בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם לאמא מותר ליהנות

הרהורי חיפוש במרחב המטורף והממכר.
סיפורים אמיתיים מנקודת מבט סובייקטיבית.
כותבת פה בשבילי כדי לזכור את המסע המשוגע הזה.
לפני 15 שעות. 7 במאי 2024 בשעה 20:35

אני אוהבת ללבוש לכבודו תחתונים וחזיה יפים. אפילו אם אני יודעת שבודאות הם לא יהיו עלי יותר משתי דקות אחרי שנגיע לדירה שלו/לחדר שלי. מה זה בשבילו, זה בעיקר בשבילי כי לו ממש לא אכפת. הייתה איזו פעם שלבשתי תחתוני סבתא כאלה בצבע גוף, הכי לא סקסיים, כותנה בז׳ית שמכסה הכל. כמו אוהל. הוא אמר לי שהוא אוהב את התחתונים והעביר יד על התחת הגדול שלי ונתן ספנק יפה כזה. 

זה נורא הצחיק אותי. הפער הזה בין איך שאני מרגישה כשאני לובשת הלבשה תחתונה שנותנת לי להרגיש סקסית ומפתה לבין זה שזה פשוט לא מעניין אותו. 

פעם מזמן מישהו אמר לי שלגברים לא אכפת איזה תחתונים את לובשת כל עוד הם יורדים מהר. אני יודעת. אבל משהו בתחושה של להתלבש לכבוד מישהו, לכבוד משהו, גורם לי להרגיש כאילו הסקס כבר התחיל בשלב ההתארגנות. ואני נהיית חרמנית מעצם הלבישה שלהם. 

אז התלבשתי במיטב תחתוני התחרה וחזיית התחרה השחורים שלי, יצאתי אליו וכשהגענו לדירה שלו, המשפט הראשון (או השני או השלישי, באמת לא זוכרת) היה 

 

למה את עדיין לבושה?

 

צחקתי, התפשטתי והתיישבתי עליו. 

כשהוא גנח קלות כשנישקתי לו את הצוואר בעוד הוא מעביר את הידיים שלו על התחת שלי, הבנתי שתחתוני הכותנה הישנים בצבע גוף הם מצויינים בשביל ללבוש מתחת לבגדים כשאת עומדת מול כיתה אבל תחתוני תחרה שחורים תואמים לחזייה גורמים לך להיות רטובה ממש הרבה לפני שאתם בכלל נפגשים והם מצויינים כשאת רוצה לשפשף את הכוס הרטוב שלך על זין עומד. 

לפני יומיים. 6 במאי 2024 בשעה 10:50

החלטתי לחפש במחוזות הוניל. מחליקה ימינה על גברים ונילים וage appropriate. 

 

 

וכל מה שעובר לי בראש זה

 

 

may-the-odds-be-in-your-favor-375-x-498-gif-aqu481tkb294smob.gif

 

 

 

 

מעניין כמה זמן זה יחזיק כי כל מה שבא לי זה לדחוף את הכף רגל שלי עמוק בתוך הפה של מישהו. 

לפני 6 ימים. 1 במאי 2024 בשעה 14:30

והפעם, שחור. 

כמו הבור ללא תחתית שהוא החרמנות שלי. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כן, אני חרמנית גם כשאני כועסת. אפילו יותר כשאני כועסת.  למרות שהוא היה הכי חמוד ועזר לגדולה עם שיעורי הבית. הוא עדיין ממיס אותי בלי בכלל להתכוון.  קבינימט. 

לפני שבוע. 1 במאי 2024 בשעה 6:45

אתמול בלילה, באמצע שיחה של שעתיים, הבנתי משהו. הגעתי לשלב הכעס. מכירות את שלבי האבל? אז אני בכעס. 

אנחנו מדברים ואני עונה בקצרה, נותנת לו לנסות למלא את כל האוויר בשיחה. והוא מדבר ומדבר על הכל ועל כלום ועל היום שלו ועל התלבטויות ועל מה עצבן אותו ומה כן טוב לו ואני מרגישה שאני פשוט מתבשלת מבפנים. האמת שאני מרגישה ככה כבר כמה ימים. כבר כמה זמן. וכשהתחלתי להיות מגעילה אליו ולענות לו בצורה קצרה ודוחה והוא בתגובה שואל אותי מה קרה שפתאום נפלתי עליו - הבנתי. 

אני כועסת עליו. ממש כועסת. על זה שהוא עזב אותי. על זה שהיה לי הכי טוב שהיה לי עם גבר בחיים, שהרגשתי עטופה, אהובה, מוגנת, בטוחה, יציבה והוא פשוט קם והלך. 

לא משנה כרגע שזה היה ידוע מראש, שידעתי כשזה הגיע,  שדיברנו על הפרידה הזו בערך מהרגע שהבנו שאנחנו יחד. זה לא משנה. 

זה לא משנה שאני חושבת שזה היה הדבר הנכון עבור שנינו, שאני רואה כמה טוב זה בתכלס עושה לו והיה עושה לי אם הייתי מסוגלת עוד קצת לשחרר. זה לא משנה. 

הוא קם והלך ועכשיו אני כועסת. כועסת וכואבת. 

כל מה שאני רוצה זה שהוא פשוט יבוא ויהיה ויחבק אותי ויזיין אותי ויעטוף אותי. ויגיד לי שהוא אוהב אותי. כי אני יודעת שהוא אוהב אותי. ותמיד יאהב, כמו שאני תמיד אוהב אותו. 

אבל עכשיו, כרגע,  אני מרגישה עזובה ונטושה ואני כועסת. 

לפני שבוע. 29 באפריל 2024 בשעה 15:33

שמישהו יאהב אותי כמו שגברים אוהבים לצלם ולהראות את הזין שלהם. 

 

לפני שבוע. 29 באפריל 2024 בשעה 9:19

פנטזיות #15

 

הפנטזיות שלי הן פשוטות. 

שהפאקינג מזגן יעבוד כבר בחדר שינה.

שהיום האחרון הזה של החופש ימשך לפחות עוד שבועיים.

שאסיים כבר עם הכביסות והכלים. 

 

וגם,

 

להיכנס לחדר ולמצוא על הרצפה, בדיוק בפינה של המיטה, גוף מתוק עם ראש מונח על המיטה. להרים את השמלה עד המותניים ולהתיישב באותה פינה, ברגליים פתוחות כשהראש המתוק בדיוק ביניהם. לתת לכל הרטיבות שלי לזרום בצורה חופשית על הסדין (כי היום זה יום ללא תחתונים) ולראות את המבט המתחנן שלו, שלושה סנטימטר מהכוס שלי, מפציר בי לתת רשות. ופשוט לשבת שם. שתיים. שלוש. חמש דקות. להרגיש את המזרון נספג תחתיי ואת הפנים שלו מאדימות ומתחילות להזיע מרוב תסכול. להניח יד על הראש שלו, ללטף לו את השיער ולאט לאט לאט לקרב אותו אלי. הסנטר שלו כבר נח איפה שרטוב והוא כבר יוכל להרגיש את קצה הכוס שלי בקצה האף שלו. אני מרשה. לתת לו להתנפל על הכוס שלי, למצוץ את השפתיים, ללקק מלמטה למעלה שוב ושוב ושוב עם לשון רחבה ורכה, לדחוף את הלשון לחור יותר ויותר עמוק כל פעם, לנשק את הדגדגן נשיקות קטנות שהולכת ומתעצמות עד שהן הופכות למציצות בקצב קבוע עם ריפרוף לשון תוך כדי, וכשאני אהיה ממש קרובה לאורגזמה, ללקק במרץ את הנקודה הזו בקצה הדגדגן עם לשון חזקה והחלטיות, במהירות קבועה וכל זה תוך כדי שאני דוחפת לו חזק את הראש לתוכי ולא נותנת לו כמעט אוויר, כי אני נושמת בכזו כבדות ועונג בשביל שנינו. ואחרי שארעד כל כולי באורגזמה שמתחילה אמנם בכוס אבל שולחת זרמים ומגיעה לקצוות הגוף, עד כפות הרגליים וקצה הראש, אסתובב ואשכב על הבטן ואורה לו לזיין אותי הכי חזק והכי עמוק שאפשר, כשיד אחת שלו תתפוס את השיער שלי ותמשוך אחורה ויד שניה תתמקם על הצוואר שלי ותשתמש בו כקונטרה להלומות הזין שלו בתוכי. וכשהכל יגמר, הכוס הבוער שלי, עם הזין שלו תקוע עמוק בתוכו יזכירו לי שאורגזמות וזיונים אגרסיביים הם פתרון מעולה לכאבי ביוץ. 

לפני שבוע. 26 באפריל 2024 בשעה 21:24

על מה אתה חושב?

 

עליך  

 

מה אתה חושב עלי?

 

 

איך אני אוכל לך את הכוס והתחת  

 

 

 

 

 

שכחתי איזה כיף זה סקס בטלפון. 

בסוף יוצאים דברים טובים מהקיופיד הזה;) 

לפני שבוע. 26 באפריל 2024 בשעה 17:42

נראה שאני פוצחת בעוד פינה חדשה!

והפעם, דברים שגברים כותבים לי באתרים! לצערי הרב, כבר מחקתי כל כך הרבה פנינים.. אבל לא עוד. 

תבואו, נשים וגברים כאחד, ותראו מה *לא* כותבים בפניה ראשונה..

טוב שאתה מודה. באמת. תודה לך. 

שמחה שאין לך בעיה להיפגש. ושאתה יודע שמגע צעיר יעשה לי טוב. תכלס, הוא צודק. מגע צעיר עושה לי ממש ממש ממש טוב. 

 

בייבי? באמת? 

 

והכוכב של הסבב הזה! באופן עקרוני אין לי בעיה עם לשכב הגב ולהתענג מלשון ואצבעות אבל dude, מה עם איזה שלום שלום קודם…?

 

וכמובן שקיבלתי גם כזה

 

מודה ומתוודה שעשה לי חשק  

 

 

 

אה, ועשיתי לייק לאיזה אחד שכתב בפרופיל שלו ״תבואי איתי לדאנג׳ן?״ אם אתה קורא את זה, אז היי! דבר איתי בשביל איזון מגדרי וקצת כיף ;)

 

 

לפני שבוע. 26 באפריל 2024 בשעה 10:09

שאלוהימה תעזור לי, כמה שאני חרמנית. 

לפני שבועיים. 24 באפריל 2024 בשעה 6:53

 

ותודה להוא החמוד במיוחד שקרא בנחישות את כל הבלוג עד הפוסט הראשון 😄 היה לי הכי כיף בעולם איתך ומחכה לשמוע מה אתה חושב על ווס ;)