שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע של חתולה והייטק

מסע משותף של זוג מיושב אל ארץ לא נודעת...

עדכון: כרגע היא בארץ הלא נודעת ואני מתמודד באומץ. שידורינו ישובו למסלולם בקרוב... :-)
לפני 15 שנים. 11 באפריל 2009 בשעה 12:28

"תכין את הסלון."
שלוש מילים סתמיות, עם משמעות כל-כך מחשמלת עבורי. בהתניה כמעט פבלובית אני מזדרז להכין את הסלון לבואה של אישתי/גבירתי/מלכתי. לרוב מצורפת להצעה/הנחיה גם הוראה זו או אחרת שתלמד על טיב המאורעות שעתידים להתרחש בסלון. האם מדובר בסשן? בסקס סוער? או שאשתי חושקת בסיגריה לפני או תוך כדי..

"תכין לי את הזין השחור ואת אחד מזוגות המגפיים. לבחירתך"
הממ, פוטנציאל עצום לסשן ייחודי. את הזין השחור קנינו פעם מתוך רצון לחזור לחדירה אנאלית והוא מלווה ברתמה איכותית שתחזיק אותו במקום. מה שכן, הוא בינוני פלוס בגודלו והשתמשנו בו בעיקר עליה (אם כדילדו ואם כשאני חוגר אותו מעל שלי, לזיון ארוך וחודרני במיוחד) ולא עלי. יש משהו מגרה להיות בעלים של זיין שחור גדול J (למרות שהוא היה הגודל הבינוני קטן באותו הדגם) ואני שמח על כל הזדמנות שהחתולה נותנת לי לזיין אותה איתו. גם חודר עמוק יותר, גם לאורך זמן, גם מרחיב אותה מעט וגם מרגיש מחרמן להרגיש את הזין שלי מנסה להתמתח ולגדול מתוך לרתמה שלו כשאני חודר אליה ומפיק ממנה קולות מרגשים.

בחירת המגפיים לעיתים מעט מורכבת. אני אוהב את כולם, אבל יש כאלה שיש לי אליהם יותר סנטימנטים. יש משהו מרגש בתחושת עור או גומי חלקלק שמלטפים את הזין שלי וננעצים בשק האשכים. יאמי.
כפי שאמרתי, להכנת הסלון יש חלק חשוב במה שיקרה אח"כ. אני פורש מגוון צעצועים ואביזרים בכדי שלא אצטרך להביא אותם אח"כ ולגרום למלכתי לחכות זמן מיותר.

"תביא גם את נוזל הסיכוך". בום. זקפה אדירה ומרוגשת. היא הולכת לחדור אלי???!!!

כמה שאני מרותק ומחסיר פעימה לראות את אשתי לבושה בחוכמה לעבודתה בבקרים, לראות אותה "בבגדי הסלון" (עם או בלי משהו סקסי ומגפיים) לבי מאיים להתפוצץ לו. הפעם יש ביגוד סקסי מרגש, מגפיים ייחודיים מגומי (אחת הרכישות הטובות שלנו), ומגוון אביזרים רחב, כולל הזין השחור. וכפי שאתם יודעים – אקדח במערכה ראשונה חייב לירות בשלישית…

היא מציתה סיגריה ומתיישבת, סוקרת אותי ואת שורת האביזרים, לא מפספסת פרט. נראית מרוצה עת היא מושכת בפיטמותי, מרימה אותן עם ציפורניה האדומות-דם. לא אוהב עישון ולא עישנתי מימיי, אבל המראה שלה עם סיגריה מחרמן אותי יותר מהרבה דברים אחרים. הדרך הנשית מלכותית בה היא אוחזת את הסיגריה בקצה, שואפת בתנועות מדודות וברורות. כוח טהור ומתפרץ. היא חמה מאוד מכל השבוע המחרמן ומהסרטים שצפינו בהם קודם מהאוסף שלנו. היו כמה מהם שפשוט "פגעו בנקודה" בהתחשב בשבוע המרגש והטעון שעברנו, ושנינו חמים מאוד.

לובשת כפפות סאטן. מגען על גופי גורם לי לצמרמורות קשות ושילובן יחד עם הפלוגר שוט הוא לא פחות מתענוג צרוף. הן מטיילות על גופי, מושכות מלטפות מסעירות ומרגיעות את המקומות הבוערים בהם נחת השוט. אני על ארבע בדוגי, נשען על הספה, ומעבר לצריבה יכול להתרכז רק בדבר אחד – מגפיי הגומי האדומות הייחודיות של החתולה, עם העקב הגבוה והשפיץ שאני יכול לראות בין רגליי.

היא מסובבת אותי ומתחילה לשמן אותי באיטיות ויסודיות. זמן רב עבר מאז הביקור האחרון של אצבעה במקום ואני קצת "סגור". היא סבלנית ומאופקת, כמו יודעת שאני אפתח את שעריי עוד מעט. היא משמנת את הדילדו (נזכיר – הלא קטן) ומתחילה להתאמן בהחדרתו. אני מרגיש שוב את אותה מלאות מרטיטה בשיפולי הבטן התחתונה ואת הזין נוטף נוזלים שקופים בכמויות מסחריות. הדילדו לא קטן וכנראה מגיע עד לאותה נקודת עונג מיתולוגית.

לבקשתה, אני מסייע בהלבשת הרתמה ומתכונן במעט פחד לחדירה הראשונית. קצת גדול אמרנו לא? איזה כאב ולהט מתוק… כל כך מסעיר. אני מרגיש כל חדירה ואת הפתח מלא ומתוח. אנו מחליפים מספר תנוחות כולל לנסות לרכב עליה. לא עשיתי זאת בעבר אבל הפעם הרגשתי מוכן. משקל גופי לחץ את הדילדו עמוק פנימה והרגשתי אותו בבירור בבטן התחתונה. עיני קרועות לרווחה כשאני מסתכל אליה רואה את הריכוז שלה בחדירה העדינה אך נוכחת, מנסה לקחת את זה לאט כדי לא לפגוע אבל נחושה להגיע עד הסוף. ואני? כולי נוטף ואסיר תודה. כמה זמן עבר. איזה עונג מדהים ובלתי צפוי!

כשסיימנו את החלק האומנותי אני נשלח למקלחת זריזה וניקוי. אני חוזר, וצופה בה מהצד בשקט עת היא יושבת ערומה, רגל על רגל נעולה במגף מהסרטים, מעשנת לה בשקט. אני כורע לרגליה, ומניח את ראשי על ברכה. האושר והאהבה מציפים אותי ואני רק רוצה לחלוק. היא מרימה את ראשי בידיה ומנשקת אותי בלהט אך ברכות. היא מורה לי לאונן בשבילה, עבורה והיא טומנת את הויברטור הקטן אך חזק על הדגדגן הנפוח והמוכן שלה. עיניה עצומות, פיה מעט פתוח וכל גופה מתקשה מתחתיי לקראת האורגזמה המתקרבת. אני מאונן בקצב, כמעט בזעם, כל-כך טעון ומלא. היא מדרבנת אותי בעיניה, ולוחשת לי על הזיון עם הזין השחור הגדול. אני כולי בספייס משלי, עם זיין מתוח וספוג נוזלים. במפתיע, משהו מתפוצץ בתוכי ותחושה דמוית אורגזמה מציפה אותי, ללא תוצאות חיצוניות. אני מאונן בשצף והיא מעודדת אותי להמשיך אך לאחר מספר דקות נוספות אני צונח, רעוע על גופה החם והמתנשף. גבירתי האלוהית. ה-Happy ending יחכה מעט לפעם הבאה שאחרי המנוחה, בינתיים רק רוצה לאחוז בחתולה היקרה שלי, זו שאוריד את הירח למענה.

בפנטזיות, כדרבון מילולי, היא לעיתים משתעשעת ברעיון של להשאיר אותי באוננות בלבד, ולא לתת לי לזיין אותה אלא עם הזין השחור. יש בזה משהו מגרה, משפיל ומטריף, אבל השבוע זה מתרגם גם לחששות קלים. אנו מדברים על הכנסת הצלע – מה יקרה אם הוא יהיה זיון מסעיר ומטלטל כך שהפנטזיה תהפוך למציאות? מצמרר ומחמם כאחד. אנו באים ממערכת תומכת וזוגית לצד מימוש הפנזטזיה זו. בל מכיוון שאין אפילו מועמד, זה די לרתום את העגלה לפני הסוסים.

הפוטנציאלי מתברר כוירטואלי בעיקר, ואנו חוזרים היישר לשולחן השרטוטים.

סטיית תקן - מדהים
לפני 15 שנים
ronys - נהנה מאוד מהתאורים המעוררים (אתם נותנים לקורא להרגיש חלק מהסיפור שפוווו ) מדהימים שכמותכםםםםםם
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י