צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המראה

בבלוג זה אבצע מחוות לבלוגים של אחרים. בקשות יתקבלו בברכה.
לפני 16 שנים. 7 ביוני 2007 בשעה 22:43

היום אחרי שצחצחתי שיניים העברתי חוט דנטלי בין השן הטוחנת השניה מימין לשלישית, והחניכיים שלי התחילו לדמם. הרבה אנשים לא אוהבים דימום מהחניכיים, אבל מבחינתי דם זה סימן של חיים, זה אפילו גורם לי לריגוש מסויים. אוננתי לתוך הכיור אבל תוך כדי התחלתי להרהר בזה שאני צריך ללכת לדואר לשלם את הרפורט על החנייה על המדרכה בלינקולן (הבני זונות רוצים 500 שקל, באיזור שאין בו חנייה לזבוב זין אם אני משלם), וזה קצת כיבה אותי. בכל זאת גמרתי, אבל בצורה חלשה ולא מספקת, אפילו לא הגעתי למראה. ניגבתי את הזרע בנייר טואלט וזרקתי לבית שימוש כדי לא לסתום את הכיור, כי פעם קודמת שזה קרה הייתי צריך לצחצח שיניים שלושה ימים בכיור שהמים בו לא יורדים ומריחים כמו זרע. תהום מכריחה לפעמים כשאנחנו מסשנים ללקק את הזרע של עצמי, אבל באמצע צחצוח שיניים זה לא הקטע שלי, בטח כשהחניכיים שלי מדממים. אני מקווה שהם יירגעו עד ההופעה ביום שישי, כי קשה להופיע ככה. זאת אומרת, זה לא מפריע לשיר, אבל לפעמים מההתלהבות נתקעים עם הלסת במיקרופון וזה כואב, ולא כאב טוב כמו מצבטים על הביצים או נר דלוק בחור התחת, אלא כאב מבאס, ואז אם החניכיים מדממים הבאסה מתעצמת. למזלי תהיה לי את הכלבה החדשה קשורה בזמן ההופעה, ואז מקסימום אם יכאב לי אני אוציא את האגרסיות על הציצים שלה.

הלכתי לראות אם תהום הכינה לי ארוחת בוקר. לאחרונה אני קצת מאוכזב ממנה. נדמה לי שאנחנו חווים שיגרע במערכת היחסים שלנו. היא כוסית כתמיד וכשאני רואה את הציצים שלה מתנודדים כשהיא הולכת אז בא לי לתקוע לה שם ועכשיו, אבל אם היא מסתירה את החזה או מדברת אני ישר מתעצבן. אני מרגיש ככה מאז הסשן שעשינו לפני שבוע וחצי. היא היתה למעלה ואמרה לי לרדת לה, אבל לא אמרה לי את זה מספיק בכוחניות, וזה לגמרי כיבה אותי כי הרגשתי שהיא סתם בחורה מאוהבת ולא באמת שולטת בי. אמרתי לה שהיא צריכה להיות יותר דורשנית ולהרגיש שהיא זו שנמצאת פה בעמדת הסמכות, אז היא ביקשה סליחה וסלחתי והיא ניסתה שוב. הפעם היא אמרה לי באופן כוחני מדי, וזה לגמרי כיבה אותי כי הרגשתי שהיא דורשת ממני יותר מדי ונכנסת חזק לעניין הזה של השליטה ולא אוהבת אותי יותר. היא שאלה אם אני רוצה להפסיק אבל לא ידעתי מה אני רוצה ולא עניתי לה. היא התעצבה, ולגמרי לא בצדק, כי ממש לא התכוונתי להסתכל עליה בעצבים תוך שתיקה מתריסה בזמן שאני ממלמל לעצמי שהלוואי שהייתי מוצא מלכה אמיתית, זה פשוט יצא ככה כי לא שמתי לב. אז היא נכנסה לסרט ואמרה לי שאם ככה אז נפסיק את הסשן, אבל אמרתי לה שלהפך - הנה ההזדמנות שלה לתפוס פיקוד ולהעניש אותי כמו שצריך. היא שמה מצבטים על הפטמות שלי אבל זה ממש כאב והרגשתי שהעונש מוגזם ואמרתי לה את זה, אז היא נעלבה כמו כוסית והלכה לשירותים, ואני נאלצתי לאונן וגמרתי בצורה חלשה ולא מספקת. מאז אנחנו לא מדברים יותר מדי. היא מנסה מדי פעם ליזום שיחה, אבל אני לא משתף פעולה. מבחינתי, אם היא לא מבינה מה אני מרגיש, אולי היא לא צריכה להבין, וזה בטח לא התפקיד שלי להגיד לה. הבעיה היחידה היא שאני מת לזיין אותה בתחת, כי עברו כמעט שבועיים מאז הפעם שעברה ואני עד עכשיו זוכר איך גמרתי בצורה חזקה (ומספקת) בתוך התחת שלה וזה מטריף אותי. אני מרגיש שככל שהזמן חולף ככה גדל הסיכוי שאני אסלח לה, פשוט בגלל שאני מת להתפוצץ לה בתוך החור האחורי.

גיליתי שהיא כנראה עדיין כועסת, כי היא הכינה לי רק חביתה מקושקשת משתי ביצים עם עשבי תיבול ונגיעות גבינת צ'דר לצד לחם כפרי עם ריבה ונקניק מעושן יחד עם כוס קפה טרי קלוי במקום, אבל לא טרחה אפילו לקרב לי את הכסא עד למרחק האידיאלי מהשולחן כך שאוכל להשתמש בסכו"ם בלי למתוח את יד ימין, שכואבת לי עדיין מאז שהצלפתי באורח שלנו לפני שלושה שבועות, כשתהום היתה הכלבה שלי והוא היה החתול שלה ואני הייתי הקיפוד שלו וכך היה לנו מעגל קסמים של סמכות. נאלצתי לעשות זאת בעצמי וחשתי את הכאב בגיד, אם כי במידה פחותה מאתמול (כשתהום אמנם קירבה את הכסא למרחק האידיאלי מהשולחן, אבל לא טרחה להוציא את הכוס עם הברווזון שהיא יודעת שאני אוהב, כך שנאלצתי לאחוז בספל לא מוכר שאין לי זיכרון שרירים לגביו, מה שגרם לי לכאב מעומעם באיזור פרקי האצבעות).

התעצבנתי שאני צריך להתעסק בכל הפרטים האלה כשאני עסוק. באותו בוקר היה לי תור למספרה, כי הייתי צריך לעצב את הקוצים לקראת ההופעה. זאת אומרת, הקוצים היו מעוצבים אחרי שבפעם שעברה ציפיתי אותם בבדיל, אבל הרגשתי שהצהוב-מדבר-יהודה מתחיל לדהות ואולי כדאי לצפות אותם מחדש. חשבתי על צהוב-לימונדה-ורודה בשביל ההפתעה לחבר'ה במועדון. ידעתי שהגוון הזה של צהוב הוא בעל משקל סגולי גבוה ויכביד על הפוני שלי, אבל בשביל הבמה אני נותן את הכל. באותו רגע תהום נכנסה ושאלה אם הכל בסדר. התרגזתי שלא איכפת לה מספיק בשביל לשאול אם "הכל אחלה?", והיא ישר מורידה ציפיות לבסדר. החלטתי ללכת בלי לענות לה ואפילו בלי להסתכל עליה כדי שתבין שמשהו לא בסדר (אירוני בהתחשב בשאלה שלה) אבל הפיתוי היה חזק מדי והגנבתי מבט. איך שראיתי אותה בשמלה השחורה בלי הכתפיות (גזרתי אותן כי הן גרמו לשמלה לכסות את הציצים שלה) הרגשתי את הזין שלי מתחיל לעלות, ולפני שהבנתי מה קורה גמרתי בתוך התחתונים בצורה חדשה ולא מאופקת. ניסיתי לשמור על הבעה מאופקת בשביל שלא תדע שאני נדלק ממנה כ"כ, אבל נראה לי שהיא הבינה כי היא נענעה את התחת שלה לעברי והלכה לחדר השינה. מיד התפשטתי והלכתי אחריה על ארבע, והסתשנו לנו עד הצהריים, כשאני גומר עוד פעם אחת חזק על הבטן שלי, ואז מלקק את תהום לארבע אורגזמות רצופות. נרדמתי כשהפנים שלי מכוסים במיצים שלה והזרע מתייבש לי על הבטן. וידאתי שהיא ישנה והבאתי עוד אוננות חפוזה תוך שאני מדמיין את עצמי פוקד עליה לחשב את האיבר (חחח) הכללי של סדרה הנדסית אינסופית, ומצליף בה במערוך כל פעם שהיא מפספסת משתנה. גמרתי בצורה חלשה, אבל די מספקת, וניגבתי את הזרע החדש (את היבש לא הצלחתי להוריד בלי מים, ולא היה לי כוח להתקלח) עם קלינקס ורוד שהיה לנו ליד המיטה. כבר עכשיו אני מתכנן להתעורר מחר, ואיך שאני פוקח עיניים לתפוס את תהום ולמחוץ את הציצים שלה על ידי זה שאשב לה עליהם עם קרש לחיתוך ירקות. החיים טובים!

מUחדת - לא יכולה להפסיק לצחוק.

מצויינת אחת.


{היו לך כמה יציאות מבריקות, אבל זו ששפכה אותי במיוחד היתה: "גיליתי שהיא כנראה עדיין כועסת, כי היא הכינה לי רק חביתה מקושקשת משתי ביצים עם עשבי תיבול ונגיעות גבינת צ'דר לצד לחם כפרי עם ריבה ונקניק מעושן יחד עם כוס קפה טרי קלוי במקום, אבל לא טרחה אפילו לקרב לי את הכסא עד למרחק האידיאלי מהשולחן כך שאוכל להשתמש בסכו"ם בלי למתוח את יד ימין, שכואבת לי עדיין מאז שהצלפתי באורח שלנו לפני שלושה שבועות, כשתהום היתה הכלבה שלי והוא היה החתול שלה ואני הייתי הקיפוד שלו וכך היה לנו מעגל קסמים של סמכות"

:)
לפני 16 שנים
Lilu-FemdoM{Pon} - חחחח ענקית :)

מיוחדת - אכן יציאה מבריקה :)
לפני 16 שנים
מגדלנה​(לא בעסק) - מזמן לא צחקתי ככה,

דן, קמה לך מתחרה!
לפני 16 שנים
נילי ונילי - כמה זמן כבר לא צחקתי ככה!
ענקית!!
לפני 16 שנים
flashback{ג"ו} - מעולה.

ממשממשמעולה :)
לפני 16 שנים
היילני - אפילו מצוין :)
לפני 16 שנים
זאלופון​(שולט) - בהנחה שמושא הפוסט אוהב את זה גם - מצוין ואותנטי לגמרי :-)
לפני 16 שנים
Needles And Pins​(לא בעסק) - אחד הדברים הממש מצחיקים. :)
לפני 16 שנים
אושה{אוש} - אלוהים ישמור כמה צחקתי
ירדו לי ממש דמעות
אולי במקום תוכי נתחיל לקרוא לו קיפוד?
לפני 16 שנים
scarlettempress{L} - *נחנקת מצחוק*

ענק!
לפני 16 שנים
תהום - ואולי שהבדיחה היא עליי אז אותי זה פחות מצחיק.
לפני 16 שנים
תהום - אבל כנראה שזה מחיר הפירסום... ;)
לפני 16 שנים
זיקית - :)
לפני 16 שנים
מיכל המאלפת​(שולטת) - האמת שזה מצחיק...
ניסיתי לחשוב מה הייתי מרגישה אם הייתי ונוס, אבל כל מה שהצלחתי להעלות זה רק חיוך!!
אני מהקוראות הקבועות שלו והמחווה הזו גם מעלה את הרייטנג שלו (בעיניי) וגם מעולה ומצחיקה בפני עצמה :))
לפני 16 שנים
yuva30​(אחר) - יש משהו כל כך לא מקורי בניסיונות שלנו לחקות אחרים.
האם אינך מוכשרת מספיק ליצור משהו משל עצמך !?
כישרון כתיבה ייחודי כמו שלך...לדוגמה .
אפילו אלו שביקרו אותך כאן ידעו לזהות מאפיינים בכתיבה המיוחדת והספציפית של דן שאת לא .
האם לא השקעת מאמץ כן בלחקות ..אלא בלהצחיק !?
או להשפיל !? הרי אם הצלחת להשפיל הרי אין מאושר ממנו ...כרגע לא כך !?
אני מניח שהבלוג הוא סוג של תרפייה .
האם את עמוד האש שהולך לפני המחנה וצועק בקול ענות חלוש .." המלך הוא ערום "
תתפלאי ...אבל דן ערום רב היום ...והוא דווקא די נהנה מזה ...
ואני בטוח שכל המכורים לבלוג שלו גם .
בקיצור אהבתי , דורש שיפור ופחות מקורי עסיסי ויפה מהמקור .
לפני 16 שנים
עטלפית על{לאסי} - חסר תגובה של ונוס
אבל זה פשוט גדול וחזק
וחכם
ואני חושבת שיש בזה פירגון.

אין לי ספק שכשהבדיחה עלייך זה הכי קשה....
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י