צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נושא שאולי לא קשור אבל חשוב ביותר

Osnat bar
לפני 10 שנים • 25 במרץ 2014

נושא שאולי לא קשור אבל חשוב ביותר

Osnat bar • 25 במרץ 2014
היי לכולם,

אני מכירה את הכלוב מעולם אחר לגמריי, אני לא טרנסית אבל חברתי הטובה כן, אשר עימה אני עורכת את סמינר המחקר שלי - העבודה הסופית שעליי להגיש על מנת לקבל את התואר שלנו


אנחנו סטודנטית לעבודה סוציאלית במכללת תל חי ושותפתי לעבודה הינה MTF כבר כ-12 שנים וכאשר כעת בשנתנו השלישית התבקשנו לערוך מחקר ולבחור את אוכלוסיית המחקר בה נבצע את מחקרנו מייד ביקשנו לחקור את האוכלוסיה הזאת, עמה שותפתי נמנית..
הייתי בכנסים מיוחדים ובהרצאות על אנשים שנמנים עם הקהילה והמצב נראה לי בכי רע. אפליה בעבודה עקב ניתוחים לשינוי מין, חוסר יכולת להתקדם והדבר שהכי חורה לנו הוא שהאוכלוסיה לא מקבלת התייחסות נאותה ואף לא עולה לתודעתה של החברה הכללית..

המחקר שלנו הוא על רווחה אישית והשתתפות חברתית בקרב טרנסג'נדרים, בסיומה של עבודת המחקר אף נפרסם מאמר הנוגע לאוכלוסיה ומקוות שעל ידי כך האוכלוסיה הטרנסג'נדרית תקבל יותר קול ותכנס לתודעה של החברה הכללית

נשמח מאוד אם תקחו חלק על ידי כך שתמלאו את השאלון שחיברנו הנוגע בנושא העבודה אותו ציינתי קודם (כמובן שהוא אנונימי ביותר, אין מסירת שום פרטים אישיים ואין לנו שום דרך לדעת מי כתב מה.... רק התשובות על השאלות המצויינות הן החשובות לנו...)

להלן הלינק:

שאלון

https://telhai.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3JM2m1gE0IKgksZ

מבדיקה קצרה שנערכה, מילוי השאלון לוקח פחות מ-4 דקות.... (:


אני ממש ממש מודה לכל אחד ואחת שיענו לי על השאלון, זה יעזור לנו המון וכן ייקדם אותנו


תודה
    התגובה האהובה בשרשור
Osnat bar
לפני 9 שנים • 1 באפר׳ 2014

בקשת התייחסות

Osnat bar • 1 באפר׳ 2014
אני ממש צריכה עוד מס' קטן של עונים.... מישהו יכול להרתם ולעזור?

זה באמת לוקח פחות מ-4 דקות...

תודה תודה
Bent
לפני 9 שנים • 7 באפר׳ 2014
Bent • 7 באפר׳ 2014
ניסתן את אטרף?

מקום הרבה יורת הגיוני לגיוס טראנסים/יות
הרמאפרודיטה
לפני 9 שנים • 19 באפר׳ 2014
הרמאפרודיטה • 19 באפר׳ 2014
יש קבוצה סגורה בפייסבוק של הקהילה הטרנסג'נדרית, אפקטיבי יותר שחברה שלך תחלוק בקבוצה את הלינק.
היות וטרנסג'נדר הוא מונח מטרייה למגוון זהויות מגדריות שאינן בהכרח טרנסקסואליׂות - הייתי מחדדת את הפניה לקהל הרלוונטי, במידה והוא מתייחס לנשים טרנסקסואליות בלבד.

בהצלחה!
פור גוד
לפני 9 שנים • 19 באפר׳ 2014

פסיקה תקדימית בהודו

פור גוד • 19 באפר׳ 2014
Osnat bar כתב/ה:
היי לכולם,
הייתי בכנסים מיוחדים ובהרצאות על אנשים שנמנים עם הקהילה והמצב נראה לי בכי רע. אפליה בעבודה עקב ניתוחים לשינוי מין, חוסר יכולת להתקדם והדבר שהכי חורה לנו הוא שהאוכלוסיה לא מקבלת התייחסות נאותה ואף לא עולה לתודעתה של החברה הכללית..
תודה


זכרים נקבות ויושבי-גדר, אל תיפלו ברוחכם ! הנה כבר התבשרנו השבוע בעיתונים כי נתקבלה פסיקה תקדימית ומשובבת-נפש בהודו הרחוקה, אתר-התיירות המועדף על הצעיר הישראלי האבוד המחפש את דרכו בחיים : הטרנסג'נדרים הוגדרו כמגדר שלישי.
בית המשפט ההודי קבע במפורש את "זכותו של כל אדם להגדיר את זהותו המינית" (לשון פסק הדין קובעת, שימו לב – 'כל אדם', ולא רק הודי...), והוא קורא להבטיח יחס שווה בכל המובנים לאוכלוסייה הזו.

ההודים, כנודע, הם עם רב-השראה ועתיר-זכויות. ואני לא מדבר עכשיו רק על אשראמים ופונה ואורגיות ושראוולים וטנטרה ומסיבות-ירח דלוקות ( "מי רוצה עוד אקסטה ?! ושתי עוד מים, ממי ! “ ) ואושו ( או בגואן או זיבי ) וישיבת-לוטוס בסאב-ספייס של גראס, והמהרישי יוגי ומדיטציה טרנסדנטלית והארה ( כן 'הארה'! ) וכל השיט הזה, המניב כמובן רווחים כספיים עצומים ( ומרושש את כיסיו של הצעיר הישראלי אכול-הספקות והרחמים-העצמיים ).
גם, אבל לא רק.
כי על פי הגרסה הידועה של היסטוריונים רבים של המתמטיקה - ההודים היו אלו שהמציאו ( עוד בימי קדם ) את הסמל המהפכני "0”, כלומר היו הראשונים שהבינו שסמל שמציין מה ? שמציין כלום או שום-דבר (!) יכול להיות חשוב ושימושי מאד ( ועיין כאן גם בערך ההודי 'נירוונה' וכדומה ).
ובמתמטיקה, כמו במדע בכלל, ההצגה של סמלים חדשים מאפשרת תמיד פריצות דרך חשובות.
כך לדוגמה מושתתת השפה-הבינארית – שהיא השפה העומדת בבסיס כל אתרי-הזימה, ובעצם של כל האתרים בכלל, כולל אתר "הכלוב" - על ההבדל הקטן שבין שני הסמלים "0" ו-"1"...
אז יחי ההבדל הקטן, ובקיצור: כל הכבוד להודים !

נ.ב – אז מי פה הטרנסג'נדרית החיננית שחולמת להיות כוכבת בבוליווד ? עכשיו זה הזמן, ילדה ! ארזי את מטלטלייך במזוודה פרחונית קטנה, וקני לך בזה הרגע כרטיס טיסה להודו להגשים חלומות. כי בבוליווד לפעמים – חלומות מתגשמים... (:
- וכמובן, חג חירות שמח!