שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבק בפאב

לפני 3 שבועות. 4 באפריל 2024 בשעה 13:27

מרגישה את האחיזה שלו ביד שלי נחלשת לאט לאט. הפנים שלו שלוות כל כך עכשיו. מסתבר שהחרא הסקסי הזה דווקא יותר נאה ככה, בלי הסכינים. ממש עושה לי חשק לגעת במקום הזה בפנים שלו, בדיוק בנקודה שהזיפים הופכים ללחי. עדיף שלא, אני אתן לו לישון, עבד קשה הבחור (נגיד).

מה זה היה עכשיו? מנסה להחליט אם זו נשימה עמוקה או כבר נחשב נחירה. תגידי תודה שהוא נושם, שומעת את עצמי אומרת לעצמי. איזה פחד! זה רק מה שחסר לי עכשיו, הרי הכול יכול לקרות, שכחת? ועדיין גם אם יתהפך העולם - הוא ימות עם סוודר.

טוב, הגיע הזמן לעוף מפה. החולצה שם, הנה הנעליים, כבר יש תוכנית איך לחמוק בשקט, קומי כבר.

האחיזה שלו ביד שלי מתהדקת בבת אחת, מושך אותי. קול מנומנם שואל "מותק?", העיניים שלו חצי עצומות. ואז משום מקום מגיע פלאשבק אכזרי לרגע ההוא. מה לא הייתי נותנת כדי להרגיש באותו רגע נוראי את התחושה הזו של האחיזה המתהדקת????? שוב הדמעות מציפות, אוף.

לפני 4 שבועות. 28 במרץ 2024 בשעה 15:25

זיכרון מתערבבת לי בראש עם יפו, לפרקים, לא סגורה על המקום והזמן. מבוהלת, אשכרה את לא בקשר רציף עם המציאות. מנערת את עצמי, אסור לך להיסחף יותר מדי לאשליה של הגוף. אבל... כשאני מתפרעת בידיים שלו והוא לא מפסיק לנשק - זה מרגיש לגמרי כמו האהבה המוכרת, מה שגורם לי לשכוח את כל ההבטחות.
"מזל שניג'סתי אפילו שלא רצית" אומרת בלי שהתכוונתי. "מי אמר שלא רציתי?" או שהוא שקרן מצוין או שהוא באמת מופתע. "אתה! באוזניים שלי שמעתי - לא כדאי בשבילך ובכל מקרה לא בשבילי העסק הזה".
כרגיל, עונה עם המילים שלי: "אז למה הסכמתי בכל זאת להתעסק עם האוזניים שלך?" מתעלמת מההתחכמות ויורה "כי אתה יותר חרמן מצדקן". החיוך שלו במצב חצי: "אהה הבנתי, ואת הפתרון היחיד שמצאתי לחרמנות שלי, וזה מה שיש לך להציע, מעניין. תמיד את מפרשת הכול נגדך?"
חלקלק המניאק הזה, עכשיו הוא מנשק לי את הבטן בטורים מלמטה למעלה. מחליטה להבהיל אותו קצת: "רוצה להתחתן איתי? אפשר בשבוע הבא". הקשקשן עונה מייד בלי להתבלבל: "בשבוע הבא אני בדיוק עובר דירה". ואז מסתובב, מניח אותי עליו ושואל: "את הרי לא רוצה חתונה, מה את באמת רוצה?". כאלו דא, "את האהבה שלך"...
שתיקה, שני חורים אינסופיים נפערים באישונים שלו "לא יקרה, יותר מדי מנגנוני הגנה". הולך למטבח, סוף סוף מקבלים אוכל במקום הזה. ועדיין, אגרוף לבטן. לא יחזור, אף אחד לא יאהב אותי כמוהו.

לפני חודש. 14 במרץ 2024 בשעה 11:31

נחמד ומחמיא שסקרנים כל כך, אז…לא חלום, ויש המשך, אבל נראה לי שעדיף להשאיר ככה

לפני חודש. 13 במרץ 2024 בשעה 14:12

שניהם איתי בחדר החשוך, אחד מהם עדיין בחיים. מרגישה את כל העוצמה החונקת (אבל גם מרגיעה) של שני האריות האלה. ואני כל כך רוצה את שניהם, רק שיאהבו אותי.
אבל מה זה כל השערות האלה על החזה, זה מוזר מדי! לגמרי מפריע לי לדמיין; ולמה החזה כל כך קשה? מרגישים את הצלעות, אפה כל שרירי החזה שנעים להתחפר בהם? עובר לי בראש שהכול פתיר, אבל עדיין מה הסיכוי שהוא יסכים למרוט בשבילי? את חיה בסרט אני אומרת לעצמי, החיים זה לא מבצע אחד פלוס אחד... והדמעות מתחילות לזלוג.
מנגבת אותן בדיסקרטיות, מזל שחשוך, מתפתלת, תופסת כרית להסתיר. מבינה שאין ברירה, אני חייבת לקום לשטוף פנים, לפני שהוא מזמין לי מונית הביתה.
מנסה לקום, אבל לא מצליחה לזוז, פותחת עיניים בבהלה. הוא מסתכל לי ישר לתוכן, הפנים שלו תקועות מולי. פתאום מרגישה שהוא מקיף אותי, מתי ואיך הוא הצליח לעשות את זה? כל המשקל שלו עלי, ביד אחת הוא מחזיק את הידיים שלי מעל הראש שלי, ביד השנייה הוא תופס לי את הסנטר בעדינות שלא אפנה את המבט. "את לא צריכה לנגב את הדמעות", כנראה המשפט הכי מתוק שמישהו אמר לי אי פעם.
זהו, הדמעות הפכו כבר לנהר. ואז הדבר הממיס הזה, שכנראה מלמדים אותם בבית הספר למקסימים בשיעור שיקויי בכי: הוא מנשק לי את שתי העיניים בעדינות, בדיוק אבל בדיוק כמוהו. דה ז'ה וו מטורף.