אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מאדים בשמי הלילה

ערפדים קיימים למרבה הצער, והם גם אוכלים אותנו. הם מאורגנים בארגון סודי כלשהו, שהבסיס שלו הוא ה"טירה", שרק שמו ידוע לנו כרגע. ערפד קשיש במידה מספקת שמכנה את עצמו רדבלוד מקבל תלמידה חדשה לחינוך (שמתוקף העניין תיאלץ להיות שפחתו לכל דבר למשך תקופה זו), שככל הנראה תהפוך לתלמידתו הגרועה מאי פעם. התלמידה עצמה לא נשארת חייבת ומראה לו בדיוק למה קשה לאלף חתולים.

הבלוג מוקדש באופן עיקרי לסיפור זה (שנכתב בשיתוף עם ה') אך אולי גם למעט זיבולי שכל.
למי שמתבלבל/ת ורוצה להתחיל לקרוא מההתחלה או לחפש פרק מסויים, מומלץ להעזר בעמוד התקצירים של הבלוג:
http://ponetium.wordpress.com/more_places/mars/ ‎
לפני 11 שנים. 10 באפריל 2013 בשעה 22:27

אז ... אני ממשיך לכתוב לאט לאט את מאדים בשמי הלילה. פשוט היו לי הרבה דברים על הראש. ועכשיו יש לי 2 עבודות לסיים ביהדות, אחד סמינריון בוירלוגיה, ועוד עבודה למעבדה מתקדת, וגם איזה תרגיל בביואינפורמטיקה, ועוד איזה חלק ממצגת בביוטכנולוגיה-שקר-כלשהו.

וגם אובחנתי עם ADD בתחילת השבוע. הידד לי. זה אומר שאני לא מסוגל להכניס כלום לפה תחת ההשפעה של הריטלין, אבל לפחות אני מקשיב איכשהו בשיעורים.
אבל אני עדיין מצייר בשיעורי יהדות. כי אני ממש לא כותב בהם כלום, כי גם ככה אין מה. אז החלטתי לצייר משהו מ"מאדים בשמי הלילה."

למי שדמיינו איך הקמע של רדבלוד נראה ולא היו ממש בטוחים, אל חשש, עכשיו תדעו. ככה:

מי ידע ששיעורי יהדות יכולים להיות כ"כ אפקטיביים?
*

ריקה וקארי, שתי הצלליות של ערבה, גם הן ממאדים בשמי הלילה. בגלל שאיבדתי אני לא מוצא את הטושים בצבעים המתאימים (הסט השחור לבן) מהקופיקס שלי, אז הצביעה מתעכבת. אבל ציירתי אותן במהלך הצפיה בתיקים באפלה. הייתי חולה בפסח, אז יצא לי לסיים את העונה הראשונה. עכשיו אני די בשלישית. אני לא מצליח להחליט מי יותר סקסי, מולדר או סקאלי. לשניהם כתבו אישיות מגניבה, ושניהם מאוד יפים, ואפילו לא יפים מידי כמו שקורה לשחקנים/ות אמריקאיות/ים בזמן האחרון. אולי אני אפנטז על שניהם בבת אחת וזהו? יש לכם/ן השגות בנושא מי יותר סקסי/ת? (בלי ספויילרים בבקשה)
אז כן, ריקה וקארי. היו לי ציורים טובים מזה, מן הסתם. ציירתי אותן בסגנון דמוי מועדון וינX. כי אני אוהב את הסדרה הזו. ריקה היא זו שקרובה לוילון (יש ציור שלה בפרק הקודם. לא רואים את זה כי הציור הוא רק קווים כרגע אבל לקארי יש עור כהה ושיער בהיר, והשיער שלה בדיוק הפוך בצבעים מזה של ריקה.

***
ונעבור לפינת ההודעה ההזויה מצד הכלוב:
בזמנו אחד הדברים שהביאו אותי להתרחק מהכלוב היו אנשים מסויימים באתר הזה, שבניגוד לרוב המגניב, היו פשוט פויה. אחד מהם שלח לי הודעה היום לגבי זה שאני מזיין את המח הרבה. אז החלטתי לשאול אותו אם באמת לו בא שאני אזיין לו את המח.
שאלתי אותו אם יש מיקום מסויים בראש שלו שהוא מעדיף שאקדח בו חור בגודל מתאים טרם אדחוף אליו בכוח את זקפתי המשתוקקת, או שהוא בכלל בקטע שאני אכרות לו את הראש ואזיין אותו חזק בפורמן מאגנום שלו (אולי עם הרחבה קלה).

לגמריי לא ברור לי למה אנשים טורחים לשלוח לי הודעות כאלו, אחרי שכותבים במשתמש שכל משתמשי הכלוב מתחייבים לכבד את הגבולות שאני מפרסם באתר. אז כתזכורת, הנה הגבולות שלי, מועתקים מילה במילה מהפרופיל:

אסור: לשלוח אלי כל הודעה שהיא למטרת הכירות - או הרחבה של הכירות קיימת (ע"ע מותר).
אסור מאוד: להתעצל ולא לבדוק את הגבולות בפרופיל שלי או סתם לא לכבד את הגבולות שלי כי את/ה אידיוט/ית.
מותר: להגיב לבלוג ולציורים תגובות רלוונטיות בלבד לעבודות אלו בלבד, או לעבודותיי ככלל.
יוצאותים מהכלל: אנשותים שאני בהכירות איתם כבר מקודם, או שאישרתי להם/ן באופן ציבורי לכתוב לי.

אם הוא היה נחמד ומנומס לפחות. אבל, כאמור... יש כאלו שאוהבים זין קשיח וחם בתוך הקרניום שלהם, ואפילו מבקשים את זה. עם כל הכבוד, לדעתי זה בכלל עובר על הג"ג [גבולות גזרה] של הבדס"מ עם ה"שפוי, בטוח ובהסכמה". 

****

[כל הציורים ברשומה זו מוגנים תחת זכויות יוצרים ומהווים יצירה מקורית לחלוטין שלי. אם מישהו רוצה לצבוע את ריקה וקארי או לעצב בתלת מימד את הקמע של רדבלוד או משהו - אתםן יכולות/ים לעשות את זה תחת התנאים הבאים בלבד: יש לבקש אישור לעשות זאת, ולפרסם זאת עם קרדיט וקישור למקור (הפוסט הזה או המקור בדביאנט) ואסור יהיה לכם להשתמש בה למטרות רווח, ואשמח מאוד ללינק לעבודה שלכםן. ^_^]

Brave Dwarf - אבל באיזה צבע הוא אמור להיות? הקמע. זהב?
לפני 11 שנים
ponetium - כסף. שכחתי לציין את זה... (זה כתוב בסיפור, אבל הקמע הוא -עדיין- פרט משני יחסית)
לכן זה גם בעיפרון או משהו.

זהב זה פויה. אני חושב שזו המתכת שהיא לא מהחביבות עלי, ולו רק בגלל שיש לה צבע כל כך ביזארי...
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - יש לי הפתעה בשבילך וכל הזכויות, כפי שמצויין בפינה, שמורות אך ורק לך.
תעתיקי אותה מכאן:

http://oi45.tinypic.com/2rnh0lz.jpg

תתחדשי.
לפני 11 שנים
ponetium - וואו, זה מהמם!
תודה רבה :-)
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י