אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסדרונות השירותים החשאיים

אין עבר ואין עתיד
רק הרגע החולף
לא חוזר
יפה, כואב.
לפני 17 שנים. 24 בינואר 2007 בשעה 22:33

אכן, ציוד עזר לבדסם נוטה להיות יקר משהו, אך ניתן לחסוך ע"י אלתור קל. בשירשור הזה תוכלו למצוא רעיונות רבים ומגוונים. והרי תרומתי הצנועה ....

מצבטי פטמות - משקולות מפה (כן, בטח... מישהו משתמש בהם כמשקולות מפה) עובדות יופי, אבל לפחות אלו שאני מצאתי היו מעבר לסף הכאב -- אני מצטרף להמלצה בשרשור לשייף קלות לפני השימוש (אחרי שכמובן בודקים את סף הכאב -- יור מיילג' מיי וארי).

אזיקים - קולרים ורצועות שמיועדים לכלבים גדולים עובדים יופי. בונוס לנמנעים מעור מסיבות אידאולוגיות (צמחונים וכאלה, יו נואו) - ניתן למצוא כאלה שעשויים בד, והם בד"כ אפילו יותר זולים. אמנם אין נעילה מובנית, אבל מי שמסוגל להשתחרר כשפרק היד שלו אזוק בקולר של כלב שאין לו חופש רב, כנ"ל הפרק השני, ושתי ה- D rings מחוברות זו לזו במנועל תליה קטן -- מגיע לו שיצטרך להוציא יותר כסף ולקנות אזיקים אמיתיים. אין הרבה כאלה אנשים.
לקראת כל ט'ו באב ניתן למצוא בחנויות כמו Happening אזיקי מתכת מרופדים זולים (20-50 ש"ח). גם זה עובד בסדר, אבל זול עלול לעלות ביוקר - יש פוסט של טיצ'ר בנושא ששווה לקרוא.

פאדל - תשתמשו בידיים! מה זו העצלנות הזאת!

דילדו / באט פלאג משופר - יש מקלות מיץ להקפאה בייתית, שאפשר למצוא בעיקר בקיץ, אבל גם בחורף, שעונים לשמות "פופ-אייס", "קוסמיק", וכו' - חלקם אפילו בצורה אנטומית שימושית (יש קוטר קטן במיוחד באמצע). הקפיאו את המקלות, ודחפו אותם לחור המתאים של הסאב/ית. (בונוס: אפשר גם לאכול אותם אחר כך, אם כי עדיף לא להכניס אותם לפה אם "החור המתאים" הוא האחורי, מסיבות בריאותיות).

מסחטת עשב חיטה - כן, אם אתם אוהבים מיץ עשב חיטה אתם ודאי מזוכיסטים, אז גם זה שייך. מסחטה ייעודית חשמלית עולה מעל 1000 ש"ח. ניתן לרכוש מטחנת בשר פשוטה בכ- 200 ש"ח, ולהשתמש בה במקום. קצת (ממש קצת) יותר מסובך לנקות, וזה לא סוחט עד הסוף, אבל בהחלט חסכון.

ולפינת הלשון: איך קוראים ל- D ring בעברית, ומה שמו העברי של ה- paddle ?

סאנדיי​(נשלטת) - paddle הוא מחבט, אבל מה זה משקולות מפה?
לפני 17 שנים
James Bondage​(מתחלף) - לא מצאתי תמונה. השימוש הרשמי הוא תלייה על המפה בכדי שזה לא תעוף ברוח פרצים. הן באות בד"כ בצורות של פירות (לימונים, תפוזים, ענבים) המחוברים לקליפס פלסטיק קטן איתו תופסים את המפה -- ולחילופין את הפטמות.
לפני 17 שנים
זאלופון​(שולט) - D ring זה טבעת ד', לא? :-s

לעומת זאת עם התרגום לפאדל אף פעם לא הסתדרתי. "מחבט", שזה גם מה שאני מכיר, נראה לי קצת קשור מדי לבייסבול או פינג פונג.

אהבתי את רעיון מקלות המיץ :-)
לפני 17 שנים
James Bondage​(מתחלף) - אם כבר אז טבעת ס' -- אבל רק ס' בדפוס בחלק מהפונטים. ולמרות שהאקדמיה מסוגלת לקבוע תרגום רשמי בתור "טבעת ס' בפונט אהרוני", נראה לי שזה לא יתפוס ....
לפני 17 שנים
mind games​(מתחלפת) - לגבי המקלות הקפואים - לא להכניס מיד לגוף אלא לשטוף קצת במים כי אחרת יש סכנה לגוף!
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י