שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

פעם שלישית גלידה- חלק 2 ואחרון

מאת מיתוסית​(שולטת)     11 באוגוסט 2014
המשך לחלק הזה: http://thecage.co.il/magazine,3194.html

טפטוף עדין מגבוה, טיפה אחר טיפה צנחו על גופו של המורה. גופו זע ונראה שהשעווה החמה מחרמנת אותו... טפטפתי על כתפיו של הקצין, הבעה חרמנית נמרחה על הפנים שלו. השעווה נזלה במורד גופם, טיפות, פסים, מעגלים... הפכתי אותם ליצירת אומנות חיה, בועטת, עם עור אדמדם וחם ומנוקד בטיפות שעווה. הלכתי למקפיא עם כוס והטלתי לתוכה כמה קוביות קרח. חזרתי אליהם, אחזתי בקוביית קרח והתחלתי להחליק אותה על גבו של הקצין, בעטתי בין רגליו על מנת שיפשק אותן ואז הצמדתי את הקובייה לביצים שלו. הוא רעד ואני לא הרפתי עד שהקובייה נמסה לאיטה בין אצבעותיי וטפטפה לרצפה מחום גופו. קובייה נוספת מצאה את דרכה בין שכמותיו של המורה, התוותה שבילים רטובים וקרים בין טיפות השעווה לכיוון הישבן שלו. חזרתי לנר והמשכתי לכיוון השעווה. קוביית קרח נתחבה לפיו של כל אחד מהם והם הוכרחו לסגור את שיניהם תוך שהקובייה מקפיאה את חלל הפה שלהם עד המסה מוחלטת.

התרתי אותם מכבליהם ושפשפתי קלות את פרקי ידיהם. הייתי חרמנית נורא. הורדתי את השמלה ונשארתי בעקבים, בתחתונים ובחזייה. ישבתי על הכורסה ואמרתי לקצין שירד על ארבע ויתקרב אליי. מבין שניהם, הוא היה הזונה המנוסה ורציתי מאוד להתחיל בו. ביקשתי מהמורה הבתולי להביא ג'ל סיכה. הוא הביא והמתין בשקט לפקודה ממני.

"רד על הברכיים ואני רוצה שתכין את התחת של הזונה הזאת בשבילי", אמרתי לו בחיוך ממזרי.

ראיתי את ההבעה החרמנית של הקצין נמרחת על כל פרצופו רק מהמחשבה שאני עתידה להשתמש בתחת שלו. המורה לא ממש ידע מה לעשות עם הג'ל, ונראה מובך ביותר. הוא שם קצת על האצבע המורה שלו, ירד על הברכיים ושיחק בחור תחת של הקצין. אני תפסתי באוזניו של הקצין ומשכתי את פניו אל בין רגליי בדיוק כשראיתי את האצבע מחליקה לתוכו באיטיות. הוא פלט גניחה קטנה. האף שלו נצמד לערוותי המכוסה ונשם את ריח הכוס המגורה שלי. שפשפתי את הפנים שלו בכוס שלי וביקשתי ממנו להסיר את התחתונים שלי. הוא הסיר אותם ביראת כבוד ממש. המורה נראה מקנא.

"תכניס את האצבע שלך עד הסוף לתוכו ותשחק שם. ברגע שהוא יפתח מספיק, תתחיל להכניס עוד אחת. אני רוצה את הזונה שלי פתוחה לרווחה", אמרתי למורה והסתכלתי שוב על הקצין. ליטפתי את הלחי שלו והפעם דחפתי את הפנים שלו לכוס המשתוקק שלי... השפתיים שלו נצמדו לשפתיים שלי ואני לא יכולתי להתאפק מלפלוט אנחת רווחה. מצבור של חרמנות מטורפת ישבה באגן שלי וכל מה שיכולתי לחשוב עליו, זה שאני רוצה להרגיש את הלשון שלו מגמירה אותי.... שאני רוצה להשתמש בו עד הסוף... הלשון שלו החלה לחפור בתוכי, ללקק אותי, להרטיב אותי ברכות מטריפה.... הוא ליקק את הדגדגן שלי במעגלים, בשורות ובטורים ואני פשוט נשענתי לאחור והתמסרתי למגע שלו. הוא עמד שם על ארבע כמו כלב וליקק אותי בזמן שנכנסה לתוכו כבר אצבע שלישית... לא הייתי בטוחה אם אני רוצה לגמור עדיין. החלטתי שלא.

משכתי ממני את הפנים של הקצין והוא הביט בי במבט תמה, כשכל הפרצוף שלו רטוב ומנצנץ מהמיצים שלי. פתחתי את התיק שלו והוצאתי משם את הסטרפאון הסגול שלו. לבשתי אותו והתאמתי אותו לאגן שלי. הוצאתי קונדום וביקשתי ממנו להלביש על הזין שלי. הוא הלביש את הזין שלי והביט בי במבט רעב.

"תמצוץ", אמרתי ודחפתי את הראש שלו אל הזין שלי, עד שהכנסתי אותו לכל אורכו לפיו. הוא השתעל ונחנק, ואני רק החזקתי את הראש שלו בכוח, לא איפשרתי לו להרפות. יצאתי לאט והתחלתי לדפוק את הפה שלו. "כדאי לך להרטיב את הזין שלי היטב, אני לא מתכוונת להוסיף עוד ג'ל". זיק של פחד מהול בחרמנות נראה בעיניו. הוא הרטיב את הזין שלי וליקק אותו במקצועיות.

"מספיק", אמרתי. "קום".

הוא קם ואני אחזתי בזין שלו והובלתי אותו איתו לחדר השינה שלי, תוך שאני מסמנת בעיניי למורה לבוא אחרינו. "תביא לי מים", זרקתי למורה.

"עלה על המיטה".

הוא עלה ועמד על ארבע. ראשו מורכן קדימה, מאפשר לי גישה נוחה וזווית ראייה מצויינת לתחת הפעור שלו. משכתי אותו לשולי המיטה ועמדתי שם, מצמידה את התחת שלו לכיוון שלי. אחזתי בזין החדש שלי וכיוונתי אותו לחור של הקצין.

"אתה רוצה שאני אזיין אותך?"

"כן, גברתי"

"כמה אתה רוצה שאני אזיין אותך?"

"הכי בעולם..."

"תתחנן!"

הוא התחיל לייבב כמו כלבלב, מביט מי לאחור ומכשכש בישבן שלו שהמשיך לפתות אותי. החלטתי לבעול אותו ולהכריז עליו בעלות.

כמה ספאנקים על הישבן שלו ומיד התחלתי בפעולה... החדרתי את הזין שלי לתוכו סנטימטר ועוד אחד- ויצאתי. נכנסתי קצת ויצאתי. שמעתי אותו גונח בתסכול ובהשתוקקות. המורה עמד בצד והביט בנו עם כוס המים שלי בידו. לגמתי כמה לגימות והחזרתי לו. הוא המתין בסבלנות והביט בנו. הפעם נכנסתי עם הזין שלי לתוכו לאט לאט עד הסוף. הוא גנח. אחזתי במותניים שלו ויצאתי ממנו.

"אני רוצה שתזוז על הזין שלי, שתראה לי כמה אתה אוהב אותו".

הוא התחיל לנוע קדימה ואחורה, שולט בתנועה של הזין שלי לתוכו, בעומק החדירה.

"אתה", הצבעתי על המורה. "בא לך ליהנות קצת?"

הוא הנהן.

"לך תשב ליד הפרצוף שלו ותקבל מציצה. עליי...".

הוא צחק והלך אל בין רגליו. אף גבר לא מצץ לו. זה היה לו מוזר. הקצין פתח פה והתחיל ללקק את הזין שלו, היה לי נוף מרהיב למציצה ולתחת שלו בו זמנית, עד שלא ידעתי על מה להסתכל קודם. היה נמאס לי מהזיון האיטי הזה. האחיזה במותניים שלו התהדקה. התחלתי לצאת ולחדור אליו בחדירות חזקות וארוכות, מהירות יותר ויותר. הזין של המורה נדחף לפה שלו יותר עמוק בכל פעם שדחפתי אותו אני.

"אני רוצה שתזיין את הפה שלו חזק", אמרתי למורה. הוא תפס את הראש שלו וזיין אותו חזק.

זיינתי אותו באגרסיביות, לא ריחמתי עליו לשניה, והתחת שלו קיבל את הזין שלי באהבה ובמסירות. יצאתי ממנו. זרקתי את הראש שלו מהזין של המורה. הזין היה רטוב ומבריק.

"תורך לזיין", אמרתי לו.

זרקתי לו קונדום. הקצין נראה נלהב ביותר וגם המורה, היה נראה שהוא נכנס לקטע.

הוא התחיל להכנס אליו בעדינות, חור התחת שלו בלע אותו ברעבתנות ובקלות לאחר שקיבל את הזין שלי. ישבתי על קצה המיטה והבטתי בו מזיין אותו. זה גירה אותי נורא. הלכתי לסלון והבאתי את השוט שלי. עמדתי מאחורי המורה והתחלתי להצליף בו בזמן שהוא מזיין את הקצין.

"קשה לי לזיין ככה"

"עצוב מאוד. תמשיך!", אמרתי לו ודפקתי לו הצלפה חזקה במיוחד.

הוא צעק ואני המשכתי להצליף עד שהתחת שלו האדים ממש. זרקתי את השוט לרצפה, והתחלתי לתת סדרה של ספאנקים למורה. לאחר שכאבה לי היד, תפסתי את המותניים שלו וכיוונתי את הזיון עם הידיים שלי. התחשק לי שוב לקבל את הלשון של הקצין, ולכן הורדתי את נעלי העקב שלי ואת הסטרפ און, שכבתי על המיטה בפישוק ודחפתי את הראש שלו לכוס שלי. הוא ליקק בשמחה ואני התעוררתי מחדש. לאחר מספר דקות של ליקוקים ארוכים ונעימים, התגלגלתי משם, הזזתי את המורה ואמרתי לו שעכשיו תורו ושישכב על הגב.

בתולות מזיינים במיסיונרית, ולכן אמרתי לקצין שיכין לי את התחת שלו. הוא הלך להביא את הג'ל והתחיל להרחיב אותו בעדינות. לאחר שנכנסה אצבע אחת, וראיתי שהוא מתוח ומכווץ, עליתי שוב על המיטה והפעם התיישבתי על הפרצוף של המורה. הגוף שלו נרפה והוא החל להתעסק בעינוג הכוס שלי. התחלתי לשפשף אותו על הפנים שלו, מרטיבה אותן, משחקת לו בפטמות תוך כדי, משפשפת את הדגדגן שלי על האף שלו. הלשון שלו שיחקה בי, נכנסה לתוכי והוא שאף את הריח שלי לתוכו. הקצין נהנה מנקודת מבט ישירה על התחת שלי מזיין לו את הפרצוף. קמתי ממנו, תוך שאני נהנית לראות את הפרצוף הרטוב שלו. בעזרת האצבעות שלי ניגבתי את הפנים שלו ודחפתי לו אותן לפה. הוא מצץ את האצבעות שלי וליקק אותן עד לייבוש. לקחתי את הפלאג, שמתי עליו קונדום, שימנתי אותו היטב ודחפתי לו לאט לתחת. הוא גנח. קצת כאב לו. השתדלתי להיות עדינה. לאחר שהתחת שלו התרגל, שיחקתי עם הפלאג בפנים. נהניתי מאוד לצפות בהבעות הפנים שלו לאור התחושות השונות שעלו בו. כשהיה מוכן, לבשתי שוב את הסטרפ און ושלפתי את הפלאג.

"תחזיק לו את הרגליים", ביקשתי מהקצין. הוא הרים את הרגליים המקופלות שלו לכיוון החזה והחזיק אותן בברכיים. התחת שלו נפער לעומתי עוד יותר. נכנסתי לתוכו לאט לאט. הוא עיווה את הפנים.

"אני אהיה עדינה איתך...", לחשתי. זיינתי אותו לאט לאט, ברוגע. מרגישה את התחת שלו נפתח עוד יותר ועוד יותר, הגוף שלו נרפה....

"תשחק לו בזין", ביקשתי מהקצין. הוא התחיל לאונן לו, מוצץ לו מידי פעם. התחלתי להגביר את הקצב של הזיון.

"אני מת לגמור...", הוא התחנן.

"אני לא מרשה...", אמרתי לו בקול חמור סבר.

זיינתי עוד קצת והפסקתי. הפעם התחשק לי לקבל קצת פינוקים. זרקתי מעצמי את הסטרפאון ונשכבתי על המיטה. הם השתרעו לצדי והתחילו ללטף אותי בכל הגוף. עצמתי עיניים והתמכרתי לתחושה של ארבע ידיים ושתי לשונות תרות את הגוף שלי וחוקרות אותו. שוב החרמנות גואה ודעתי נטרפת עליי. לשונות ליקקו לי את הצוואר, הפטמות, החזה, הירכיים, הבטן, הכוס וכפות הרגליים... הגוף שלי נע מעצמו...

הקצין ליקק לי את הכוס בזמן שהמורה שיחק לי בציצים והתלהב מגודלם.

"תכניס לי אצבע לתחת", ביקשתי. שתיים כבר היו עמוק בתוך הכוס וזיינו אותי. אחרי שתי אצבעות בכל פתח, ביקשתי את הפלאג. הוא החליף קונדום, ניקה אותו והחליק אותו לתוכי. המשכתי לצרוח כשהלשון שלו ליקקה אותי והייתי מלאה כולי.

הכוס שלי דרש זין.

"תוציא את הפלאג", אמרתי לקצין. הוא שלף אותו ממני בעדינות.

"עכשיו תנקה אותו. עם הלשון". הוא הביט בי בעיניים החודרות שלו וליקק בלי למצמץ את הפלאג שעד לפני רגע היה בתוך התחת שלי. היו לי פרפרים בבטן מהתרגשות. הערכתי מאוד את הנתינה האינסופית שלו כלפיי.

ביקשתי מהמורה לשכב על הגב, התיישבתי על הפנים שלו, כשהתחת לכיוון שלו והפנים לכיוון כפות הרגליים שלו. הוא ליקק לי את הרקטום ואח"כ את הכוס. עברתי לתנוחת על ארבע. הקצין מיד ניגש לתחת שלי והתחיל ללקק לי את הרקטום בזמן שהמורה מלקק לי את הכוס. חשבתי שאני מתה. התחלתי לגנוח בלי שליטה. כשהתחלתי להרגיש קרובה לגמירה, אמרתי לקצין: "שים מהר קונדום ותתחיל לזיין אותי. תתחיל לאט".

הוא שם קונדום ומיהר לבוא אליי מאחור. הפלקתי קלות על הזין של המורה, בעוד הוא ממשיך ללקק אותי. הקצין נכנס לתוכי והזין שלו חירפן אותי לגמרי. "לאט..." ביקשתי. מנסה למתוח את הקץ. "קצת יותר מהר, קצת יותר עמוק...". הגניחות שלי הלכו והתגברו... מבחינתי הם היו שני ויברטורים גדולים שכל היעוד שלהם הוא לענג אותי ולהגמיר אותי...

בזמן שהזין שלו דפק אותי חזק ואני צרחתי, הלשון של המורה גרמה לי לרעידות בלתי נשלטות, גלים חמים התפשטו בכל הגוף שלי והייתה לי אורגזמה חזקה ומטורפת. העפתי את הקצין ממני ונשכבתי קצרת נשימה על המיטה.

"מים", ביקשתי. המורה מיד קפץ והגיש לי כוס.

דממה.

לאחר התאוששות אמרתי: "אתם יכולים לאונן כמו כלבים על הרגל שלי. לפי הסדר! המורה יכול להתחיל קודם".

המורה היה מובך ביותר, הוא נצמד לרגל שלי והתחיל להשתפשף בה. "קשה לי לגמור ככה, גברתי".

"זו הדרך היחידה שבה אתה מורשה לגמור בה. תחשוב טוב טוב אם אתה מסרב".

הוא נשם נשימה עמוקה, אמר: "תודה, גברתי", וחזר לרגל שלי.

בעיניים עצומות הוא זיין לי את הרגל כמו כלב מיוחם עד שהזין שלו השפריץ מטחים של זרע דביק שנזל על השוק שלי. הוא חייך בעונג.

"עכשיו תלקק"

"איכס, אני לא מוכן!"

"תלקק!", אמרתי. נעמדתי ודחפתי את השיערות שלו היישר לשוק שלי. "ותדאג שיהיה נקי!".

הוא הוציא לשון חששנית וליקק לאט לאט עם הבעת גועל על הפנים שלו. לאחר שהרגל שלי הייתה נקייה, אמרתי לו לעמוד על ארבע ולא לזוז. את הקצין גררתי איתי למקלחת. אחרי גמירה, תמיד מתחשק לי להשתין. הוא שכב לפקודתי על רצפת המקלחת, הרגליים יוצאות מחוץ למשקוף הדלתות שלה. נכנסתי פנימה, תוך שאני דורכת עליו. נעמדתי בפישוק מעל הראש שלו ואמרתי לו: "זכית פעמיים- גם לגמור וגם לעשות את זה תוך כדי שתיית השתן שלי".

"תודה, גברתי. אני מעריך את זה מאוד...", הוא מלמל.

נשמתי עמוק וחיכיתי שהשתן יזרום מעצמו. בהתחלה היה טפטוף קל ואז יצא זרם חזק וארוך שניתך היישר אל פניו ואל פיו הפעור. בינתיים הוא גמר לתוך כף ידו וגם אותה הוא נדרש ללקק. כשסיים, אמרתי לו: "עכשיו גם אני צריכה להיות נקייה".

הוא ניקה גם אותי בלשונו עד שהייתי מרוצה ואז יצאתי מהמקלחת, מאפשרת לו להתקלח.

המורה עדיין היה על ארבע בסלון והמתין לי.

"אתה יכול להתלבש".

"תודה, גברתי", אמר.

אני לבשתי בגדים נוחים לבית. העייפות ירדה עליי והייתה כבר שעת לילה מאוחרת. הקצין יצא בשיער רטוב ונדף מגופו ריח הסבון שלי. הוא התלבש אף הוא.

"תודה, גברתי, על לילה בלתי נשכח", הקצין נשק לידי המושטת.

המורה נישק אותי אף הוא והודה לי.

"תודה לכם, לילה טוב", אמרתי וסגרתי את הדלת, רצה למיטה וחושבת עליהם ברגעי העירות האחרונים שלי.

Anakin
יום הולדת ?
נשמע שמאוד נהנית ביום ההולדת שלך
24 באוג׳ 2014, 14:56
מיתוסית​(שולטת)
תודה, אנקין
זה סיפור פנטזיה שכתבתי, ובעקבותיו התחלתי לרצות להגשים משהו דומה (טרם יצא, לדאבון הלב).
25 באוג׳ 2014, 18:02
Anakin
תמיד יש למה לצפות
חשוב להגשים פנטזיות
25 באוג׳ 2014, 19:14
snowTiger​(נשלט)
מעולה!
כיף!
3 בספט׳ 2014, 19:27
misterz1974
כתוב מעולה!!!
מחרמן מאוד
11 בספט׳ 2014, 7:06
eli78​(מתחלף)
סיפור מעולה
גמרתי פעמיים!
19 באוק׳ 2014, 1:37
דרוש שולט או שולטת​(נשלט)
שלום
אשמח להיות העבד שלך קראתי והתרשמתי מאוש אשמח שתשלחי לי הודעה
21 בנוב׳ 2014, 8:42
RHINO
אשמח לשתפ להגשים את את הפנטזיה
12 ביולי 2015, 7:49
בראד
וואו מחרמן מאד מאד
4 באוק׳ 2015, 13:41
Causy​(אחר)
מדהים... את הפנטזיה שלי להיחדר בסטראפאון הייתי מפקיד בידייך. מרגיש שתדעי בדיוק את המעבר בין רוך וקושי, בין שליטה ותובענות לבין ידיעת הנשלט. מעוררת השראה. תודה!
11 ביולי 2019, 19:02
AlonSman​(מתחלף)
סיפור מטורף נורא אהבתי
7 ביוני 2020, 8:16
szs​(נשלט){מתחת לעקב}
ווואאאאההה..מחרמן מאוד
30 באוק׳ 2021, 14:29
szs​(נשלט){מתחת לעקב}
ווואאאאההה..מחרמן מאוד
30 באוק׳ 2021, 14:29
השולט בכנועה
היי אהבתי כל מילה בתור צפוני אני חייב להגיד שאת נדירה סוף סוף צפונית אשמח להכיר כתבי לי למייל yadidnae gmail com
16 בפבר׳ 2022, 11:33
שפחה-לאישה-דומיננטית
היוש, פנטזיה מרגשת. צרי איתי קשר בפון - 052-6714863 שרון (לשרותך תמיד).
7 בנוב׳ 2022, 17:12