Homer Jay Simpson
שולט

מצב משפחתי
נשוי
מי אני
אמנם  אני כבר עברתי את גיל 50, אבל את השנים לא באמת סופרים. חזות שאינה משקפת, את סערת נפשי השוקקת. צפוני גאה, וארשת תמימותי החיצונית רבים תטעה.
השקפות על עולם השליטה
העולם הוא עגול - לעיתים חש צורך לשלוט - ולעיתים... להשתעבד ולשאת בעול...!!! מאמין ודוגל בחוק הטבע, וזה מבחינתי יסוד של קבע. כי מי ששולט הוא החזק, תחתיו נכנע החלש במהירות בזק. כך שגם שולט מדופלם באופיו, יאלץ להיכנע ולהיות תחת מרותו. של מי שמגלה ש"כוחו" גדול יותר, כך שהחלש נידון מייד על השליטה לוותר. ניתן ללמוד עלי בפרטי פרטים, רק מקריאת הבלוג שמתחזק לעיתים. חושף בו את מחשבותיי ועברי, ניתן דרכו ללמוד המון על מי ש-אני. צריך רק לדעת  את התפל לסנן קמעה, ותגלו את נפשי למולכם ממש חשופה.
גבולות
אוהב אני השפלות, ועוד כהנה וכהנה גחמות. שליטה מנטאלית ומילולית, מהווים אצלי תכונה מרכזית. משחקי תפקידים בכל מיני תחומים, גורמים לי עניין וגירויים מדהימים. קשירות, שוטים ואביזרים, בעיתוי הנכון - לבטח מעניינים. מדיקל קל  לשני הכיוונים,  מהווים אצלי את אחד הפטישים המרכזיים. DDLG ו- MDLB הם שני תחומים מטריפים, בייחוד כשהפרטנרים כנים ורציניים. איני חומד להתעסק עם הפרשות, וביננו - גם לא כ"כ עם יריקות. לא אנאלי, מחטים, דם וסימנים, ובוודאי לא דברים שנשארים קבועים.  וכמובן - החשוב מכל... - ...כל דבר שאינו על ה-"צדדים" מוסכם ומקובל דינו להגנז מיידית ולהפוך ל...-ז"ל!!!
חדשות
...חשוב לי זאת לחדד ולהבהיר, למען הכל יהיה לכולם נהיר. מטרתי אינה לתור אחר "סקס זמין", גם אם זאת "זר לא יבין"... מחפש אני בני/בנות -שיחה, בנושאים הללו להחליף חוויות ומידע. ועל כן זמין רבות בצ'אט וב-"אדומות", תמיד מקפיד להשיב בכבוד על כל פניה - התייחסות ותשובות. "סייבר-סקס" צ'טים והודעות יכולות להיות בהחלט דרכי מימוש יעילות ויחד עם זאת אם תצא מכך ידידות/חברות ארוכה, אקבל זאת בשמחה רבה. איני טיפוס של מפגשים חפוזים או חד-פעמיים, תר אחר פרטנרית מתאימה שנוכל "לרוץ" יחד מרחקים ארוכים.  לאחרונה לא פוקד את האתר רבות, ולא חסרות לכך סיבות. מוזמנים לכתוב לי למייל הודעה, מבטיח לחזור אליכם ולהשיב במהרה. לדוא"ל: hjshjshjs523 שטרודל gmail.com, ו...העיקר שתשמרו על עצמכם - מכל מקום.
תאריך עדכון
5 באוג׳ 2023
תאריך הצטרפות
28 באפר׳ 2011
  שלחי הודעה