אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המראה

בבלוג זה אבצע מחוות לבלוגים של אחרים. בקשות יתקבלו בברכה.
לפני 16 שנים. 15 ביוני 2007 בשעה 0:58

אחרי הויכוחים האחרונים בפורום, ואחרי שעכשיו הגבתי גם בבלוג של ונוס, אני מרגישה צורך לחזור על עיקרי הדברים, למען הסדר הטוב:

1. כל אדם שכותב בפורום ציבורי שפתוח לאלפי גולשים ללא כל סינון, צריך להביא בחשבון שיהיו תגובות שהוא לא יאהב. אם מישהו מפרסם סיפור, הוא לא יכול לצפות לקבל רק שבחים, ואם הוא לא מוכן לקבל ביקורת (ואפילו לעג) - הוא לא צריך לפרסם סיפור. אי אפשר לבחור איזה תגובות נקבל. פרסמת - על אחריותך. כל עוד אין בתגובה עבירה על החוק (במקרה הזה, חוקי האתר), אתה חייב לקבל אותה בהבנה. כשאני פרסמתי את הפוסט שלי הבאתי בחשבון אפשרות שלא יאהבו אותי, ואכן, אף אחד לא שומע אותי מתעצבנת על זה. אני מתעצבנת רק על זה שיש אנשים שחושבים שאם לא אוהבים משהו שמישהו אומר, אפשר לנסות למנוע ממנו לחלוטין לומר זאת. לא היה ולא יהיה. כלומר, היה ויהיה, אבל באיראן.

גם לעניין "פגיעה ברגשות" אין פה קשר. פרסמת משהו בפורום? ייתכן שאנשים יחשבו שאתה מפגר, וזכותם לומר זאת, ממש כשם שזכותם לחשוב ולומר שאתה גאון. ייתכן שאנשים יחשבו שאתה מופרע ושהבדסמ שלך הוא מחלה, וזכותם לומר זאת, כשם שזכותם לומר שאתה המורה הרוחני הנערץ עליהם.

2. רשות. ממתי מבקשים רשות לעשות בדיחה? אפילו בדיחה על חשבון מישהו. אתם מעלים בדעתכם את כותבי ארץ נהדרת מתקשרים לשר הביטחון ושואלים אותו אם איכפת לו שיוציאו אותו אידיוט? מי שנמצא בעין הציבור (במקרה הזה, ציבור הקהילה), נתון לביקורת הציבור. אני לא צריכה ואף אחד אחר לא צריך שום רשות מאף אחד כדי לכתוב עליו. יכול להיות שמחר יפורסם פוסט שלועג לי, ולא עולה על דעתי שמישהו יבקש את רשותי לעשות זאת. זכותו. אם היינו מבקשים רשות כל פעם שאנחנו רוצים לצחוק, לא היינו צוחקים לעולם.


3. לא היתה לי כוונה לפגוע באיש. כן, לקחתי בחשבון שאנשים יתעצבנו או ייעלבו מזה שאני מחקה אותם, אבל אין מה לעשות - חיקוי זה לגיטימי, וגם סאטירה, ואפילו פארודיה (ופארודיה עושים על מישהו ששווה לעשות עליו פארודיה. מישהו חושב שהייתי מחקה את צ'יטה ואת ונוס אם לא הייתי קוראת באדיקות את הבלוגים של צ'יטה ו-ונוס? זה שמחקים אתכם, אומר שאתם מספיק חשובים כדי שיחקו אתכם. כמו שאמר ספקטור בבלוג של ונוס - אף אחד לא הולך לחקות את שפחה45), ואם מישהו נפגע מזה שחיקיתי את סגנון הכתיבה שלו - אין לי אפשרות להתנצל על כך בכנות, כי עשיתי זאת ביודעין ובכוונה, ואני לא חושבת שעשיתי משהו לא לגיטימי.

עם זאת, אם מישהו נפגע ממשהו עמוק יותר, לא סתם מזה שחיקיתי אותו, אלא ממשהו אמיתי שאמרתי - הרי שזו לא היתה מעולם כוונתי, ואני מתנצלת בכנות. הגבתי עכשיו בבלוג של ונוס שטען שהוא חושף את רגשותיו הכמוסים ביותר בפני הקוראים, ופתאום הם מושמים ללעג. הזמנתי את ונוס לקרוא שוב את הפוסט, ולומר לי עם היד על הלב איפה אני צוחקת על רגשותיו הכמוסים, או על משהו עמוק או מהותי יותר מסגנון הכתיבה שלו. אם באמת יש שם משהו כזה, אני אערוך אותו מחדש או אוריד אותו לחלוטין, כי מעולם לא רציתי לפגוע באיש.

צחקתי על הפסיקים של צ'יטה (שפירט את הפטיש שלו אליהם מאז!), וצחקתי על זה שונוס נוהג לדבר על גמירות, ועל זה שצ'יטה אומר הרבה "בכלל" ועל זה שונוס מתאר לפרטי פרטים חפצים או מקומות. לא צחקתי על רגשות, ולא על פחדים, ולא על מחשבות, ולא על שום דבר מהותי יותר מסגנון כתיבה. ניתן לראות זה שחור על גבי לבן. אם הייתי מחפשת לפגוע במישהו או לשים ללעג את רגשותיו הכמוסים ביותר, אני מניחה שלא הייתי מתעסקת כ"כ הרבה בפסיקים ובמספר הגמירות. ושוב אני אומרת - עצם התיאורים האלה והסיפורים האלה נועדו למשוך קוראים. גם ונוס, גם צ'יטה וגם פלג אוהבים שקוראים אותם, ורוצים שיקראו אותם כמה שיותר, אחרת לא היו חושפים את חייהם האישיים כך. אז הם הצליחו, ובין כל הקוראים הם משכו גם אותי, וגם אנשים שלא אוהבים אותם (ואני בפירוש אוהבת). אי אפשר מצד אחד לפרסם משהו במטרה שיקראו אותו כמה שיותר אנשים, ומצד שני להתלונן על תגובות, על ביקורת או על צחוק. זה פשוט לא הולך ביחד.

אני שוב חוזרת - התנצלותי הכנה בפני כל מי שנפגע ממני מעבר לעצם החיקוי עצמו. לא הייתי מחקה משהו שאני לא קוראת או אוהבת בעצמי. אני מקווה שתבינו זאת ותקבלו זאת ברוח טובה. אם משהו ספציפי באמת פגע או מטריד אתכם, אנא אימרו לי ואטפל בו.

מקווה שלא אצטרך יותר להתייחס לנושא. לילה טוב.

scarlettempress{L} - מסכימה עם ספקטרו. התנצלת והסברת את עצמך מעל ומעבר. כל הגמדים למינהם שלא הבינו בכלל לא חשובים. מי שחשוב זה רק מי שנפגע, והאמת, היחיד שנפגע היה דן, וגם זה היה נמנע אם היית מיידעת אותו בעניין.
כל הבלאגן עם פלג ממש יצא מכל פרופורציה. פלג עצמה בכלל לא נפגעה כפי שחזרה ואמרה ואני כשקראתי את הפוסט בכלל לא קישרתי אותו אליה באופן ישיר (כמו קוראים רבים אחרים). הנסיון של הגמד המהולל להגן על המסכנים שחיקו אותם הוא פתטי בעיניי, מי שנפגע יכול יפה מאוד לדבר בעצמו כפי שדן עשה. כל שאר הגיבובים בנושא הם תוצאה של שיעמום (עובדה, אילולא הייתי עכשיו במשמרת לילה משעממת לא הייתי טורחת לכתוב כל כך הרבה מילים בנושא).
לפני 16 שנים
מיכל המאלפת​(שולטת) - האמת שאני בכלל לא רואה סיבה להפגע...
ת'כלס, רק עשית מחווה משעשעת לציפורי...
התנצלת, הסברת, הבהרת, ומי שלא מבין - ימשיך לא להבין.
אני מסכימה עם סקארלט שאילו רק היית מיידעת את בעלי הבלוגים אולי הייתה נחסכת איזו שהיא עוגמה, אבל בינינו, כתבת בכישרון ובהומור ומאוד נהניתי :)
לפני 16 שנים
שלגי - רוזי בייב

את משעשעת ושנונה (לטעמי כמובן)
ולשמחתי הבלוג שלי כבר רדום הרבה זמן ולא ממש מעניין :)))

אני מצפה לעוד ומהר!
(ומשום מה עולה לי כאן בראש הפתגם האלמותי - הכלבלבים נובחים והשיירה עוברת, לך תדע למה)
לפני 16 שנים
לא קשורה -
תמיד יהיה מי שיבחר להעלב
ואם לא, אז יהיה מי שיספר לו שהוא צריך להעלב.
המרחק בין האף למראה מכיל כנראה הרבה מעבר לסתם אוויר...

את כותבת מצוין, תתמקדי בזה, ממילא לרצות את כולם זה עסק בלתי אפשרי.

(לא יכולה שלא לתהות, האם במידה ושושו הייתה "עושה את זה קודם", כפי שכתבה לך בתגובה שלה, האם גם אז היו כל מני ל"ו צדיקים, זועקים גוועלט כאילו שקיק ההפתעות האישי שלהם היה ממוסמר אל הצלב)

אל תשכחי שלפחות 50% כאן מזוכיסטים, הכאב שלהם הוא נטו הנאה...
לפני 16 שנים
TooT​(נשלטת){פטרוניוס} - אל תתקרבני, אף אחד לא ניסה לסתום לך את הפה.
העבירו ביקורת על הפוסטים המדוברים.
גם אני, שביקרתי אותך, צייני שלמרות זאת עדיין זכותך לכתוב מה שאת רוצה במסגרת הכללים של כלובי.
לפני 16 שנים
רוזי​(נשלטת) - 1. בהחלט היו מגיבים בשרשור בפורום שניסו לסתום לי את הפה.

2. לא התקרבנתי לשניה. זה שאני מוצאת לנכון להתנצל שוב לא אומר שאני מתקרבנת. ולמען הסר ספק - אינני הקורבן פה בשום צורה, והתנצלותי היתה כנה. יש לי הרגשה שאם לא היית לא-ממש-מחבבת-אותי באופן אישי היית קוראת זאת כך.
לפני 16 שנים
electro-z - סאטירה לא הזיקה מעולם לאף אחד.
אפשר להפסיק להתבכיין

את עדיין מוזמנת לשבט את שלי, מבטיח לא להעלב..זה דווקא משעשע
לפני 16 שנים
אושה{אוש} - רוזי תעשי לי בלוג!!!!!!!!!
לפני 16 שנים
שפחריפה - את אדירה!!! שנונה, מצחיקה ומדוייקת, ולמרות שאני לא מעורה במה שעורר את הצורך בהבהרה הנוכחית, כל מלה בסלע.
המשיכי בשלך.
רשותי וברכתי , אם אי פעם תנוח עלייך הרוח לשבטני, נתונה.

לפני 16 שנים
שלומציון - רוזי יקרה , אהבתי את הפארודיה.
רק מה , אנשים פה פגיעים ברמות .
אז אולי פרק המשך אבל רק תשני את השם .
משהו יותר כולל . נגיד . . . חרירית הפרפרית.
לא נראה לי שיקחו את זה קשה כל כלי הנשק
( למרות שזה אומר לחשוף את הצד הנשי שלהם )
לפני 16 שנים
עקשנית​(נשלטת) - גמני חושבת שהתנצלת יתר על המידה :)

את מביאה משו חדש, גם את תפתחי גב חזק כי אנשים לא רגילים לשינויים ולדברים חדשים.

ניסיתי לתמוך ככל שיכלתי, באמת כבר אני יצאתי מפרופורציה שם בפוסט :) ואני מאחלת לך הצלחה בהמשך ברמות שכבר פירסמת.

ודי, חלאס, תחתכי את הויכוחים וההתנצלויות והרצף, תאמיני במה שעשית בלב שלם ויאללה!

מחכה לעוד.
לפני 16 שנים
רק אישה - החיים הם לא שחור ולבן.
הבעיה הגדולה היא שמבחינה עקרונית את צודקת אבל אנחנו מבינים את החברים שנפגעים.
כרגשנית רצינית בעצמי (מודה באשמה) אהבתי את הפוסט הזה שלך כי הוא מראה שלקחת בחשבון גם את הפגיעה ברגשות של חברים.
כשהצעתי שלפעמים תשקלי בקשת רשות מחברים התכוונתי למשל לוונוס.
הרגשתי שונוס יעלב מהפוסט. מי שקורא את הבלוג שלו יודע שהוא חשוף ורגיש.
לא תמיד צריך לבקש רשות כי יש תופעות שמחייבות סאטירה.
אל תפסיקי לכתוב. את מוכשרת מאוד.
מחכה להמשך.
לפני 16 שנים
Mass production - רגע,
את לגמרי בטוחה שאת - כולה - בת 24?
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - תשמעי רוזי,
(מעתיק בערך את תגובתי מהפוסט של וונוס)
לי זה לגמרי לא הפריע שעשית פארודיה סאטירית עלי. גם לא הפריע לי כשעשית את זה על וונוס. כתבת מקסים בעיני.

אבל למרות זאת את מתבלבלת לדעתי, כל כך שכך, שממש, ואסביר.

כאשר הדמות הציבורית היא פוליטיקאי ידוע, ניתן לעשות עליו פארודיה, מבלי לבקש את רשותו.

כאשר מדובר באישיות בכלוב, כלשהיא, ברגשות שלו, בואי נתחיל מהחוק, בכלוב, שאסור לפרסם ניק של אדם, מבלי לבקש את רשותו. לדעתי זה חוק חכם מאד, דווקא בגלל הרגישות של העניין, פה בסו קולד, קהילה הזו.

יש פה, ולא רק, אדם, ששופך את כל העובר בנפשו, לתוך הבלוג שלו, מתוך אקסיביסטיוניסטיות, מתוך רצון לפרסום, או לא משנה למה.

למה את חושבת בכלל, שיש לך זכות, לקחת את כל זה, ולצחוק על זה, מבלי לבקש רשות ?

זה חלק ממנו, זה דברים שעוברים עליו, זה קשיים שיש לו, והנאות שהוא חווה.

למה את חושבת שזה שם אותו במקום, שדמו הפקר ?
למה את חושבת, שאת יכולה בכלל להיות בפוזיציה של שופטת, מה מותר לך ומה אסור לך לגביו ?

והכי חשוב מהכל, למה את חושבת בכלל, שיש לך לגיטימציה לפגוע במישהו, {והרי פגעת, כאמור}, בשם הסאטירה, חידודי הלשון, או כל דבר אחר ?

מצטער לומר לך, שהפוזיציה הזו, של לשבת ספונה לך בכורסא, ולשרבט חידודי מקלדת, {וזה הרי קל כל כך}, ולהפריח אותם, מבלי רגישות מספקת, {והראיה הרי פה}, כלפי רגשות של אנשים, לא עושה לי תחושת כבוד כלפייך.

ועוד אחרי שאותו אדם מדווח שנפגע, את יושבת ומנתחת פה, בדיון דמגוגי, ממה הוא צריך להפגע, וממה לא. ובעצם מצדיקה את הפגיעה בו.
נו באמת. מי נתן לך לגיטימציה להיות שמה בכלל ?

אני במקומך, במקום להכנס לדיון האקדמי הזה, הייתי מתנצל עמוקות, ומוחק את הפוסט ההוא, מייד. אבל אני הרי לא במקומך בכלל, ואולי טוב שכך.

את כותבת מקסים, ואני אוהב לקרוא. למה בכלל לא להתרכז באלה שמבקשים ממך לעשות עליהם סאטירה וזהו ? הרי יש מספיק כאלה, שמעניין לחקות אותם.

תחשבי על זה.
לפני 16 שנים
רוזי​(נשלטת) - צ'יטה,

אני לא שופטת כלום. ראית אותי אומרת שאסור לוונוס לעשות משהו או לומר משהו? שמעת אותי אומרת שזכותו לכתוב על X ולא זכותו לכתוב על Y? שמעת אותי מתלוננת על הסגנון שלו או על הפרטים שהוא יורד אליהם?

אף אחד לא שם אותי לשופטת, ולרגע לא התיימרתי להיות כזו. לרגע.

עם זאת, בקשר ל"מי נתן לך רשות לצחוק עליו", אני אענה לך בדיוק: ונוס נתן לי רשות לצחוק עליו. לא, לא ביקשתי את רשותו לכתוב עליו פוסט. בזה שהוא מזמין אותי לקרוא את הפוסט שלו בהבטחה ל"חושפנות שערוריות", הוא נותן לי רשות - א. לקרוא את הפוסט שלו. ב. להתרשם מהשערוריות. ג. להגיב עליהן כאוות נפשי. ואם אוות נפשי זה לעשות בדיחה, מותר לי לעשות בדיחה. לא צריכה רשות מאף אחד לעשות את זה.

וממש לא קבעתי ממה ונוס צריך או לא צריך להיפגע. כל מה שאמרתי זה שהוא טען ששמתי ללעג את רגשותיו הכמוסים והמביכים ביותר, ושהוא נפגע מכך. אמרתי בתגובה שלא כך. פשוט מאוד, לא שמתי ללעג את רגשותיו הכמוסים והמביבים ביותר. לדעתי, אם אתה שואל, לא שמתי ללעג דבר, רק עשיתי פארפרזה מצחיקה, אבל בוא נניח לרגע ששמתי ללעג. מה שמתי ללעג? את זה שהוא מספר על זה שהוא גומר כמה פעמים בכל פוסט, ואת זה שהוא יורד לפרטים קטנים. פחות או יותר זהו. כמו שאצלך אלה היו הפסיקים והבכלל, אצלו אלה היו הגמירות והפרטים. אין פה שום לעג, ובטח לא ל"רגשות כמוסים".
זכותו של ונוס להיפגע ממה שהוא רוצה, אבל אם הוא נפגע מדברים שלא עשיתי, אני בוודאי לא יכולה להתנצל או לקחת אחריות על כך.

וצ'יטה, באמת, בואו ניכנס לשניה לפרופורציות - יש לבן אדם בלוג שהוא מת שיקראו בו, לא פעם הוא פונה לאנשים בבקשה להגיב, הוא מבטיח שערוריות וזיונים וחשיפות מטורפות כדי שיקראו, ומספק שערוריות וזיונים וחשיפות מטורפות, כדי שיקראו - ואז באה מישהי ועושה עליו איזה קטע קומי, אז זה לא בסדר? ואם הייתי כותבת פוסט שלם על כמה שוונוס אדיר, זה כן היה בסדר? למה זה כן וזה לא? האם היית, צ'יטה, בא ושואל אותי "מי שם אותך בפוזיציה לכתוב שוונוס גאון? מאיפה לך הלגיטימציה להרעיף עליו מחמאות"? זה בדיוק אותו דבר. אני לא צריכה רשות לכתוב שהוא אדיר (ופאק, מישהו שם לב שאני עוקבת באדיקות אחרי הבלוג שלו? מה לעזאזל לא ברור כאן?), ואני לא צריכה רשות לכתוב שהוא גרוע. ולא כתבתי שהוא גרוע! כולו עשיתי בדיחה! וזה שהוא טוען שהוא נעלב או באמת נעלב, זה - עם כל הכבוד - טיפה צבוע. מותר לו לספר מיליון פעם שהוא גומר בשביל שאני אקרא את הבלוג שלו, אבל לי אסור לעשות בדיחה על זה שהוא גומר מיליון פעם? זו נקודת מבט צרה ולא אובייקטיבית.

אדם שפותח בפני כל האנשים את תחתוניו, חייב להביא בחשבון שייכנסו לו אנשים לתחתונים. הוא זה שנתן לי לגיטימציה, הוא זה ששם אותי בפוזיציה לצחוק עליו. הוא.

וכ"כ הרבה האשמות לא מבוססות יש פה, שהפכתי שלא ברצוני לקטגורית של ונוס, כאילו באמת יש לי משהו נגדו. אני אוהבת את הבלוג שלו, לעזאזל. כתבתי קטע שמחקה אותו בדיוק רב, בלי לעג ובלי נעליים. למה אי אפשר לקבל את זה כפשוטו? אפילו אתה התלוננת שעשיתי אותו ראשון ורק אחר כך אותך. למה? כי חיקוי זה סוג של כבוד, ומחקים רק את מי שיש טעם לחקותו. באמת, לא הרגתי אף אחד, אפילו לא ביקרתי, כולו העמדתי מראה הומוריסטית, שהיתה אמורה להיות קלילה, ותו לא. אני רק מקווה שנוכל למצות את הנושא הזה ולהמשיך הלאה.
לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - האמת, שחשבתי לא להגיב, במיוחד אחרי שקראתי חלק גדול מהשירשור ההוא עם השיבוט של פלג. הרי הוויכוח הזה, נלעס שם כל כך נורא, ולא באופן חיובי בכלל בכלל. לא רוצה לייגע אותך בלדוש בנושא מעבר למה שהיה.

זהו, שאסור לך גם לכתוב פוסט שוונוס גאון. למה ? כי אלה החוקים פה בכלוב, והם הגיוניים, בעיני לפחות. את צריכה לבקש את רשותו לשם כך.

ניכר לכל קורא של הפוסטים שלך, שאת מנוייה קבועה על הפוסטים של וונוס, של פלג, וגם שלי, ואפילו אוהבת אותם. {אויש נו, מה אתה דוחף את עצמך לכל מקום ? }

ניכר לגמרי שבכלל לא ירדת על וונוס, ובטח שלא התכוונת לרדת עליו בכלל. (אגב, לא רואה בעייה גם אם היית מחליטה לרדת עליו, או עלי, או בכלל). הבעייה היחידה שלא ביקשת רשות לפרסם את הניק שלו. פה הנקודה. בכלוב צריך.

לדעתי זה נכון שצריך.

וונוס אקסיביסטיוניסט, ואוהב במה וצומי. אבל זה לא רלוונטי.

לדעתי סאטירה, פארודיה, קומדיה, הומור, או השד יודע איך קוראים לזה בכלל, זה לגמרי מקסים, במיוחד באופן השנון והאינטליגנטי שלך.
לדעתי כל אחד צריך לדעת לצחוק גם על עצמו. אבל מה שאנחנו חושבים על זה לא רלוונטי.

זהו, שהעובדה שוונוס מחצין הכל לבלוג, נותן לך זכות להכנס לו לתחתונים רק מולו, ולא ככה. כלומר, את יכולה ללכת לבלוג שלו, ולכתוב את זה שמה. את יכולה ללכת לשירשור שהוא פתח או מגיב בו, ולהגיד כל מה שאת חושבת, מולו. אפילו לרדת עליו בבוטות.

יש מקרים מתועדים, בו וונוס ואני מתנצחים, אפילו בכוחניות, אפילו באופן לא ראוי. אבל תמיד עמדנו שם אחד מול השני, באותו מקום, תמיד הסתכלנו אחד לשני בעיניים שמה. זה חשוב. ככה מותר.

זה מה שהגמד האמיץ ניסה לומר לך בשירשור ההוא, והוא צודק, לדעתי לפחות.
לא אהבתי בלשון המעטה את הוויכוח שהתנהל שמה, בשירשור, הוא היה כוחני ולא ענייני. עדיין ניתן מבין השורות, אפילו של מלחמת גוג ומגוג כזו, להוציא לנו תובנות ראויות.

ולגבי העניין הזה, וואללה לעוס עד כדי להקיא, ואכן יצא לגמרי מפרופורציות, אבל ממש בענק.
מישהו שקורא עלול לחשוב שאת מפלצת דמונית שמתעמרת בנשמות. בכלל לגמרי לא.

וונוס מקסים בעיני, אישיות בעלת עוצמה ווויטאליות עצומה, ואני אפילו מחבב אותו מאד. לא רק שכך, מצאתי אותו בעברי כיריב ראוי שיודע היטב להגן על עצמו, ובטח שלא צריך סניגורים שיגנו עליו. או מישהו שיישא את דבריו במקומו.

לדעתי מיצינו, אפילו אם אנחנו עדיין חלוקים {חלילה ;-) }.
אני לא אגיב בנושא הזה יותר פה. מיצינו לגמרי.
(Never say never) ;-) בלי נדר.

שיהיה לך המשך סופ"ש מקסים, ומאחל לך עיסוקים הרבה יותר מהנים, מלעסוק בנושא הזה.

}{
לפני 16 שנים
המלט - "זהו, שהעובדה שוונוס מחצין הכל לבלוג, נותן לך זכות להכנס לו לתחתונים רק מולו, ולא ככה. כלומר, את יכולה ללכת לבלוג שלו, ולכתוב את זה שמה. את יכולה ללכת לשירשור שהוא פתח או מגיב בו, ולהגיד כל מה שאת חושבת, מולו. אפילו לרדת עליו בבוטות."

צ'יטה -- למרות שנשבעת (שתי אצבעות צמודות לציצי)
שלא תגיב יותר -- אני בכ"ז מוצא לנכון להגיד לך שאני
ממש, (אבל ממש) לא מסכים אתך כאן. ברגע שנטיל עוצר על הסאטירה והפארודיה, נאמר לה איפה להתקיים, מתי להתקיים ומול מי להתקיים, נהפוך אולי לפגועים פחות,
אבל גם למשעממים הרבה יותר.

לפני 16 שנים
shushu - זה מה שהייתי עושה במקומך: הייתי פונה ישירות לשני המדוברים ומבקשת מהם תשובה סופית - האם להשאיר את הקטע עליהם בבלוג, או למחוק ולכתוב במקומו - היה נמחק לבקשת מושא הפוסט.

כן כן - לא לא. שהם יחליטו אם להיות הצנזורים. זרקי את הכדור לצד השני. יש לי ניחוש מה תהיה התשובה.

לפני 16 שנים
צ'יטה​(שולט) - זה לא אותו דבר בדיעבד. זה כבר נעשה.

אם רוזי היתה מבקשת ממני לעשות פארודיה עלי, הייתי מסכים.
גם לא מפריע לי, ואפילו מחמיא, שבחורה אינטליגנטית ושנונה כזו קוראת אותי.
גם בכלל לא מפריע לי שלא ביקשה את רשותי בכלל.
אבל זה אני. ומזל בכלל שלא כולם כמוני, תארי לעצמך מה היה קורה פה. ;-)

אבל, ופה טמון העניין, מרגע שמישהו הכריז שזה הפריע לו, נשללה פה הזכות החופשית לעשות את זה.
איך אומרים, החופש שלך נגמר במקום, בו הוא פוגע במישהו אחר. האמירה הזו לא לגמרי מדוייקת, אבל נכונה למקרה הזה, לדעתי לפחות.

יצאתי חוצץ כנגד הדיון הדמגוגי, האם צריך להפגע או לא. יש בו מקום לא טוב לדעתי.

רק אחרי שהגבתי, הלכתי לקרוא את השירשור המדובר, וצר לי להגיד, שהדיון יצא לגמרי מפרופורציה. נו באמת. אבל זה הרי רגיל בשירשורים בעצם. אז אין סיבה להתרגש מזה יותר מדי.

עזבי אותך משטויות רוזי, תנקי את מה שקרה, {זה הרי כל כך פשוט בעצם, עייני ערך התגובה של שושו}, ותשאירי את זה מאחרייך.

ובבקשה ממש, אל תפסיקי, את כבר אצלי במועדפים, ובאופן חיובי לגמרי.
לפני 16 שנים
venus in our blood​(שולטת) דיסהרמוניה - כמה קל להיות שנונה\ ''משעשעת '', ובאותה נשימה ממש לדבר על חופש הביטוי -לכאורה כשמדובר באחרים....

כמה קל להיות הציניקנית התורנית, הפרובוקטיבית התורנית, כשמדובר ברגשותיהם של בני אדם. והרי החדשות ועיקרן תחילה : מאחורי כל ניק יש אדם.

אל תתנצלי, אל תכעסי.
תפרסמי פוסט מלא ב''הומור '' עצמי. סוג של אתגר.
לפני 16 שנים
Brave Dwarf - "רוזי, זו לא היתה רק זכותך- זו היתה חובתך.
פשוט נגעת כאן במשהו מאוד מהותי, מעבר לתאורי החפצים של ונוס או הפסיקים של צ'יטה. נגעת בטואטאליות המהוללת תדיר של השפחות. העזת להעביר עליה ביקורת. והעברת. זה היה ברור לגמרי. ולגחך אל מול הדמות המובילה שלה."

זהו חלק מתגובתה של חתולת הלילה כלי שהיא מופיעה מעלה. את אולי לא התכוונת לפגוע ואולי כוונותיך היו טהורות ואת אפילו מתה על פלג וקוראת אותה בשקידה ותדיר ובאהבה, אבל דבריך נלקחו למחוזות אחרים. למחוזות של כן פגיעה וגיחוך על הדמות הראשית. שהיא בעצם אותה פלג האהובה עליך. כפי שאת רואה, רבים שמחו לקרוא את מישהי המהוללת והמצחיקה שהכניסה ל"טוטאליות" מקלות בגלגלים כי ה"טוטאליות" לא מוצאת חן בעיניהם, ובכך ביטלו את "טוהר כוונותייך" או לפחות העמידו אותו בספק. האם מותר להוות מצע למלגלגים ולסותמי פיות (כן, שימי לב, דווקא הנושא עליו הלנת) או לאו? בגדול - כן. האם מותר למי שהמוסר האישי שלו מרגיש שהמעשה אינו הוגן להתריע על כך - גם כן.

אז רדי מהקטע של "סתמו לי את הפה" ותתנחמי בכך שלמרות שאדם וחצי אמרו לך שכך לא נוהגים, היו עשרות שאמרו לך שדווקא כן ואפילו חובה, ובהתאם לכך תעשי את בחירותיך.

בסופו של יום כל אחד ישן עם המוסר שלו, עם המצפון שלו ועם הצביעות שלו.

שבת שלום.
לפני 16 שנים
Tish Adams - רוזי,
עכשיו הפנו אותי לבלוג שלך.
אנשים, קחו את זה בקלילות.
קצת הומור לא הרג אף אחד.
תנסו להסתכל על חצי הכוס המלאה. אני לא נכנסתי לבלוגים האלה עד שרוזי לא האירה את תשומת ליבי.

לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י