שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ליבי במזרח

מחכה לגודו.
טועה לעצמי.
כותבת אהבה. בעיקר נכזבת.
לפני יום. 9 במאי 2024 בשעה 17:55

"בואי לפה רגע ילדה יפה."

אני מרימה את הראש מהטלפון, זרוקה על הספה בסלון שלך. ממש לא בא לי לבוא לשום מקום. קיבלתי 80 במבחן האחרון, ובין לאסוף את עצמי מלהתבאס ללשכנע את עצמי לשבת ללמוד גם אם תקרא לי יפה, נסיכה, פרח – אני לא רוצה לקום. אני כל כך, כלכך לא רוצה לקום. אני שרועה, שקועה בשביזות, בחוץ - השרב מכה על החלונות, בפנים. המזגן מכה בי, ואני תלויה בין להחליט האם זה נעים לי או לא, בטח לאור זה שנשרפתי בקמפוס. אוי ירושלים, עיר הקודש וקרני הUV שלך. אני מרגישה תלויה בין 80 לבין הלא נודע – הלא הוא מועד ב'. אבל לבקשתך אני קמה. אין לי ברירה באמת, אני יכולה להיות בראטית, אני רוצה מאוד. אבל היצר לספק אותך, ועל הדרך להישען על השיש הקר גובר עליי.

"מה זה פה? "

אתה מצביע על חצי מעגל, חצי ברור של קפה שנשפך. כשבוחשים קפה, והוא קצת עולה על גדותיו ונשפך בחוסר אלגנטיות על השיש. דפוס די ברור. זירת פשע מסגירה. אני פולטת שאני לא יודעת, בחצי חיוך. מרגישה את המבט החם שלך.

יצאנו לאכול הודי היום. מקום קטן בנחלת בנימין שמזכיר לי שאני שונאת את תל אביב, אבל זה נושא לחוויה אחרת. נחמד לראות אותך בציבור, כי אתה חייב להיות שפוי. הכוח עובר לידיים שלי. בראטיות בציבור לעומת זאת זוכות להנות. שפוי אגב, זו מילה סובייקטיבית. אני קוראת לך "סייקו" בצחוק בחדרי חדרים, כי לפעמים נשמע כאילו העינויים שלך הגיעו מchan4 .  אולי מאופק זו מילה טובה יותר. אחריי שאכלנו שמתי לך ראש על הברך.
השולחן – פינתי.
המזגן – מעלינו.
הצוות – יכול לראות.

והיה משהו כ"כ מרגיע, בלשים לך את הראש על הברך, בפרהסיה. זה לא מיני בכלל, ולצופה מהצד זה גם לא בדס"מי בכלל. כמה נעים זה להרגיש אותך, מלטף אותי ברכות, מעביר יד על השיער, על הפנים שלי. אני רגילה לקיצוניות, לסטירות בפנים, לבכי, לרוק. אז דווקא בנחת היה משהו שונה. אז לענות לך , "אני לא יודעת" , כאשר אני בבירור יודעת, היה להגיד – זהו. סיימתי עם הנחת שלך. חזרה לרגיל והמוכר. זהו סופה של הפסקת האש ואני צריכה קצת אקשן. בטח לאור כוס הסטרבאקס שלי, העומדת על השולחן בסלון. אגלי התעבות נוזלים על צידיה.

לכל אחד יש אוסף. אני נתקעתי בייסיק וויט ביצ' אמריקאית (שאינני) ואצלי אלו כוסות רב פעמיות של סטרבקס. אז יש לי אוסף של לבבות שבורים וכוסות סטארבקס.

אתה מרים גבה אבל נשאר שקט. (שקט ?). אני שומעת את המוח שלך רוקח, זומם. את גלגלי השיניים שמרכיבים את העינויים שלי, שמחרמנים אותך,  עובדים. אני בראש שלך. אתה מתקרב אליי ואני כבר תוהה לעצמי מה תהיה ההרפתקה הבאה. אתה הולך לסטור לי בפנים? לחנוק אותי עד דמעות עם הזין שלך? עם היד שלך? לצבוע את הישבן שלי בצבעי ארגמן שעניתי לך?  או גרוע יותר.. את הכוס שלי ? הירכיים הפנימיות ? אדרנלין ואקשן זה שילוב מסוכן. התמכרות קשה מלהתמודד איתה, אליה אני שבה שוב ושוב, מוצפת מהריגוש במחשבה על הסיכון, העמידה בפני התהום טרם הנפילה.

מוזר, אולי יכולתי להיות פסיכולוגית טובה אלמלא הייתי מוכרת את דעתי ונפשי להנדסה. אני חושבת שהייתי יכולה להיות אחת טובה כי אני מסתכלת עליך ורואה את השינוי הקטן, הכמעט בלתי ניכר בפנייך. העין שלך קצת קופצת ואתה מטה את הראש ימינה, כחושב. אם הייתי חצופה באמת הייתי שואלת בבטחון – על מה אתה חושב? המוח הקטן שלך מסוגל בכלל לחשוב בבירור? ככה הייתי מדברת לגור שלי פעם, אבל אני אוהבת את הגפיים שלי יותר מדי כדי להוציא דבר כזה מהפה, בראטית ככל שאהיה.

אתה מתקרב אליי, עכשיו? עכשיו להיות מאוימת? עכשיו לחשוש ממך?  אתה אוחז בפניי ומביא לי נשיקה רכה. מסתכל לי בעיניים ומניח עוד אחת על השפתיים שלי, ברוך. כמה רך אתה כשאתה רוצה. אתה מנשק אותי ארוכות במטבח, משעין אותי על השיש הקר. חובק את האגן שלי, מקרב אותי אלייך דרך היד שמונחת בין השכמות.

אתה מנשק לי את הצוואר, לאט, רטוב, רך (!!). ברגע שהשפתיים שלך מתנתקות מהצוואר שלי, ויורדות קצת לעצמות הבריח עוברת לי צמרמורת בגוף מהקור של המזגן שפוגע ברטיבות שהשפתיים שלך השאירו. אתה מלטף לי את שד ימין, ומתכופף עוד קצת ועוד קצת. מנשק, מלקק בעדינות את האגן שלי ואז קצת מתחת לפופיק. מדלג על נקודות אסטרטגיות ומנשק לי את הירך החיצונית, ואז הפנימית, ואז קצת מעל הברך. אתה כורע על ברך אחת, מרים את החצאית שלי ומסיט את התחתון שלי. האוויר הקר פוגע לי בשפתיים שהחלו להירטב.

אולי זה מה שהייתי צריכה, ירידה טובה. אולי זה מה שיוציא ממני את הבראטית, את החוצפה. אני מנסה לא להתרגש יותר מדי ונושכת את החלק הרך, בתוך הלחי שלי. פצע בתוך הפה הוא מחיר נמוך לשלם בתמורה לשמירה על הפאסון שלי. אתה מנשק רגע מימין, ואז משמאל ואז מעביר לשון חמה על הדגדגן שלי. אני מנסה לשמור על קצב הנשימה שלי. לא להסגיר שדווקא לרוך והחום שלך יש את היכולת להמיס גם את מלכת הקרח אוקראינית שאני מדמיינת שאני.

אתה טוב במכניקה. לכן זה רק הגיוני שאתה מרים את רגל ימין שלי ,דרך אחיזה בברך, ומניח אותה על הכתף שלך. אתה מניח יד אוחזת על הישבן שלי, משאיר את השריר שלי חם, להימנע מכיווצי שרירים. אתה סועד אותי, אין ביטוי אחר. אוסף אותי אל פיך, מחזיק אותי שלא אזוז. מוסיף אצבע, מקמר אותה בדיוק לזווית שלי מבפנים. התחושה הזו, אני כ"כ אסופה בפה שלך, כ"כ מפוסקת עם האצבע שלך, כ"כ פגיעה אבל כ"כ בשליטה על הפנים שלך. מכדור של לחץ ואנטיפטיות אתה נותן לי להתרפק על הפנים שלך, ובתזוזה קצת קדימה וקצת אחורה, עם היד בשיער שלך אני מרפה מכמעט הכל.

אתה מתרומם חזרה באותה הדרך שירדת. נשיקה על הברך, ואז על הירך הפנימית, ואז החיצונית, ואז קצת מעל הפופיק.

"נהנת? "

אתה מחייך אליי בזדון.
"בטח שנהנתי תותי, איך אפשר שלא? "

"אני שמח לשמוע. יחד עם זאת צר לי להודיע לך שאת לא הולכת להרגיש את הזין שלי בתוך בקרוב. כלומר, בטח לא בכוס. אולי תזכי לרדת לי או שאני אשתמש לך בתחת, אני מבטיח להרחיב אותך קצת שלא יכאב, אבל בוודאות לא בכוס. לפחות לחודש הקרוב. בטח שלא לגמור, אבל אדג'ינג כל יום. את תבכי ואני אתחרמן מזה שאת בוכה, אבל את לא גומרת ולא מרגישה אותי בתוכך בקרוב."

הצבע יורד לי מהפנים. רכבת הרים של רגשות. עוד לא הספקתי ליהנות מהמעלה, כבר אנחנו מגיעים אל הלמטה ? מה? למה? למה צריך את העונש? מה קרה? מה חטאתי הפעם, אלוהים? מה הפעם, יא זין?

"אני בראש שלך. תפסיקי לקלל אותי במחשבות שלך ואני גם אענה לך על השאלה שאת בטח שואלת את עצמך – מה? אבל למה? " , כדי להוסיף לעלבון אתה משנה את הקול שלך בצורה ילדותית ומעקם פנים כשאתה מציג את השאלות שכמובן עוברות לי בראש. משפיל אותי ברוך ,כאילו הייתי ילדה קטנה שחוזרים אחריי מה שהיא אומרת.

אתה מחווה בפשטות לכתם הקפה שהשארתי על השיש, מחייך.

"לא יודע."

 

 

לפני שבוע. 3 במאי 2024 בשעה 22:56

הפעם אני מתחילה מחלק ב' של הסשן.
מאיפה שחשבתי שנגמר ורק נהיה יותר. בכוונה אין פועל לפני תואר הפועל.
"היית שפחה טובה. היית שפחה ממש טובה. " אתה אומר כשאתה מתיר את כיסוי העיניים שלי. ומשאיר אותו על הצוואר. אתה אומר "שפחה שלי" ומחייך אתה נראה קצת כמו סמיילי. יפה לך מחייך.
אני עם שיער פרוע, כיסוי עיניים ספוג דמעות ורוק שנזל לי על הפנים ואתה מחייך. הפרצוף שלך זומם ואני עוד לא יודעת. אתה משתיל לי נשיקה על המצח ומתחיל לפרק את רתמת החזה שהשארת אותי בה. לא יודעת כמה אני אוהבת להיות שפחה, אבל בהתחשב שזה תמהיל די הוגן של צעצוע, זונה וחור נראה שאין מנוס מלדייק במושגים.ואם כבר, אם מוסיפים "שלי" אחריי העלבון, זאת מחמאה.
כשאתה לקראת סוף הפירוק ועם החבלים עדיין על הכתפיים אני מצליחה כבר לצאת לבד מהם. "סליחה שלא חיכיתי, כבר אין לי סבלנות" .
אתה לוקח אותי ומפיל אותי להתחבק איתך על הספה. על השולחן יש צלוחית עם שפיך שאמרת שאסור לי לבלוע.
אני שקטה ואחריי סשן ,מתכרבלת לך אל החזה. אתה נותן לי עוד נשיקה במצח. מצחיק. בפעם הקודמת שדיברנו אמרתי לך שזה מצחיק שעוד לא יצא לנו לעשות סשן אמיתי, עם העינוי וההתמסרות המנטאלית ועכשיו אנחנו כבר אחריי.
אני מציעה שנלך להתקלח. אני זוממת בגדול, לעשות לך ממש נעים. אני גם אוהבת להעניק מגע, ונראה לי שהיית מאוד נהנה ממסאז' מושקע. אבל אני לא אגיד את זה, בכל זאת רשום 100% בראטית בפרופיל.
"לא סיימנו, את יודעת."
"חבל, יש לי טריק להראות לך."
"אה ,מעולה". חוזר לך החיוך הזומם.
"על אילו עוד עינויים חשבת? "
"מה הטריק שלך ?" "אני לא יכולה לספר. רק אחריי שנתקלח." "בסדר. אז תעשי לנו משהו חם לשתות בינתיים. "
לא יודעת מה אני לובשת או לא, אבל אני זולגת למטבח תוך כדי שאנחנו מדברים על המבחן האחרון. צולעת בחצי כוח. אני הולכת לקבל הערות מהמרצה שלי בראשון הקרוב ואז לזיין לך את השכל לגביהן כשנהיה בפראג, כדי כדי שכשנחזור וננחת למועד ב' שלי אני אשפר את ה80 המבאס הזה. כשאתה שואל אילו נושאים לדעתי אני מתחילה לזלוג להסברים לגבי קטיונים ואורביטלים. עוד לא סיפרתי לך על ספינים כדי לא לבלבל, אבל בוודאות תשמע עליהם בפראג. אני משוכנעת שאשפר את הציון במועד ב', כי דרושה רמה גבוהה מאוד של ריכוז כדי להצליח ללמד אדם על קטיונים מאפס ובמקביל - לנסות להבין למה שמרנו את השפיך שלך ולא נתת לי לבלוע או לירוק. במקביל, הטעם של הקונדום שלך עדיין בפה שלי. הקפה שלי יצא טעים והתה שלך יצא בהיר, אז כולם מרוצים. אני מבולבלת. אתה רוצה לשים לי את השפיך בקפה ?
אחריי הקפה (נטול השפיך), במקלחת אתה יוצא רגע וחוזר עם הקערית שלך. מה זאת חיית המחמד המוזרה הזו. אני מסבנת את הציצי בינתיים ואתה משתהה ,"לא חבל להתנקות לפני שאני מלכלך אותך? "
"מה ? בא לך שוב? "
אתה עוצר רגע, מחכה.
"את רוצה שאני אשתין לך בפה? "
ואו. איזו שאלה מעציבה. ברור שלא. אני נזכרת תוך כדי בך עוצר לשתות מים תוך כדי הסשן. כמה מתוכנן.
"לא. יש לי טעם טעים של קפה בפה."
"אה. אם ככה נצטרך להוסיף לזה משהו טעים. אני יודע גם בדיוק מה. "
אתה פוסע רגע החוצה, ומביא את הקערה של השפיך. "אל תראי כ"כ עצובה" , אתה טובל אצבע בשפיך ומורח לי אותו על הלחי.
"אני לא רוצה שפיך על הפנים" ,אני מגמגמת החוצה. "אה, טרי את אוהבת ואת זה לא? " "זה שפיך עם עפיצות. "
אתה ממשיך למרוח אותי בשפיך שלך. כשאתה מורח לי על השפתיים עולה ניחוח השפיך שלך לאף שלי. אוף, למה זה ככ מחרמן אותי. עכשיו אני יודעת שאני נראית עצובה. אני עצובה. אני לא עצובה כי רע לי, אלא אני מושפלת. ממש. השפלה כזו שמרגישים בבטן ובלחיים מהבושה. נמרחה לי גם המסקרה.
אתה מלטף לי את השיער מאחורה ואז מושך, מסמן לי לרדת על הברכיים. אני מתחילה לבכות.
" אל תבכי כ"כ חזק. אני לא יכול להשתין עלייך אם עומד לי. "
אני חצי בוכה וחצי צוחקת. אני מנסה להתרחק ממך כשאני על הרצפה של האמבטיה, אבל נדחקת לפינה ואין לי לאן לברוח. אני מסתכלת עלייך מלמטה, תוהה כמה אפשר לדחות את הקץ.
ואז.
אז אתה קצת משתין עליי. ואז הרבה. ואז הזרם שלך ממשיך לצאת ופוגע לי בעיקר בפנים ובחזה ושוב בפנים. יש הפוגה בשתן והבכי שלי מתחזק. אתה חוזר להשתין עליי ואני ממשיכה לבכות. הפנים שלי עדיין כואבות מכמות הפעמים שסטרת לי ועכשיו להרגיש את הזרם שלך על הלחיים מזכיר לי את זה ומעצים את ההשפלה. ואו. זאת השפלה. כזו שמרגישים בכל התאים והנימים בגוף, כזו שמגמדת את הכל בחיים. כזו שמרגישה כמו אבן ענקית ובוערת, אבל קפואה במקביל בבטן ובחזה. השפלה בוערת, שמתיישבת בגרון ומאדימה את הלחיים.
אתה מתכופף אליי ומציע לי לקום. אני מעדיפה להישאר לבכות קצת על הרצפה. להתבוסס בבושה. אני זוכרת שאתה מדבר, אבל אני קצת מרחפת. אתה חמוד נורא ושוטף לי ברכות את הפנים. אני קמה להתחבק איתך. ואו. אני לא מאמינה שעשית לי את זה.
""זה היה כיף." אני מחייכת אלייך. יא אוהב להשפיל נשים. ״זאת הפעם הראשונה שאני בוכה מהשפלה נטו, אתה יודע? "
"אוי. אני אוהב לשמוע את זה. כאילו לקחתי לך עוד חלק בבתולים. ואפילו זה לא שתן של בוקר. זה לא אכזרי כמו כמו מה שנתת לי לקרוא" ***
חוזרים להתכרבל על הספה. האפטרקר תמיד נעים. כמעט תמיד אני יותר מעופפת ובוהה, ואתה מחבק אותי עם כמה שיותר גפיים. זה היה נורא אבל מדהים בו זמנית. החיבוק שלך תמיד נעים, אבל אני בוהה בחלל, משחזרת את הרגע של השתן החם שלך על הפנים שלי, תוהה אם השתנן (CO(NH₂)₂) או חומצת שתן (C₅H₄N₄O₃) המרכיבים , בין היתר, את השתן, מגיבים לי עם הנתרן והאשלגן בדמעות. אגב, מסתבר שבדמעות יש גם שתנן. עכשיו כל פעם שאני אבכה אני אתחרמן, כי אחשוב עלייך משתין עליי. יצרנו בטעות התניה פבלובית.
*** -
(https://thecage.co.il/magazine,8663.html)
כבר לא נערת החידות ממומבאיי, יותר פרק 8 בעונה 6 של ריק ומורטי.

לפני שבוע. 27 באפריל 2024 בשעה 22:21

 "כבר חילקתי את עצמי לחלקים בשבילך והגשתי. המינימום שאתה יכול לעשות זה לחבר אותי חזרה. "

קיץ.

 חם.

שיקרתי.

אפריל. לא באמת קיץ, חם אבל נעים כשנוסעים על הקורקינט. בטח כשנוסעים עם שמלת קיץ (וקסדה). במעלית אלייך אני מסתכלת במראה. הנסיעה עם הקסדה והשיער הפזור קצת בלגנה אותי. לא משהו רציני, אבל בעיני ניכר.

אתה מנשק אותי נשיקה רכה, מניח את יד שמאל על האגן שלי. המיקום של היד שלך ג'נטלמני. המוח שלך לא. הוא מעוות. הוא סוטה. אני מתה על זה. הקול שלך תמיד מתוק יותר משאני זוכרת, ותמיד מתוק יותר מאיך שמצפים שהקול שלך ישמע. שומעים בקול שלך כשאתה מחייך.

אחריי הקפה צהריים אתה מסתכל על הסלאק ואני מניחה שאתה אומר לעצמך "על הזין " אבל בלב, כי בקול רם אתה אומר "בא לך שאני אקשור אותך קצת ?"

לא מאיימים על יונה עם יין, אתה יודע. בטח לא אחריי סיבוב שעשינו מוקדם יותר שרק פותח לי את החשק.

אני שמה את הטלפון במטען ובאה למשטח המרופד. מעניין, בפעם הקודמת לבשתי משהו יפה יותר ועכשיו זה קצת מוזר ללבוש רק חולצה שלך. אתה נעמד מאחורי ויד שמאל שלך עוטפת אותי מאחור. אתה לא מצמיד את הגוף שלך מאחוריי, כי במרחב הזה אתה בועט בגומץ של הברך שלי, מקפל אותה ומוריד אותי לרצפה. הבנתי את הרמז. היד שלך מייצבת אותי. אני מסתכלת עלייך מלמטה ותוהה איך אני נראית – מעניין איך הנוף שלך משם. עומד , מתמר  מעליי. בא לי לרדת לך. כל הזמן. אבל הזין שלך עבה ואתה מזיין לי את הפה כואב ואני תמיד מפחדת שזה לא נעים לך. נכנעת לספירלה של מחשבות. אתה מעביר יד בשיער שלי, ואני בדיוק חושבת אם יפה לי בחולצה שלך בהתחשב בזה שהיא דיי גדולה עליי. אתה אוחז בה מאחור ומוריד אותה. אני מופתעת.

יש תחושה פגיעה מאוד בלהיות על הברכיים מול מישהו, מולך.

יש משהו הרבה יותר פגיע בלהיות ערומה בו זמנית, כשאתה לבוש.

יש משהו הרבה יותר פגיע בלהירטב מזה.

בטח כשאתה יודע.

אתה מתחיל לעטוף אותי קצת בחבלים שלך ואני נודדת במחשבות. יש לי שיער על הפנים. אתה שומר איתי על קשר עין כי זה חשוב לי, אתה יודע. אתה מדבר איתי תוך כדי. אני מצחקקת. אתה מזהיר אותי לשמור על ריכוז ולא לזוז, כי עכשיו אני כבר על רגל אחת. אתה אוהב לעטוף את החבל סביבי ולקרב אותי אלייך. לנשק לי את המצח, את הלחי, להגיד מילים. אני משתדלת להקשיב לקול המתוק שלך, אבל זה קשה לפעמים. זה קשה מאוד כשאני ככ רטובה. זה קשה מאוד כשאני מרגישה כל משב אוויר כי הכוס שלי רטוב עכשיו בגללך. זה קשה כי אני חוששת כל רגע שאתחיל לנזול ותראה כמה אני חרמנית דרך הטיפות שלי. הכל מרגיש אופורי.

עד שאתה מרפה את אחד החבלים ואני עפה. אני מתהפכת באופן לא צפוי. עם הראש למטה. זה היה מלחיץ, מאוד. לוקח לי רגע לאסוף את עצמי. "את בסדר? "  אתה מפציע.

" כן."

"זה היה בכוונה? "

אתה אוסף אותי קצת אלייך. "כן. לא ציפיתי שזה יהיה היפוך כזה גדול אבל כן."

אני מרגישה בטוחה. אני יכולה להגיד לך אם משהו מוגזם לי.

אתה ממשיך באומנות שלך. כשאני כותבת על זה עכשיו זה קצת כמו השפיך שלך.

אתה מצייר עליי עם זה. אתה מכתים אותי בזה. אני אחת עם זה. זה נעים.

יש משהו מאוד לוקח בחבלים. מאוד רכושני. מאוד כוחני. כוחני בצורה יוצאת מן הכלל. עדין בצורה יוצאת מן הכלל. אלגנטי. כמו שחמט. כמה כתבתי על שחמט ומין, אלוהים. אבל כן. ברכות אתה לוקח ממני את האוטונומיה שלי. משהו כ"כ אלמנטרי, בסיסי, הישרדותי – שקל לך לקחת ממני. שאני נותנת לך.

כשאתה מזיין לי את הפה, כשאתה מורח לי שפיך על הפנים אני נותנת לך את הצד הזנותי שלי. המצועצע. המלוכלך. המרצה. החושב עלייך.

כשאתה קושר אותי ,בצורה סטרילית, כמו מנתח, אתה מפריד ממני את הכוח האמיתי שלי. ברגע אחד לא משנה מה אגיד. אין מה לעשות. כרגע – את בחבלים שלי. כמו להיות תחת הרדמה. זה אינטימי בצורה מחרידה ומערפלת חושים. זה מאיים כמה שזה אינטימי. תודה שזה איתך.

הורדת והעלית ושינית אותי. רגע מתאפסים על הרצפה. חצי קשורה אתה משעין אותי עלייך, מלטף ואז נותן לי סטירה בשד. אני לא בטוחה מתי אבל אתה מחזיר אותי לאוויר, הפעם בין שני הבמבוקים. חצי מפוקסת. אני רק חוזרת לפוקוס כשאני שומעת את הרוכסן שלך נפתח ואני רואה אותך מתהלך בבית. מביא משהו.

לא ציפיתי להרגיש את הזין שלך בפה שלי. בטח לא כשאני הפוכה. אני מנסה לתת לך לזין לי את הפה אבל לא מצליחה לתפוס את הקצב ונחנקת כמה פעמים. הרוק שלי נוזל לי על הפנים. הדמעות מאיימות להתפרץ. אתה עוזב את זה ומלטף לי את הראש. אני מתוסכלת.

"את רוצה שאני אקשור לך את השיער ? זה יקל לך על הצוואר."

לא יודעת. אני רוצה שתעזוב אותי אבל במקביל שלא תוריד ממני את הידיים החמות שלך. ולעזאזל כבר עם הקול המתוק שלך. אתה נותן לי סטירה קטנה בלחי. אני מתוסכלת. אני ככ חרמנית. בא לי שתוריד אותי מהחבלים עכשיו ואני אוכל להיות החור הקטן שלך. אני מרגישה שאני לא מצליחה ככה.

אתה מצמיד אל הכוס שלי, הרטוב ממילא, ויברטור.

אני לא יודעת להכיל את זה. אני כותבת עד עכשיו וידעתי להכיל הכל. אני לא יודעת איך לכתוב עלייך מזיין אותי באוויר כשאני בחבלים שלך. אני לא יודעת לכתוב על כמה כיף זה לראות את זה בהשתקפות של הטלוויזיה. אל תפסיק לעולם. הדרך היחידה שחשבתי לכתוב על זה היא כזו –

אני זוכרת שהייתי צעירה יותר ועוד גרתי אצל ההורים. ואני לא זוכרת מה קרה שתסכל אותי ואיפה הייתי, אבל תוסכלתי מאיזה חוק ולא רציתי לעשות את מה שצריך. והסתכלתי על התקרה בחדר שלי ואמרתי לעצמי הטינאג'רית – כשאני אגדל אני  אעשה מה שאני רוצה ואף אחד לא יגיד לי מה לעשות. אז אני הצעירה – יו מייד איט. זה בדיוק מה שאת רוצה. זה בדיוק מה שאני רוצה.

אני מסתכלת על התקרה ואני רוצה אותך עמוק יותר בתוכי. יש משהו כ"כ מתסכל בניגוד מול הכאב התמידי של החבלים לעומת העונג שלך. אני עוד אכתוב על זה. מצד אחד – אתה מענה אותי. מצד שני – אתה ככ עושה לי נעים. הפער הזה מסחרר אותי.

אחריי כמה זמן הרגל שלי מתחילה לאבד תחושה ואנחנו מפסיקים להזדיין. אני לא מאמינה. הזין שלך היה עמוד התווך שהתקיים עליו העולם שלי עד לפני רגע, ועכשיו אתה מוריד ממני את החבלים. אני מתוסכלת. אני עצובה. הקול המתוק שלך מדבר אליי תוך כדי שאתה משחרר אותי מהחבלים ואני רק מרגישה כמו פיה שאתה מדבר איתה כשאתה לוקח לה את הכנפיים. אני מנסה לנשום עמוק.

ואני מנסה לנשום עמוק. ואני מנסה לנשום עמוק. והאוויר ... לא נכנס.

החזה שלי עולה ויורד בתסכול.

" היי .. היי ... מה קרה ? "

אתה שומע את הנשימות שלי הופכת לקצת בכי.  אני עוד לא יודעת להסביר למה. זאת היתה רכבת הרים רגשית. זה מטורף לי. להיות על גג העולם לרגע. להיות ככ שלך. להרגיש שזה נלקח ממני. שהחזירו לי את האוטונומיה ואת כל האחריות ושעכשיו אני שוב פעם צריכה להיות אחראית. הייתי ככ קטנה לרגע. אני ככ חשופה עם הניגוד הזה. לא ציפיתי לבכות. בטח שלא ציפיתי להרגיש בסדר עם זה.

"זה בכי טוב, באמת."

היה לי כ"כ אינטנסיבי ומדהים, שאי אפשר להתקיים בעולם עכשיו בלי לזכור את הרגע הזה. בלי לרצות שהוא ישוחזר שוב. אני לא זוכרת מי אמר לי פעם, שאפשר וכדאי לנסות את כל הסמים בעולם – חוץ מהרואין. הרואין גורם לאופוריה ככ חזקה שאתה לא משתחרר ממנה. היא משתחזרת לך במוח שוב ושוב ואתה רק רוצה לחזור אליה.

ככה היה לי הסקס בחבלים איתך. אני לא נגמלת מסקס איתך, וכל רגע שאתה לא מזיין אותי בחבלים זה רגע שבו אני שורדת בלי זה – אבל זה שם. בתת מודע שלי. מנסה להשתחזר שוב.

במקלחת ובכרבולים הנקיים אנחנו מחברים אותי חזרה. הגשתי לך את הצדדים המלוכלכים שלי, לקחת את הנקיים שלי גם, עשית איתם אהבה והחזרת למקום. עכשיו רק תגרד לי בכתף.

 

 

 

 

לפני שבועיים. 24 באפריל 2024 בשעה 20:42

אנחנו ככ הרבה זמן במלחמה ולובשי המדים שלי הם שברונות הלב הכי חד שלי לאחרונה.

קודם כל, היה את הקצין. אתה לא קצין באמת ואתה גם לא סובל דרגות. אבל אתה כל מה שקצין צריך להיות. אין מי שיעשה את זה ? – אתה קופץ על המשימה. הכל בשליטה, אני באזור. היית ככה גם איתי. כמה קל זה להיות נשלטת של בן אדם כמוך, צעצוע. צריך מי שיכנס לרצועה?  אני נכנס.

ונעלמת לי. אני לא שופטת, אני לא כועסת. בא לי לחבק אותך. הכל גרוע, באמת. כשכתבת לי שיצאת התחלתי לבכות בבר. מי מתעכב בעזה?  אוף. נשבר לי הלב עלייך.

היה את הטייס. הוא גור קטן, הוא מתכרבל, הוא נקשר, הוא מתמסר. הוא אוהב את הרכות ורק קצת את הכאב. הוא אוהב את ההשפלה. כמה קל זה לחבוק אותו מאחור כשהוא קשור. כמה קל זה לנשק אותו אחריי שהוא קיפל את הסרבל שלו. " אני לא מסוגל לעשות את זה יותר" , אני לא מאשימה. "אני חייב טיפול. אני מאבטח את הכוח שלנו ברצועה, תוקף בצפון ורואה את זה מולי. אני לא יכול להיכנס לרכב ולנהוג כאילו הכל נורמלי. אני מתפרק. "

יש את הצללים של הירושימה. צללים של אנשים ברגע הפלת פצצת האטום. אנשים שאהבתי הפכו לצללים. 

איך ממשיכים מכאן?

לפני 3 שבועות. 17 באפריל 2024 בשעה 13:37

"תמשיכי לספר לי את הסיפור שלך" אתה אומר ודוחף את הזין שלך חזרה לעומק הגרון שלי. אני נחנקת, לא מצליחה לסנכרן ולהצליח לנשום מהאף מאז שהצטננתי. בטח שלא מצליחה להמשיך לדבר.אתה מוציא את הזין ונותן לי מריחה של רוק עם הזין לפנים.

"תסתכלי עליי."

רוק משתרך לאורך הפנים שלי ונוזל לשמלה ולציצי שלי. אתה מחזיר את הזין שלך לפה שלי ,מתחיל להיכנס פנימה ואחורה. אתה משפד אותי על הזין שלך ומתכופף, נותן לי נשיקה במצח. אני מרגישה את הפנים שלי אדומות ואת העיניים מזוגגות. פנימה והחוצה. כל מה שאכפת לי ממנו זה להצליח לנשום כדי שלא אצטרך להוציא את הזין שלך מהפה שלי. ולמען האמת אתה ענק וזה מותח לי את הפה. אחריי שמצצתי לך בפעם הקודמת נתפסו לי השרירים בלחיים ובלסת.

אתה נשען קצת  אחורה בכיסא ונותן לי לאכול לך את התחת, וכשאתה זז ימינה או שמאלה טיפה, אנחנו יוצרים קשר עין. אתה מחזיק לי את השיער ומקרב אותי קרוב יותר, עמוק יותר וצמוד יותר לחור שלך. אני יכולה לאכול לך את התחת שעות. אתה עושה ביד תוך כדי, אבל מפסיק וחוזר לזיין לי את הפה. קדימה ואחורה, אני מנסה לקפל את השפתיים פנימה ולהצליח ליצור וואקום בפה שלי כדי לרדת לך טוב יותר,  אבל אתה מהיר ואני מספיקה בקושי. אני מרטיבה מלראות אותך נהנה ככה. אתה אוסף לי קצת את השיער וממשיך לשפד את הפנים שלי עלייך.

"אני הולך לגמור עכשיו. לא לבלוע."

אתה נעמד מהכיסא, מחזיק לי את השיער ומזיין לי את הפנים קצת יותר מהר, ואני מחזיקה לך את הארבע ראשי. אני מרגישה אותך מתחיל למלא לי את הפה בנוזל חם וקצת מריר. הפה שלי מלא ברוק גם ככה. הרוק מהסוג הטוב, ממעמקי הגרון, הסמיך.

אתה מאט את הקצב ואני משתדלת לא לבלוע, מנסה לנקות את הזין שלך מטיפות השפיך האחרונות. הפה שלי נשאר פעור. נוזל עליי קצת שפיך חם לכיוון החזה ואז לרצפה.

אתה מכניס שתי אצבעות לפה שלי ואני קצת מופתעת. שתי אצבעות לעומק הגרון, מצפה אותם. אתה מוציא אותן, ואז בשתי אצבעות מהולות בשפיך ,רוק וחיוך אתה מורח לי אותן על הפנים. הלוך ושוב, מלחי שמאל לימין וחוזר חלילה. מכסה אותי בדנא שלך. ואז אתה סוטר לי ואני מתמוגגת. וסוטר לי שוב כי אתה יודע שאני אוהבת.

"את יכולה לבלוע."

אני שוטפת פנים ומתבאסת בבאסה שלך שהמסקרה שלי, למרות האגרסיביות והנוזלים, לא זזה.
אתה מושיב אותי עלייך הפוך, מחבק ויושב קצת מול המסך. חצי עובד חצי מנסה להתאפס. אני רוצה לגמור לך על הזין אבל מציעה קפה במקום.

"כן. אני אשמח. "

"אוי "

"מה קרה? "

"סתם בטח אין אצלך חלב שיבולת שועל. "

"בטח שיש. אמרתי לך שאני אקנה לך. " אתה מחייך. אני רגועה .


אני מכינה לשנינו קפה, אחד מהם מגעיל ובלי סוכר ועם חלב פרה כמו שאתה אוהב. השני עם סוכר אחד וחלב שיבולים.

במערכת צירים קרטזית נקודת ראשית הצירים מסומנת לרוב באות O וערכיה הם (0,0). אחריי שאתה משתמש בפנים שלי זה מרגיש כמו נק' ראשית הצירים. הכל התאפס, הכל נרגע, הסדר שב על כנו.  תסתובב, אני אוכל לך את התחת שוב.

סה"כ אפשר להגיד -

" וְהִנֵּה-טוֹב מְאֹד" .

לפני חודש. 9 באפריל 2024 בשעה 18:30

התיישבתי שוב פעם מול המחברת בתסכול. אולי אם אני אקרא בזווית אחרת את השאלה זה סוף סוף יתיישב לי במוח. אני סוף סוף אבין מה רוצים ממני, מה המרצה שלי שואלת כאן, איך עוברים את התואר הזה. איך עוברים את החיים האלה.

בהיתי בדף והרגשתי את הכל נעלם, את התסכול גואה ואת הדמעות בפינה של העין.

"הכל בסדר? " שאלת והצצת מעבר לפינה. "כן חמוד. סתם איזה תרגיל מעצבן."

"סביר להניח שהתרגיל לא מעצבן כי זה סתם דיו על דף. אבל למה את מתעצבנת? " אמרת לי וזרקתי עט לכיון הכללי של הדלת בלי לחשוב. "תעזוב אותי. אתה אחריי כבר. מה, באת להציק לי? "

-          "כן , קצת."

-          "סורי בייבי. אין לי זמן כרגע. אתה יודע שהמבחן יוצא ביום שישי הזה ואני בלחץ אטומי"

נעלמת חזרה מאחוריי הפינה בלי להגיב.

אוקי.  יש לי את זה. הייתי בשיעור. הייתי בהרצאות. הייתי בתרגולים.

קודם כל תחום הגדרה. אם אני מסתכלת על משפחת הפונקציות, איפה הפונקציה בצורתה הפרבולית מתבטלת? נתחיל מהצבה בחלק הראשון...מה המשמעות של הפרמטר פה?

זה לא זה. עוד נשימה עמוקה, עוד דמעות שעומדות ליפול.

 

אני מרגישה אותך נעמד מאחוריי ואני קמה כדי לריב.

"אני לא מבינה אות- " ואני לא מצליחה לסיים את המשפט. היד שלך הצמידה אותי לקיר מהצוואר. אני מנסה להגיד משהו אבל לא מצליחה. אני מרגישה את הדם קצת אוזל לי, ואתה מחמיר את התחושה הזאת בלהרים את היד שאוחזת בי קצת למעלה. אני על קצות האצבעות ואתה מסתכל עליי מלמעלה.

" את צודקת. אני באמת אחריי. אני חייב להיות תומך יותר ולעזור לך. את רוצה שאני אעזור לך? "

אני לא מצליחה באמת לדבר ומנסה בקול חנוק. לא יוצאים צלילים קוהרנטיים.

"תבקשי יפה ואני אעזור לך." , אתה מוריד אותי מקצות האצבעות, הפנים שלי חמות, אבל אני מצליחה חצי לגמגם וחצי לגנוח – "בבקשה תעזור לי."

אתה מושיב אותי לתוך הכיסא ואוחז לי בשיער מאחורה, מכריח אותי לשמור איתך על קשר עין.
–" את זוכרת מה אמרתי לך לגבי לימודים? "

-          "לימודים זה הכי חשוב. "

אתה אומר לי להישען על השולחן.

"תתחילי לפתור."

"בייב.. אני לא יודעת. אני לא יודעת איך פותרים את זה עכשיו."

אתה תולש ממני את הג'ינס.

"ממש כדאי לך לדעת. אני רואה אגב שאת בכיוון. מתי הפרבולה הזאת תתאפס? תבני משוואה."

אני מסתכלת שוב על הדף וחוטפת סטירה בתחת. אם התחת שלי מחולק כמו מערכת צירים קרטזית, התנופה שלך לתחת שלי היתה מנק (6-,5) לכיון נקודת ראשית הצירים המקודשת. כן, ננוע על הציר מימין לשמאל.

אני מתחילה לכתוב משוואה שמאפסת את a.

אתה מרחיק ממני את הדף ומשעין אותי קצת יותר על השולחן.

-          " יופי. מה תפקיד הדיסקרימיננטה? "

-          "בייב, לפי השאלה אני צריכה שתהיה קטנה יותר מ0. "

"נו?"

" מה נו? תבני משוואה" , אתה אומר והיד שלך מונחת על הצוואר שלי מאחור. מולי דפים זרוקים, מחשבון, מראה קטנה ,קפה מהצהריים וטישו. לדמעות.

-          " אני לא יודעת לבנות את האי – שיווין הזה"

-          "את לא רוצה שאני אזכיר לך.  כי כבר הזכרתי לך פעם. חבל."

-          "בייב אני באמ-"

אני לא מספיקה להשלים את המשפט בגלל הפחד. אני מרגישה את הזין שלך מכוסה בלוב, ואני יודעת שאני הולכת לשלם על זה שלא תרגלתי.

-          " לא לא ביייב לא. די, תן לי רגע."

אתה משתמש בצוואר שלי כנקודת אחיזה. אם הדגדגן שלי נמצא בראשית הצירים והכוס ב(0,2) אז הזין שלך נשען על החור השלישי במשוואה ,שמונח  ב(0,4).

"את בטוחה שאת לא זוכרת? " אני לא מספיקה לענות ואני מרגישה אותך מפעיל עוד לחץ עם הכיפה. אין לי ברירה אלא להרפות. אני רגילה להרפות בו זמנית עם הצוואר, אבל אתה לא נותן לי ומחזיק אותי מהצוואר ומתחיל להיכנס לי לתחת. אתה חופן לי את השיער ושואל

-          " למה לא הקשבת כשהסברתי בפעם הראשונה? "

אין לי תשובה. אתה מזיין אותי חזק יותר וחולץ שד מהגופיה שלי. אתה מסובב לי את הפיטמה.

-          "למה לא תרגלת את החומר אחריי שהסברתי לך? "

אין לי תשובה. אני מתוסכלת כי אני מתחרמנת מלהרגיש אותך בתוכי אבל לא מתקרבת ללגמור כי אני לא מצליחה מהתחת. אני מתוסכלת מהחומר. את לוקח את היד מהפטמה ותופס לי את שורש כף היד ומסובב, מדביק אותה לגב שלי. אתה ממשיך לזיין אותי בתחת, אבל מהר יותר וכואב יותר.

-          "תפתחי את התחת שלך. את לחוצה מהלימודים וכמו שאת מכווצת את לא תצליחי לשבת ללמוד אחריי. את רוצה לשבת ללמוד אחרי, נכון זונה קטנה שלי?
נכון ,חור יפה? "

 יש לי תשובה, אבל אני לא מצליחה להוציא אותה. אני מתחילה לבכות. היד שלך על הצוואר שלי, הכאב בכתף, האשכים שלך מכים לי על הדגדגן מעט מידי זמן בכל רגע והכל מרגיש יותר מדי. מציף מדי, קשה מדי, מחרמן מדי.

אתה יוצא ממני בבת אחת ומשכיב אותי על הגב על השולחן. אתה מכניס אצבע לכוס שלי ולש אותי מבפנים כשאתה מצרף אצבע על הדגדגן. 

"אני לא מרשה לך לגמור. גם לא להשפריץ. חבל על הסיכומים."

" בייב די, אני רוצה לגמור, בבקשה"  

" אני לא מבין אותך כשאת לא בוכה."

אתה יורק לך על הזין, מוריד לי סטירה ובזמן שאני מנסה להתאפס ממנה אתה נכנס לתחת שלי. אתה ממשיך לעסות לי את הדגדגן, "מה רצית? "

אני מנסה להצליח לדבר מעבר לדמעות , " אפשר לגמור בבקשה?"

אתה מוריד לי עוד סטירה ומשאיר את היד נשענת על הלחי. "תסתכלי על עצמך"

אני רואה את עצמי במראה הקטנה על השולחן. השיער שלי מבולגן, המסקרה מרוחה, הפנים שלי אדומות ומלאות דמעות. כשאתה מעביר את היד לצוואר שלי אני מסתכלת עלייך שוב.

-          " בייב, אפשר בבקשה לגמור?"

-          "מה תפקיד הדיסקרימיננטה בשאלה הזאת? "

מה זה דיסקרימיננטה בכלל?  כמו בזיכרון מעורפל, זה חוזר אליי. אני מנסה לא לגמור ולהצליח למלמל , "לפי הפתרון שלה יהיו לי פתרונות. 2, 1, או 0"

-          "אז כן הקשבת. רק רצית שאני אזיין אותך בתחת כדי שתצליחי לפתור? "

אני לא עונה. איזה מחשבה הזויה. מאיפה הוא מביא את השטויות האלה? זה מה שהוא חושב שמעניין אותי? מי נראה לו שהוא בכלל? ...איך הוא יודע את זה? 

-" כן."

- "ואם אני אתן לך לגמור את תסיימי את התרגיל? "

אני לא מצליחה כ"כ לדבר. אני מרגישה את עצמי קצת פוזלת ואדומה, אבל אני מנסה ליצור קשר עין ולהנהן כדי שהכוונה תהיה ברורה.

-          "תגמרי בשבילי זונה יפה שלי."

אני גומרת לו על הזין, מפילה מחשבון בזמן שאני מפרכסת. הוא מניח יד חזקה על הבטן התחתונה שלי ומעצים את התחושה.

" גמרת ?" ,אני מצליחה להוציא אחרי שהצמרמורת עוברת לי. הוא מנשק לי את הדמעות ואז נותן עוד נשיקה במצח.

-          "לא. תסיימי את התרגיל ואבדוק אותו. אם יצא נכון אני אתן לך את השפיך שלי כפרס ואגמור לך בפה. אם לא יצא נכון אני אתן לך את השפיך שלי עדיין, אבל רק כדי שתראי טוב אני מתכנן לגמור לך בעיניים בכוונה. זה יכאב יותר. התרגיל אחריו כבר בוודאות יהיה נכון. "

"אחותי , הכל טוב איתך?" אני מתחברת חזרה.

"מה?"  

"כן. התחלת את התרגיל ואת בוהה איזה עשרים דקות בדף בלי להזיז את העט. "

אה. פתאום השולחן מהבית מתפוגג וספריית רוח חוזרת להתקיים.

"בכל מקרה, אנחנו הולכים להביא זריז קפה מהפורום. תבואי. אוויר יעשה לך טוב."

אני אוספת את הדברים החשובים בתבוסה וקמה. יקח עוד זמן עד שתפתח אותי לשתיים, אבל בינתיים הזכרון שלך מספיק כדי ליישר אותי מהבחינה הלימודית. החברה שוב פעם קוטעת לי את חוט המחשבה - "הבנת מה התפקיד של הדיסקרימיננטה בכל הדבר הזה? "

"בטח...תני לי להסביר לך."

לפני 5 חודשים. 8 בדצמבר 2023 בשעה 18:02

אני רוצה שתרד לי. אני יודעת, אולי זה קצת אנוכי – אבל בא לי שתרד לי בלי הפסקה. אני רוצה להרגיש אותך. אני רוצה שתחזור הביתה, שאני אריח את הסירחון של הפגזים והכבישים עלייך. שנתחבק חזק ואז נתנשק. תחזיק את הפנים שלי בידיים שלך ואני אטעם אותך. תעביר יד אחת לשיער שלי, תלטף אותו ואז תקרב אותי אלייך מהגב התחתון. אני מתכננת לשים לך את יד שמאל שלי בתוך החולצה ולעשות לך נעימי בגב ולהשאיר יד אחת על הלחי, להרגיש אותך קרוב.

אני זוכרת שהזדיינו באפטר הקודם שלך כמו חיות. הזעת עליי, הזעתי עלייך. הזין שלך יצא ונכנס ממני. כל פעם רציתי שלא יצא וכל פעם רציתי שיחזור פנימה כמה שיותר מהר. הצלחת למתוח אותי מבפנים, מרחיב אותי כל פעם עוד טיפה. וזה בכלל לא היה השיא מבחינתי באותו ערב. כי אחריי שהפסקנו להזדיין – נכנסנו למקלחת. היה לי נעים לראות אותך נרגע מתחת למים החמים, מתנקה. שואב את התחושה אחריי מי יודע כמה מקלחות שטח קרות – אם היו בכלל. עמדנו במקלחת ודיברנו. הרגליים שלי אדומות ובוהקות מהמים הרותחים שהתחילו להיקוות במטר וחצי על מטר וחצי שהכיל את שנינו. עשיתי לך קצת מסאז' בשכמות. ואז לדעתי ראיתי את הדבר החמוד בעולם. פודרה שנתקעה לך באוזן. בשלב זה כבר חפפת, וניקית כמו ילד טוב את האוזניים. אבל פודרה כמו פודרה – נכנסת לכל חור. בדרום, לרוב יש פודרה. הכרתי אותה מקרוב בתור מדריכת חי"ר על נמ"ר.ביום שיוצאים לשטח יודעים שחוזרים לפחות עם קילו פודרה שנכנסת לכל חור, פינות קטנות בעיניים, באוזניים, בפה, באוכל. הפודרה חודרת לנפש. יש אזור באוזן שנקרא "קונכה". ומהזווית שלי, נמוכה ממך בכ15 ס"מ , ראיתי שיש לך מלא פודרה באוזן. וזה היה חמוד ומצחיק, כי אם לא מצחיק אז זה היה מעציב נורא שזה תקוע לך בכל חור. ואחריי שכבר חפפתי ואני נראית כמו עטלף רטוב, קצת נקרעתי מצחוק במקלחת.
שאלת אותי מחייך -
"למה את צוחקת?"

השאלה הזאת הצחיקה אותי יותר, בגלל שידוע שעם פודרה יגיע התסכול. בפודרה נלחמים בעוז במקלחת אבל עדיין תפגוש אותה פתאום בשישי במועדון אחרי שיצאת בחמישי מהצבא, והפודרה תחכה לך פתאום בזווית העין. ואז מוציאים את הפודרה הקטנה הזאת, ונזכרים שלפני 48 שעות היית במדבר בתוך טנק. בקיצור, ידעתי שאפגוש את התסכול הקטן הזה שלך – אבל הוא היה כ"כ חמוד שלא יכולתי לחכות.

"אתה יודע, יש לך פודרה באוזן."

אמרתי ונאנחת. ניסית עם הזרת להוציא אותה, אבל היד שלך גדולה והקונכה באוזן שלך דיי קטנה. באותו רגע היה לי רעיון, וזה היה די מקסים. הבאתי קיסם אוזניים, נשענת על הקיר במקלחת, שעדיין מלא אדים וניקיתי לך את הפודרה מתוך גומחה קטנה באוזן. זה היה ממש מתוק בעיניי, למרות שמדובר באקט קצת בבוני אם חושבים על זה לעומק. ועדיין, שני קיסמי אוזניים מטונפים אחריי זה היית באמת נקי. עכשיו נשאר רק לנקות את הנפש מתישהו. זה די השיא שלי באפטר שלך. אני חייבת להודות לך על הרגע האינטימי הזה, הרגשתי אותך, ולו במעט. זה היה אמור להיות טקסט על ירידות. על קונילינגוס. לא תמיד במלחמה מצליחים להתחרמן בגוף. הפעם הצלחתי רק בנפש. שמור על עצמך.

לפני 5 חודשים. 28 בנובמבר 2023 בשעה 21:58


אני משחקת שחמט כבר תקופה ואני שחקנית טובה – מקווה שהפוסט יהיה מפרה למי שזה רלוונטי עבורו. להלן מס' חוקים חשובים מאוד בשחמט וכמובן מובאות דוגמאות בהמשך המאמר לשימוש שלהן בחיי היום- יום. כמובן ,קודם כל חשוב שתיהנו מהמשחק, אבל הנה מס' חוקים מנחים.
חוק מס' 1 - אני רוצה לדבר על החשיבות של מלכודות. שחמט הוא משחק עמוק, מעניין והיסטורי. יש המון פתיחות, המון הגנות והמון מלכודות. שחקן שחמט טוב יודע להתגונן מהן – אבל שחקן שחמט מעולה יודע לא להיכנס לתוכן. כתבתי את החוק הזה ראשון, ולו יש חשיבות גדולה. ארחיב בנושא בהמשך המאמר.
"את יודעת שאת עושה לי חיים ממש קשים כרגע ".
"כן , אני יודעת."
ברור שאני יודעת, אני חושבת על הזין שלו מתקשה במדי הב' , כשהוא זרוק באיזה חור בדרום, קרוב מדי לגדר ונאנחת. לא גמרתי כבר שבועיים ,מאז הפעם הקודמת שהוא חזר מהצבא. זה אגב לא היה בכוונה, כן קצת נגעתי, בעיקר כשדיברתי איתו, אבל לא יותר מזה. זה כבר מתסכל אותי אבל הוא יוצא מחר מהצבא, וכבר יומיים שאנחנו מדברים על זה והחלטתי באופן יזום לחכות לו. הוא לא ביקש – לא יודעת למה הוא לא ביקש, אבל אני רוצה להקדיש לו את האורגזמה הזו. אני מכירה את עצמי בנושא הזה, אני קצת מתחרטת על ההחלטה הזו וקצת לא – אבל אלו היחסים שלי עם אדג'ינג .אהבה ענקית ושנאה יוקדת.
"זה יצטרך להתנקם בך"
" ואם אני עושה חיים קשים לשנינו ? העונש יהיה קשה פחות ?"
"חחחח , לא"

חוק מס' 2 – אם הסתבכת, כפי שניתן לראות שקרה לי - אפשר להציע תיקו. שיווין. לא אתה ולא אני, או כן אתה וכן אני. שיווין דמיוני כזה, שנותן לנו אפשרות לא להוציא אחד לשני את המיץ (לא המיץ הטוב) ומשאיר אותנו עם שאריות השפיות. אם הצעת התיקו כשלה – אפשר לנווט את המשחק ל"פט", שנותן לנו לא להפסיד אבל גם לא מאפשר לשחק השני לנצח.
"ובכן, נראה שניסיתי לנהל משא ומתן עם האויב ללא הצלחה"
"בסדר גמור, את תצטרכי להביא ביד קצת, שתי אצבעות פנים, יד על הדגדגן, עד שאת מגיעה רגע לפני לעצור ולספר לי מה את הכי רוצה באותו רגע. ואז אגיד לך לילה טוב. נראה גם אילו חלומות יהיו לך הלילה."
"תמיד אני ישנה הכי טוב אחריי שאני גומרת, אז אני לא מודאגת."
" אני מבין שפספסנו את החלק שבו את לא גומרת? "
כן קפטן, בהחלט פספסתי את זה. ההצעה לתיקו ירדה מהפרק. אני מורידה מכנס ונכנסת מתחת לשמיכה. בשלב הזה לא גמרתי כבר הרבה זמן ואני מתחילה להרגיש בחוסר. אני מכניסה שתי אצבעות ומשעינה את הטלפון על הכרית ליד כדי לפנות גם את היד השנייה. בפעם הקודמת שהוא בא היה לי פלאג בתחת והזין שלו בתוכי הרגיש כאילו הוא מפצל אותי לשתיים. אני כותבת עליו וחושבת על הרגע הזה, והגוף שלי מתמלא עור ברווז.
כיון שזהו מאמר המכיל את המלצותיי בנוגע לחוקי הבסיס בשחמט, חוק מס' 3 בספר שלי אומר לעולם לא לסרב למשחק שחמט גם אם מתיישבים מול הלוח בידיעה שנפסיד. יצא לי לשחק פעם מול אמן. ידעתי שאפסיד עוד לפני שהוא התיישב, וזה לא קורה לי הרבה. ישבתי בבית קפה בתל אביב עם הלוח, והוא הציע לי משחק וחבר שלו ציין שהוא אמן, בדירוג 2100 לדעתי. ידעתי שאפסיד, אבל יש יראת כבוד לראות איך אמן משחק ולהיות מאותגרת על ידו – שלא יכולתי לוותר על ההזדמנות. אתם ידעתם כמה מחרמן זה לשכב עם מישהו כשאתם מתייחסים לזין שלו ביראת כבוד?
כאן התסכול שלי התחדד, כי הוא אמן במשחקי פיתוי ושליטה וידעתי שאפסיד - אבל לא יכולתי לסרב להפסד, ואפילו כמו בשחמט, אני נהנית מהתהליך. האם זה נוגד קצת את חוק מס' 1 בנוגע למלכודת ? כן ולא, כי זו דרך מעניינת ללמוד על מלכודות, פתיחות והגנות מאדם שיודע לתמרן בהן בקלות גבוהה יחסית, וגם הדרך להפסד מלאה בהנאה.
אני נוגעת בעצמי וחושבת עליו, אני חושבת עליי יורדת לכיוון הרכב שלו בהתרגשות, ומרגישה חולשה בברכיים כשאנחנו עולים במדרגות אליי. אני חושבת על איך שהוא חנה ועצר אותי באמצע משחק שחמט, אני חושבת עליו נכנס להתקלח ואני מההתרגשות, הייתי חייבת להמשיך במשחק שחמט, כי אם לא אתרכז בהסחת דעת, אני כנראה ארטיב אפילו יותר. וזה בעייתי, כי אז כשהוא יצא מהמקלחת הוא ירגיש כמה אני רטובה עוד לפני שהוא נגע בי ובמשחק הכוחות של מי רוצה יותר את מי – הוא יגלה שאני מנצחת.
יצא שהשארתי את הדלת פתוחה, כדי שירגיש בבית – ואני חושבת על איך הוא נכנס מאחורי, עטוף במגבת, אני חושבת עליו מניח את יד שמאל שלו על הצוואר שלי ונותן לי נשיקה בלחי. אני חושבת על עצמי ונוגעת בעצמי כשאני נזכרת אותו מגיע עם יד ימין לכוס שלי, לכוס שלו בעצם ,אני מרגישה אותו נוגע בי בעדינות. אני חושבת עליו באותו רגע, יודע שאני חרמנית ורטובה בשבילו, מצפה לו. אני חושבת עליו, יודע שאני יודעת שהוא הרגיש כמה אני צריכה את המגע שלו. אני לא בטוחה שזה ברור – אבל יש משהו מאוד מחרמן בידיעה הזאת. נו, אתם יודעים, שאני יודעת שהוא יודע שאני חרמנית עליו. יש לו את הכוח הזה עליי.
אני חושבת עליו ונוגעת בעצמי – איך הוא מכופף אותי על השולחן אבל מחמם אותי תוך כדי. אני נוגעת בעצמי למחשבה של היד שלו עדינה כשהוא אוסף לי את השיער אבל על היד השנייה שלו נותנת לי ספאנק בתחת שגורם ללחי ימין (של התחת, לא של הפנים לצערי) להאדים. אני מדמיינת את הזין שלו נכנס ויוצא ממני, אני מצליחה להרגיש את צינור השופכה שלו מרחיב אותי עוד קצת, ואת הורידים הקטנים שמעטרים את הזין שלו. זה מקרב אותי לגמור, ושנייה לפני שאני גומרת אני חושבת עליו גומר עליי, מכסה אותי בשפיך, מכסה את הגב שלי – זה עוד לא קרה, אבל אני מדמיינת אותו מכסה את הפנים שלי, את הבטן שלי, נהנה מהגוף שלי, אני מדמיינת אותו עושה לי ביד במסיונרית, פיזית מכריח אותי לגמור אבל הפה שלו אומר שאסור לי עדיין לגמור, אומר לי להתאפק, והעיניים שלו עדינות בזמן שהוא חונק אותי. הוא רגוע אבל אני יודעת שאני לא רוצה לבדוק אותו ולגמור בלי רשות. אני מדמיינת אותי גומרת ממנו ואותו ממלא אותי בשפיך, ולא אכפת לי באיזה מהחורים. אני מפסיקה לגעת בעצמי, אני כ"כ קרובה שאני רועדת. עצרתי, אבל אני חייבת שניה להתאפס על עצמי.
שחמט הוא משחק של כיבוש, הוא משחק תהליכי , ואני רואה שחמט בהרבה מובנים בחיים הממשיים שלנו. גם כאן. לא יכולתי להגיד לא ללגעת בעצמי בשבילו, אבל נפלתי במלכודת למרות שידעתי אותה מהתחלה. כאן, ההבדל בין היכולת שלי להיות שחקנית שחמט טובה ולבין אחת מצוינת.
"אולי תרשה לי לגמור? "
"נסיכה.. את יודעת שלא."
"אתה קצת רשע. "
"אני טוען שדווקא לא, אני נחמד מאוד – But I mean business"
"אז שתדע שהייתי ממש שניה לפני ועצרתי בכוח"
"מעולה, מה היה לך בראש באותו רגע?"
"בא לי לגמור ממך – לא להשפריץ הפעם, לגמור על 200% בזמן שאתה חונק אותי לאורך הגמירה." – אני מספרת לו ועדיין עובר בי גל של צמרמורת. אני לא יכולה להפסיק לרעוד כי הייתי ככ קרובה אבל הפסקתי.
"קשוח מאד, העצירה בטח הייתה ממש קשה."
"כן. אמרת לי שאסור לי לגמור אז אני חייבת להתאפק."
"את מתוקה כשאת סובלת קלות."
"זה מתחיל להיות קשות. אני יכולה בבקשה בבקשה בבקשה לגמור ?פליז, רק היום , ואני אחכה לך כל השבוע."
"אני חושב שמחר יהיה יום מצוין לזה."

אני לא מתווכחת, וככה נראה מט. בעיני יש קסם בליפול למלכודת שידעת מתחילה מה תהיה התוצאה שלה.

..."לילה טוב."

לפני 5 חודשים. 21 בנובמבר 2023 בשעה 18:09

אני רוצה לרדת לך.
נֶהֶנְתָנוּת או הֵדוֹנִיזְם (מהמילה הֶדוֹן - שפירושה עונג) היא גישה פילוסופית הגורסת כי תכליתו וסיבתו של כל מעשה אנושי הוא התשוקה להנאה. הדון, במיתולוגיה היוונית היא אלה מוכרת פחות. היא אלה המקושרת להנאה ויותר מזה - לעונג. אני רוצה לרדת לך.
המילה חרמנות אינה עושה צדק עם תחושותיי. לכתוב לך, לכתוב עליך, לכתוב לך עליך - מרטיב אותי. כמו אינסטינקט או רפלקס. עֹנֶג אגב - היא המילה האהובה עליי בעברית. אני רוצה לרדת לך כדי לענג אותך. אני רוצה שתיכנס אליי כדי לענג אותך. אני רוצה להשאיר אותך בכיסא מסאז'ים ולרדת לך תוך כדי. אני אוהבת לשמוע אותך נאנח ויוצא ממני בְּאַחַת כי אחרת תגמור. אני רוצה שתגמור עליי ותמשיך להתענג עליי. תגמור ותמשיך לזיין אותי כי אתה לא יכול לסבול את המחשבה של לא להיות בתוכי. אני רוצה לפזר ורדים באמבטיה רותחת עם תאורה מעומעמת ולרכב עלייך, תנוח - אני אעשה את העבודה. אני רוצה לשמוע ולהרגיש אותך מתרפק עליי, מתפרק תחתיי. אני רוצה ללכת ברחוב ושתדחף אותי על קיר בפתאומיות ותעשה בי שפטים. תמלא אותי בזין שלך ובשפיך חם ותשתמש בי בצורה שאתה רוצה.
האם אני הדוניסטית - אם התשוקה שלי להנאה היא לא אישית , אלא ההנאה שלך?
אני רוצה לסבול בשבילך, אני רוצה שלא תרשה לי לגמור כדי לראות אותך נושם עמוק כי עצרת שניה לפני שגמרתי. אני רוצה שתיכנס לתחת שלי בלי להרחיב אותו ומבלי להרטיב אותו, כי זה יעשה לך טוב. אני רוצה שתמחץ אותי עם היד שלך מבחוץ ועם הזין מבפנים ותנשק אותי במצח ותתרפק ותתפרק עליי. אני רוצה להרגיש אותך רועד ממני, מרחיב אותי, מענה אותי, משתמש בי בצורה הדוניסטית ככל האפשר.
לאחר שדנו בצורה אקדמית לעיל במושג הדוניזם אני מעוניינת להציג את המונח הבא -
הֵדוֹנִיזְם - פָּרָדוֹקְס. הלא הוא הֶיקֵש הגיוני. סתירה פנימית. פָּרָדוֹקְס זה טוען שאם האדם מחפש באופן עקבי אחר האושר הוא לא ישיג בו, לעומת זאת אם יעשה מעשים שאינם מכוונים לאושר אישי, יגיע לאושר. אזי , מעשים ישירים לא יובילו אותי להיות מאושרת.
נשמע שאני אהיה מאושרת רק אם ארד לך, ולי נשמע אנוכי שתמנע ממני להיות מאושרת.

לפני 5 חודשים. 13 בנובמבר 2023 בשעה 9:56

תקופה שעבדתי בחברת תוכנה. לא יכולה לנקוב בשמות, אבל משהו מבוסס, משעמם, המון מתכנתנים, מעט מתכנתות, כלבים במשרד, 4 סוגי חלב במקרר.

אני הייתי סגל זוטר - תפקיד סופר צעיר, ראשוני ולא בוגר בתעשייה. אבל הרגשתי יפה וצעירה והמשרד היה מלא במבוגרים, אפילו בזקני השבט - אבל כאלה שלא הצליחו להוציא גרסא אחת בלי באגים.

אבל, כמובן, בסיפורינו הקצר שנועד לסכם את אירועי היום הגיבור שונה מהנוף המעייף במשרד. לא לחלוטין , כי הוא עדיין היה בן 40 אבל לא נראה דקה יותר מ30. לגיבורת הסיפור , הלא היא אני, זה טוב כי מדובר על עוד זמן ללמוד את גוף האישה בלי לשלם מחיר על נראות חיצונית.

פעם ישבתי באיזה משרד קטן, עשוי שתי קירות זכוכית, כשלפתע הוא נכנס למשרד שלי (שיחקתי טטריס). תהיתי לחוצה - האם זה הרגע? האם ישב פה איתי לקפה? האם הוא רואה על הפנים שאני רוצה להרגיש אותו בתוכי?

״סליחה, אבל שריינתי פה לעכשיו.״

״אה, סליחה.״

קמתי ואספתי את המחשב. מה נעשה, לפעמים היקום לא מחייך אלינו. אבל בהמשך הסיפור- הוא יחייך , הסירו דאגה מלבכם.

לאחר שנה של עבודה בין קשישים מייגעים , מתכנתות בזכות וראש צוות חתיך אחד - החלטתי להתפטר. מה נגיד ומה נאמר. הגיע הזמן לצאת מהקן שמלא ישישים ולעבור לאוניברסיטה , כדי להיזכר שאני אתגעגע לזקנים חכמים.

ימי מלחמה, חושך ואובדן עוברים על עם ישראל. שחור משחור. ואני, כמו שמתאים לי, עסוקה בעיקר בהתנדבות והומור שחור.

יום ד׳. וכמובן, כמו כל יום בתור ילידת שנתון 99 אני נכנסת לפסייבוק. ומה מחכה לי בפייסבוק? מה מחכה ? בפייסבוק מחכה לי מה ? לייק. בפייסבוק.

אדון ראש-צוות-חכם-מהעבודה-הקודמת-שלי עושה לי לייק על איזה פוסט היכרות. מהקבוצה. מר-אדון-מנהל סוטה, ונמצא כאן איתנו, בקבוצה. בזריזות עוברים להתכתב בווצאפ. כמובן, כיאה למנהל-חכם-סקסי-מהעבודה שלי, החמוד הזה במילואים.

מדברים, מחליפים מידע ותמונות. אני אכבד אותו מספיק כדי לא לספר בריש גלי שיש לו ז׳ ענק , שאפשר לראות כבר מהתמונה הראשונה. אבל ,כמובן, לא נדון בנושא בפרהסיה. (ספוילר, אכן אדון בהמשך בהרחבה בנושא בפרהסיה. תודה)

״ טוב אני יושב קצת עם החבר׳ה, ממש כיף לי שהכרנו ומקווה לצאת אולי מחר.״
והוא אכן יצא למחרת. אזי, היום. שיחת בוקר על חתולים, שאלה אם יש לי זמן אליו בצהריים (ברור שיש לי. אני כבר שנה מפנטזת עלייך.) והמר מנהל יצא לכיון שלי. נרגשת, אני מנקה קצת בבית, מרתיחה קומקום ושמה כלים בכיור כדי שלא יחשוב שניקיתי לקראתו. הוא חיכה למטה, על חצי ב', נשק ארוך (ולא במכנס) וחולצה שחורה. שחום מאוד ומריח טוב. במטבח נתנו חיבוק ונשמנו אחד את השניה, רגע של שפיות.
התיישבנו על הספה והוא החמיא "את נראית אפילו יפה יותר משזכרתי."
הסמקתי. אני לא מסכימה איתו, אבל זה יפה מצידו להגיד את זה בלי קשר.
" אז דיברנו קצת בווצאפ.. את יודעת, לגבי הגבולות שלך"
"נכון."
" אז מה כן? מה לא? " הוא חמוד ורגיש והוא נכון לי כרגע יותר מכל דבר אחר.
"אני סומכת עלייך, אני אגיד אם משהו הוא יותר מדי בשבילי. " אני אומרת, מבוישת. הוא מחייך.
הוא אומר משהו לחלל האוויר אבל אני סמוקה ומרגישה את הכוס שלי פועם ואני לא מצליחה להתרכז מספיק כדי להבין מה הוא אמר. אני מרגישה את היד שלו על הכתף שלי, מטיילת לצוואר ואז לעורף. הוא תופס את השיער שלי מאחור, צמוד לקרקפת, אבל לא בצורה כואבת – בצורה שמשאירה אותי מרותקת אליו. אנחנו מסתכלים אחד לשנייה בעיניים. הוא מקרב אותי אליו ומניח יד חמה וגדולה על הלחי שלי בעדינות. אבל הוא לא מנשק אותי, אני מנסה להתקרב עם השפתיים ולא מצליחה. הוא בונה איתי מתח? הוא לא מרגיש כמה אני רוצה אותו?  הוא מניח את היד על הצוואר שלי ויחד עם היד שנמצאת שזורה בעורף שלי, הוא מפעיל מעט לחץ עדין. הייתי סמוקה מקודם, ואני מרגישה את עצמי מאדימה עוד. הוא מנשק אותי ומניח את היד מהצוואר על הברך שלי.
הוא מעמיד אותי מולו ,בוהה בי רגע וחצי ,ונעמד גם הוא - "אני אוהב את התחתון ששמת".
" איך אתה יודע איזה תחתון שמתי ? "
" אני רואה את התחרה מבעד לטייץ."
הוא מעביר את יד ימין על ירך שמאל שלי, ומקרב אותי לנשיקה עם היד השנייה. הנשיקה שלו חמה ואיטית ומלאת תשוקה. תוך כדי הנשיקה, שתי הידיים שלו מגיעות לתחת שלי. הוא נוגע בעדינות, ואז חזק יותר, ואז עוד יותר חזק.
"ואו. מושלם" המילים עוזבות את הפה שלו קרוב לאוזן שלי, ואני מאמינה בלב שלם שהוא חושב ככה. הוא דוחף אותי על הספה. הספה היא ספת ר' אז דווקא די נוח. הוא חונק אותי עם יד שמאל שלו ונוגע בי מעבר  לטייץ. הוא מוצא את הדגדגן מבעד לשכבת הטייץ ושכבת התחתון ומתחיל לעסות אותו בעדינות, הוא מסתכל לי בעיניים. אני מנסה להתרכז ולהסתכל חזרה, ובעיקר להפסיק להסמיק ולנסות לא לגלגל עיניים מהנאה. אני משחררת אנחה של הנאה והוא מחייך לעצמו. הוא מנשק אותי במצח ואומר לי באוזן בעדינות "תתהפכי על ארבע".

הוא מעביר יד על התחת שלי ואז נותן לי ספאנק קטן, עדין. עוד אחד, קצת פחות עדין, אבל ממש מעט. הוא מגביר קצב בעדינות ואני נהנית להרגיש אותו נהנה, הוא מוריד לי את הטייץ מהאגן לברכיים, כשאני עדיין על ארבע. הוא הוא מעביר יד על הכוס שלי, ואז מסיט את החוטיני שלי הצידה. הוא מניח את האגודל הרטוב שלו על הדגדגן ואני מוציאה נשימה עמוקה שלא ידעתי שנמצאה בתוכי. כאילו החמצן חזר אליי כשהוא נגע בי. הוא ממשיך להזין את האגודל שלו בתנועות מעגליות ואז מפסיק. הוא ממשיך, אבל הפעמיים, הוא מכניס גם זוג אצבעות לתוכי , והוא מזיין אותי איתן בזמן שהאגודל שלו עושה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – לעשות לי ביד. "אסור לך לגמור, כן?" הוא מזכיר ואני אומרת בתסכול, ש"כן". אני לא רוצה שהוא יפסיק לגעת בי לעולם. חבל שלא עשינו את זה מעולם במשרד שלנו. הלוואי שהייתי עובדת במשרד הנורא הזה רק כדי שהוא יוכל לממש בי את זממו כל יום במשרד או בשירותים. או בחניון. או במעלית. אפילו על השיש האפור והקר שיש במטבחון. המגע החם שלו יתגבר על אפילו על המזגן שם.

הוא מפסיק.
 " שמעתי שאת יודעת להתחנן יפה".
ולמען הסר ספק, הוא צודק. אבל עכשיו, הכל מרגיש ככ רגוע ופתוח – " אני יכולה בבקשה לרדת לך?" הוא מחייך ואומר , "כמובן".
אני מחייכת אליו והוא פותח את הכפתורים של מכנס הב' ומנמיך בוקסר שחור. ועכשיו , קוראיי היקרים  נא חזרו לשורה 27. כן, אתם יודעים. הוא מוציא את הזין שלו מהמכנס.

הפסוק "עֲשָׂרָה קַבִּין יֹפִי יָרְדוּ לָעוֹלָם, תִּשְׁעָה נָטְלָה יְרוּשָׁלַיִם וְאֶחָד כָּל הָעוֹלָם כֻּלּוֹ." - (איכה,ב, טו')נכתב על ירושלים. על יופיה של העיר, על כך שהיא כה מיוחדת ויפה שיופיה לא יסולא בפז. אז אותו דבר, אבל הפעם, תִּשְׁעָה נָטְל הוּא. יבורך הוא ויופיו, ויבורך הזין ויופיו שלו. הוא עומד מולי, מפוסל כמו בשיש, ארוך ועבה כמעט מדי. כל וריד כאילו נברא ע"י מלאך. איזה זין יפה.
אני מכניסה אותו לפה כשאני בדוגי וחוטפת ספאנק חזק בתחת. אני מרגישה אותו גדל עוד, אני מרגישה אותו חם ואני לא מפסיקה להזיל ריר. אני רוצה לענג אותו עד אין סוף, אני רוצה להרגיש אותו מתפרק לי בפה ונרגע, אני רוצה שיתן לי לטעום אותו. אני נהנית לרדת לו ואני מרגישה אותו מגיע עד לסוף של הגרון שלי, ויורד קצת לכיון הלוע. אני נרתעת אחורה וחוטים של רוק נופלים לי על החזה , חלקם נשארים תלויים בין הפה שלי לזין האלוהי שלו. ושוב חוזר הניגון, אני משפדת את עצמי על הזין שלו, עם עיניים דמעות מהרפלקס. ואו, אני לא יכולה להפסיק לענג אותו. הוא נותן לי עוד ספאנק ואז מוציא את הזין שלו מהפה שלי ונותן לי נשיקה במצח.
הוא עומד מאנך אליי ומנשק לי את התחת, ואז מעביר גם ליקוק על החור. איך לא עשינו את זה קודם?
הוא דוחף אותי למטה - מניח את היד במרחב הזה שנמצא בין שתי השכמות ומצמיד את הפנים שלי לספה. האגודל שלו חוזר למקום שהוא נברא בשבילו, והוא מגביר קצת קצב עם שתי האצבעות שלו, אני לא מצליחה לאסוף את עצמי ומתחילה להשפריץ לו על היד.
הוא עוצר ואני מרגישה אותו מבולבל. הפעם אני נותנת דרור לעצמי להתחנן – " בבקשה תמשיך. אני עומדת להשפריץ. זאת לא גמירה."
הוא חוזר בכל הכוח, ואני מתפרקת לו על היד, משפריצה ונהנית מכל שניה. זה מרגיש כמו שעות, אבל גם כאילו זה כל רגע נגמר , והגוף שלי רועד ומלווה רטט של הנאה. אני צריכה רגע להסדיר נשימה. גמרתי. מתלבטת איך להגיד, אבל בינתיים, הוא ממשיך לנשק אותי ומוריד אותי בעדינות מהעננים חזרה לסלון.


..."אתה רוצה לשים קונדום? "