ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שליטה נשית וכסף

מעריץ גאה​(נשלט)
לפני 9 שנים • 31 באוק׳ 2014

שליטה נשית וכסף

מעריץ גאה​(נשלט) • 31 באוק׳ 2014
מדהים שלאחר יותר מעשור לקיומו של הכלוב אפשר לבוא ולסכם כמעט די חד משמעית, שליטה נשית =כסף, מלכה =כסף.
לקבל סיכוי כלשהו ממלכה גם אם היא רוצה קשר קבוע זה בהתניות חומריות לאו דווקא כסף לכשעצמו אלא יותר בסגנון של תקנה לי תביא לי, מתנות, וכו'.
הגורם- המצב הכלכלי בארץ ויוקר המחיה במיוחד במרכז? נשלטים שונים חלקם מיואשים שמפתים מלכות בכסף ? ( וחלקן אף מתפתות גם אם לא תכננו מלכתחילה לגבות כסף), ריבוי כמות הנשלטים ?
כנראה שהתשובה חיובית לכל השאלות לעיל.

מלכות שבעבר לא היו מוכנות לשמוע על המילה כסף כי זה הרגיש להן משהו זנותי שינו דעתן כי זרמו עם הזרם, אם 80 אחוז לפחות מהמלכות לוקחות אז למה שאני לא אקח ועוד כשמציעים, מה אני פראיירית ?
לא זו בלבד שגם אם יפנה עבד איכותי שאינו בענייני תשלום וכסף (אין זה סותר שעליו כגבר כן להזמין אותה לדייטים על חשבונו כמו כל אישה ונילית אין זה שונה ולהפתיע באיזו מתנה פה ושם ) אותה מלכה שבעבר לא רצתה לשמוע על כסף הייתה חוסמת כאלו, היום היא כבר פוסלת את אילו שלא נענים לבקשות החומריות שלה.

ביקורת אין כאן כי כל אחד הטוב בעיניו יעשה, אך הסיטואציה היום היא שמלכה =כסף ולפעמים יותר מידי כסף.
רוצה שליטה וללקק רגל? פתח תארנק.
רוצה קשר זוגי עם שולטת? גם פתח תארנק.

אם אתה לא מוכן להתחייב מראש לפתוח תארנק באופן נדיב בפני מלכה שאינך מכיר אפילו עוד במפגש הראשון ולא מדובר על כוס קפה ומסעדה אז אתה פסול. לא משנה כמה חכם יפה משכיל ומצחיק אתה, קודם כסף .

רוצה קשר בלי התניות? חפש ונילית ולמד אותה לשלוט, תבנה אותה ותגרום לה להבין שקשר שליטה זה קודם משיכה והכרות אנושית ואח"כ פינוקים חומריים ולא בסדר הפוך.

תודה
Discipline
לפני 9 שנים • 31 באוק׳ 2014
Discipline • 31 באוק׳ 2014
נראה לי שאתה מחפש הסבר מתחת לפנס שלך.

אני אציע לך הסבר אחר לתופעה.

"מחפש מישהי ללקק לה את הרגליים"
"מחפש מישהי שתשתין ותחרבן עליי"
"מחפש מישהי שתזיין אותי בתחת"

מי שכותב פרופיל או הודעה כזו לא מחפש (ברוב המקרים) בחורה דומיננטית במובן שהיא מישהי מובילה, חזקה ואסרטבית כדי לנהל איתה מערכת יחסים. הוא מחפש מישהי שבמובן מסויים הוא יכול להחפיץ אותה - מה שמעניין אותו זה שתעמיד לרשותו את הרגליים שלה או את השתן שלה או שתעבוד עבורו ותזיין אותו. לא באמת מעניין אותו לראות אותה, לתמוך בה כשהיא צריכה, להבין אותה ולהשתתף בחיים שלה. (שזה כמובן בסדר, כל עוד שני הצדדים מבינים את זה)

אם אני בחורה כזו, יש רק שתי סיבות שאסכים לעשות את זה וכסף לא נכלל ביניהן:
הראשונה לסטוץ- הבחור פגז בעיני. הוא מדליק אותי, הוא חתיך וסקסי בעיני, הוא מרטיב אותי והקינק שלי זה להשפיל אותו בתנאים שלי. (ואם הוא דלפון או קמצן זה בטח לא מוסיף לו נקודות)

השניה למערכת יחסים - מדובר בגבר גבר שאני מעריכה, מישהו שיראה אותי, יאהב אותי ויהיה נאמן לי בטוב וברע. מישהו שאני נמשכת אליו פיזית ומישהו שאני אשמח לכבוש ולהשפיל מצד אחד ולעשות לו טוב מצד שני.

אם לעומת זאת, אני בחורה שזקוקה לכסף, ומוכנה לעשות עבורו גם דברים שקצת (או הרבה) משפילים אותי בלי שאני נדרשת לזה שיזיינו אותי (כי מה לעשות, לזיין עם דילדו איזה בחור צעיר ולא מדליק או לתת לאיזה מבוגר כרסתן ללקק לי את הרגליים, לא ממש מוסיף לי לתחושת האני שלי) אז אולי אסכים לשים עליי את השריון של "חוסר התחושה" ולעשות לך את זה, אבל כדאי מאוד שהתמורה תהיה משמעותית ובמזומן.
    התגובה האהובה בשרשור