שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסע של גרושה

מלכלוכית למלכה
לפני יומיים. 8 במאי 2024 בשעה 8:28

יש סצנה בסרט של הארי פוטר ( אחד מהם...) שמנהל בית הספר, פרופסור דמבלדור ,עם שרביטו המיוחד מוציא זיכרון מתוך האוזן מכניס אותה לתוך קערה גדולה לפניו שמלאה בנוזל שקוף, ברגע שהזיכרון נכנס להגיגית הצופה חווה את הזיכרון שנשלף.

יש לי באוזן ימין תחושה של בועה תקועה, כמו בירידות של ים המלח , וזה לא משתחרר.אולי גם אצלי הזכרונות משישי ושבת המטורפים לא מרפים שלפעמים אני מוצאת את עצמי נזכרת בסיטואציות.. 

איך בסוף הערב, יצאתי לעשות שכטה בחצר האחורית בווילת החלומות . במרפסת יש עמדת ישיבה נעימה ומזרון כמובן לזוגות שחפצים להזדיין בחוץ. עוד לא הספקתי לקחת שכטה אחת וזוג מהמם מגיע ומתחיל להתמקם על המזרון שמולנו. הבחור, חתיך, רחב כתפיים , מקועקע עם מבט קשוח. היא גבוהה עם חזה עגול, עומד, גוף מתוח, שיער שחור, מקושטת במלא קעקועים מיוחדים פותחת לו את הרגליים ומכוונת את הבחור שלה דיירקט עם הפה שלו לכוס הלוהט שלה. 

לאחר שסיימה להתמקם מרימה אלי את הראש ושואלת "אפשר לאכול לך את הכוס בינתיים?" ואני שישבתי מהופנטת לגוף שלה מאשרת בשמחה ומתישבת לה על הפנים עם רגל אחת דרוכה על כף הרגל והשניה על הברך ומתחילה לזיין לה את הפה. 

בינתיים הבחור שלי עוד מצטרף ושולח אליה ידיים חומדות, הבחור שלה שותה אותה ללא הפסקה ומנסה לעמוד בקצב הגמירות של הגברת ואני...מזיינת לה את הפה, מקפידה לתת לה גם אוויר ובעיקר לכוון את עצמי עמוק יותר ללשון שלה. כמה דקות ועוד זוג שובב אחרון מצטרף (החתיך מהסיפור הקודם) והחגיגה בעיצומה. בשלב מסויים אני זזה ובודקת שהיא עדין איתנו, והיא אומרת לי " וואו לא ציפי לכוס כזה טעים" אז המשכתי עוד קצת לזיין לה את הפה....

קופלנו לפני שהספקנו למצות את החוויה כי השעה כבר הייתה מאוחרת... אבל אני בטוחה שאפגוש אותה שוב...

 

תודה שהייתם חלק מההגיגית שלי, הלחץ באוזן עדין קיים אבל קצת יותר טוב ( אולי יש עוד סיפור שמבקש לצאת...) 

עד אז.... שלוליות 😘😘😘

לפני 6 ימים. 5 במאי 2024 בשעה 6:09

" בא לי להיות שובבה היום ולפלרטט עם מלא גברים" ... אני אומרת לבחור שלי בזמן שאנחנו מתמזמזים במיטה לפני מפגש חברים חדש שהוזמנו אליו...

אז... על מה מדובר?! 

באזור 16 זוגות ו4 סינגלים וסינגליות באיזון, מכל הגוונים וכל הסוגים עם מטרה אחת ברורה- להזדיין כמה שיותר ולהגשים כל פנטזיה שיש...

אז מנהיג ומארגן המפגש מציין ימי הולדת, וכולם מכירים ומחמיאים שהוא מסיים בנוסח הקבוע "באתם להזדיין ולא לזיין את השכל...אז לעסק" וכמו במטה קסם מלא אנשים ערומים מתחילים להקיף אותי. 

אני בוחרת בספת יחיד נוחה למראה שמשקיפה על החדר המרכזי, הבחור שלי מתמקם במקומו הקבוע עם הראש בין רגלי, ואני מחליקה מעלי את השמלה הירוקה בהירה, ללא תחתונים וחזיה כל כך מיותר...

תוך כדי שאני מתלקלקת לי בספה, יד אחת שלי ממוללת את פיטמה ימין והמבט השובב שלי מסתובב לראות מה קורה בחדר. 

הראשון האמיץ להצטרף היה המעסה, מתחיל מלשלוח ידיים בעדינות ומאוד מהר מוצא את עצמו עמוק עמוק מלקק את הכוס שלי עם כל המשתמע מכך. 

בחור מבוגר שכבר בתחילת הערב בחן אותי, עשה כבר סיבוב אחד וראה שאני עם שניי גברים והסתובב לא רצה להפריע ומהר מאוד ראיתי אותו חוזר לבחון שוב, שלחתי אליו חיוך שובב והוא בא להעמד לידי מצד אחד . 

אז מצד אחד של הספה יש לי בחור מבוגר שמגיש לי את הזין הענק שלו לטעימה טעימה ממש , המעסה מלקק לי את הכוס ואז הגיע גם הילד הרע... בתחילת הסיבוב כבר סימנתי לו בעדינות ( תוך כדי שנתן תשומת לב מלאה לאישה אחרת) שאני כאן ומעוניינת. כמו שחשבתי מהר מאוד הוא הגיע לידי גם כן ונעמד מהצד השני. 

וכך מצאתי את עצמי , בכל יד זין ענק מחובר לפנטזיה אהובה עלי... מצד אחד בחור חתיך עם גוף חלק וזין מחודד ומבט מטורף בעיניים, מצד שני בחור מבוגר , שראה דבר או שניים בחייו שעומד ומתחרמן ממני ממש, ומצד שלישי מעסה חרמן ממש שנשאר לבוש לחלוטין שמלקק אותי ללא הפסקה, שותה את כל המיצים שלי שנוטפים ללא הפסקה. הם מזיינים לי את הפה כל אחד בתורו, חונק אותי עם הזין שלהם עמוק עמוק לתוך הגרון ואני מכל חניקה משפריצה למעסה ישירות לגרון. 

ככה אני מוצאת את עצמי מלקקת זין מצד אחד , זין מהצד השני ותוך כדי כבר קולטת את הבחור השלישי מאונן עלי מהצד שהוא קולט את הסיטואציה. יש עוד זין ענק עומד להצטרף🤩🤩 

מתחלפים, די אני צריכה זין גם בכוס! 

תוך כדי שאני מסתובבת אני רואה את הבחור השלישי ושואלת עם חיוך "רוצה לגשת ללשכתי?" ,"בשמחה" הוא עונה ומעביר את היד שלו שוב על הזין הענק שלו. אני שואלת בתמימות "הזמנת רק מציצה או מציצה וזיון?" , "חחחח אשמח למציצה וזיון" הוא עונה לי בחיוך ומכוון לי את הראש אל כיפת הזין הענק והזקור שלו.

אני שואלת את המעסה " אתה רוצה להישאר בכוס לי בזמן שמזיינים אותי?" והוא מצידו " מה שתבקשי שם אהיה" 

וכך יצא, שהתמקמתי על הספה על הברכיים, טוסיק גבוהה,  הראש למטה שמלקק לי את הכוס ללא הפסקה, זין ענק של הבחור שלישי מקדימה, המבוגר עושה עלי ביד מהצד והילד הרע מפרק אותי מאחורה.. וכך בסבב מתמשך אני מפומפמת כל פעם כל ידי גבר אחר, שואבת בפה זין נוסף , ומשפריצה על כולם. 

עוד רבות יש לספר על אותו הערב... אבל את זה נשאיר לפעם הבאה.... 

עד אז ... שלוליות... 😘😘😘

לפני שבוע. 2 במאי 2024 בשעה 19:40

היה אחד שידע לעשות קסמים עם הפה שלו... נקרא לו דני...דני שובבני 😉

איך הוא השקיע בי, בא לאסוף אותי מתחת לבית עם הטנדר הישן, קלאסיקה על הכביש, מוזיקה שאני אוהבת ועומד בכל הדרישות שביקשתי.

נוסעים לתל גזר, השמש שוקעת לה תוך כדי הנסיעה. אנחנו מנהלים שיח נעים והוא כל כך מקסים, מקשיב ומספר מעצמו , חולק מעצמו שסוף סוף מישהי באמת מקשיבה לו וצוחקת איתו, תחושות שהרבה זמן לא חווה. 

ואני יושבת בטנדר הישן, קלאסיקה, עם שמלה שחורה קלילה וקטנטנה, מפלרטטת בגלוי, מחמיאה בדיקנות , מרגישה אט אט את הרצון שלו  הגדל יותר ויותר להתמסר אלי , לתת לי את בקשתי המדוייקת ביותר. 

מגיעים לתל גזר, הוא ממקם את הטנדר עם הקבינה האחורית לכיוון הוואדי, לשום מקום. מלמעלה שטיח של כוכבים מתחיל להיפרס,  אט אט אורות הערים והכבישים המקיפים נדלקים ואני מרגישה איך הכל מצטמצם לכדי הרגע הזה, שלי , לכבודי...

אני יוצאת מהטנדר, נעמדת בצד והוא בכישרון של לולין, קופץ מהקבינה קדימה ואחורה מסדר את המזרון שהביא מראש, הכריות בשבילי, המוזיקה, השתיה , ואם ארצה לנשנש משהו (אם לנשנש משהו אז כבר כוס או זין ,לא?!) 

ברגע שהכל מוכן, אני עולה על הטנדר, כמו נסיכה, נשכבת כל הגב, פותחת את רגלי ומגלה לבחור מה מסתתר מאחורי וילון מס 1. 

דני  כל כך מתרגש, כאילו זכה בפרס נובל על הזכות שנפלה בחלקו ללקק את נקטר האלים שלי. ומרגע שהתחיל לא ידע שובע. כך במשך שעה או יותר ( מי פותח שעון שיש ראש  שעובד על הכוס...) הוא מלקק את הכוס שלי ללא הפסקה, עוצר להפסקות נשימה קטנות, זורק כמה הלהולים וצולל חזרה, שותה אותי ללא הפסקה. אחחח... אני כותבת את השורות ומתחרמנת מחדש... עבודת הלשון שלו, תחושת הנתינה הכל כך עמוקה, הרוויה שהוא חש בזמן ששתה את כל המיצים שלי שנזלו מתוכי ללא הפסקה מפעילים אותי תמיד מחדש. 

וכך אני שוכבת על הגב, במזרון בקבינה של הטנדר עם מבט מוקסם מעלה, צופה בכוכבים שנפרשים למולי, רואה את  הרכבים שנוסעים לידי וגומרת בהנאה גמורה לדני על הפנים פעם אחרי פעם ללא בפסקה. 

אני אפילו לא זוכרת אם הזדיינו, או איך הוא גמר כי זה כל כך לא חשוב... אבל הפה שלו... המסירות שלו...אותה לא אשכח לעולם. 

בסופו של דבר הוא מחזיר אותי לביתי...הנסיעה חזרה כבר יותר שקטה, אני בוהה בחלון בדרך החולפת, באורות המתחלפים, מקשיבה למוזיקה המתנגנת ברדיו. הרגשה נינוחה שאין כמותה.

הוא נושק לי לתודה, ומאחל לי לילה טוב ונוסע לדרכו ואני מקפצת חזרה לביתי למקלחת חמימה ולמיטה הכי שלי בעולם. 

עד הפעם הבאה...שלוליות 😘😘😘

לפני 3 שבועות. 17 באפריל 2024 בשעה 7:35

אז יצא שאני בבית בשבוע האחרון...ככה רגע לפני פסח .

אישה נורמלית תנצל את הזמן לניקיונות יסודיים, הרמה של הבית ושאיבה של כל החמץ...אז זהו...שלא אני שטענתי אי פעם לנורמליות, אני בוחרת לרדת עם הספר והגוינט לפינה שלי מתחת לבניין שלי. 

 

איך שאני מגיעה אני מגלה את השכן ההנדימן שלי למטה, השכן הזה בשונה מהשני ( מי שקרא אותי יודע) הוא מבוגר הרבה יותר (74) שמור, נראה טוב ממש , חמוד ברמות, ומהיום אני מגלה שהוא גם ב28 השנים חיי בזוגיות פתוחה עם אישתו והחיוך על פניו גדל עוד יותר..  

אוף... החולשה שלי למבוגרים גוברת עלי... אני מרגישה את הכוס שלי מקפץ קצת מהתרגשות על האפשרות החדשה שקמה כאן, המחשבות הקינקיות שלי שעולות, התמונה של הראש שלו עולה ויורד מהכוס שלי תוך כדי שהוא מגלה את הרגע הלא יאמן שנפל בחיקו....

עכשיו בואו, זה לא שלא בחנתי כבר את הכיוון עם שכן, וכן אני אוהבת את זה מאוד, אבל... לא יורקים לבאר שממנה שותים... למרות שאשמח לתת לו הזדמנות לשתות אותי, בכמויות , ללא הפסקה, לדחוף לו את הראש עמוק עמוק לכוס שלי, להרגיש את השפתיים שלו על הדגדגן שלי... 

אוףףף ... אני קצת מבולבלת מרוב חרמנות כרגע .. בא לי שהוא יהיה קצת פחות בישן וירצה לנצל את ההזדמנות הבאה שאקרא לו לבדוק משהו בבית שלי שדורש "תיקון" 😉 בכל זאת, אני בהחלט מוכנה להפיק בשבילו כמה שלוליות.... 

יש לי תחושה שזה יקרה בקרוב... 

מבטיחה לעדכן, 

שלוליות....😘😘😘

 

 

לפני חודש. 7 באפריל 2024 בשעה 6:39

"וואו איזה טעימה את" אומרת לי המארחת בזמן שהיא מתרוממת מליקוק כוס עמוק ומושקע שהיא מעניקה  לי. בעלה בינתיים מפמפם אותה מאחור עד שהוא יעבור אלי ואני מוצצת לגבר אחר, שולחת ידיים לגברים, נשים אחרים מסבבי. 

אני מחייכת במבוכה, ממלמלת תודה רבה מהממת וכבר מסובבת להינעץ על ידי גבר אחר... 

איך אני אוהבת אורגיות, כולם על כולם, עם מטרה מאוד ברורה, מכבדת ונעימה, התמונות עוד עולות לי של רגעים לא נשכחים... 

כמו הנדנדה... אז אף פעם לא הושבתי על נדנשה, תמיד הייתי בצד השני המפנק ולא המתפנק. אך לא השישי הזה.

נכנסים לחדר המשותף לכולם ללא הגבלה לנדנדה, כבר חמדתי עליה עוד מהסיור והבחור שלי מכיר את החשקים שלי יותר טוב ממני. אני עולה על הנדנדה, הוא ממקם לי את הרגליים בפיוק רחב, קושר את הידיים למעלה ועובר למצב כריעה מול הכוס הפתוח שלי כדי להתחיל קודם כל ללקק אותי כמו שצריך, עם כל הפינוק וההשקעה שהוא יודע לתת לי. בינתיים מגיע גבר נוסף שכבר פלרטט איתי קצת בפינת עישון , אני שולחת חיוך ומוצאת אותו נצמד אלי בזריזות ומתחיל לשחק לי בפטמות הזקורות כבר מרוב שאני חרמנית. הופ בחור שלישי מוצא את עצמו איתי, ואני מגורה מהסיטואציה עוד יותר , גומרת ללא הפסקה ומשפריצה ללא רחמים  ( עד כדי כך שזה ממש השפריץ על המזרונים בקומה מתחתי 😅😅)

ככה אני על הנדנדה ננעצת על ידי אחד הבחורים, אפילו לא יודעת את שמו רק שיש לו זין טוב!!) משפריצה לכל עבר, גומרת ללא הפסקה עם כל הגוף והנשמה. בהחלט השארתי שלולית רצינית מתחתיי... 

המשכנו לדלג כך בין חדר לחדר. בין החדרים פוגשת אנשים קצת מקשקשת, קצת מכירה , ישר שולחת ידיים ללטף ולחקור את האדם שמולי, בלי לעצור את עצמי ואת החרמנות שלי. 

מפה לשם יצא שהגענו ראשונים והלכנו אחרונים חחח 

אבל השארתי מספיק שלוליות לבנתיים...

עד הפעם הבאה..  שלוליות 😘😘😘

לפני חודש. 2 באפריל 2024 בשעה 6:49

כמה דמיינתי אותך איתי הבוקר, את החיוך הקורן שלך, העיניים הקטנות והחיוך השובב. 

בזמן שהבחור שלי ממזמז לי את הפטמות שנעמדות מתוך שינה אני בראש איתך ועם התלתלים. 

אין עוד יפייפיה כמוהה, עם ראש מלא בתלתלים בלונדיניים חצופים, חזה עגול ועומד בטן קטנטונת ותחת שובב שבולט בחוצפתו. 

ואני מדמיינת את הידיים שלי מטיילות על גופך, את הלשון שלי משחקת בפיטמה הזקורה שלך בזמן שאת מפושקת על המיטה שלי. 

מדמיינת אותך גונחת בזמן שאני מלקקת את הכוס המתוק שלך עד שהזרמים בגוף שלך ירעידו אותך. 

מדמיינת איך אני מאכילה אותך בכוס שלי בלי בושה, תופסת לך את הראש עם היד ומתישבת על הפנים שלך עם כל הכוס פתוח ללשון שלך. ואת מתמודדת , שולחת ידיים ללפות לי את בתחת בזמן שאני מזיינת לך את הפנים, מזיינת לך את הפה בכל הכח כי חרמנת אותי ממש. 

מדמיינת איך אני משתמשת בך, מזיינת אותך, מגמירה אותך פעם אחרי פעם אחרי פעם, ככה במשך שעות, גומרת ומתחילה מחדש, מוציאה את כל הכלים הכבדים שלי כדי לזיין אותך כמו שאת אוהבת. 

ואז את יוצאת מביתי בערך ישר, מזויינת הייטב... 

 

אוי כפרה שלי,מתולתלת שלי,  את כבר לא תהיי שלי... 

 

עד הפעם הבאה.. שלוליות...😘😘😘

לפני חודש. 24 במרץ 2024 בשעה 17:01

יצאנו למסיבה בויליג', דיג'יים שאני אוהבת מנגנים לי על הנשמה, חברים ישנים שלא צפיתי מתקבצים כולם יחד תחת קורת גג אחת. 

ואני מרגישה את השינוי עלי, לא אותה בחורה של לפני שנתיים הגיעה שונה לחלוטין , סגורה מכונסת. מתרגשת מהמוזיקה אבל עוד לא לגמרי שלמה. 

הערב אני מגיעה אחרת, לא רווקה אלה עם שני הגברים שלי שכרוכים אחרי, עם חצאית קיבוצניקית קלילה וטופ כתום בלי חזיה שמבליט אתה חזה הענק והעומד שהתמצק משמושים קבועים של בן זוגי ובזכות ההתמדה ביוגה. 

אני נכנסת למועדון ואני מרגישה את השינוי שלי עם מליון זכרונות מהעבר ומתחזקת מאוד מהעתיד שצפוי לי. 

אני רוקדת ברחבה, משתוללת בלי לחשוב על כלום, מתמסרת למוזיקה עם כל הגוף והנשמה ומרגישה את המבטים של הגברים והנשים עלי, איך הרחבה נדלקת בכל פעם שאני מגיעה, את האנרגיה עולה לאנשים. 

אני רוקדת ושמה לב שתמיד מסתדר שמקיפים אותי מלא גברים זרים שקופצים ורוקדים איתי ואני מרגישה נוח בבגדי במעטים, מתגאה בגוף שלי ויודעת, אוחחח  איך אני יודעת שהייתם מתים לזיין אותי , חבל שהייתם חפחדים לנסות...

השתוללתי מלא , טפטפתי מלא ברחבה,התחרמנתי עם מלא אנשים תוך כדי הריקוד, לא השארתי שום מקום לדמיון,  הרגשתי שהדלקתי מלא אורות אצל אנשים ובעיקר אצלי ואצל האיש שלי.

חזרנו הביתה חרמנים ממש, לא מפסיקים להזדיין, ועדין רעבים לעוד, כי יש עוד מלא בעולם הזה יבא לי לטרוף את העולם. 

יוצא לי קצת  מבולבל, אולי כי אני עדין בהשפעת קצת פורים... אז מי מצרף אלינו הערב לערב נהפוך הוא ...

 

עד אז... שלוליות 😘😘😘

לפני חודשיים. 17 בפברואר 2024 בשעה 20:37

שוכבים במיטה , במתכוננים לנוח ואני באמת מתכוונת לנוח...

אז נדרמנו מי יודע לכמה זמן...

ופתאום האצבעות שלך מגששות את דרכן אל פיטמה ימין שלי מבעד לגופיה בעדינות, תוך כדי שינה וזה נעים כל כך...זה תמיד מתחיל כלכך עדין מהתנועה הקטנה הזו ואני מרגישה את הזין שלך שצמוד לי לישבן, מבין שכבות הבגדים, מקפץ לשניה. אני מתה על זה, עוד לפני שהזין באמת עומד, אלה הרגע הזה שהליטוף הקטן בפיטמה ימין דרך הגופיה עם קצה האצבע שלך מקפיץ לך את החרמנות בשניה. 

כמו תמיד, מכושף אתה מלטף את גופי, באהבה אין קץ. מפזר נשיקות חטופות על עורפי וכתפי, מחפש את אותם נמשים שהפכו יקרים מפז בזכותך, מאפשר דרור לאצבעותך שבקלילות מוצאות את מקומן בין כפלי, עם לחלוחיות מידית שנוצרת מהתרגשות ליטופי האצבעות שלך בכוס שלי. 

וכך מתוך כדי שאתה משחק לי בדגדגן בנעימות, מרגיש את הכוס שלי רוטט מתחת לאצבעות שלך, שהפה שלך מוצץ לי את הפיטמה אני מספרת לך בלחישה על הגנג המטורף שהייתי בסאונה, איי שם בעברי...

הגעתי עם חברים, רווקה, חרמנית מאוד, מה שנקרא: דאגתי להראות נוכחות. קיבלתי עיסוי מפנק ברחבה, ירידה בפינת עישון, ואז נכנסתי לטבילה בגקוזי הענק, תוך כדי שאני על שפת הגקוזי עם רגלים פתוחות וראש אקראי מוצץ לי את הכוס ללא רחמים ואני משפריצה עליו בטירוף. נעמד מעלי גבר נוסף ומביא לי את הזין שלו למציצה ( אני לא מוצצת לכל אחד😉 אבל וואו איזה חרמנית הייתי) מצצתי לו תוך כדי ובשניה הוא גמר.. 

קצת ביאס אותי אז עברתי למקלחונים, שם זה מקלחות כמו בכלא חחחח בלי חציצות, פשוט ברזים בשורה בחלל פתוח, בדיוק כמו שאני אוהבת. בחור חתיך ממש עם גוף משגע כמו שאני אוהבת תופס את עיניי ואני מזמינה אותו לזיין אותי במקלחת. הבחור שולף קונדום כמו מקצוען, יאמר לזכותו, מפגין זין מרשים  ועומד שכבר התחיל לעמוד, לטענתו, עוד שראה אותי מתפקדת בגקוזי...אם כאלו מחמאות, בשמחה רבה,הגשתי לו את ישבני המורם ונתתי לו לזיין אותי, וחזק! 

אני עוצמת עיניים ונכנסת לעולם משלי, נהנת מהתחושה של הזין שחודר אלי, משפשף את קירות הנרתיק שלי, את הדגדגן שלי רוטט מתחושת הביצים שלו שמנשקות את הכוס שלי עם כל דחיפה שלו. כאשר אני פוקחת עיניים אני מגלה שיש לנו קהל צופים נחמד ואני מחייכת ומרגישה את הפיטמות שלי נעמדות מחדש מרוב חרמנות והאורגזמה אני מרגישה, כל כך קרובה. "נעים לכם להסתכל עלי?" אני שואלת אותם עם חיוך שובב, "אתם יכולים להוציא את הזין ולעשות בכיף ביד, אם תהיו מעניינים אולי גם אתם תזיינו..." 

וככה בשעה שאני לוחשת לך את הסיפור, התמונות חוזרות אלי, חוויות ממקומות, גברים שזיינתי. אתה מאונן לי עם האצבעות שלך, משחק בכוס שלי, ככל שהסיפור מתקדם הולך ומתכווץ, רטוב ומגורה. משפשף את הכוס שלי בקצבים שונים, מרגיש את הגוף שלי עולה ומטפס במעלה הפיצוץ.

בשבת בצהריים אני גומרת כל כך חזק בידך, מאצבעות הקסם שלך שמביאות אותי לגבהים חדשים. אתה שמרגיש את הדופק הפועם שלי הכוס, את הגלים שעולים ומטפסים, את החום שמתפזר בגוף כמו גל. 

תודה לך על שבת חמה ונעימה, על כל כך הרבה אהבה, על מקומות כלכך גבוהים...

 

שבוע טוב, תהיו טובים.

עד הפעם הבאה...שלוליות...😘😘😘

 

לפני חודשיים. 13 בפברואר 2024 בשעה 8:23

בראש שלי קמתי לתחושת הלשון שלך מלקקת אותי בעדינות, בנעימות. 

בראש שלי , אני מספרת לך על כל הבחורים שמחרמנים אותי, על הבחור עם המשרד ,על המילואימניק , על המבוגר או האבא.

בראש שלי, כולם עומדים מסביבי עם הזין בחוץ מאוננים על המראה של הראש שלך עולה ויורד מתוך הכוס שלי, מלקק , מנשק ,שותה את כולי. 

בראש שלי , סיימתי את המקלחת בוקר וקיבלתי ליקוק עמוק ויסודי על ידי הפה שלך עמוק עמוק בישבני. 

" אני מרשה לעצמי, קצת דמיון חופשי"....

 

הראש שלי.... שוב קם כחול הבוקר. 

 

מקווה שאצליח להתרכז בעבודה...

 

עד הפעם הבאה....שלוליות 😘😘😘

לפני חודשיים. 11 בפברואר 2024 בשעה 8:04

הראש עדין במוד שובב מהסופש. 

אוף לוקח כמה ימים להרגיע מחדש את החשק השובב... 

בינתיים אני עוברת בקו ייצור, מדמיינת את עצמי כבר יושבת עם הרגליים פתוחות לשני הצדדים בפיסוק רחב ואתם עומדים בשורה, אחד אחרי השני, מחכים בסבלנות וזין עומד ביד כדי לטעום אותי ואת הכוס החלק שלי .

חבר מבין עניין נעמד מאחורי וממולל את הפטמות שלי מבעד לגוזייה שיעמדו חזק ובולט, וכך אחד אחרי השני הם מקבלים השפרצה טעימה וחמה בתמורה לליקוק חם ונעים. 

האחד רך ונעים, השני אגרסיבי ומגמיר והשלישי מגיע בסוף ומללק אותי בסוף בכזאת עדינות שזוכה להשפרצה הגדולה מכולם....

 

אחחח... איך אני אמורה להתרכז בעבודה אם כל מה שיש לי בראש זה היד שלי על הראש שלך דוחפת אותך עמוק יותר לכוס שלי...

 

לא רגועה,כרגיל...

עד הפעם הבאה... שלוליות 😘😘😘