, והלשון שלה נשלפת מייד, צייתנית, מלקקת את התחת שלי, כמו שאני אוהב. 

ועכשיו אני כבר חרמן מדי. אני מסובב אותה על הבטן, מרגיש את ההתרגשות שלה. "תפסקי את התחת חמודה שלי". הידיים האזוקות שלה נשלחות למטה, מפסקות את פלחי הישבן. אני יורק אל החור האחורי המתוק שלה, זה מדליק אותה, אני יודע. ואז אני חודר לתחת שלה, לאט, עד הסוף. היא גונחת. "הכלבה שלי רוצה לגמור?" "כן, בבקשה, כן". אני משחרר את האזיקים, והיד שלה טסה אל בין הרגליים שלה. אני רוכב על התחת שלה אני שאני מרגיש אותה מתחילה להתכווץ ושומע אותה צועקת, וגומר בעצמי, עמוק בתוכה.

לפני 9 שנים. 15 באוגוסט 2014 בשעה 10:11

היא עומדת על הברכיים ומסתכלת בזמן שאני מוציא את הציוד מהתיק שלה. מניח אותו על השולחן לאט. ואז מסמן לה לבוא.

היא הולכת על ארבע, ישבן מורם, לפי ההוראות. יפה. לא שהיא לא תחטוף, אבל יפה.

שתי דקות אחר כך היא כבר מוצצת בהתלהבות, בזמן שהקרופ מטייל בין פלחי הישבן שלה, ומדי פעם מצליף. אני רוצה אותו אדום וחם, את התחת הזה. אני מושך בשיער שלה ועוצר אותה. "בואי נבדוק אם את נהנית מזה חמודה". אני מתמקם מאחוריה, מעביר אצבע על הכוס הרטוב שלה. "יופי, כלבה טובה. את אוהבת למצוץ נכון?" "כן, מאוד". אני דוחף את האצבע שלי עמוק פנימה, והיא גונחת. אני רואה כמה היא רוצה לגעת בעצמה אבל מתאפקת. אני שולף את האצבע הרטובה ומחדיר אותה לתחת שלה, והיא כמעט מאבדת שליטה. "את אוהבת את זה בתחת?" "כן, כן, בבקשה". אני מתכופף וטועם את הכוס שלה, האצבע שלי עוד בתוכה. "נראה איך תתנהגי".

אני קם ומושך בשיער שלה, מסמן לה לעלות על המיטה. על ארבע. "נתחיל בעשרים?" היא מהנהנת בצייתנות. אני מתחיל. הצלפה ראשונה, היא סופרת מייד, לא צריך כבר להגיד. יפה. אני מלטף את התחת המתוק שלה, מעביר עליו קצות אצבעות, ואז מניף את היד. היא מתכווצת, מתכוננת למכה שלא נוחתת. אני חוזר ללטף. ואז במהירות מצליף על הפלח השני. ואז שוב מלטף, מעביר אצבעות על הכוס שלה, מלטף את חור התחת בעדינות, ושוב. היא לא מפסיקה לספור, לא מתבלבלת. חמש ההצלפות האחרונות. חזקות במיוחד. "יופי. היית גיבורה. לא היה קשה נכון?" היא מהנהנת. "יופי. אז עוד עשר". "לא, בבקשה!". "ששששש.." אני מלטף אותה, מרגיע, ואז אוחז בשיער שלה ומגיש את הזין שלי למציצה. "הנה, תירגעי. רק עוד עשר. תהיי אמיצה".

ושוב, הצלפה, ליטוף, הצלפה. יד שמתרוממת אבל לא נוחתת. מדי פעם אני מחדיר לה אצבעות והיא מתחננת, מתחננת..

"ראית? זה עבר מהר נכון?" היא מהנהנת. אני לא אומר כלום, רק מתייצב מאחוריה וחודר אל הכוס שלה, חזק, היא גונחת בהפתעה, וממהרת לדחוק את האגן אחורה, מנסה לקבל אותי כמה שיותר עמוק. אבל היא לא זוכרת את ההוראות. בניתי על זה. אני נשלף החוצה, והיא כמעט בוכה. "למה?? אל תפסיק". אני שותק, נותן לה לחשוב. "אני מצטערת, שכחתי, תמשיך, בבקשה". 

אני לא אומר כלום, רק מתמקם לצידה שוב, דוחף את הכתפיים שלה למטה. היא מייבבת, יודעת מה יבוא עכשיו. אין ספירה עכשיו. אני מצליף, כל פעם על פלח אחר, ומדי פעם על שניהם ביחד, מכאיב במיוחד. היא מייללת, מתחננת. כשהתחת שלה אדום ולוהט אני מפסיק. 

אני מתמקם מאחוריה שוב, וחודר אליה. היא ממהרת לשלוח יד אחורה, מלטפת את הביצים שלי, מגיעה גם לתחת שלי, כמו שאני אוהב. "יופי, כלבה טובה". אני מזיין אותה לאט, משחק בתחת שלה, מושך בשיער מדי פעם, מועך את השדיים שלה. 

"אני יכולה לגעת בעצמי? אני יכולה לגמור?" אני מחייך. יפה שהיא מנסה, למרות שהיא יודעת. "לא. את לא תגמרי עכשיו, וגם אני לא. עוד לא התחלנו לשחק בכלל".

אני נשלף ממנה, ולוקח מהשולחן את האזיקים. 

"מוכנה"?

 

המשך יבוא.

לפני 9 שנים. 5 באוגוסט 2014 בשעה 17:40

אני מסיים להסתובב סביבך, בודק שההוראות בוצעו - את ריחנית ונקייה, כוס מגולח למשעי. אני מסמן לך לרדת על הברכיים ומגיש לך את הזין למציצה. ידיים מאחורי הגב, יפה.

ואז אני זז אחורה, נשלף מהפה שלך, ניגש לספה ומתיישב, ומסמן לך לבוא.

את הולכת אלי על ארבע, לאט, כמו שלמדת. תחת זקור. כשאת מגיעה אלי אני תופס את השיער שלך ומושך את הראש שלך אל הזין שלי. את ממשיכה למצוץ. אני לוקח את הקרופ, ומלטף איתו את התחת שלך, מעביר אותו בין הפלחים. את מתרגשת לרגע, שוכחת לרגע והגב שלך מתקמר. אבל הצלפה חזקה מזכירה לך: תחת זקור כשאת מוצצת. 

את ממשיכה. ואני מתענג על הפה החם שלך, מצליף בך מדי פעם, צובט את הפטמות שלך. זה כמעט מפתה, לגמור בפה שלך ככה. אבל ליד המיטה מחכים אזיקים וכיסוי עיניים. ואני רוצה את חור התחת המתוק שלך. יש לנו זמן.