צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

צד לי את מה שאת הכי רוצה להסתיר...

משקיע בו את המינימום הנדרש כדי להפיק את המקסימום המספק.חולצת המזל Kamiza Negra
לפני 6 חודשים. 2 באוקטובר 2023 בשעה 11:46

השאלה נשאלה בהודעה אישית  ולא שאלתי על אברים אינטימים שאלה כללית על תחום מאוד מקובל בעולמנו הקט. ושוב כמובן שלא אזכיר במי מדובר. 

לפני 7 חודשים. 4 בספטמבר 2023 בשעה 7:57

נסעתי ברכבת נכנסת עלמת חן ומתיישבת מולי ומבלי להתבלבל רוכנת לעברי בכדי לחבר את הטלפון שלה  ומין החריץ שלא השאיר הרבה לדמיון הציץ לו הציצ שחברים לא מבייש אף ציצ ממש לתפארת המדינה. פאאאק זה היה יפה אבל נגמר מהר . תודה על המצפה.

לפני 8 חודשים. 30 ביולי 2023 בשעה 4:32

יום שכזה מתאים להודיע שצץ משהו דחוף וחייבים לחזור הביתה. אני אוסף אותך מהעבודה. את עולה לאוטו ואני כל כך אוהב לראות אותך גם כאשר זה בוקר קשה עבורך את פשוט יפייפיה. כמו שאני תמיד טוען.. זה לא מה שאת לובשת או מאופרת זו את את המיוחדת את זו שקורנת.  ששש את לא יכולה להתנגד בפעם הזו אני משתיק אותך נוסעים למקום מיוחד רק אני ואת טבע תוסס מים זורמים בטמפרטורה הנכונה דאגתי שתהיה לנו פרטיות הולך להיות כיף.

לפני 9 חודשים. 5 ביולי 2023 בשעה 7:52

פאאאק אתם מכירים את זה שזה בא בהפתעה גמורה זה אשכרה מבהיל!!! 

היא דיברה ואשכרה מצאתי את עצמי נדרך היא נשמעת ממש כמו אחת שכל מה שבא זה לתת בעיטה ושלא תשמע יותר לעולם!!! חחחח ורק התחיל היום אני דיי בהלם. מזל שיש לי שעתיים חלון ואני ממש לא הולך לוותר על קפיצה לים טבילה מהירה וישר למקלחת רותחת מזגן על פול קור גם באוטו התלבשות בזריז קפיצה לפיתה ברחוב משהו בזריז לאכול ויש לי לחזור לעבודה .. יום מקסים לכולנו.

לפני 10 חודשים. 7 ביוני 2023 בשעה 12:14

רק כי ביקשת...

לא היה צריך לבקש הרבה ומה שנחמד גם לא צריך 

לעשות הכנות. בשניה מצאתי את האורז  הכנסתי את היד לקחתי כמה שהייד יכולה לתפוס. ולשקית  לקחתי מערוך נתתי כמה ספנקים  מעט לשבור הוספתי מעט מלח גס שלא יחסר .. ופזרתי סביבך. הושבתי אותך על בירכייך ואני ליידך אוסף כמה גרגירי אורז בכדי שלא תגידי שאני לא מסביר יפה.. את מה שאת אוספת את מכניסה לשקית נייר מה שאת לא ראית שדאגתי שהשקית לא הכי חזקה..  וכעת זה שלך....

לפני 10 חודשים. 5 ביוני 2023 בשעה 12:52

זה בישבילך.

לפני שנה. 18 באפריל 2023 בשעה 19:08

פשוט כי הרבה יותר קל לחסום ולא להתמודד.

 

לפני שנה. 13 בנובמבר 2022 בשעה 6:22

בוקר מלא הפתעות אני רק מחכה לראות איך הדברים יסתדרו . אני יודע שלוקח זמן ודברים שמתבשלים לאט הם התבשילים הכי טעימים. שבוע מופלא לכולנו גם לאילו שלא שלא יודעים לקבל דבר טוב. המון אהבה.

לפני שנה. 2 באוקטובר 2022 בשעה 7:48

בטח שלא יהיה פה קולר לפני שבאמת מכירים ומבססים קשר. והיא יודעת זאת לחלוטין. אני חושב שזה רק מעודד ומדרבן מאתגר למצוא את הדרך למצוא חן להשיג כמה שיותר תשומת לב לגרום לכמה שיותר מחשבות וטריגרים שעושים נעים בגוף... מה מותר מחרמן מללכת לשרותים ולגלות שאת רוטבה כי מחשבה עליו עודה בך שמות. 

לפני שנה. 2 באוקטובר 2022 בשעה 5:19

אבל ויפה יש אבל גדול סיכמנו שכאשר את תתפני לחלוטין

נפתח  מחדש את הנושא. בנתיים חופשי השארת בי טעם של עוד. מה שיפה שאני מרגיש גם עכשיו. את החיוך שמרוח על שפתייך  פאאאק את יודעת לעשות אותי רעב.

אז בנתיים חברי וחברותי שתחל שנה ןברכותיה שנצליח בכל אשר רוצה ליבנו שבריאות תסרור בנשמתינו ואתה בחרי ליבנו. אוהב אתכם אתכן.